Een Fax uit Darmstadt.....quote:
Ciaoquote:
Die had ik vorige nacht gehoord. Ik lag weer eens in een deuk.quote:
Paper schmaper. Waarom moet jij eigenlijk iets voor je studie doen terwijl ze jullie tentamens zes weken laten liggen?!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:11 schreef MaJo het volgende:Net terug uit de stad, met een vriendinnetje wat gaan drinken. Is alleen niet zo goed voor mijn paper
Morgen dus maar aan werken en dan 's avonds bootje varen door de Amsterdamse grachten om afscheid te nemen van een collegaatje en 's avonds weer Ekko
![]()
Ik heb uitstel van de paper vanwege mijn vader, anders had ik het 2 maanden eerder in moeten leverenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:21 schreef zebaz het volgende:
[..]
Paper schmaper. Waarom moet jij eigenlijk iets voor je studie doen terwijl ze jullie tentamens zes weken laten liggen?!
Aah ok, wat liev van ze. En dank jequote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb uitstel van de paper vanwege mijn vader, anders had ik het 2 maanden eerder in moeten leveren
en welkom in de SC![]()
Ik was er al bang voor..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Nou, hartstikke leuk...
Heh?quote:
Krijg je je paper wel af?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:11 schreef MaJo het volgende:Net terug uit de stad, met een vriendinnetje wat gaan drinken. Is alleen niet zo goed voor mijn paper
Morgen dus maar aan werken en dan 's avonds bootje varen door de Amsterdamse grachten om afscheid te nemen van een collegaatje en 's avonds weer Ekko
![]()
Voor een opmerking van ofy.quote:
Mijjn reactie was ook een ofy opmerking.quote:
Het is bijna goedquote:
Ik heb wel de halve nacht wakker gelegen, maar ben er nu net uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en toen bleef het nog even stil (of iarl en/of TM zijn al wakker)
Goedemorgen
Inderdaad, waardoor draaien in je slaap ook niet prettig is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoogst irritant is dat TM. Als je je hoofd draait dan gaat dat niet helemaal soepel?
Tuurlijkquote:
Met jou velenquote:
Tot over een uur of 7 danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:01 schreef MaJo het volgende:
Nee komt goed, ik presteer gewoon beter onder druk
ga nu nog heel even een tukkie doen want mijn heupen doen pijn en anders heb ik daar de hele dag last van
Met mij is alles prima, vakanties voor dit jaar weer gehad dus nu volop aan het werk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nes, hoe is het met jou dan. Je hebt de SC weer kunnen vinden?
opstaan is leuk hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Gisteren was ik ruim op tijd binnen. Het binnenkomen op de Via Gladiola was echt prachtig.![]()
Ik probeer zo eventjes een stukje te gaan lopen, want ik moet toch boodschappen doen.
Foto van kruisje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Gisteren was ik ruim op tijd binnen. Het binnenkomen op de Via Gladiola was echt prachtig.![]()
Ik probeer zo eventjes een stukje te gaan lopen, want ik moet toch boodschappen doen.
Petje afquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Nee spreek uit "sjait", engels dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:47 schreef Etcetera het volgende:Go wyccie
Goed gedaan hoor
MaJo, ik vraag me al een tijdje iets afJij typt shite, bedoel je dan shit of shite of hoe de fuck spreek je het uit
Ik vind het namelijk apart lezen
Dat "hoop ik" laat je maar weg.quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:51 schreef MaJo het volgende:
Meuning cobraBen ook pas net op
Saffie doen? En dan ga ik echt aan mijn paper
Er is idd een schip vergaan, de "Etcetera".quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:53 schreef Etcetera het volgende:
C4Ik hoop dat je schepen vergaan en de pest uitbreekt
Weet nog niet of ik zin heb om dit weekend m'n pc nog aan te sluiten, iets met ik heb een laptop tot m'n beschikking enzo
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Oh okequote:
Voel je 'm aankomen? Ja? You should have known:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is idd een schip vergaan, de "Etcetera".
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Voel je 'm aankomen? Ja? You should have known:
Pics!!
Niks vergeten in te laden?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Hadtie vast verdient
De vouwwagen zit ingeladen en is dicht (en gaat niet meer open voor we zijn gearriveerd)
D'r pas in elk geval vrij weinig meer bijquote:
De grote volksverhuizing gaat beginnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
D'r pas in elk geval vrij weinig meer bijRest moet op de een of andere manier in de auto. Maar de tassen gaan op de vouwwagen, dat scheelt
Laat de zak aardappelen maar thuis. Die kin je daar ook wel kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat het in dit geval aan de vakantie ligt. Normaal heb je genoeg aan slaapspullen/kleding/tent/vouwwagen/caravan/camper. Maar nu moeten we dus óók de pc's + toebehoren meenemen
Het is een vouwwagenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een pallets aan spullen.
Komt die caravan nog door de keuringen?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat de zak aardappelen maar thuis. Die kin je daar ook wel kopen.
Alleen op donderdag...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat de zak aardappelen maar thuis. Die kin je daar ook wel kopen.
quote:
quote:
Blijft leuk.quote:
quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Drat and double drat..... Maar ja ik heb wel weer staan flirten met het kassameisje.quote:
Je moet eens stoppen met flirten en een stap verder gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat and double drat..... Maar ja ik heb wel weer staan flirten met het kassameisje.
Alleen dan met hoofddoekje, minder make-up en niet zo ordinair.quote:
Ja eigenlijk wel.... Ben niet zo'n held.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met flirten en een stap verder gaan.
Tja, dan moet je, als zij klaar is met werken, haar op straat maar eens per ongeluk tegenkomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.... Ben niet zo'n held.....
Eens een mooi draaiboek inelkaar zetten voor dat scenario.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je, als zij klaar is met werken, haar op straat maar eens per ongeluk tegenkomen.
Just go for it.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens een mooi draaiboek inelkaar zetten voor dat scenario.
Niet te moelijk maken, dat werkt nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens een mooi draaiboek inelkaar zetten voor dat scenario.
Ja maar doen want ze weet nu wel dat ik haar leuk vind denk ik... Ik sta iets te vaak toevallig in haar rij al moet ik 10 minuten wachten....quote:
Kom op. Naar de supermarkt en even wachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar doen want ze weet nu wel dat ik haar leuk vind denk ik... Ik sta iets te vaak toevallig in haar rij al moet ik 10 minuten wachten....
ze gaan om 18.00 uur dicht toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op. Naar de supermarkt en even wachten.
auw, idd schokkendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Zware crash Massa in kwalificatie Boedapest
Heel nasty filmpje zeg, wat een klap
Dat moet dan tot maandag.... want ze is al naar huis.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op. Naar de supermarkt en even wachten.
"Terrible crash"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Zware crash Massa in kwalificatie Boedapest
Heel nasty filmpje zeg, wat een klap
Oh dan heb je nog een heel weekend om te dagdromenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat moet dan tot maandag.... want ze is al naar huis.....
Nee, wel zou je carglass kunnen bellen met de vraag of ze ook vizieren reparerenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
auw, idd schokkend
kan ik nu ook een claim indienen voor opgelopen emotionele schade?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog een heel weekend om te dagdromen
Omdat ie in 1 keer recht de banden ingaat is de crash niet spectaculair maar wel veel harder dan wanneer je een paar honderd meter over het circuit tolt en stuitert tot je al je onderdelen kwijt bentquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Terrible crash"?
No offence maar zo'n beetje alle onderdelen zaten nog aan de auto. Bij de gemiddelde crash ligt een auto half verspreid over het parcours. Natuurlijk is het een flinke klap maar zó erg was het ook weer niet
En wat was bij jou de care factor bij die opmerking?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Er is mij net gemeld op de FP dat ik een triest leven heb omdat ik NCIS een van de beste series vind die ik ooit gezien heb
Dat is waar. Ik moet het nu maar eens doen.quote:
0quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat was bij jou de care factor bij die opmerking?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Er is mij net gemeld op de FP dat ik een triest leven heb omdat ik NCIS een van de beste series vind die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik moet het nu maar eens doen.
Ik word al jaren als weirdo gezien omdat ik nog steeds graag naar Twin Peaks kijk......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Dat is niet zo gek want dat is al jaren afgelopenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik word al jaren als weirdo gezien omdat ik nog steeds graag naar Twin Peaks kijk......
Als ik nou zei dat het de beste serie was die ooit, had ik haar nog een punt willen geven. Maar ik weet dat smaken verschillen, en ik weet ook dat ik nooit alles kan kijken wat er uitkomt. Dus ik heb me heel netjes uitgedruktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus ook een triest leven.
Ik zal eens kijken of ik die kan vinden op CZ, heb ik nog nooit gezien namelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik word al jaren als weirdo gezien omdat ik nog steeds graag naar Twin Peaks kijk......
Als jullie binnenkort vinden dat ik nogal zure opmerkingen maak dan is dit de reden misschien....quote:
Is wel een mooie opening: "Hey, ben je getrouwd?"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als jullie binnenkort vinden dat ik nogal zure opmerkingen maak dan is dit de reden misschien....
'Minnaar' gehuwde moslima gedwongen zuur te drinken
Ik vind het nog steeds een geweldige serie. Ik kijk hem meestal 1 x per jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek want dat is al jaren afgelopen![]()
Ik kan me de eerste aflevering nog herinneren. En mijn broer heeft een tijd geleden de hele boel gekocht en gekeken.
En dan zegt zij terug: Ja, zuurtje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is wel een mooie opening: "Hey, ben je getrouwd?"
Lynch maakt wel meer mooie dingenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een geweldige serie. Ik kijk hem meestal 1 x per jaar.
Zou het zeker doen. Echt een geweldige serie. De film Fire Walk With Me moet je dan ook gelijk downloaden. Ben je in een klap klaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal eens kijken of ik die kan vinden op CZ, heb ik nog nooit gezien namelijk
Weet je gelijk hoe het ervoor staat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan zegt zij terug: Ja, zuurtje?
Nee gewoon in kleur.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
Mss domme vraag: is het zwart wit? Hou ik niet zo van
Ciao MaJoquote:
Een deadline.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je gelijk hoe het ervoor staat.
Maandag wil ik resultaat zien
Veel plezier!quote:
Presteren onder druk moet je op de mat ook dus..quote:
Ik moet zeggen dat ik niet eens zo veel last heb van spierpijn. Na de 100km was het véél erger.quote:
Dat laatste.quote:Heb je het virus te pakken en ga je volgend jaar weer lopen of is de conclusie eens maar nooit weer?
quote:
Lots of joy for uquote:
Ik geloofde je al op je blauwe ogen hoor, maar nogmaalsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet eens zo veel last heb van spierpijn. Na de 100km was het véél erger.
[..]
Dat laatste.
[..]
Je hebt niet echt veel vertrouwen in me, hč?
Moet ik het nog bewijzen ook.
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Ik moet maar eens op dat gebied ook stoer worden......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Presteren onder druk moet je op de mat ook dus..
Pijn vergeet jequote:
Heul veul vertrouwen, maar je mag toch best je prestatie showen?quote:
Ik wilde net om pics roepen, maar dat hoeft niet meer zie ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet eens zo veel last heb van spierpijn. Na de 100km was het véél erger.
[..]
Dat laatste.
[..]
Je hebt niet echt veel vertrouwen in me, hč?
Moet ik het nog bewijzen ook.
[ afbeelding ]
Dat gevoel ken ik. En de eerste vierdaags was ook meteen mijn laatste.quote:
Zit er al vaart in je paper.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaalhet weer ziet er goed uit, hopelijk blijft het zo
Als het goed is blijft het droog en gaat de wind ook afnemenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:38 schreef MaJo het volgende:
Leuke woordgrapquote:
Hier in Rotterdam is er geen enkel wolkje aan de lucht dus als dat naar boven trekt, dan zit je goedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:38 schreef MaJo het volgende:
Er schijnt wel een depressie uit Zweden over te komen richting Amsterdam......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is er geen enkel wolkje aan de lucht dus als dat naar boven trekt, dan zit je goed
Hoi Rode leiderquote:
quote:
Het ziet er niet heel spectaculair uit maar iets tegen je hoofd krijgen is met die snelheid niet prettig. Henry Surtees heeft zijn race vorige week niet overleefd...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Terrible crash"?
No offence maar zo'n beetje alle onderdelen zaten nog aan de auto. Bij de gemiddelde crash ligt een auto half verspreid over het parcours. Natuurlijk is het een flinke klap maar zó erg was het ook weer niet
Lekker.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
TVP Tijd Voor Pils
[ afbeelding ]
Tast toe mannen!
Die was ik inderdaad vergeten... Ik zat al bijna weer in de supermarkt....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker.![]()
En voor wie limoen wilt.:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die was ik inderdaad vergeten... Ik zat al bijna weer in de supermarkt....
Ja ze is nu toch al thuis.quote:
quote:
Tussen de 18 en 20 volgens mij.....quote:
Nice.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen de 18 en 20 volgens mij.....
Durf dat juist niet te vragen omdat ze dan ook waarschijnlijk wil weten hoe oud ik ben..... Oh boy... ik voel me nu net als dat personage van Kees van Kooten....quote:
En? Leeftijd doet er toch niet toe? Je scheelt maar max 12 jaar met haar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Durf dat juist niet te vragen omdat ze dan ook waarschijnlijk wil weten hoe oud ik ben..... Oh boy... ik voel me nu net als dat personage van Kees van Kooten....
Ja dat is waar. Als zij 25 is en ik 37 dan lult niemand daar meer over.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En? Leeftijd doet er toch niet toe? Je scheelt maar max 12 jaar met haar.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Als zij 25 is en ik 37 dan lult niemand daar meer over.
Ja, dat zag er helemaal eng uitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ziet er niet heel spectaculair uit maar iets tegen je hoofd krijgen is met die snelheid niet prettig. Henry Surtees heeft zijn race vorige week niet overleefd...
Vandaag even niet, maar bedanktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
TVP Tijd Voor Pils
[ afbeelding ]
Tast toe mannen!
Tijd voor een nieuwe grote europese oorlog?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, de laatste:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eraan-overleden.html
Dus geen witte rozen dag meer?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, de laatste:
Eh, wat hoort het te doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
Doet me er trouwens aan denken dat ik de uitvinder van deze gadget ken. Echt een handig ding is het niet maar wel heel grappig
[ afbeelding ]
Je zet de onderkant op een open flesje Corona, je trekt de dop van het ding omhoog. Aan de zijkant stop je een schijf limoen erin en je knijpt het ding samen. Daarna duw je de dop naar beneden et voila, limoen in je corona, zonder vieze handen.quote:
Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat het nut van het schijfje citroen/limoen vooral was om de vliegen weg te houdenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zet de onderkant op een open flesje Corona, je trekt de dop van het ding omhoog. Aan de zijkant stop je een schijf limoen erin en je knijpt het ding samen. Daarna duw je de dop naar beneden et voila, limoen in je corona, zonder vieze handen.
Althans, dat is het idee
Of een limoen er in stoppen en daarna gewoon je handen wassen....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:44 schreef wyccie het volgende:![]()
Je kunt natuurlijk ook een flesje limoensap erin gieten.
Dus als ik hier wat schijfjes limoen plaats heb ik geen last van vliegen? Dat zou handig zijn als ik last van vliegen had.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat het nut van het schijfje citroen/limoen vooral was om de vliegen weg te houden
Nooit gehoord van Citronella olie?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus als ik hier wat schijfjes limoen plaats heb ik geen last van vliegen? Dat zou handig zijn als ik last van vliegen had.
Tja, gadgets he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:44 schreef wyccie het volgende:![]()
Je kunt natuurlijk ook een flesje limoensap erin gieten.
Niet dat ik weet. Wellicht dat het ooit zo begonnen is maar tegenwoordig is het alleen voor de smaak hoewel ik net zo goed zonder kan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat het nut van het schijfje citroen/limoen vooral was om de vliegen weg te houden
Dat is tegen muggen. Volgens mij niet tegen vliegen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Citronella olie?
Ik ook, maar toen bedacht ik me dat Nem dat niet zou doen en dat je met een gifje geen geluid hoortquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had me al voorbereid op zo'n schreeuwplaatje.![]()
Zulke dingen vind ik wel mooi.
Niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook, maar toen bedacht ik me dat Nem dat niet zou doen
Oh, zo technisch ben ik dus niet.quote:en dat je met een gifje geen geluid hoort
En ik iets te weinig?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie Nem er niet zo snel voor aanMisschien heb ik nu teveel vertrouwen in hem
Die is leuk jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Om half 9 Harrie Jekkers - Het verhaal achter de liedjes op Ned. 1
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie Nem er niet zo snel voor aanMisschien heb ik nu teveel vertrouwen in hem
Ik heb ze in het verleden nog wel eens gepost maar nu niet meer. Dus allebei een puntquote:
De eerste dag ging lopen nog makkelijk. Daarna de fiets gepakt. Toch wel erg prettig om zo dichtbij te wonen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he wyc,
Kon je lopen naar de Wedren of ging je er met de fiets heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Veredeld oefenpotje op SBS 6: AZ tegen SC Heerenveen.
ik zag 3-0 na een half uurtje, verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Dat is een gemene vraagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Hey wyccie, als er ooit een SC'er de 4daagse gaat doen, kan die dan bij jou overnachten
dilemmaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Hey wyccie, als er ooit een SC'er de 4daagse gaat doen, kan die dan bij jou overnachten
quote:
Kon het niet latenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dilemma
(oh nee, ze heeft nog geen eigen huis)
Gaat Soempie 'm lopen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Subtiel geen antwoordquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaat Soempie 'm lopen?
Ze wil toch afvallen door te lopen, dan is dit de perfecte oplossing.
Als ik een eigen huis heb, en als ik vrij kan krijgen, dan jazeker. Inclusief liftje naar de Wedren en terug.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Kon het niet latenZal niet beledigd zijn als ze nee zegt
Jij gaat 'm wel uitlopen. Dat kan ik je zo nu al vertellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil 'm heel graag ooit nog een keer lopenMaar wanneer dat gebeurd is nog compleet onbekend
Eerst kijken hoe het lopen op de vakantie bevalt, denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaat Soempie 'm lopen?
Ze wil toch afvallen door te lopen, dan is dit de perfecte oplossing.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik een eigen huis heb, en als ik vrij kan krijgen, dan jazeker. Inclusief liftje naar de Wedren en terug.
Ik denk dat ik wel iets heb van 'dikke fuck, als ik het nu niet doe doe ik het nooit'. En het vooruitzicht om over de Via Gladiola te lopen lijkt me een ontzettende sterke drijfveerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij gaat 'm wel uitlopen. Dat kan ik je zo nu al vertellen.
Heerlijk. Gewoon kijken en genieten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net tijdens het lopen trouwens een half uur op een bankje in een natuurgebied gaan zitten. Wilde even 5 minuten relaxen maar dat werd dus een half uur.
Heb apatisch voor me uit zitten staren en raakte echt alle tijd kwijt
Ik ben ook blij dat ik dit jaar tijd had, anders was de kans veel kleiner geweest dat ik het had gedaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik wel iets heb van 'dikke fuck, als ik het nu niet doe doe ik het nooit'. En het vooruitzicht om over de Via Gladiola te lopen lijkt me een ontzettende sterke drijfveer
Ik had wel muziek in jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk. Gewoon kijken en genieten.![]()
Toch wel zonder oordopjes in je oren, hč?
Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook blij dat ik dit jaar tijd had, anders was de kans veel kleiner geweest dat ik het had gedaan.
De 100e versie is trouwens wel een nóg groter feestje. Ik zie jou dus over 7 jaar?
Ja, ik was er al bang voor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]Tof
Ik heb iets met het woord tof vandaag
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.quote:
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideeIk doe geen beloftes
Maar dat lijkt me wel een mooi moment
2016 is dat geloof ik?
De natuur heeft wel in stilte kunnen genietenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:11 schreef wyccie het volgende:
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.![]()
Sssstttt. Dat gemep van je verstoord mijn genieten van de natuur in stilte....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.![]()
Wow dat is even klote zeg....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
FijnKat van de zus van m'n vriend heeft over een data-pc gepist. Die heeft geen zijplaten, maar draait wel.
3 harde schijven
En nu kun je die harde schijven niet meer aan de praat krijgen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Helaas niet, had ik het mormel wel enigszins gegundOk, die kat kan er niks aan doen, die is te laat gecastreerd, maar dat beest hoor nķet boven te komen.
Hoeveel is het uiteindelijk geworden?quote:
5-1quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoeveel is het uiteindelijk geworden?
Oh boy....al een tijdje geleden gebeurd dus....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Het is niet mijn kast, maar roestplekken in hd's zijn niet echt gezondHeb het niet gezien, Pitt ontdekte het toen de dataserver niet bedienbaar was vanaf beneden.
Paar week geleden nog een lan gehad, toen was er niks loos. Dus tussen toen en nu moet het gebeurd zijn. Maar goed, we zien wel wat er te redden valt. En als de geplande CZ meidenavond hierdoor niet door kan gaan, plug ik m'n eigen pc wel in om via de beamer te kunnen filmkijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh boy....al een tijdje geleden gebeurd dus....
Ah je laat de pret er niet door verpesten!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Paar week geleden nog een lan gehad, toen was er niks loos. Dus tussen toen en nu moet het gebeurd zijn. Maar goed, we zien wel wat er te redden valt. En als de geplande CZ meidenavond hierdoor niet door kan gaan, plug ik m'n eigen pc wel in om via de beamer te kunnen filmkijken
Ben jij gekquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je laat de pret er niet door verpesten!
Jaquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
JaAls het mijn kat was, wist ik het wel
Wij hebben hier de ideale kat, niet eens een kattenbak in huis, want die gebruikt ie toch nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij gek
[..]
JaAls het mijn kat was, wist ik het wel
Geen Alf hierquote:
Dat is idd beterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben hier de ideale kat, niet eens een kattenbak in huis, want die gebruikt ie toch niet
en nee, hij pist en schijt niet in alle hoeken van het huis, maar gewoon buiten
Onze is wel gek aan het worden, maar goed, ouderdom en een tumor doen vreemde dingen met een katquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen Alf hier
[..]
Dat is idd beterDit is echt een probleemkat geloof ik
Als jij hem dan gaat lopen, loop ik met je mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideeIk doe geen beloftes
Maar dat lijkt me wel een mooi moment
2016 is dat geloof ik?
Wat is er gebeurd met eens maar nooit weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij hem dan gaat lopen, loop ik met je mee.
Eens maar nooit weer, was het toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
Als jij hem dan gaat lopen, loop ik met je mee.
De kriebels tijdens de intocht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met eens maar nooit weer
Nee je bent veel leuker dan Alf.quote:
Dat is soms idd het beste, hoe zielig het ook is. We hebben gelukkig nog een hele lieve foto, waarin hij in een bloembak ligtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Die van ons is nu 13 dacht ik en heeft een tumor onder z'n tong, dus hij zal binnenkort last krijgen met eten en wassen ben ik bang![]()
En als het dan echt niet meer gaat laten we hem ook inslapen
quote:
Dus in 2016 krijg je klappen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eens maar nooit weer, was het toch?![]()
Ik heb vrienden gevraagd om me te slaan als ik ooit op die beslissing terugkom.
Kun je nagaan wat Sinterklaas elk jaar voelt!quote:
Nee, maar ik sta dan wel langs de kant van de weg voor jullie te klappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dus in 2016 krijg je klappen?![]()
Want dan loop je natuurlijk met Etcie en mij mee.
Dat zijn toch ook de tofste foto'squote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is soms idd het beste, hoe zielig het ook is. We hebben gelukkig nog een hele lieve foto, waarin hij in een bloembak ligt
Ik heb de afgelopen dagen de tv uitzendingen rond de vierdaagse weer gekeken.quote:
Wat hebben we daar nou aan. Dan herkennen we je toch niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta dan wel langs de kant van de weg voor jullie te klappen.
The sole British survivor of the war is former seaman Claude Choules, who is aged 108 and lives in Perth, Australia.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, de laatste:
Euhm.... een zware zak?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Sinterklaas elk jaar voelt!
Er wordt dan ook gesproken over een veteraanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The sole British survivor of the war is former seaman Claude Choules, who is aged 108 and lives in Perth, Australia.
news.bbc.co.uk
Er is er dus nog één. Mr Patch was de laatst overlevende die in de loopgraven heeft gevochten.
Edit: Choules ( en de andere WW1 overlevenden) hebben nooit aan een gevecht deelgenomen.
Mr Patch is was dus de laatste die aan de gevechten heeft deelgenomen.
R.I.P.
Ook maar bij zijn intocht....quote:
Ook de militairen uit WW1 die nu nog leven (3 personen) zijn Veteranen. Al hebben zij nooit gevochten of oorlogsgebied gezien. Het VK, US etc kende elke militair die in dienst was tijdens de oorlog die titel toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt dan ook gesproken over een veteraan
Een prettig gevoel, omdat hij dan weet dat zijn zak snel lichter zal zijn?quote:
Oh dat wist ik niet maar ik vind het eigenlijk niet zo gek.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook de militairen uit WW1 die nu nog leven (3 personen) zijn Veteranen. Al hebben zij nooit gevochten of oorlogsgebied gezien. Het VK, US etc kende elke militair die in dienst was tijdens de oorlog die titel toe.
NL is één van de weinige landen die de regel hanteert dat je in een "oorlogsgebied" moet zijn geweest om aanspraak te maken op de titel Veteraan.
Because a dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Waarom denk ik aan een heel ander soort zak?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een prettig gevoel, omdat hij dan weet dat zijn zak snel lichter zal zijn?
Omdat dat aan alle kanten gesuggereerd wordtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Geloof me, je bent nog veel minder blij als 'ie je huis verlaat met een volle zakquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat honderden mensen je ieder jaar toejuichen... en hij heeft er niet eens een sportieve prestatie voor geleverd buiten dat hij misschien op dat paard is geklommen. Sowieso een raar feest dat sinterklaas..... Ik ben niet zo blij als er ineens een neger met een zak op zijn rug in mijn huis staat.....
Ik vind het een goede regeling van NL.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet maar ik vind het eigenlijk niet zo gek.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Because a dirty mind is a joy forever
Niet echt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat dat aan alle kanten gesuggereerd wordt
Trustequote:Ik ga naar bed.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het een goede regeling van NL.
Dan moet je maar nooit een meet bij jouw thuis organiseren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben niet zo blij als er ineens een neger met een zak op zijn rug in mijn huis staat.....
Dat zeker idd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof me, je bent nog veel minder blij als 'ie je huis verlaat met een volle zak
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? komt Wyccie mee dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit een meet bij jouw thuis organiseren.
Vast niet Ik hoop het.quote:
Wat wel mooi is. In het museum in Ieper is een interview met Mr Patch te zien in de tentoonstelling.quote:
Ah maar ik ben niet zo bang voor gekleurden hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet Ik hoop het.![]()
Maar dan kom je misschien wel voor een flinke verrassing te staan.
Maar je schreef net dat je ze liever niet aan de deur had met een zak op de rug.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah maar ik ben niet zo bang voor gekleurden hoor.
Ik heb ze liever niet ongenodigd in mijn huiskamer met een zak op de rug. Maar als ik ze uitnodig dan mogen ze met een zak eten of een zak gevuld met biertjes uiteraard binnen komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je schreef net dat je ze liever niet aan de deur had met een zak op de rug.![]()
Wat nou als dat één van ons is met eten voor de meet!?
En wbt wyccie, die komt altijd samen met Etcie naar de meets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ze liever niet ongenodigd in mijn huiskamer met een zak op de rug. Maar als ik ze uitnodig dan mogen ze met een zak eten of een zak gevuld met biertjes uiteraard binnen komen.
Als ik tegen die tijd een groot huis heb wel. Maar zo snel krijg ik mijn schuld niet afbetaald.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
Mogen Etcie en ik bij jou slapen in 2016?![]()
Ik slaap wel ergens op de grond en Etcie neemt haar vouwwagen wel mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd een groot huis heb wel. Maar zo snel krijg ik mijn schuld niet afbetaald.
Nee, dat kan ik jullie niet aan doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik slaap wel ergens op de grond en Etcie neemt haar vouwwagen wel mee.
Ah niet dus.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wbt wyccie, die komt altijd samen met Etcie naar de meets.
Wel jammer dat deze niet in een stereo te gebruiken is zoals deze. Niet dat het veel uitmaakt want heb sowieso geen werkend cassettedeck, maar tochquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
Hulde voor Heineken, ze brengen de cassette weer op de markt.![]()
![]()
Uitleg voor Tanjaa; dat was hét middel om thuis muziek op te nemen, voor de cd-rom werdt uitgevonden.
http://www.dutchcowboys.nl/gadgets/17379
Da's lief.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik jullie niet aan doen.
Een bedje, een deken en een voetmassage (nadat jullie je voeten hebben gewassen!).
quote:
die heb ik ook gezien. Mooie seriequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een mooie aflevering van 'Rock' op ned 3 gekeken
Zijn er eigenlijk nog wel nieuwe cassettedecks te koop?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel jammer dat deze niet in een stereo te gebruiken is zoals deze. Niet dat het veel uitmaakt want heb sowieso geen werkend cassettedeck, maar toch
Vast wel, als je er maar genoeg geld aan uitgeeftquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog wel nieuwe cassettedecks te koop?
Beetje bezopen? Mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef MaJo het volgende:bootje varen was leuk
wel een beetje bezopen nu
en zo stappen
Crap, dan moet ik, voordat het weer duurder gaat worden, maar eens een nieuw cassettedeck en platenspeler aanschaffen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast wel, als je er maar genoeg geld aan uitgeeft
Hier bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast wel, als je er maar genoeg geld aan uitgeeft
Ik vind alles prima op dit moment dus waarom niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beetje bezopen? Mooi.![]()
Loop je in 2016 de vierdaagse mee samen met Etcie en mij?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef MaJo het volgende:bootje varen was leuk
wel een beetje bezopen nu
en zo stappen
Wil je trouwen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind alles prima op dit moment dus waarom niet?
Deal!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind alles prima op dit moment dus waarom niet?
Dat is al de tweede keer dat je het vraagtquote:
Jude Law?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je het vraagtmaar sorry nee, heb al een ander op het oog
Nee iets bereikbaarderquote:
Saffie?quote:
Ach als je op Jude's kinderen past heb je grote kans.....quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar geeft niet hoor MaJo.... ik ben verliefd op het kassameisje! Zo nu heb ik het eindelijk een keer gezegd!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
AKQ SC # 675 Waar Andy verliefd is op het kassameisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |