Ik denk een combinatie van die twee.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Ik had ook het idee dat het onderwerp haar niet helemaal lag, misschien dat ze daardoor niet goed kon doorvragen. En die gesloten vragen waren inderdaad ook erg irritant op een gegeven moment, hopen dat de aflevering met Prem beter wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Doc het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik denk een combinatie van die twee.
Het is lastig als de geinterviewden vaak stil vallen omdat ze eerst onderling willen zien wie de vraag nou gaat beantoorden, maar het gehalte van de vragenwas ook zodanig dat je als geinterviewde soms ook alleen maar ja of nee kon zeggen. Het stikte van de gesloten vragen, en als ze een open vraag stelde, dan vulde ze die vervolgens zelf in, zoiets als "wat trok jullie aan in de mode? Waren het de mooie stoffen, de kleuren, het maken van iets nieuws?". Ik bedoel: die eerste vraag is prima, maar dan moet je die niet vervolgens zelf in willen vullen. Het doorvragen was ook heel matig (gebeurd amper).
Zoals gezegd - niet de makkelijkste gasten - maar het interviwe zelf was ook niet sterk. Ik ben benieuwd of het door die gasten kwam of dat ze zo altijd haar vragen stelt. Een aardige reden om volgende keer weer te kijken.
Ja, spot er maar mee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef JeanVe het volgende:
Probeer die arme jkdjjsop maar een beetje te sparen. Zijn lieve opa heeft vroeger iets te vaak aan zijn piemeltje gezeten!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Laat het dan ook gewoon aan mannen over.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Doc het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik denk een combinatie van die twee.
Het is lastig als de geinterviewden vaak stil vallen omdat ze eerst onderling willen zien wie de vraag nou gaat beantoorden, maar het gehalte van de vragenwas ook zodanig dat je als geinterviewde soms ook alleen maar ja of nee kon zeggen. Het stikte van de gesloten vragen, en als ze een open vraag stelde, dan vulde ze die vervolgens zelf in, zoiets als "wat trok jullie aan in de mode? Waren het de mooie stoffen, de kleuren, het maken van iets nieuws?". Ik bedoel: die eerste vraag is prima, maar dan moet je die niet vervolgens zelf in willen vullen. Het doorvragen was ook heel matig (gebeurd amper).
Zoals gezegd - niet de makkelijkste gasten - maar het interviwe zelf was ook niet sterk. Ik ben benieuwd of het door die gasten kwam of dat ze zo altijd haar vragen stelt. Een aardige reden om volgende keer weer te kijken.
Die komt vast nog wel eens (wel een aardige film overigens). Je kan natuurlijk ook voor de herhaling van Zomergasten gaan natuurlijk (die warebn traditioneel altijd op zaterdagmiddag, maar ik heb niet gekeken of dat nog steeds zo is)quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mensen, als ik 'The Butterfly Effect' nog nooit heb gezien, moet ik dan vanavond de gelegenheid niet laten schieten?
Wil ook graag Prem zien natuurlijk
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:16 schreef shmoopy het volgende:
* shmoopy ook. Nemen we Top Gear wel op, toch?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik vind het nu al niets....!
Nog niet eens begonnen!
Die muts verstiert het programma zelf.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind er nu ook al geen flikker meer aan.
Als je dat doet met Prem tegenover je, ben je over anderhalf uur pas aan je eerste fragment toe hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zie je! Ze zit WEER aan dr scriptje te denken! Laaaat het gesprek gaaaan!
Vergeet je voorraad azijn niet te kopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Het linkse feestje is weer van start, moooooooooi kan ik boodschappen doen.
Zorg wel dat je op tijd terug bent voor Hart van Nederlandquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Ja! Ze lijkt het vervelend te vinden!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
GVD, Margriet. Wat een doos. Haal haar daar weg en zet daar iemand neer die het wèl leuk vindt.
Behoorlijk ja. Ze zit zich te ergeren. Nou, dan moet je daar niet gaan zitten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja! Ze lijkt het vervelend te vinden!
quote:hier valt niet tussendoor te twitteren. Wij zijn al redelijk kapot! Maar de NOS moet volgens prem opgeheven worden. We wachten af!
Je kunt ze amper met elkaar vergelijken. Fortuyn was een erudiete en eloquente wetenschapper en Geert is een brutale straatvechter.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fortuyn was toch duidelijk een andere man dan Wilders. Iig in het overbrengen van z'n boodschap.
Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt ze amper met elkaar vergelijken. Fortuyn was een erudiete en eloquente wetenschapper en Geert is een brutale straatvechter.
Dat Fortuyn wel met moslims wou praten en Wilders dat weigert zegt ook wel genoeg. Fortuyn was meer voor oplossingen.. 'iedereen moet meedoen'. Maar Wilders vindt dat ze gewoon hier niet horen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fortuyn was toch duidelijk een andere man dan Wilders. Iig in het overbrengen van z'n boodschap.
hij brengt het veel beter!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:52 schreef fratsman het volgende:
Moeilijk he mens?Toegeven dat iemand goede argumenten heeft? Fortuyn had gewoon gelijk, en hij wist het beter te brengen dan Wilders.
Zulke fragmenten compenseren heel veel iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Keepvogel het volgende:
Voor dit soort fragmenten kijkt men toch naar Zomergasten? Ongeacht de eventuele vervelende presentatrice.
2 dagen eerder volgens mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit interview was een dag voordat ie vermoord werd overigens.
Elaborate?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Geeft meteen ook aan de beeldvorming achteraf wat door andere fragmenten teveel is beïnvloed.
Deze kant van Pim is amper belicht door de 'grote' programma's.quote:
O, goed gezegd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Doorgeschoten scherpgebektheid verhindert dat ze goed luistert.
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die Turkse best goed
Waarom heb ik haar nooit zien interviewen?
Dit fragment is nauwelijks bekeken en achteraf zelden herhaald.quote:
Hahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Nazmiye Oral heet ze.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.
En met van Dam. In dit interview zie je dat Fortuyn goede argumenten had, en ondanks alles de interviewster in haar waarde liet. Dat zie ik Geert nog niet doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit fragment is nauwelijks bekeken en achteraf zelden herhaald.
Wat de media daarna steeds maar lieten zien waren scènes als die met Melkert.
Geen idee hoe ze heet. Maar ze was met een interview voor de NMO bezig in 2002. Ze is alleen te emotioneel tijdens die interview.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.
Die strenge schooljuf-act mag echt stoppen inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het zijn te veel namen tot nu toe." Boeien! Het zijn teveel onderbrekingen, Margriet! Houd je mond.
Is precies waarom Prem het wilde laten zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:59 schreef fratsman het volgende:
In dit interview zie je dat Fortuyn goede argumenten had, en ondanks alles de interviewster in haar waarde liet. Dat zie ik Geert nog niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |