Elaborate?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Geeft meteen ook aan de beeldvorming achteraf wat door andere fragmenten teveel is beïnvloed.
Deze kant van Pim is amper belicht door de 'grote' programma's.quote:
O, goed gezegd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Doorgeschoten scherpgebektheid verhindert dat ze goed luistert.
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die Turkse best goed
Waarom heb ik haar nooit zien interviewen?
Dit fragment is nauwelijks bekeken en achteraf zelden herhaald.quote:
Hahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Het linkse feestje is weer van start, moooooooooi kan ik boodschappen doen.
Nazmiye Oral heet ze.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.
En met van Dam. In dit interview zie je dat Fortuyn goede argumenten had, en ondanks alles de interviewster in haar waarde liet. Dat zie ik Geert nog niet doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit fragment is nauwelijks bekeken en achteraf zelden herhaald.
Wat de media daarna steeds maar lieten zien waren scènes als die met Melkert.
Geen idee hoe ze heet. Maar ze was met een interview voor de NMO bezig in 2002. Ze is alleen te emotioneel tijdens die interview.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.
Die strenge schooljuf-act mag echt stoppen inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het zijn te veel namen tot nu toe." Boeien! Het zijn teveel onderbrekingen, Margriet! Houd je mond.
Is precies waarom Prem het wilde laten zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:59 schreef fratsman het volgende:
In dit interview zie je dat Fortuyn goede argumenten had, en ondanks alles de interviewster in haar waarde liet. Dat zie ik Geert nog niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |