abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 22:58:50 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_71352190
Leigh Bowery laten zien om getollereerd te worden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 juli 2009 @ 22:59:32 #252
49811 MrJones
Hopeloos.
pi_71352212
ah, michael alig adepten, dat miste nog
pi_71352226
Viktor heeft wel een leuk ondeugend lachje
pi_71352233
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zijn ze wel geweest toch? Jaren terug kwamen ze nogal verliefd over in een documentaire op TV Gelderland.
lijkt mij van wel, ze zaten samen op een klein kamertje in Parijs na hun studie, nu blijkt het een gewoon ordinair gescheiden stel te zijn met beiden hun eigen lieffies en alleen de zaken binden nog..

tssssk, valt me tegen..
pi_71352236
Viktor & Rolf nemen je mee naar het carnaval om aan te tonen dat ze een afkeer van de kermis hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 23:04:49 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_71352386
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Viktor heeft wel een leuk ondeugend lachje
Dat mis ik dan weer

Het zijn wel lachebekjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71352435
Ze zit de hele tijd als of ze snel wil opstaan, ook wordt ze door de camera niet goed in beeld gebracht, je krijgt er al een ongemakelijk gevoel van om naar te kijken
de rechter van de twee probeert in elk geval nog om " leuk mee te doen" ...hoop dat het volgende week beter wordt, ik had me er zo op verheugd
pi_71352586
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef Zana het volgende:
Ze zit de hele tijd als of ze snel wil opstaan, ook wordt ze door de camera niet goed in beeld gebracht, je krijgt er al een ongemakelijk gevoel van om naar te kijken
de rechter van de twee probeert in elk geval nog om " leuk mee te doen" ...hoop dat het volgende week beter wordt, ik had me er zo op verheugd
inderdaad, ik erger me rot aan de cameravoering, en haar kapsel (ziet er niet uit) en continu de close-up van bovenaf met argwanende oogopslag van bovenaf genomen..

vpro, ontsla de regisseur..
pi_71352636
JA... Het licht maakt echt alle verschil...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_71352683
Dit is eigenlijk een soort Jan Klaassen voor museumdirecteuren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71352816
Wat was dat voor muziekfragment?
Ik weet het ook niet
pi_71352834
Toch leuk.

Weltrusten!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 23:18:48 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_71352847
trusten.

Succes prem.

Hier kun je makkelijk overheen

pi_71353115
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.
Het treurige vind ik pas dat Madonna de context van het vogue-fenomeen helemaal heeft gewist en heeft gebruikt voor hele andere doeleinden. Misschien heeft zij de subcultuur (of de waarachtigheid ervan) wel de nek omgedraaid, omdat zij hét symbool gehercontextualiseerd heeft tot een uiting van de norm waar de ball'rs zich juist van af hadden gekeerd. Ik vraag me tevens af of de mensen die de vogue hebben bedacht net zo rijk geworden als Madonna.

[ Bericht 1% gewijzigd door zodiakk op 26-07-2009 23:38:05 ]
pi_71353161
'Maurice' is echt een prachtfilm. Eentje die me nog heel lang bijgebleven is nadat ik hem gezien had, toch al zo'n tien jaar geleden alweer.
pi_71353360
Die treurige SCHelpen zijn in ieder geval verdwenen.
pi_71354577
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
Die treurige SCHelpen zijn in ieder geval verdwenen.
Decor was mooi.
  maandag 27 juli 2009 @ 05:09:19 #268
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71356312
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik zelf ook verplicht meebetaal aan al die onzin. Deze uitzending is wat mij betreft het beste bewijs voor de stelling dat de Publieke Omroep maar helemaal moet verdwijnen. Laat dit soort mokkels met hun knuffelhomootjes lekker hun eigen nichtenkanaal oprichten, gefinancierd door reclames voor Tena Lady, OB, Apple en cosmetica, maar val mij er niet mee lastig op de PO.

Ik hoop overigens niet dat dit mens de presentator wordt voor de hele serie, want dan is dit meteen de laatste keer dat ik dit seizoen gekeken heb.
Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.
pi_71356843
quote:
Op maandag 27 juli 2009 05:09 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
  maandag 27 juli 2009 @ 08:42:15 #270
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71356943
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
Dit is offtopic, om over je psychologische problemen te praten bestaan er wel andere topics voor maar kaap dit topic niet over.
  maandag 27 juli 2009 @ 09:27:00 #271
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_71357446
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_71357468
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_71358063
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.

Op de VPRO site zijn ook veel negatieve commentaren
http://weblogs.vpro.nl/zo(...)tor-rolf-2/#more-404
het decor was in elk geval mooi, maar verder vond ik het maar saai en kon mijn aandacht er niet bijhouden, Viktor en Rolf wilden blijkbaar ook niets prijs geven, ga dan ook niet in zo een programma zitten
Ik heb ooit Margriet bij Pauw en Witteman gezien en toen kwam ze over als een leuke en sprankelende persoonlijkheid, maar gisteren keek ze de hele tijd erg verbeten, zat ze raar op haar stoel en moest ik de hele tijd naar haar kapsel kijken, dat leidde enorm af, net zoals bij Froukje Jansen, daar ga ik ook altijd naar haar wenkbrouw kijken. Het is stom om over uiterlijkheden te klagen, ik weet, maar toch...
Ik ben weinig te weten gekomen over Viktor en Rolf, jammer, gemiste kans, maar ja misschien moet ze nog groeien in haar rol

[ Bericht 6% gewijzigd door Zana op 27-07-2009 14:26:28 ]
pi_71358502
Viktor & Rolf waren gisterenavond hard bezig het image van het ietwat gesloten, vakidiote ontwerpersduo nog wat nader kracht bij te zetten. Toch moet er meer uit hen te halen zijn. Ze hebben per slot van rekening ook meegewerkt aan een Postbank-commercial in een veel lossere rol.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_71358506
Weet iemand of je de uitzending nog terug kan kijken ergens? Staat in ieder geval niet op uitzending gemist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')