Met Carice wordt het vast niet veel beter dan nu... Alhoewel ik sommige clipjes tot nu toe wel mooi vond.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het jammer dat dit de eerste aflevering is. Zij moet nog groeien in deze rol en ik had liever dat ze op carice had geoefend.
Wellicht dat een paar buisjes GHB of poppers wonderen doen bij deze twee.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef Zana het volgende:
er is geen chemie en ze hebben nog niet een keer gelachen...gooi er wat drank in dan worden ze misschien losser, bij Big Brother heeft dat ook altijd geholpen...
Een homofilm. Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef Mestras het volgende:
[..]
wat voor film is het ? wil je hem alvast wat toelichten
Echt zo'n zwoel Engels kostschooldrama met 2 jongens die verliefd op elkaar worden. James Ivory regie. Rupert Graves en (een jongen) Hugh Grant in de hoofdrollen, mjammie.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef Mestras het volgende:
[..]
wat voor film is het ? wil je hem alvast wat toelichten
Met momenten inetrerssant aeen Beetje elitair iis 't wel.....gaapquote:Op maandag 29 juni 2009 01:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Margriet van der Linden wel een prettig mens om naar te kijken en te luisteren. Ik denk dat ze het wel goed gaat doen.
oke, interestingquote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt zo'n zwoel Engels kostschooldrama met 2 jongens die verliefd op elkaar worden. James Ivory regie. Rupert Graves en (een jongen) Hugh Grant in de hoofdrollen, mjammie.
Film kwam uit ten tijde van mijn coming-out, toen was dit spekkie voor het bekkie.
Weinig homo's op tv??quote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef Heathen. het volgende:
Geweldig interview. Jammer genoeg zijn er juist te weinig homo's op tv. Vind het ook raar dat er geen uitzending bestaat speciaal voor homo's om sexuele voorlichting te geven.
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch ook wel eens leuk. Ik vind ze wel apart.
Okay, dan begreep ik je niet goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.
Ze presenteren zich als merk, he. En het merk Viktor & Rolf isquote:Op zondag 26 juli 2009 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat constante, consequente gepraat in de wij-vorm vind ik heeeel apart. Zeker wanneer je je bedenkt dat het gaat over tijden dat ze elkaar nog niet kenden...
Ze hebben geen humor SCH. Laten als voorbeeld van homofobie een reclame zien met een echte homo zoals ie moet zijn,quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel aardig eigenlijk. Zit pas net te kijken. Van der Linden doet het goed en vakkundig en beide heren zijn wat secundair.
We zijn natuurlijk de enorme snelheid gewenst waarin iedereen adrem en alert en grappig moeten zijn. Maar een gesprek waarin nog een stiltes vallen, niks mis mee.
Ik heb alleen heel veel last van een soort achtergrondruis, een geluid op de achtergrond, jullie ook?
Zijn ze wel geweest toch? Jaren terug kwamen ze nogal verliefd over in een documentaire op TV Gelderland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |