abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 13:09:11 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71392736
Website zomergasten:
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/

Zondag 26 Juli: Viktor & Rolf
Zondag 2 Augustus: Prem Radhakishun
Zondag 9 Augustus: Trudy Dehue
Zondag 16 Augustus: Carice van Houten
Zondag 23 Augustus: Alexander Pechtold
Zondag 30 Augustus: Jaap van Zweden

One down - Five to go
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 13:13:03 #2
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71392868
Laatste post vorig topic
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Ik denk een combinatie van die twee.

Het is lastig als de geinterviewden vaak stil vallen omdat ze eerst onderling willen zien wie de vraag nou gaat beantoorden, maar het gehalte van de vragenwas ook zodanig dat je als geinterviewde soms ook alleen maar ja of nee kon zeggen. Het stikte van de gesloten vragen, en als ze een open vraag stelde, dan vulde ze die vervolgens zelf in, zoiets als "wat trok jullie aan in de mode? Waren het de mooie stoffen, de kleuren, het maken van iets nieuws?". Ik bedoel: die eerste vraag is prima, maar dan moet je die niet vervolgens zelf in willen vullen. Het doorvragen was ook heel matig (gebeurd amper).

Zoals gezegd - niet de makkelijkste gasten - maar het interviwe zelf was ook niet sterk. Ik ben benieuwd of het door die gasten kwam of dat ze zo altijd haar vragen stelt. Een aardige reden om volgende keer weer te kijken.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:17:45 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71393030
Ik verwacht wel wat vuurwerk in de uitzending met Prem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71393244
Laat het dan ook gewoon aan mannen over.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:27:45 #5
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71393388
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Doc het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]

Het is lastig als de geinterviewden vaak stil vallen omdat ze eerst onderling willen zien wie de vraag nou gaat beantoorden, maar het gehalte van de vragenwas ook zodanig dat je als geinterviewde soms ook alleen maar ja of nee kon zeggen. Het stikte van de gesloten vragen, en als ze een open vraag stelde, dan vulde ze die vervolgens zelf in, zoiets als "wat trok jullie aan in de mode? Waren het de mooie stoffen, de kleuren, het maken van iets nieuws?". Ik bedoel: die eerste vraag is prima, maar dan moet je die niet vervolgens zelf in willen vullen. Het doorvragen was ook heel matig (gebeurd amper).

Zoals gezegd - niet de makkelijkste gasten - maar het interviwe zelf was ook niet sterk. Ik ben benieuwd of het door die gasten kwam of dat ze zo altijd haar vragen stelt. Een aardige reden om volgende keer weer te kijken.
Ik had ook het idee dat het onderwerp haar niet helemaal lag, misschien dat ze daardoor niet goed kon doorvragen. En die gesloten vragen waren inderdaad ook erg irritant op een gegeven moment, hopen dat de aflevering met Prem beter wordt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71393416
Prem gaat denk ik weer ouderwets irritant zijn.
pi_71393875
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef JeanVe het volgende:
Probeer die arme jkdjjsop maar een beetje te sparen. Zijn lieve opa heeft vroeger iets te vaak aan zijn piemeltje gezeten!!
Ja, spot er maar mee!
pi_71393892
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Laat het dan ook gewoon aan mannen over.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juli 2009 @ 13:58:51 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71394519
Prem
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71394561
je kunt het toch niet iedereen recht maken en er zijn ook mensen op de VPRO site die het juist heel erg leuk en interessant vonden....wat ik mij dan afvraag, heb ik geen smaak en inzicht, ben ik te kritisch, of zijn dat dan gewoon vrienden en kennissen van de programmamakers

tja, het is dan blijkbaar ook live, of in elk geval achter elkaar opgenomen, je kunt er niet meer knippen en plakken en dingen opnieuw doen
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 juli 2009 @ 15:52:03 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_71398748
Zal Prem weer dronken zijn.

Ik kijk er wel naar uit.

Lekker ergeren of lekker lachen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71484866
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Doc het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]

ik had ook het vermoeden dat zij niet zoveel met de wereld van V&R kon. een wereld waar de vrouw tenslotte niet meer als een aankleedpop (prinsesjes en anorexia-meisjes). jammer dat ze het niet vanuit haar feministische standpunten probeerde om V&R tot uitspraken te verleiden. het werd daardoor een beetje kleurloos gesprek. de boys kwamen neit verder dan wat algemeenheden over mode - dat mode gaat over transformatie en creeeren van een sprookjeswereld (ja dat is mode, denk je dan) en eigenlijk weinig vertelden over hun eigen ideeen over mode.

maar misschien had ze met een meer feministische benadering de jongens helemaal dichtgeklapt gekregen. zij hadden duidelijk van te voren alles heel netjes ingestudeerd, soms was er even een moment waarop ze elkaar aankeken met een blik van "wat gaan we hierop zeggen ,dit hadden we neit verwacht", maar veel verder kwam het niet.

maar is ook moeilijk als het je eerste interview is met twee mensen die allebei en introvert zijn en in hun concept (in de kast) willen blijven.

het voorstukje van de hoofdfilm 'maurice' toonde trouwens dat ze hun mannenkleding-lijn daarop geinspireerd hebben. ik had geen zin meer om rond die tijd nog een keurige engelse kostuumfilm te kijken, ook als was het met hugfh grant in semi-homo-rol.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:41:55 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71492152
Zondag dus Prem en volgens de nieuwsbrief van de VPRO:

In Zomergasten zal Prem Radhakishun zijn fascinatie voor de Nederlandse politiek laten zien in fragmenten met Wim Kok, oud-CDA-minister Jan de Koning, oud-VVD Tweede Kamerlid en oud-minister Frank de Grave. Daarnaast vertoont hij een deel uit het televisie-interview met Pim Fortuyn dat nog niet in het collectieve televisiegeheugen is opgeslagen. Het werd door de Nederlandse Moslim Omroep (NMO) op 5 mei 2002 uitgezonden, een dag voor de moord. Ook een aantal bijzondere muziekfragmenten kan in zijn avond niet ontbreken o.a. van de Vlaamse popgroep Clouseau en de beroemde Indiase ‘Melody Queen’ Eternal Asha.

De keuzefilm van deze Zomergast is Sarkar (2005) de succesvolle Indiase speelfilm over de onderwereld van Mumbai in de regie van Ram Gopal Varma. Het is een interpretatie van ‘The Godfather’ in de politieke setting van de wereldstad. De film ontving enkele onderscheidingen op het International Indian Film Academy (IIFA) Awards Gala en tijdens de Filmfare Awards for Hindi films.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71502302
Prem
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_71544009
twee poging voor Van der Linden
pi_71544461
Nou het zal mij benieuwen! Ik denk dat dit wel een leuke aflevering gaat worden. Ik vermoed dat Prem dat feministische kreng alle hoeken van de studie gaat laten zien!
pi_71546464
Mensen, als ik 'The Butterfly Effect' nog nooit heb gezien, moet ik dan vanavond de gelegenheid niet laten schieten?

Wil ook graag Prem zien natuurlijk
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 augustus 2009 @ 20:02:49 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71546495
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mensen, als ik 'The Butterfly Effect' nog nooit heb gezien, moet ik dan vanavond de gelegenheid niet laten schieten?

Wil ook graag Prem zien natuurlijk
Die komt vast nog wel eens (wel een aardige film overigens). Je kan natuurlijk ook voor de herhaling van Zomergasten gaan natuurlijk (die warebn traditioneel altijd op zaterdagmiddag, maar ik heb niet gekeken of dat nog steeds zo is)
pi_71546711
Ja, wordt zaterdagmiddag herhaald.

Hm ok..
Jimmy Carter:
pi_71546820
* Roel_Jewel zit er klaar voor.
pi_71546866
* shmoopy ook. Nemen we Top Gear wel op, toch?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_71546875
Begonnen.
pi_71546878
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:16 schreef shmoopy het volgende:
* shmoopy ook. Nemen we Top Gear wel op, toch?
.
pi_71546894
Prem neemt nu al het programma over .
pi_71546899
O god, ik vind het nu al niets....!

Nog niet eens begonnen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_71546917
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik vind het nu al niets....!

Nog niet eens begonnen!
pi_71546947
Het linkse feestje is weer van start, moooooooooi kan ik boodschappen doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_71546952
Hmmm nu valt het weer mee....

Ben benieuwd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_71546971
"Dat is een decor."
pi_71547005
Zit die Margriet met haar verzuurde kop zich nu al te ergeren? TV maken is leuk hoor!
pi_71547006
Ze kunnen beter Prem als presentator nemen

Hoe zijn de recensies over die zure miep die daar zit tot nu toe? '
pi_71547036
Zo, Prem, die zit.
pi_71547044
Oeh, wat is ze streng.
Jimmy Carter:
pi_71547058
Zie je! Ze zit WEER aan dr scriptje te denken! Laaaat het gesprek gaaaan!
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:24:40 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71547069
Ik vind er nu ook al geen flikker meer aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_71547101
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind er nu ook al geen flikker meer aan .
Die muts verstiert het programma zelf.
pi_71547132
er is nu al meer gepraat dan de gehele vorige uitzending
pi_71547151
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zie je! Ze zit WEER aan dr scriptje te denken! Laaaat het gesprek gaaaan!
Als je dat doet met Prem tegenover je, ben je over anderhalf uur pas aan je eerste fragment toe hoor
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:28:53 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71547188
Leuk dat ie dat voetbalfragment heeft gekozen. Pele en Gordon Banks.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:29:34 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71547205
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Vergeet je voorraad azijn niet te kopen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71547212
Voor de voetbal-haters of -nietliefhebbers: de redding van Banks is een van de meest legendarische ooit, misschien wel de nummer 1.
Jimmy Carter:
pi_71547214
Is zo Bluezz, maar ieeets minder krampachtig mag!
Ik vind er weinig aan. Ik denk niet dat ik het leuker zou vinden wanneer zij iets minder krampachtig zou zijn. Ik geloof dat Prem me gewoon helemaal niets doet.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:30:42 #43
229759 Keepvogel
Een doodgewone superheld
pi_71547240
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Zorg wel dat je op tijd terug bent voor Hart van Nederland
pi_71547276
Geen meekijkcommentaar meer, ik mot de laptop afstaan voor de beamer.

Have fun, you guys.
pi_71547308
Mooie beelden van Brazilië .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71547324
haha, hij dwaalt de hele tijd af
pi_71547418
GVD, Margriet. Wat een doos. Haal haar daar weg en zet daar iemand neer die het wèl leuk vindt.
pi_71547436
Er komt nog meer voetbal... ik blijf op 2!

Ik vind zijn dictie ook altijd aanstekelijk leuk. Kan het niet helpen.
Jimmy Carter:
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:39:01 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71547446
Hij legt iets uit en zij kapt hem meteen weer af.
Geef hem wat meer ruimte, Margriet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71547450
Kan Bas Heijne niet terugkomen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71547461
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
GVD, Margriet. Wat een doos. Haal haar daar weg en zet daar iemand neer die het wèl leuk vindt.
Ja! Ze lijkt het vervelend te vinden!
pi_71547488
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja! Ze lijkt het vervelend te vinden!
Behoorlijk ja. Ze zit zich te ergeren. Nou, dan moet je daar niet gaan zitten.
pi_71547507
Maria van dwr \linden is een prettige verschijning....Prem Shivram Shaw Radhakishun kan ik
ook wel hebben....
pi_71547516
Je kunt zien dat ze te veel recensies heeft gelezen deze week.

Niet doen.
Jimmy Carter:
pi_71547530
Paul de Leeuw kijkt ook mee . Zie http://twitter.com/pauldeleeuw/
quote:
hier valt niet tussendoor te twitteren. Wij zijn al redelijk kapot! Maar de NOS moet volgens prem opgeheven worden. We wachten af!
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:43:30 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71547581
Beheersing en rust. Alles wat Prem niet heeft.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71547686
Fortuyn was toch duidelijk een andere man dan Wilders. Iig in het overbrengen van z'n boodschap.
pi_71547715
Wat een nare vrouw zeg.
pi_71547736
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fortuyn was toch duidelijk een andere man dan Wilders. Iig in het overbrengen van z'n boodschap.
Je kunt ze amper met elkaar vergelijken. Fortuyn was een erudiete en eloquente wetenschapper en Geert is een brutale straatvechter.
pi_71547744
Fortuyn is lief.
Jimmy Carter:
pi_71547757
PF was idd een eloquente, charismatige nicht.

Daar valt Wilders echt bij in het niet.
pi_71547758
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je kunt ze amper met elkaar vergelijken. Fortuyn was een erudiete en eloquente wetenschapper en Geert is een brutale straatvechter.
Dat dus .
pi_71547786
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat Fortuyn wel met moslims wou praten en Wilders dat weigert zegt ook wel genoeg. Fortuyn was meer voor oplossingen.. 'iedereen moet meedoen'. Maar Wilders vindt dat ze gewoon hier niet horen.

Edit: Nooit gedacht dat ik ook maar een beetje zou opnemen voor Fortuyn
pi_71547797
PF was eigenlijk nog best aardig als politicus
pi_71547810
Moeilijk he mens? Toegeven dat iemand goede argumenten heeft? Fortuyn had gewoon gelijk, en hij wist het beter te brengen dan Wilders.
pi_71547812
Waarom doet deze Turkse mevrouw zo irritant?
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')