lijkt mij van wel, ze zaten samen op een klein kamertje in Parijs na hun studie, nu blijkt het een gewoon ordinair gescheiden stel te zijn met beiden hun eigen lieffies en alleen de zaken binden nog..quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn ze wel geweest toch? Jaren terug kwamen ze nogal verliefd over in een documentaire op TV Gelderland.
Dat mis ik dan weerquote:
inderdaad, ik erger me rot aan de cameravoering, en haar kapsel (ziet er niet uit) en continu de close-up van bovenaf met argwanende oogopslag van bovenaf genomen..quote:Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef Zana het volgende:
Ze zit de hele tijd als of ze snel wil opstaan, ook wordt ze door de camera niet goed in beeld gebracht, je krijgt er al een ongemakelijk gevoel van om naar te kijken
de rechter van de twee probeert in elk geval nog om " leuk mee te doen" ...hoop dat het volgende week beter wordt, ik had me er zo op verheugd
Het treurige vind ik pas dat Madonna de context van het vogue-fenomeen helemaal heeft gewist en heeft gebruikt voor hele andere doeleinden. Misschien heeft zij de subcultuur (of de waarachtigheid ervan) wel de nek omgedraaid, omdat zij hét symbool gehercontextualiseerd heeft tot een uiting van de norm waar de ball'rs zich juist van af hadden gekeerd. Ik vraag me tevens af of de mensen die de vogue hebben bedacht net zo rijk geworden als Madonna.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.
Decor was mooi.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
Die treurige SCHelpen zijn in ieder geval verdwenen.
Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik zelf ook verplicht meebetaal aan al die onzin. Deze uitzending is wat mij betreft het beste bewijs voor de stelling dat de Publieke Omroep maar helemaal moet verdwijnen. Laat dit soort mokkels met hun knuffelhomootjes lekker hun eigen nichtenkanaal oprichten, gefinancierd door reclames voor Tena Lady, OB, Apple en cosmetica, maar val mij er niet mee lastig op de PO.
Ik hoop overigens niet dat dit mens de presentator wordt voor de hele serie, want dan is dit meteen de laatste keer dat ik dit seizoen gekeken heb.
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.quote:Op maandag 27 juli 2009 05:09 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.
Dit is offtopic, om over je psychologische problemen te praten bestaan er wel andere topics voor maar kaap dit topic niet over.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Tja, bij elke vraag wachtten ze eerst een halve minuut en gaven dan een antwoord van 1 zin. Daar heeft de beste interviewer nog moeite mee...quote:Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Wel een makkelijke manier om de avond mee te vullen...quote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, bij elke vraag wachtten ze eerst een halve minuut en gaven dan een antwoord van 1 zin. Daar heeft de beste interviewer nog moeite mee...
Wat dat betreft was wat Margriet aan het einde zei erg treffend. Ik weet niet meer de exacte formulering, maar kwam op iets neer van: 'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".quote:Op maandag 27 juli 2009 10:31 schreef Argento het volgende:
Viktor & Rolf waren gisterenavond hard bezig het image van het ietwat gesloten, vakidiote ontwerpersduo nog wat nader kracht bij te zetten.
Mwah, ik denk dan toch dat ik iets liever sterf en de wereld achterlaat als een iets mooiere, intelligentere plek!quote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Goed samengevat.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dat betreft was wat Margriet aan het einde zei erg treffend. Ik weet niet meer de exacte formulering, maar kwam op iets neer van: 'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".
Dat was ook precies het probleem wat ik met deze gasten had, ze kwamen teveel over als poseurs. Te gemaakt arty farty. Geen vervelende kerels, maar wel zo stevig vastklampend aan hun bedachte imago dat het onmogelijk werd om er een heel sprankelende avond van te maken.
Ik vond dat gezeur over die reclame ook vrij misplaatst. Van twee 'artistieke geesten' valt het me tegen dat ze dit blijkbaar niet in het juiste perspectief kunnen zien! Als je je punt wil maken, zijn er volgens mij veel betere voorbeelden.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Loohcs het volgende:
Dat kapel van Margriet leidt echt af. Het is net alsof ze een uur tegen de wind in heeft gefietst.
De uitzending boeide niet echt. Waren maar weining dingen die niet 'werk'-gerelateerd waren. En dat zielige zeuren over een overdreven neergezette nicht in een reclame...kom op zeg, dat IS reclame! Heterostellen worden ook altijd clichématig neergezet in reclames. Alles en iedereen wordt eigenlijk overdreven neergezet in reclame.
Deze zin is mij ook opgevallen...vreemd om dat in een uitzending tegen je gasten te zeggen, lijkt net alsof ze ook buitenom geen klik hadden...volgens mij heeft de presentatrice toch wel enig invloed welke gasten komenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef Weakling het volgende:
'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".
Als je op haar naam googled en dan haar foto's bekijkt, kan je zien dat ze dit kapsel al enige tijd heeft en dat er dus geen sprake is van een modisch statement.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Thorical het volgende:
Ik ben dus niet de enige die vragen had bij Margriets kapsel. Ik vroeg me af of het een modisch statement was.
Die twee kerels zaten daar niet om jouw persoonlijke nieuwsgierigheid naar homofiele neigingen, gedragingen en relaties te stillen hoor, roddeltante. Hun geaardheid is als onderwerp op zichzelf totaal niet interessant. Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het storender dat zij in de loop van het programma wat kansen liet liggen om in te gaan op hun persoonlijke homosexualiteit. Aan het eind vermoedde ik dat ze dat expres deed(en) omdat er in het laatste kwart van het programma wel op werd ingegaan. Maar ik dacht echt een paar keer VRAAG NOU DOOOOOHOOOOORRRRRR. En dat liet ze dan weer liggen. Met name omdat het er later dus ook niet echt uitkwam.
Of aan jou vragen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.
Nee, ze verbranden nooit iets anders.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Het NRC is uitermate voorspelbaar.
De TV rubriek ging vandaag alleen maar hierover.
Als de VPRO iets uitzendt..nooit een verassing van die krant
Whehehe bitch puuuuhleaaaaase!!! Ik zat idd echt te kijken om ook eens een echte homo te zien!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Die twee kerels zaten daar niet om jouw persoonlijke nieuwsgierigheid naar homofiele neigingen, gedragingen en relaties te stillen hoor, roddeltante. Hun geaardheid is als onderwerp op zichzelf totaal niet interessant. Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.
Oh puhlease, "gesloten"... die lui hebben gewoon niks te melden. Zoals alle lui die werkzaam zijn in de modewereld een vrijwel lege bovenkamer en niks te melden hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehehe bitch puuuuhleaaaaase!!! Ik zat idd echt te kijken om ook eens een echte homo te zien!
Ze gaven zelf al vrij vroeg in het programma al aan dat ze twee thema's hadden, homosexualiteit en mode en het is algemeen bekend dat zomergasten ook de mens achter de (...) belicht en de ruimte geeft. Dat kwam er nu totaal niet uit. V&R staan er om bekend gesloten te zijn.
Een opening tot wat? Tot hun eigen homoseksualiteit? Wat wil je precies horen? Hoe ze kleine jongetjes kontjebonken in het park?quote:Als ze dan een opening geven moet je die pakken.
Misschien is dat in hun geval wel helemaal niet zo.quote:En geaardheid lijkt me nou net 1 van die dingen die een behoorlijke stempel op je kunnen drukken/richting kunnen geven. Zeker wanneer je in een durp geboren bent als V&R.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |