abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 22:58:50 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_71352190
Leigh Bowery laten zien om getollereerd te worden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 juli 2009 @ 22:59:32 #252
49811 MrJones
Hopeloos.
pi_71352212
ah, michael alig adepten, dat miste nog
pi_71352226
Viktor heeft wel een leuk ondeugend lachje
pi_71352233
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zijn ze wel geweest toch? Jaren terug kwamen ze nogal verliefd over in een documentaire op TV Gelderland.
lijkt mij van wel, ze zaten samen op een klein kamertje in Parijs na hun studie, nu blijkt het een gewoon ordinair gescheiden stel te zijn met beiden hun eigen lieffies en alleen de zaken binden nog..

tssssk, valt me tegen..
pi_71352236
Viktor & Rolf nemen je mee naar het carnaval om aan te tonen dat ze een afkeer van de kermis hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 23:04:49 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_71352386
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Viktor heeft wel een leuk ondeugend lachje
Dat mis ik dan weer

Het zijn wel lachebekjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71352435
Ze zit de hele tijd als of ze snel wil opstaan, ook wordt ze door de camera niet goed in beeld gebracht, je krijgt er al een ongemakelijk gevoel van om naar te kijken
de rechter van de twee probeert in elk geval nog om " leuk mee te doen" ...hoop dat het volgende week beter wordt, ik had me er zo op verheugd
pi_71352586
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef Zana het volgende:
Ze zit de hele tijd als of ze snel wil opstaan, ook wordt ze door de camera niet goed in beeld gebracht, je krijgt er al een ongemakelijk gevoel van om naar te kijken
de rechter van de twee probeert in elk geval nog om " leuk mee te doen" ...hoop dat het volgende week beter wordt, ik had me er zo op verheugd
inderdaad, ik erger me rot aan de cameravoering, en haar kapsel (ziet er niet uit) en continu de close-up van bovenaf met argwanende oogopslag van bovenaf genomen..

vpro, ontsla de regisseur..
pi_71352636
JA... Het licht maakt echt alle verschil...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_71352683
Dit is eigenlijk een soort Jan Klaassen voor museumdirecteuren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71352816
Wat was dat voor muziekfragment?
Ik weet het ook niet
pi_71352834
Toch leuk.

Weltrusten!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 23:18:48 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_71352847
trusten.

Succes prem.

Hier kun je makkelijk overheen

pi_71353115
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.
Het treurige vind ik pas dat Madonna de context van het vogue-fenomeen helemaal heeft gewist en heeft gebruikt voor hele andere doeleinden. Misschien heeft zij de subcultuur (of de waarachtigheid ervan) wel de nek omgedraaid, omdat zij hét symbool gehercontextualiseerd heeft tot een uiting van de norm waar de ball'rs zich juist van af hadden gekeerd. Ik vraag me tevens af of de mensen die de vogue hebben bedacht net zo rijk geworden als Madonna.

[ Bericht 1% gewijzigd door zodiakk op 26-07-2009 23:38:05 ]
pi_71353161
'Maurice' is echt een prachtfilm. Eentje die me nog heel lang bijgebleven is nadat ik hem gezien had, toch al zo'n tien jaar geleden alweer.
pi_71353360
Die treurige SCHelpen zijn in ieder geval verdwenen.
pi_71354577
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
Die treurige SCHelpen zijn in ieder geval verdwenen.
Decor was mooi.
  maandag 27 juli 2009 @ 05:09:19 #268
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71356312
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik zelf ook verplicht meebetaal aan al die onzin. Deze uitzending is wat mij betreft het beste bewijs voor de stelling dat de Publieke Omroep maar helemaal moet verdwijnen. Laat dit soort mokkels met hun knuffelhomootjes lekker hun eigen nichtenkanaal oprichten, gefinancierd door reclames voor Tena Lady, OB, Apple en cosmetica, maar val mij er niet mee lastig op de PO.

Ik hoop overigens niet dat dit mens de presentator wordt voor de hele serie, want dan is dit meteen de laatste keer dat ik dit seizoen gekeken heb.
Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.
pi_71356843
quote:
Op maandag 27 juli 2009 05:09 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
  maandag 27 juli 2009 @ 08:42:15 #270
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71356943
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
Dit is offtopic, om over je psychologische problemen te praten bestaan er wel andere topics voor maar kaap dit topic niet over.
  maandag 27 juli 2009 @ 09:27:00 #271
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_71357446
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_71357468
quote:

[..]

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_71358063
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.

Op de VPRO site zijn ook veel negatieve commentaren
http://weblogs.vpro.nl/zo(...)tor-rolf-2/#more-404
het decor was in elk geval mooi, maar verder vond ik het maar saai en kon mijn aandacht er niet bijhouden, Viktor en Rolf wilden blijkbaar ook niets prijs geven, ga dan ook niet in zo een programma zitten
Ik heb ooit Margriet bij Pauw en Witteman gezien en toen kwam ze over als een leuke en sprankelende persoonlijkheid, maar gisteren keek ze de hele tijd erg verbeten, zat ze raar op haar stoel en moest ik de hele tijd naar haar kapsel kijken, dat leidde enorm af, net zoals bij Froukje Jansen, daar ga ik ook altijd naar haar wenkbrouw kijken. Het is stom om over uiterlijkheden te klagen, ik weet, maar toch...
Ik ben weinig te weten gekomen over Viktor en Rolf, jammer, gemiste kans, maar ja misschien moet ze nog groeien in haar rol

[ Bericht 6% gewijzigd door Zana op 27-07-2009 14:26:28 ]
pi_71358502
Viktor & Rolf waren gisterenavond hard bezig het image van het ietwat gesloten, vakidiote ontwerpersduo nog wat nader kracht bij te zetten. Toch moet er meer uit hen te halen zijn. Ze hebben per slot van rekening ook meegewerkt aan een Postbank-commercial in een veel lossere rol.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_71358506
Weet iemand of je de uitzending nog terug kan kijken ergens? Staat in ieder geval niet op uitzending gemist.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:39:28 #276
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71358661
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
Tja, bij elke vraag wachtten ze eerst een halve minuut en gaven dan een antwoord van 1 zin. Daar heeft de beste interviewer nog moeite mee...
pi_71358993
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tja, bij elke vraag wachtten ze eerst een halve minuut en gaven dan een antwoord van 1 zin. Daar heeft de beste interviewer nog moeite mee...
Wel een makkelijke manier om de avond mee te vullen...
  maandag 27 juli 2009 @ 11:20:26 #278
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_71359636
Ik vond het toch interessant gisteren. Het gesprek ging stroef, de heren waren nerveus of bedachtzaam of allebei, maar de grote stiltes maakten het denk ik niet makkelijker voor Margriet. In elk geval had ze niet de neiging die stiltes te gaan vullen en dat vond ik erg sterk. Ze mag nog wel wat losser worden, maar dat komt vast nog wel. Paar mooie fragmenten en vond het interessant om te horen dat zij blijkbaar de modeshow belangrijker vinden dan de kleding. Ook hoe zij kijken naar bepaalde fragmenten (zoals het stukje uit Top Hat ) vond ik mooi.
Heb het niet uitgekeken, maar voor een eerste uitzending vond ik het niet slecht...
Prem sla ik over de volgende keer. Die man werkt echt op mijn braakspieren.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_71360558
Matig, ze wist niet hoe ze hun aan moest pakken.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:21:16 #280
27648 Weakling
available in strong mint
pi_71361337
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:31 schreef Argento het volgende:
Viktor & Rolf waren gisterenavond hard bezig het image van het ietwat gesloten, vakidiote ontwerpersduo nog wat nader kracht bij te zetten.
Wat dat betreft was wat Margriet aan het einde zei erg treffend. Ik weet niet meer de exacte formulering, maar kwam op iets neer van: 'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".

Dat was ook precies het probleem wat ik met deze gasten had, ze kwamen teveel over als poseurs. Te gemaakt arty farty. Geen vervelende kerels, maar wel zo stevig vastklampend aan hun bedachte imago dat het onmogelijk werd om er een heel sprankelende avond van te maken.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:31:12 #281
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71363335
quote:

[..]

Mwah, ik denk dan toch dat ik iets liever sterf en de wereld achterlaat als een iets mooiere, intelligentere plek!

pi_71363898
Dat kapel van Margriet leidt echt af. Het is net alsof ze een uur tegen de wind in heeft gefietst.

De uitzending boeide niet echt. Waren maar weining dingen die niet 'werk'-gerelateerd waren. En dat zielige zeuren over een overdreven neergezette nicht in een reclame...kom op zeg, dat IS reclame! Heterostellen worden ook altijd clichématig neergezet in reclames. Alles en iedereen wordt eigenlijk overdreven neergezet in reclame.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_71363961
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef Weakling het volgende:

[..]

Wat dat betreft was wat Margriet aan het einde zei erg treffend. Ik weet niet meer de exacte formulering, maar kwam op iets neer van: 'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".

Dat was ook precies het probleem wat ik met deze gasten had, ze kwamen teveel over als poseurs. Te gemaakt arty farty. Geen vervelende kerels, maar wel zo stevig vastklampend aan hun bedachte imago dat het onmogelijk werd om er een heel sprankelende avond van te maken.
Goed samengevat.

Daar komt nog bij dat er ontstellend weinig gelachen is, ze hebben volgens mij weinig gevoel voor humor of ze verbergen het heel goed. Het gezever over de beeldcultuur rond homo's snap ik wel en ze hebben ook wel een punt maar ze brengen het zo klagerig dat het me tegen staat.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:28:29 #284
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71365245
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Loohcs het volgende:
Dat kapel van Margriet leidt echt af. Het is net alsof ze een uur tegen de wind in heeft gefietst.

De uitzending boeide niet echt. Waren maar weining dingen die niet 'werk'-gerelateerd waren. En dat zielige zeuren over een overdreven neergezette nicht in een reclame...kom op zeg, dat IS reclame! Heterostellen worden ook altijd clichématig neergezet in reclames. Alles en iedereen wordt eigenlijk overdreven neergezet in reclame.
Ik vond dat gezeur over die reclame ook vrij misplaatst. Van twee 'artistieke geesten' valt het me tegen dat ze dit blijkbaar niet in het juiste perspectief kunnen zien! Als je je punt wil maken, zijn er volgens mij veel betere voorbeelden.

Trouwens, ik heb geen moeite met het zien van twee zoenende mannen, maar van dat fragment uit die film met Jeroen Krabbe en Thom Hoffman draaide mijn maag zowat om!

Ik vond het verder een enigzins vermakelijke uitzending, maar niet erg boeiend. Ik liet de tv dan ook aanstaan, maar was niet onafgebroken geconcentreerd aan het kijken. Iets wat vorig jaar bij Willem Schinkel en Junkie XL absoluut wel het geval was!

Ik kijk uit naar Trudy Dehue en Alexander Pechtold! Van Carice van Houten verwacht ik veel zelfbeschouwing, en dat heeft ook wel wat!
pi_71365500
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef Weakling het volgende:

'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".
Deze zin is mij ook opgevallen...vreemd om dat in een uitzending tegen je gasten te zeggen, lijkt net alsof ze ook buitenom geen klik hadden...volgens mij heeft de presentatrice toch wel enig invloed welke gasten komen

Nu ja, het is makkelijk kritiek te hebben vanachter de computer, maar aan de ander kant worden de uitzendingen voor de kijkers gemaakt...ik ben benieuwd wat ze er zelf van vonden achteraf...er stonden vooraf al wat interviews van Margriet in de kranten en tijdschriften, o.a. in de Volkskrantbanen.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:38:30 #286
97745 Thorical
finding a way
pi_71375959
Ik ben dus niet de enige die vragen had bij Margriets kapsel. Ik vroeg me af of het een modisch statement was.
En als je Victor en Rolf vraagt dan weet je dat je iets gekunstelds krijgt. Het is nu ook gewoon marketing dat hele V&R bang zijn ze om elkaar los te laten.
pi_71376619
Ik vond die stilten eik niet zo storend...

Ik vond het storender dat zij in de loop van het programma wat kansen liet liggen om in te gaan op hun persoonlijke homosexualiteit. Aan het eind vermoedde ik dat ze dat expres deed(en) omdat er in het laatste kwart van het programma wel op werd ingegaan. Maar ik dacht echt een paar keer VRAAG NOU DOOOOOHOOOOORRRRRR. En dat liet ze dan weer liggen. Met name omdat het er later dus ook niet echt uitkwam.

En niet alleen bij dit onderwerp. Ik had een paar keer het idee dat zij dacht " dit onderwerp wil ik niet in dit gedeelte van het programma uitdiepen" alsof ze zich onbewust aan een soort script hield. Ik weet niet of dat zo was, maar zo kwam het bij mij wel over. Hiermee liet ze op momenten dat de deur wel op een kiertje ging, deze opening voor wat het was en dat vond ik jammer.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:59:15 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71380474
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Thorical het volgende:
Ik ben dus niet de enige die vragen had bij Margriets kapsel. Ik vroeg me af of het een modisch statement was.

Als je op haar naam googled en dan haar foto's bekijkt, kan je zien dat ze dit kapsel al enige tijd heeft en dat er dus geen sprake is van een modisch statement.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71380664
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het storender dat zij in de loop van het programma wat kansen liet liggen om in te gaan op hun persoonlijke homosexualiteit. Aan het eind vermoedde ik dat ze dat expres deed(en) omdat er in het laatste kwart van het programma wel op werd ingegaan. Maar ik dacht echt een paar keer VRAAG NOU DOOOOOHOOOOORRRRRR. En dat liet ze dan weer liggen. Met name omdat het er later dus ook niet echt uitkwam.
Die twee kerels zaten daar niet om jouw persoonlijke nieuwsgierigheid naar homofiele neigingen, gedragingen en relaties te stillen hoor, roddeltante. Hun geaardheid is als onderwerp op zichzelf totaal niet interessant. Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:07:53 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71380771
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:

Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.
Of aan jou vragen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71380897
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Of aan jou vragen.
En dan?
pi_71380954
Het NRC is uitermate voorspelbaar.
De TV rubriek ging vandaag alleen maar hierover.
Als de VPRO iets uitzendt..nooit een verassing van die krant
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:02:47 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71383675
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Het NRC is uitermate voorspelbaar.
De TV rubriek ging vandaag alleen maar hierover.
Als de VPRO iets uitzendt..nooit een verassing van die krant
Nee, ze verbranden nooit iets anders.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:22:40 #294
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71383934
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Of aan jou vragen.
pi_71385380
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Die twee kerels zaten daar niet om jouw persoonlijke nieuwsgierigheid naar homofiele neigingen, gedragingen en relaties te stillen hoor, roddeltante. Hun geaardheid is als onderwerp op zichzelf totaal niet interessant. Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.
Whehehe bitch puuuuhleaaaaase!!! Ik zat idd echt te kijken om ook eens een echte homo te zien!

Ze gaven zelf al vrij vroeg in het programma al aan dat ze twee thema's hadden, homosexualiteit en mode en het is algemeen bekend dat zomergasten ook de mens achter de (...) belicht en de ruimte geeft. Dat kwam er nu totaal niet uit. V&R staan er om bekend gesloten te zijn. Als ze dan een opening geven moet je die pakken.

En geaardheid lijkt me nou net 1 van die dingen die een behoorlijke stempel op je kunnen drukken/richting kunnen geven. Zeker wanneer je in een durp geboren bent als V&R.
pi_71385409
Welke uitzendingen zijn de moeite waard om te kijken?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71385582
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Whehehe bitch puuuuhleaaaaase!!! Ik zat idd echt te kijken om ook eens een echte homo te zien!

Ze gaven zelf al vrij vroeg in het programma al aan dat ze twee thema's hadden, homosexualiteit en mode en het is algemeen bekend dat zomergasten ook de mens achter de (...) belicht en de ruimte geeft. Dat kwam er nu totaal niet uit. V&R staan er om bekend gesloten te zijn.
Oh puhlease, "gesloten"... die lui hebben gewoon niks te melden. Zoals alle lui die werkzaam zijn in de modewereld een vrijwel lege bovenkamer en niks te melden hebben.

Ik heb vroeger weleens een vriendin gehad op de kunstacademie en heb daar nog nooit zoveel oppervlakkige lege hulzen en poseurs bij elkaar gezien. Wat een armoe. Wat dat betreft bevestigden V&R al mijn vooroordelen.
quote:
Als ze dan een opening geven moet je die pakken.
Een opening tot wat? Tot hun eigen homoseksualiteit? Wat wil je precies horen? Hoe ze kleine jongetjes kontjebonken in het park?
quote:
En geaardheid lijkt me nou net 1 van die dingen die een behoorlijke stempel op je kunnen drukken/richting kunnen geven. Zeker wanneer je in een durp geboren bent als V&R.
Misschien is dat in hun geval wel helemaal niet zo.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:20:51 #298
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71391269
Probeer die arme jkdjjsop maar een beetje te sparen. Zijn lieve opa heeft vroeger iets te vaak aan zijn piemeltje gezeten!!
pi_71391399
Ik heb het opgenomen. Vanavond even een groot gedeelte kijken. Leuke gasten dit seizoen hoewel ik Viktor en Rolf op voorhand niet de allerleukste vond.
pi_71391462
AMSTERDAM - Lady Gaga is dol op een paar schoenen van het Nederlandse ontwerpersduo Viktor & Rolf. Dat heeft ze maandagavond gezegd in RTL Boulevard.

De 23-jarige zangeres, die de afgelopen dagen een twee keer optrad in Nederland, droeg tijdens het interview een paar schoenen van het duo, dat zondagavond nog te zien was in Zomergasten.

"Toen ik deze schoenen zag, gilde ik op zo'n hoge toon, dat alleen sommige kleine hondjes het konden horen", jubelde Lady Gaga.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')