quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
quote:Een oudere man is in de nacht van zondag 26 en maandag 27 juli met zijn auto vast komen te zitten op de trambaan langs de Parallelweg in Den Haag. De man was ongeveer 150 meter over het spoor gereden toen hij met zijn auto vast kwam te zitten en geen kant meer op kon. Hierop is er besloten dat de auto pas weg kon worden gehaald nadat de laatste tram was gepasseerd. Toen het eenmaal zover was heeft de HTM de bovenleiding spanningsloos gemaakt. Hierna kon de brandweer met behulp van de grote kraan, de auto uit het verlaagde tram spoor worden getakeld. Dit kon pas uiteindelijk pas rond half drie ’s nachts.
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
WTF; 2 naamtopics voor 1 iemand achter mekaar.. Beetje overdreven
Hoe krijgt hij het voor elkaar......quote:Op maandag 27 juli 2009 09:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron![]()
Sommige verdienen het gewoon om nooit meer te mogen autorijden
Waar melanie_the_miss weer topless op scheveningen wil kunnen liggenquote:
Is deze TT ook goed?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waar melanie_the_miss weer topless op scheveningen wil kunnen liggen
nee, laat maar.
Alleen als je van mij TS kan maken...quote:
*checkt foboquote:Op maandag 27 juli 2009 10:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Dat is geheel jouw eigen interpretatie!!!!
En dat is met alle gekke foto's uit het fotoboek!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
*checkt fobo
*checkt rood haar
*checkt knotsknetter gekke user
Nee ik zie zequote:Op maandag 27 juli 2009 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
En dat is met alle gekke foto's uit het fotoboek!
Je kan me vinden va de hyves van zeemonster... of zijn daar mijn gekke foto's ook afgeschermd
"een oudere man" dat zegt alweer genoeg.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron![]()
Sommige verdienen het gewoon om nooit meer te mogen autorijden
Ik heb het weer tot nu toe nog niet toereikend genoeg gevonden.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:08 schreef Atreidez het volgende:
En, waar ligt MtM altijd.. ter hoogte van het pandabeertje, het strandballetje ?? Waar, waar, waar
Je mag naar Spanje komen. Vindt AIr vast niet ergquote:Op maandag 27 juli 2009 11:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb het weer tot nu toe nog niet toereikend genoeg gevonden.
Misbruikquote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
IK NOEM HET MACHTSMISBRUIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, lekkere wijven zijn hier altijd welkom.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef MissMSX het volgende:
Je mag naar Spanje komen. Vindt AIr vast niet erg
* admiraal_anaal kijkt meequote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Armageddon het volgende:
*kijkt naar de borsten van melanie_the_miss*.
En dan val ik je ook via hyves lastigquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik voel me lichtelijk lastig gevallen!
* AirwiN zwaait onopvallend terug achter de bank van MtM...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk eens uit je raam aan de voorkant van je huis en zwaai eens terug
Zie ik Arma nou met zijn blote manboobies achter je staan?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zwaait onopvallend terug achter de bank van MtM...
Hij zwaait met twee handen en toch voel ik wat op mijn schouder...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie ik Arma nou met zijn blote manboobies achter je staan?
En het zijn niet ze manboobiesquote:Op maandag 27 juli 2009 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zwaait met twee handen en toch voel ik wat op mijn schouder...
Aan je V&A topic te zien is er een kans dat je bij mij in de buurt woont, nabij een winkelcentrum waar tram en rr4 stoppenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef Marvelous het volgende:
Goedemiddag, stelletje pubers! waar is de zon? anders zie ik nooit meer de mooie topless dames op kijkduin
jaja, ik woon boven rr3 op rolafstand van de action/lidl. met uitzicht op loosduinen dorp en andere kant kijk ik op de strandopgang kijkduin!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Aan je V&A topic te zien is er een kans dat je bij mij in de buurt woont, nabij een winkelcentrum waar tram en rr4 stoppen
Je hebt iig waar voor je geld.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Aaaaghhhh kut broodjes Tartaar!! Ben al sinds gisterenavond vijf uur vol aan het kotsen, heb overal pijn en ben zeer zwak. Voedselvergiftiging? Dat allemaal na twee broodjes tartaar bij de snackbar.
IK WIL OOK BIJ DE ACTION WONEN!!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jaja, ik woon boven rr3 op rolafstand van de action/lidl. met uitzicht op loosduinen dorp en andere kant kijk ik op de strandopgang kijkduin!
zo nu kan iedereen precies raden waar
hahaha, ik ben nog vrijgezel hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
IK WIL OOK BIJ DE ACTION WONEN!!
Ja maar ik woon al samenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
hahaha, ik ben nog vrijgezel hoorkan je goed koken?
quote:
Gedraag je je een beetje!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Armageddon het volgende:
*voelt aan de borsten van melanie_the_miss*
Neejoh, ik ben helemaal niet gek! zoek alleen iemand die goed kan kokenquote:
Kan Flappekez niet goed koken dan? Dan komt ie het toch gewoon af en toe brengen bij jequote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben helemaal niet gek! zoek alleen iemand die goed kan koken
Nee dat is al verleden tijd, heb maar twee weken de borst gegeven.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar als ie bij jou nu iets te hard voelt komen er straaltjes melk uit![]()
Die zijn al maanden leeg man! Kan er weer heerlijk aan voelen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar als ie bij jou nu iets te hard voelt komen er straaltjes melk uit![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zijn al maanden leeg man! Kan er weer heerlijk aan voelen.
Ik ben niet zo lichtgevoelig. Twee weken na de bevalling werkte alles weer primaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Ik moest 3 maanden wachten, waren nog zo lang te gevoelig
* admiraal_anaal voelt aan foxy haar borsten om te ontdekken of ze niet te erg gezakt zijn![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan Flappekez niet goed koken dan? Dan komt ie het toch gewoon af en toe brengen bij je
En burgelijk en braaf was het tochquote:
Pfff alsof dat niet kan als er wél melk inzit...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zijn al maanden leeg man! Kan er weer heerlijk aan voelen.
Laak!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef taxhaven het volgende:
Al mijn hele leven in de stede/bouwlust gewoond en nu laak. Bevalt wel
Wat meer levendigheid en niet meer zo ver van de stad/HS
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:20 schreef zeemonster het volgende:
zo hee was het hormonendag vandaag.
*Meldt zich ook weer even!
Ik trouw direkt met jequote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss vraagt zeemonster ter online huwelijk.
Hijs dood.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef zeemonster het volgende:
Is er overigens al wat meer bekend over de dode man in de Aaltje Noorderwierstraat?
En het is een man van 29 jaarquote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef zeemonster het volgende:
Is er overigens al wat meer bekend over de dode man in de Aaltje Noorderwierstraat?
En hij is gevonden in de Aaltje Noorderwierstraatquote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef zeemonster het volgende:
Zijn er maar 15 lidquote:Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb daar ook ooit eens tussen gestaan, ik geloof dat de beheerder ene Admiraal_Anaal is
.
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hij is gevonden in de Aaltje Noorderwierstraat
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:18 schreef Atreidez het volgende:
En hij is door een misdrijf om t leven gekomen
Neuhquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:05 schreef Atreidez het volgende:
Wie is die Marjolein, is dat A_A's vrouw?
Nee, dit is een andere! http://forum-fok.hyves.nl/quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn er maar 15 lidheb ooit iedereen eruit gegooid
http://fokfamilie.hyves.nl/
Je kan tegenwoordig al niet meer rustig naar huis lopen :Squote:Politie zoekt getuige(n) beroving
Den Haag – De recherche van bureau Scheveningen is op zoek naar een nog onbekende voorbijganger, die maandagochtend 27 juli rond 03.20 uur de politie waarschuwde nadat hij op de kruising van de 2e Messstraat en de Dirk Hoogenraadstraat een verwarde en lichtgewonde man had aangetroffen. De onbekend gebleven melder heeft mogelijk gedacht dat de man teveel gedronken had en is dit gaan melden bij het naastgelegen politiebureau.
Politieagenten troffen ter hoogte van het theater een 20-jarige Hagenaar aan, die op straat lag en verklaarde pijn te hebben aan zijn hoofd. De man bleek onderweg naar huis te zijn, toen hij plotseling pijn aan zijn hoofd voelde. Hierop verloor hij het bewustzijn. Toen hij weer bij bewustzijn kwam, bleek hij beroofd te zijn van zijn geld. De man is met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht.
De politie is op zoek naar de onbekend gebleven melder en eventuele getuigen van de beroving. Ook mensen die anderzijds informatie hebben die de politie kan helpen bij het opsporen van de dader(s), worden verzocht contact op te nemen met de recherche van bureau Scheveningen via telefoonnummer 0900-8844. Liever anoniem? Bel dan met Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800-7000.
Hier nog een (al hoorde ik wel dat er weinig werk was.........)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Eindelijk voel ik me wat beter
Ik kan morgen weer werken vind ik
Wat verdrietig. Lijkt me echt vreselijk voor de nabestaanden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef zeemonster het volgende:
nee nooit iemand voor opgepakt,althans er was wel een verdachte maar die is weer vrijgelaten. Dat was een zwerver die zijn telefoon in bezit had.
Pas maar op met dat soort uitspraken voor je het weet worden je ruiten ingegooid door de pedo-politiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:33 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb in de zakken van Yannick van de Velde gevoeld vandaag!
Betere name-dropping please, voordat ik je ga aanraken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:33 schreef RATMEN het volgende:
Dag 1 van de opnames zit erop! Ik heb in de zakken van Yannick van de Velde gevoeld vandaag! Wie wil me aanraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |