Ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
.
Ik hoop overigens niet dat dit mens de presentator wordt voor de hele serie, want dan is dit meteen de laatste keer dat ik dit seizoen gekeken heb.
Deed je dat dan niet al of heb je de stemgerechtigde leeftijd nog niet bereikt, homo?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef jkdjjsop het volgende:
Je zou er g*dverdomme spontaan PVV door gaan stemmen.
..en de dame is ook al geen lachebekjequote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef servus_universitas het volgende:
Hmmm, het boeit mij niet erg, maar dat komt vooral omdat het onderwerp mij totaal niet interesseert. Daarnaast zijn de heren ook wat stroef in de omgang.
Een lelijk molenpaard, geen wonder dus dat dat hoofdredactrice van Opzij is geworden. Bijna net zo afstotelijk als d'r voorgangster, die draak.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en de dame is ook al geen lachebekje
Er zit een rood knopje op je afstandsbediening.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik zelf ook verplicht meebetaal aan al die onzin. Deze uitzending is wat mij betreft het beste bewijs voor de stelling dat de Publieke Omroep maar helemaal moet verdwijnen. Laat dit soort mokkels met hun knuffelhomootjes lekker hun eigen nichtenkanaal oprichten, gefinancierd door reclames voor Tena Lady, OB, Apple en cosmetica, maar val mij er niet mee lastig op de PO.
Ik hoop overigens niet dat dit mens de presentator wordt voor de hele serie, want dan is dit meteen de laatste keer dat ik dit seizoen gekeken heb.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Een lelijk molenpaard, geen wonder dus dat dat hoofdredactrice van Opzij is geworden. Bijna net zo afstotelijk als d'r voorgangster, die draak.
Check...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is toch naar Top Gear geswitcht.
Ja, hij staat alweer op NGC. Maar ik had me wel verheugd op een nieuwe serie Zomergasten. Eindelijk weer eens iets interessants op de vaderlandsche televisie. Krijg je dit voorgeschoteld...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Er zit een rood knopje op je afstandsbediening.
Hij vindt een beetje trollen met een kloon veel te leuk, denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef Dunckie het volgende:
Er zit een rood knopje op je afstandsbediening.
Ik spreek je wel weer over 10 jaar. Dan zul je zien dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
De onderwerpen zijn gewoon totaal onzinnig, nutteloos en oninteressant. Alleen sommige vrouwen en bijna alle homo's vinden dit boeiend en belangrijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel aardig eigenlijk. Zit pas net te kijken. Van der Linden doet het goed en vakkundig en beide heren zijn wat secundair.
We zijn natuurlijk de enorme snelheid gewenst waarin iedereen adrem en alert en grappig moeten zijn. Maar een gesprek waarin nog een stiltes vallen, niks mis mee.
Neuken?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
De onderwerpen zijn gewoon totaal onzinnig, nutteloos en oninteressant. Alleen sommige vrouwen en bijna alle homo's vinden dit boeiend en belangrijk.
Als de onderwerpen al niet kloppen dan merk je ook meteen dat de rest niet klopt. Het is troep.
Het is oh zo verleidelijk, maar oh zo onzinnig, om hierop te happen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Alleen sommige vrouwen en bijna alle homo's vinden dit boeiend en belangrijk.
ze hebt een mollekop en ze is fokking chagrijnig !quote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Een lelijk molenpaard, geen wonder dus dat dat hoofdredactrice van Opzij is geworden. Bijna net zo afstotelijk als d'r voorgangster, die draak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |