Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar ze is ook beslist (nog?) geen goede zomergastenpresentator.
Ik denk dat ze wel beter kan krijgen dan mijquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:53 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Moet jij niet is nodig die dione de graaf een keer neuken?
Want?quote:
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.
Mee eensquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.
dan mij idd sry yi long bij deze een pic van dione als goedmakertje....jaja die stond er al ikweet maartoch....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel beter kan krijgen dan mij
mee eens..quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.
Nee, alsjeblieft niet zeg. Matthijs is geschikt voor snelle shows als DWDD, niet een langzaam programma als Zomergasten. Graag zie ik Zwagerman weer een keer als presentator.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.
Precies, Prem ziet het en bewerkt haar. Doet ie goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik vind dat ze het vanavond best goed doet, maar dan wel vooral omdat Prem d'r een beetje ontdooid heeft.
Zelfspot is hem gelukkig niet vreemd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Jezelf een excuusneger noemen die alleen bij de gratie van zwart geld programma's mag maken, en dan vervolgens nog 7 'excuusnegers' laten zien
Geef mij dan maar een onzekere competente presentratice....ipv deze... [nee dat mag ik niet zeggen laat maar]....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef birrrd het volgende:
Hoewel Margriet zich niet laat overrompelen door Prem, dat vind ik dan ook weer sterk. Ze komt wel zelfverzekerd over.
Niet in deze context hoorquote:
In het begin keek ze nog erg zuur, maar langzaam begon ze vrolijker te kijken. Dankzij Prem, want als je er een stijve hark neer had gezet was het weer een drama geworden, net als vorige week.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef troje het volgende:
[..]
Precies, Prem ziet het en bewerkt haar. Doet ie goed.
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een onzekere competente presentratice....ipv deze... [nee dat mag ik niet zeggen laat maar]....
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef birrrd het volgende:
[..]
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.
Ach, ze is al wat beter gestemd dan het begin van de avond.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef troje het volgende:
[..]
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.
Jep. Denk dat Margriet vandaag bij Prem redelijk goed uit de verf komt, een tikje onderkoelt maar wel goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
In het begin keek ze nog erg zuur, maar langzaam begon ze vrolijker te kijken. Dankzij Prem, want als je er een stijve hark neer had gezet was het weer een drama geworden, net als vorige week.
dAT DUSquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef birrrd het volgende:
[..]
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.
Nja, sorry hoor, maar 'gaandeweg vrolijker gaan kijken' lijkt me nou niet echt een kwalificatie op basis waarvan iemand Zomergasten zou moeten presenteren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
In het begin keek ze nog erg zuur, maar langzaam begon ze vrolijker te kijken. Dankzij Prem, want als je er een stijve hark neer had gezet was het weer een drama geworden, net als vorige week.
Ik vind haar niet zo enorm zelfverzekerd overkomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef troje het volgende:
[..]
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.
Och, je kunt overal wel over zeiken. Ik heb een prima avond gehad (itt vorige week) en het is nog niet eens afgelopen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nja, sorry hoor, maar 'gaandeweg vrolijker gaan kijken' lijkt me nou niet echt een kwalificatie op basis waarvan iemand Zomergasten zou moeten presenteren.
Waar zijn de interview(st)ers die de psychologische weeffouten van de zomergast kunnen bloot leggen, of op zijn minst een boeiende dialoog kunnen voeren op basis van datgene dat de gast aandraagt? Prem zit hier zo ongeveer in zijn eentje het werk te doen, en Margriet zit er naar te kijken als een verdwaasde umpire bij een zwemwedstrijd.
Oh ja, dat is natuurlijk ook wel van belang tegenwoordig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Och, je kunt overal wel over zeiken. Ik heb een prima avond gehad (itt vorige week) en het is nog niet eens afgelopen!
Ze is nu ineens ook een stuk lekkerder dan vorige week, nu ze minder zuur kijkt. In d'r huidige toestand zou ik d'r zeker doen.
Je zou de OP kunnen lezen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Hukkie het volgende:
Wie is volgende week de gast? Is dat al bekend?
Precies, Prem draagt deze uitzending in zn eentje, aan de andere kant, ze stelt zich wel gedienstig op aan de gast en Prem moet ook geen selfkickerinterviewer tegenover zich hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nja, sorry hoor, maar 'gaandeweg vrolijker gaan kijken' lijkt me nou niet echt een kwalificatie op basis waarvan iemand Zomergasten zou moeten presenteren.
Waar zijn de interview(st)ers die de psychologische weeffouten van de zomergast kunnen bloot leggen, of op zijn minst een boeiende dialoog kunnen voeren op basis van datgene dat de gast aandraagt? Prem zit hier zo ongeveer in zijn eentje het werk te doen, en Margriet zit er naar te kijken als een verdwaasde umpire bij een zwemwedstrijd.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me ook erg interessant.quote:Trudy Dehue (Den Bosch 1951) is hoogleraar wetenschapstheorie en wetenschapsgeschiedenis aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ze studeerde af in de psychologie (1983) en de filosofie (1985) en promoveerde in 1990 cum laude met De regels van het vak (Van Gennep 1990). Dehue won onlangs de NWO Eureka Boekenprijs 2009 voor haar boek De depressie-epidemie (Augustus, 2008). In dit boek analyseert ze hoe het mogelijk is dat met name in welvarende landen steeds meer mensen lijden aan depressie. Daarnaast gaat Dehue in op de invloed van de farmaceutische industrie op de samenleving.
Jawel, maar nu moeten we het doen met Margriet, en ze deed het goed vanavond. Uiteraard ook met dank aan Prem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk ook wel van belang tegenwoordig.
Ik heb in ieder geval stukken betere presentatoren gezien bij ZG, maar gelukkig zou je haar wel doen. Dat scheelt.
Trudy Dehue. Kan heel interessant worden, maar ook heel saai. En sowieso een vrouwenonderonsje, dus daar verwacht ik minder van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Hukkie het volgende:
Wie Prem ook tegenover zich heeft zitten, Prem maakt er toch een beetje zijn show van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Euridice het volgende:
[..]
Precies, Prem draagt deze uitzending in zn eentje, aan de andere kant, ze stelt zich wel gedienstig op aan de gast en Prem moet ook geen selfkickerinterviewer tegenover zich hebben.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als Prem had mogen uitpraten van professor Zuurbekje, dan was de avond 2x zolang maar ook 2x leuker geworden wmb.
Sympathieke man.
Denk dat dat wel interessant gaat worden, ga zeker kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Trudy Dehue. Kan heel interessant worden, maar ook heel saai. En sowieso een vrouwenonderonsje, dus daar verwacht ik minder van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |