And thank god for that.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewone mannen doen geen modedingen shmoop..
Allang gebeurdquote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef shmoopy het volgende:
And thank god for that.
Die kijken nu naar Ajax. Hup, mannen, zap naar RTL7.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie jou ook als homo. Grotere nicht moet ik nog vinden.
Donequote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
And thank god for that.
Goed idee. Had ik al gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef shmoopy het volgende:
Euh..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik word echt helemaal ziek van al die k*nkerflikkers op teevee. Echt, ik heb in principe niets tegen homo's, maar de hele televisie wordt er door gedomineerd. Optiefen, krijg aids en pleur in je graf, en neem gelijk Paul de Leeuw en Albert Verlinde met je mee.![]()
Typisch een post van iemand die zelf nog uit de kast moet komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik word echt helemaal ziek van al die k*nkerflikkers op teevee. Echt, ik heb in principe niets tegen homo's, maar de hele televisie wordt er door gedomineerd. Optiefen, krijg aids en pleur in je graf, en neem gelijk Paul de Leeuw en Albert Verlinde met je mee.![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Neuken?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Iddquote:Op zondag 26 juli 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Typisch een post van iemand die zelf nog uit de kast moet komen.
wow, dan had het er wel anders uitgezien, ja.. Ik vind haar nu nog veelsteveel een journalist.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:17 schreef Misstique het volgende:
Ik vind hen saai, maar zij is ook slecht, een andere interviewer zou er iets interessanters van weten te maken.
Ik wil Simek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |