quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
quote:Een oudere man is in de nacht van zondag 26 en maandag 27 juli met zijn auto vast komen te zitten op de trambaan langs de Parallelweg in Den Haag. De man was ongeveer 150 meter over het spoor gereden toen hij met zijn auto vast kwam te zitten en geen kant meer op kon. Hierop is er besloten dat de auto pas weg kon worden gehaald nadat de laatste tram was gepasseerd. Toen het eenmaal zover was heeft de HTM de bovenleiding spanningsloos gemaakt. Hierna kon de brandweer met behulp van de grote kraan, de auto uit het verlaagde tram spoor worden getakeld. Dit kon pas uiteindelijk pas rond half drie ’s nachts.
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
WTF; 2 naamtopics voor 1 iemand achter mekaar.. Beetje overdreven
Hoe krijgt hij het voor elkaar......quote:Op maandag 27 juli 2009 09:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron![]()
Sommige verdienen het gewoon om nooit meer te mogen autorijden
Waar melanie_the_miss weer topless op scheveningen wil kunnen liggenquote:
Is deze TT ook goed?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waar melanie_the_miss weer topless op scheveningen wil kunnen liggen
nee, laat maar.
Alleen als je van mij TS kan maken...quote:
*checkt foboquote:Op maandag 27 juli 2009 10:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Dat is geheel jouw eigen interpretatie!!!!
En dat is met alle gekke foto's uit het fotoboek!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
*checkt fobo
*checkt rood haar
*checkt knotsknetter gekke user
Nee ik zie zequote:Op maandag 27 juli 2009 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
En dat is met alle gekke foto's uit het fotoboek!
Je kan me vinden va de hyves van zeemonster... of zijn daar mijn gekke foto's ook afgeschermd
"een oudere man" dat zegt alweer genoeg.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron![]()
Sommige verdienen het gewoon om nooit meer te mogen autorijden
Ik heb het weer tot nu toe nog niet toereikend genoeg gevonden.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:08 schreef Atreidez het volgende:
En, waar ligt MtM altijd.. ter hoogte van het pandabeertje, het strandballetje ?? Waar, waar, waar
Je mag naar Spanje komen. Vindt AIr vast niet ergquote:Op maandag 27 juli 2009 11:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb het weer tot nu toe nog niet toereikend genoeg gevonden.
Misbruikquote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
IK NOEM HET MACHTSMISBRUIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, lekkere wijven zijn hier altijd welkom.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef MissMSX het volgende:
Je mag naar Spanje komen. Vindt AIr vast niet erg
* admiraal_anaal kijkt meequote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Armageddon het volgende:
*kijkt naar de borsten van melanie_the_miss*.
En dan val ik je ook via hyves lastigquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik voel me lichtelijk lastig gevallen!
* AirwiN zwaait onopvallend terug achter de bank van MtM...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk eens uit je raam aan de voorkant van je huis en zwaai eens terug
Zie ik Arma nou met zijn blote manboobies achter je staan?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zwaait onopvallend terug achter de bank van MtM...
Hij zwaait met twee handen en toch voel ik wat op mijn schouder...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie ik Arma nou met zijn blote manboobies achter je staan?
En het zijn niet ze manboobiesquote:Op maandag 27 juli 2009 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zwaait met twee handen en toch voel ik wat op mijn schouder...
Aan je V&A topic te zien is er een kans dat je bij mij in de buurt woont, nabij een winkelcentrum waar tram en rr4 stoppenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef Marvelous het volgende:
Goedemiddag, stelletje pubers! waar is de zon? anders zie ik nooit meer de mooie topless dames op kijkduin
jaja, ik woon boven rr3 op rolafstand van de action/lidl. met uitzicht op loosduinen dorp en andere kant kijk ik op de strandopgang kijkduin!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Aan je V&A topic te zien is er een kans dat je bij mij in de buurt woont, nabij een winkelcentrum waar tram en rr4 stoppen
Je hebt iig waar voor je geld.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Aaaaghhhh kut broodjes Tartaar!! Ben al sinds gisterenavond vijf uur vol aan het kotsen, heb overal pijn en ben zeer zwak. Voedselvergiftiging? Dat allemaal na twee broodjes tartaar bij de snackbar.
IK WIL OOK BIJ DE ACTION WONEN!!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jaja, ik woon boven rr3 op rolafstand van de action/lidl. met uitzicht op loosduinen dorp en andere kant kijk ik op de strandopgang kijkduin!
zo nu kan iedereen precies raden waar
hahaha, ik ben nog vrijgezel hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
IK WIL OOK BIJ DE ACTION WONEN!!
Ja maar ik woon al samenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
hahaha, ik ben nog vrijgezel hoorkan je goed koken?
quote:
Gedraag je je een beetje!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Armageddon het volgende:
*voelt aan de borsten van melanie_the_miss*
Neejoh, ik ben helemaal niet gek! zoek alleen iemand die goed kan kokenquote:
Kan Flappekez niet goed koken dan? Dan komt ie het toch gewoon af en toe brengen bij jequote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben helemaal niet gek! zoek alleen iemand die goed kan koken
Nee dat is al verleden tijd, heb maar twee weken de borst gegeven.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar als ie bij jou nu iets te hard voelt komen er straaltjes melk uit![]()
Die zijn al maanden leeg man! Kan er weer heerlijk aan voelen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar als ie bij jou nu iets te hard voelt komen er straaltjes melk uit![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zijn al maanden leeg man! Kan er weer heerlijk aan voelen.
Ik ben niet zo lichtgevoelig. Twee weken na de bevalling werkte alles weer primaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Ik moest 3 maanden wachten, waren nog zo lang te gevoelig
* admiraal_anaal voelt aan foxy haar borsten om te ontdekken of ze niet te erg gezakt zijn![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan Flappekez niet goed koken dan? Dan komt ie het toch gewoon af en toe brengen bij je
En burgelijk en braaf was het tochquote:
Pfff alsof dat niet kan als er wél melk inzit...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zijn al maanden leeg man! Kan er weer heerlijk aan voelen.
Laak!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef taxhaven het volgende:
Al mijn hele leven in de stede/bouwlust gewoond en nu laak. Bevalt wel
Wat meer levendigheid en niet meer zo ver van de stad/HS
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:20 schreef zeemonster het volgende:
zo hee was het hormonendag vandaag.
*Meldt zich ook weer even!
Ik trouw direkt met jequote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss vraagt zeemonster ter online huwelijk.
Hijs dood.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef zeemonster het volgende:
Is er overigens al wat meer bekend over de dode man in de Aaltje Noorderwierstraat?
En het is een man van 29 jaarquote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef zeemonster het volgende:
Is er overigens al wat meer bekend over de dode man in de Aaltje Noorderwierstraat?
En hij is gevonden in de Aaltje Noorderwierstraatquote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef zeemonster het volgende:
Zijn er maar 15 lidquote:Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb daar ook ooit eens tussen gestaan, ik geloof dat de beheerder ene Admiraal_Anaal is
.
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hij is gevonden in de Aaltje Noorderwierstraat
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Atreidez het volgende:
En hij is door een misdrijf om t leven gekomen
Neuhquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:05 schreef Atreidez het volgende:
Wie is die Marjolein, is dat A_A's vrouw?
Nee, dit is een andere! http://forum-fok.hyves.nl/quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn er maar 15 lidheb ooit iedereen eruit gegooid
http://fokfamilie.hyves.nl/
Je kan tegenwoordig al niet meer rustig naar huis lopen :Squote:Politie zoekt getuige(n) beroving
Den Haag – De recherche van bureau Scheveningen is op zoek naar een nog onbekende voorbijganger, die maandagochtend 27 juli rond 03.20 uur de politie waarschuwde nadat hij op de kruising van de 2e Messstraat en de Dirk Hoogenraadstraat een verwarde en lichtgewonde man had aangetroffen. De onbekend gebleven melder heeft mogelijk gedacht dat de man teveel gedronken had en is dit gaan melden bij het naastgelegen politiebureau.
Politieagenten troffen ter hoogte van het theater een 20-jarige Hagenaar aan, die op straat lag en verklaarde pijn te hebben aan zijn hoofd. De man bleek onderweg naar huis te zijn, toen hij plotseling pijn aan zijn hoofd voelde. Hierop verloor hij het bewustzijn. Toen hij weer bij bewustzijn kwam, bleek hij beroofd te zijn van zijn geld. De man is met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht.
De politie is op zoek naar de onbekend gebleven melder en eventuele getuigen van de beroving. Ook mensen die anderzijds informatie hebben die de politie kan helpen bij het opsporen van de dader(s), worden verzocht contact op te nemen met de recherche van bureau Scheveningen via telefoonnummer 0900-8844. Liever anoniem? Bel dan met Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800-7000.
Hier nog een (al hoorde ik wel dat er weinig werk was.........)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Eindelijk voel ik me wat beter
Ik kan morgen weer werken vind ik
Wat verdrietig. Lijkt me echt vreselijk voor de nabestaanden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef zeemonster het volgende:
nee nooit iemand voor opgepakt,althans er was wel een verdachte maar die is weer vrijgelaten. Dat was een zwerver die zijn telefoon in bezit had.
Pas maar op met dat soort uitspraken voor je het weet worden je ruiten ingegooid door de pedo-politiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:33 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb in de zakken van Yannick van de Velde gevoeld vandaag!
Betere name-dropping please, voordat ik je ga aanraken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:33 schreef RATMEN het volgende:
Dag 1 van de opnames zit erop! Ik heb in de zakken van Yannick van de Velde gevoeld vandaag! Wie wil me aanraken.
Carly Wijs ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Betere name-dropping please, voordat ik je ga aanraken...
Whehehequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
AAaaaaghhh wat mij net gebeurd.....sta ik voor het stoplicht (daar bij de AH , jullie kennen het wel) moest ik ineens stoppen voor een wijf met drie van die kinderen die zo nodig nog even snel moesten oversteken.
Ok, het was bij een zebrapad maar ik zag het stoplicht al op rood gaan, ik stond volledig in mijn recht!
Ik vraag dus vriendelijk aan de dame in kwestie of ze even kon wachten, nou begon ze me toch te schelden zeg! Ik wou nog uitstappen maar ze zag eruit alsof ze mijn kop er wel kon afrukken dus ik bleef maar zitten.
Overigens, ik ben weer redelijk de oude,...morgen maar weer aan het werk.
Ze is toch echt 1 van Nederlands beste actrices. Heeft in veel kwaliteitsseries en films gespeeld, waaronder Oud Geld, wat mij betreft nog steeds het beste dat de Nederlandse TV ooit heeft voortgebracht. Ze speelt gemiddeld genomen wel in series en films waar het om acteren gaat ( ... ja, Alles is Liefde en Ellis zijn daarop dan weer een uitzonderingquote:
Aha...is dat rare ding dáár voor....quote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hahahahaha, hij koken?! ik zou verbaasd zijn als hij water aan de kook krijgt in een waterkoker!
Daar ben ik heel erg fan van, van dat programma!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef RATMEN het volgende:
Ow, ze speelde ook in "De Vloer Op". Briljant improvisatie theater van Peter de Baan (heb ooit een masterclass van hem gehad, zeer inspirerende man) op TV!
Dat lijkt me echt zó erg! Dat je kind het leven uit wordt gerukt ís al het verschrikkelijkste wat je als ouder kunt overkomen en dan moet je ook nog altijd met de vragen blijven zitten van het hoe en waaromquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef zeemonster het volgende:
@Lovechild , ik weet niet meer hoe de zwerver aan zijn telefoon zou zijn gekomen . Gevonden was de verklaring die we te horen kregen iig.
Het was in en in triest , de dag dat hij werd gevonden was zijn moeder jarig ... Ik denk niet dat het ooit wordt opgelost.
Het is bij het zuiderpark.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:46 schreef Atreidez het volgende:
Is dat bij de RustenburgwegDan is t op zich al bijna Scheveningen, en een erg nette wijk zo dicht bij t centrum.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef taxhaven het volgende:
Zit een beetje mee te lezen, het is wel jammer dat dit topic meer gaat over onderling inteelt-gewauwel van pubers en retards dan over Den Haag zelf. Jammer, wat is de toegevoegde waarde nu boven hyves/msn?
Kijk es jongen, speciaal voor jou ... en nog Haags ook.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
AAaaaaghhh wat mij net gebeurd.....sta ik voor het stoplicht (daar bij de AH , jullie kennen het wel) moest ik ineens stoppen voor een wijf met drie van die kinderen die zo nodig nog even snel moesten oversteken.
Ok, het was bij een zebrapad maar ik zag het stoplicht al op rood gaan, ik stond volledig in mijn recht!
Ik vraag dus vriendelijk aan de dame in kwestie of ze even kon wachten, nou begon ze me toch te schelden zeg! Ik wou nog uitstappen maar ze zag eruit alsof ze mijn kop er wel kon afrukken dus ik bleef maar zitten.
Nou de bovenste post van deze pagina speelde zich anders helemaal in den Haag af heurquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef taxhaven het volgende:
Zit een beetje mee te lezen, het is wel jammer dat dit topic meer gaat over onderling inteelt-gewauwel van pubers en retards dan over Den Haag zelf. Jammer, wat is de toegevoegde waarde nu boven hyves/msn?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dit is een andere! http://forum-fok.hyves.nl/
Ik heb iig Nectarientje, Ratmen en Marvelous gespot.
hahahaha, hij is nog lelijker als dat ik ben!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Yep. Plús ergens een foto van jou en je broer
Alsof dát mogelijk isquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
hahahaha, hij is nog lelijker als dat ik ben!!![]()
Nou daaaaar ga ik maar geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
hahahaha, hij is nog lelijker als dat ik ben!!![]()
ben je overdag thuis? dexter is zo goed als klaar!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou daaaaar ga ik maar geen uitspraken over doen![]()
Ja, ben ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ben je overdag thuis? dexter is zo goed als klaar!
Dit dus .quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef Northside het volgende:
Een huwelijk waarbij beide partijen winst behalen maar waarbij geen sprake is van gevoelens?
toeval wil dat ze ook letterlijk gescheiden leven ..ieder een eigen huis . Weer iets erbij geleerd . Slim gedaan van zijn vrouw aangezien hij best wat geld heeftquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Marvelous het volgende:
ik snapte hem wel, legde alleen voor de lol de klem-toon verkeerd!!
Nog slimmer als ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwdquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
toeval wil dat ze ook letterlijk gescheiden leven ..ieder een eigen huis . Weer iets erbij geleerd . Slim gedaan van zijn vrouw aangezien hij best wat geld heeft
Celibatair leven ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:57 schreef Atreidez het volgende:
Trouwen, dat is echt zoooo... ehh, middeleeuws?
Duh, alles wat met het geloof te maken heeftquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef AirwiN het volgende:
Celibatair leven ook!
Dat noemen ze toch fuckbuddy?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef Northside het volgende:
Een huwelijk waarbij beide partijen winst behalen maar waarbij geen sprake is van gevoelens?
Kijk, das inzichtquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:36 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben wel getrouwd maar ervan overtuigd dat monogamie middeleeuws is
Het is absoluut iets dat wij onszelf als mensen hebben opgelegd. Natuurlijk is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:36 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben wel getrouwd maar ervan overtuigd dat monogamie middeleeuws is
Das mooi ik ben niet monogaam en niet jaloersquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef zeemonster het volgende:
Monogamie dat is toch vooralvoor bezitterige en jaloerse mensen uitgevonden?
Kan je wel eerlijk delen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Das mooi ik ben niet monogaam en niet jaloers
Je mag ook bieden hoor!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Atreidez het volgende:
Het is dat ik een beetje krap zit deze maand.
Ik zou er altijd krap in zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Atreidez het volgende:
Het is dat ik een beetje krap zit deze maand.
Niet mijn dingquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[TK] Jurk criminal damage mt 40
Whahahha, en Olav Mol van de week op de radio heel hard ontkennen dat Schumacher terug zou komenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:47 schreef Jill-RMC het volgende:
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
http://www.telegraaf.nl/t(...)G_IN_F1__.html?p=2,1
Dit is nog erger dan the break-up van Jan en Yolanthe. Hoe moet ik in godesnaam slapen vannacht!
Ik pas er misschien ooit in als ik al mijn borsten en billen afsportquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind hem wel superleuk staan bij de derde maar te druk voor mij en helaas iets te groot . (ik zie mezelf mijn haar ook niet blauw verven mits een ongelukje) . Mee naar de sportschool MTM? Dan pas je er vast in no time in!
Dat kun je nu wel zeggen maar 1 foto zegt meer dan 1000 woordenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef zeemonster het volgende:
ja ok jouw borsten dat is een verhaal apart ! maar goed wees er maar trots op want ze zijn moooi
Waarom weet jij dat wel en wij niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef zeemonster het volgende:
ja ok jouw borsten dat is een verhaal apart ! maar goed wees er maar trots op want ze zijn moooi
ja en wanner gaat dat fout? Wanneer gaat er een van de twee vreemd? Wanneer zie ik de PM hieromtrent?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ik en zeemonster een onlinehuwelijk hebben.
NIET! We hebben een open relatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ja en wanner gaat dat fout? Wanneer gaat er een van de twee vreemd? Wanneer zie ik de PM hieromtrent?
Jij bent wel burgelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben heul niet burgerlijk, wel lief
denk ik, vind ik
Feiten waaruit dat blijkt? Behalve huisje boompje beestje? Gatverderrie wat klinkt burgerlijk saaiquote:
Mag ik feiten opnoemen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Feiten waaruit dat blijkt? Behalve huisje boompje beestje? Gatverderrie wat klinkt burgerlijk saai
Zal ik haar nu langsbrengenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee jij nietWel je vriendin als ik haar mag lenen
Dit is jouw schuld hequote:
Je wordt van regen niet ziek hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Atreidez het volgende:
MoggeJaja, boel beetje levendig houden he..
Reed trouwens gister op de fiets terug rond 19.00 van me werk, en ergens bij jou in de buurt werd ik natgehoosd door een megabui die de resterende 8km gezelschap boodt richting Scheveningen. Ik leek wel een verdronken puppie, en nu ben ik lusteloosHopen dat ik niet ziek word!
quote:
quote:
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:34 schreef Atreidez het volgende:
Van regen niet nee.. Met een nat t-shirt in 16 graden en wind rijden wel
Als je met je mond open fietst kunnen er natuurlijk heel veel virussen naar binnen vliegenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet.
Voor zover ik weet wordt je ziek van een virus.
Het gaat goed! Net klaar met drie dagen filmen! Dat blijft toch tof om te doen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:00 schreef zeemonster het volgende:Hoe gaat het met onze acteur? Operatie op 5 augustus toch nu?
Ik ga trouwens morgen naar het strand , schijnt goed weer te worden
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet.
Voor zover ik weet, wordt word je ziek van een virus.
Truequote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Als je met je mond open fietst kunnen er natuurlijk heel veel virussen naar binnen vliegen
Vertel! Wat voor opnames en wat voor operatie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Het gaat goed! Net klaar met drie dagen filmen! Dat blijft toch tof om te doen hoor.
Operatie idd volgende week woensdag ... lang wachten dus!
Opnames voor de nieuwe TV serie "2012, het jaar nul".quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Vertel! Wat voor opnames en wat voor operatie?
Dan ga je toch naar Hoek van Holland...treden ze ook op namelijk alleen wat later om 20.30 uurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:46 schreef Atreidez het volgende:
Van Dik Hout al om 15:50 ... Het zit ook niet meeIk moet iemand helpen verhuizen morgen.
Dierenbeul! Das zielug!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:53 schreef zeemonster het volgende:
ik heb chronisch te weinig slaap. Ik sta er straks rustig om tien uur naast of eerder...
Ik heb trouwens een moord gepleegd... ik heb een slak vermoord met zout...ladingen zouten toen hard naar boven gerend!
Leuk voor mijn vriend ,die mij morgen uit zal foeteren dat ik het weer eens niet heb durven oprapen
Ik weet het en voel mij ook erg schuldigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dierenbeul! Das zielug!
Was het een naaktslak of één met huisje?
Nouja dat maakt het al iets minder zielug, want dat zijn best wel gore beestenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik weet het en voel mij ook erg schuldig, het was een naaktslak ..
Dan is dit wel een aanrader: http://www.restaurantlook.nl/quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef RATMEN het volgende:
Knoflook. Als ik geopereerd ben, dan kan ik het weer proeven
.
Van hun website:quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is dit wel een aanrader: http://www.restaurantlook.nl/
Woeiquote:Provençaalse kip
met 15 teentjes knoflook
Die is dan weer net niet zo heel bijzonder qua smaak. Maar 15 teentjes stelt ook niet zo heel veel meer voor als je de knoflook uit tajin als voorgerecht hebt gehad.quote:
Lamsbout uit de oven met knoflook en rozemarijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is dan weer net niet zo heel bijzonder qua smaak. Maar 15 teentjes stelt ook niet zo heel veel meer voor als je de knoflook uit tajin als voorgerecht hebt gehad.
En nog geweest?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Lekker, met knoflook![]()
Hoe laat gaan we naar Hoek, Jill?
Oe, ook goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lamsbout uit de oven met knoflook en rozemarijn
Met een knoflook-jenever erbij
We kunnen er een meet van maken...quote:
Nou, ik zal je vertellen ... ik zat van de week es na te denken over een meet. Maar om het van de grond te krijgen, stel ik voor om een laagdrempelige meet te doen, iets waar we allemaal goed in zijn en dat graag doen ... en dat is natuurlijk drinken!quote:
Het is i.i.g. laagdrempelig en vrijblijvend. De vraag blijft altijd wie er toezeggen om te komen en wie daadwerkelijke op komen dagen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef RATMEN het volgende:
Nou, ik zal je vertellen ... ik zat van de week es na te denken over een meet. Maar om het van de grond te krijgen, stel ik voor om een laagdrempelige meet te doen, iets waar we allemaal goed in zijn en dat graag doen ... en dat is natuurlijk drinken!
Dus mijn voorstel voor een meet is een toffe zaterdagavond, lekker borrelen buiten op het terras van de Grote Markt. We beginnen op tijd, dan hebben we genoeg ruimte en kan iedereen ook komen en dan zien we wel hoe laat en dronken het wordt.
Ideetje?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja ja geef mij maar weer de schuld
En dat lekkere weer is speciaal voor moi, heb ik besteld voor mn verjaardag
Ja, lekker! Dat houdt die taart natuurlijk nooit! Vries em maar in danquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niet helemaal....ik wacht nog even tot het echt tropisch warm wordt op 6 augustus
quote:Een 28-jarige Hagenaar is aangehouden, omdat hij op De Dreef in Den Haag een 21-jarige beveiliger van openbaarvervoerbedrijf HTM had aangevallen en neergestoken. Collega's van de beveiliger zagen de worsteling en kwamen hem te hulp.
De HTM'er had dienst op tramlijn 9 toen hij rond 21.00 uur werd neergestoken. De verdachte gaf zich al snel aan het HTM-personeel over.
De politie denkt dat de man boos was omdat de beveiliger zijn vriendin eerder op de avond had beboet voor zwartrijden. De 22-jarige vrouw kwam later naar het politiebureau, waar ook zij is aangehouden.
Het slachtoffer moest een nacht in het ziekenhuis blijven ter observatie.
Volgens mij krijg je dan een kaartje van 35 euro.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef Armageddon het volgende:
Vanals iemand geen kaartje heeft kan hij of zij die gewoon kopen bij het HTM personeel!?
Ow, dan moet ik daar maar mn nieuwe huis kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik reed zojuist door de villawijk Vroondaal, dat ziet er wel heel mooi uit !
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik daar maar mn nieuwe huis kopen. Waar is het
.
Ik zal es even funda-enquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als ik dan bij je mag komen wonen (het kleinste kamertje is al groot genoeg!) dan vertel ik het.
Postcode 2553 in ieder geval en dan zijn het straten als de Boswindelaan , Hansolde Idzerdapad, Gravin Machteldlaan und so weiter...
Heb daar een reportage van één van die huizen gedaan. Echt te mooi. Maar aan de andere kant als ik t geld had om daar te wonen - had ik d'r dus niet gewoondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik reed zojuist door de villawijk Vroondaal, dat ziet er wel heel mooi uit !
Ik weet echt niet hoe het ervoor heeft uitgezien, wist niet eens dat je daar kan zwemmen. Maar het zijn mooie huizen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:39 schreef Marvelous het volgende:
vroondaal? bah!
ik vind dat echt te vies! ik als westlander weet hoe mooi dat er ooit uit heeft gezien, en hoe het er nu uit ziet... vies!
WTF?? Wat is er gebeurd dan? Wens ze maar sterkte namens onsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
en dan zit je een halve dag in het ziekenhuis... mijn broertje en schoonzus hebben een auto ongeluk gehad.
Met mijn broertje gaat het nu redelijk , gehecht dwars over zijn voorhoofd en wat gekneusde ribben maar mijn schoonzus heeft een gebroken rug... ben er misselijk van...
'Hier' is er ook niet echt beleid tegen al wordt het meestal niet wenselijk geacht dat mannen dit doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik was zo slim me baas ze mening te vragen, als ik in korte broek zou verschijnen. Hij liet doorschemeren dat hij het zelf nooit zou doen omdat hij het niet vind passen in een kantooromgeving, maar er is geen beleid tegenGelukkig ben ik vandaag vrij en loop ik lekker met korte broek en teenslippers rond!
Net na de kapper ff langs de boulevard gereden, wat een gekkenhuis, WTF. Zag op de heenweg al overal de files, maar dit had ik niet verwacht op een doordeweekse dag. Wel lekker nachtweertje ook, ga denk ik om een uurtje of 21.00 pas een paar km fietsen, anders val je zo met een zonnesteek ter aarde.
Ennnnnnnnnn.... Nu echt gefeliciteerd Jill
Goed om te horen dat alles naar omstandigheden 'redelijk' gaat. Hopen dat er snel verbetering in komt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:00 schreef zeemonster het volgende:
Nog geen verandering wat schoonzusje betreft, zelfs nog geen korset .. ze weten het simpelweg nog niet zeggen de artsen. Ze krijgt wel prikken tegen de pijn en zolang haar benen niet gaan tintelen grijpen ze nog niet in .
Je zou er natuurlijk uit kunnen opmaken dat alles gewoon goedkomt met haar gebroken rug omdat ze anders vast wel andere maatregelen hadden genomen.
Verder weet ik wie je bedoelt R_B. Ach ik zit nu nog heerlijk in bikini in de tuin
. (al heb ik vanmiddag van hot naar her gereden ) .
Zeg ik vast toe dat ik niet kom. Goed?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is i.i.g. laagdrempelig en vrijblijvend. De vraag blijft altijd wie er toezeggen om te komen en wie daadwerkelijke op komen dagen...
This topic is worthless without picsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:42 schreef RATMEN het volgende:
Zo ... ben een beetje bont, beurs en blauw, maar ik durf alweer even kort achter de pc te zitten ... Operatie is geslaagd tot zo ver, nu kijken hoe vlot het herstel gaat.
quote:Dronken automobilist rijdt pand binnen
Een 25-jarige Amsterdamse automobilist reed vrijdagochtend 7 augustus om 05.05 uur om nog onbekende reden een pand aan de Gevers Deynootweg binnen. Agenten zetten hierna de achtervolging in, waarbij de Amsterdammer diverse overtredingen beging. Op de kruising van de Gevers Deynootweg met de Scheveningse Slag ging de man spookrijden en konden politieagenten hem uiteindelijk aanhouden. Op het politiebureau blies de man 560 ugl. Zijn rijbewijs is ingevorderd. Politie Haaglanden onderzoekt de zaak.
Ik zag eruit als een bokser die zn laatste wedstrijd flink verloren had. Maar vanmorgen in het ziekenhuis hebben ze alle watten uit voorhoofd en neus verwijderd en het verband weggehaald, dus los van blauwige ogen, een af en toe bloedende neus en een ongeschoren kop, is er weinig meer van te zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
This topic is worthless without picsMaarre beterschap!
Sorrie,....ik ben gewoon aan het werk hoor, ben pas in september vrijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef Lovechild het volgende:
. M'n liefste is twee weken vrij en omdat we niet weggingen dachten we dat ik dan wel gewoon kon werken.
Ik stel voor om toch eerst nog even gewoon kennis te maken, maar wie weetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Jill wordt op deze manier ook nog eens gedwongen om te gaan samenwonen met de eerste de beste kredietwaardige man die voorbij komt.
Ik ben afgelopen woensdag geopereerd. Ze hebben mijn bijholtes (in mn voorhoofd) gesaneerd. Ze zaten namelijk vol met poliepen. Dus nee, geen nosejob, helaas moeten ze om bij de bijholtes te komen, wel via mn neus naar binnen en das geen pretje. Het meeste pijn heb ik nu nog van mijn keel, waar ze een buis voor de beademing naar binnen hebben geragd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb wat gemist, maar je hebt een MJ'tje gedaan? Zo'n nieuwe neus biedt meer perspectief op grotere rollen? I need more input
Ik heb dan wel het voordeel dat ik kan kopen wat ik wil ... ik moet alleen eerst mn huidige huis nog een beetje opknappen voordat ik em kan verkopen en dan nog afwachten wat de verkoopprijs wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsamme!
Jill heeft leuk huis gezien net binnen haar budget.
Jill is bij huis wezen kijken en ziet zichzelf daar wel wonen (na wat verbouwinkjes).
Jill belt tussenpersoon voor hypotheek etc.
Jill wordt net teruggebeld door tussenpersoon dat door de crisis mijn hypotheekbedrag binnen een maand even met 20.000 euro minder is geworden.
Jill kan dus byebye zeggen tegen huisje.
Jill is nu behoorlijk pissig.
Jill wordt op deze manier ook nog eens gedwongen om of te gaan huren of om te gaan samenwonen met de eerste de beste kredietwaardige man die voorbij komt.
Ik ben echt heel kredietwaardig , .... dus aan die kwalificatie voldoe ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Jill wordt op deze manier ook nog eens gedwongen om of te gaan huren of om te gaan samenwonen met de eerste de beste kredietwaardige man die voorbij komt.
Jij moet eerst maar je "mind up maken", of je nou míjn liefste bent of Jills kredietwaardige manquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sorrie,....ik ben gewoon aan het werk hoor, ben pas in september vrij
Ja ,.... beiden is zeker niet mogelijk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij moet eerst maar je "mind up maken", of je nou míjn liefste bent of Jills kredietwaardige man
Ey! Jij bent Ronnie Bravo ... jij kan alles!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja ,.... beiden is zeker niet mogelijk?
Ah beterschap dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen woensdag geopereerd. Ze hebben mijn bijholtes (in mn voorhoofd) gesaneerd. Ze zaten namelijk vol met poliepen. Dus nee, geen nosejob, helaas moeten ze om bij de bijholtes te komen, wel via mn neus naar binnen en das geen pretje. Het meeste pijn heb ik nu nog van mijn keel, waar ze een buis voor de beademing naar binnen hebben geragd.
Thnxquote:
Psies!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ey! Jij bent Ronnie Bravo ... jij kan alles!
Thnx!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Psies!
Ennuh...ik was niet van de monogamie, weet je nog RB?
Ratmen, ook beterschap van mij
Oh ja, gelukkigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Psies!
Ennuh...ik was niet van de monogamie, weet je nog RB?
Ratmen, ook beterschap van mij
Ik was vanmorgen een beetje over ons topic aan het nadenken en toen vroeg ik me af of jij dit nou echt geschreven had. Ja dus, goed gelezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb dan wel het voordeel dat ik kan kopen wat ik wil ...
En ik héb al een kredietwaardige man, kan jij een andere rol vervullenquote:
Acteur is niet mn beroep, tis nu nog een bijbaan. Ik werk als senior consultant en daarmee verdien ik op zich prima geld. Enne ik schreef dat ik kan kopen wat ik wil waarmee ik wil zeggen dat de mogelijkheden die ik heb me bevallen. Een huis van 1 miljoen kan ik helaas (nog) niet betalenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen een beetje over ons topic aan het nadenken en toen vroeg ik me af of jij dit nou echt geschreven had. Ja dus, goed gelezen.
Je kan kopen wat je wilt....Ben je al een groter acteur dan je ons wilt doen geloven?
Ik hoef de 27,5 nog geeneensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:00 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is tie van huis uit gewoon wat verwent! Als ik straks die 27,5 milj van de staatsloterij binnen heb kan ik ook lekker kopen wat ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |