quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik een eigen huis heb, en als ik vrij kan krijgen, dan jazeker. Inclusief liftje naar de Wedren en terug.
Ik denk dat ik wel iets heb van 'dikke fuck, als ik het nu niet doe doe ik het nooit'. En het vooruitzicht om over de Via Gladiola te lopen lijkt me een ontzettende sterke drijfveerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij gaat 'm wel uitlopen. Dat kan ik je zo nu al vertellen.
Heerlijk. Gewoon kijken en genieten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net tijdens het lopen trouwens een half uur op een bankje in een natuurgebied gaan zitten. Wilde even 5 minuten relaxen maar dat werd dus een half uur.
Heb apatisch voor me uit zitten staren en raakte echt alle tijd kwijt
Ik ben ook blij dat ik dit jaar tijd had, anders was de kans veel kleiner geweest dat ik het had gedaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik wel iets heb van 'dikke fuck, als ik het nu niet doe doe ik het nooit'. En het vooruitzicht om over de Via Gladiola te lopen lijkt me een ontzettende sterke drijfveer
Ik had wel muziek in jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk. Gewoon kijken en genieten.![]()
Toch wel zonder oordopjes in je oren, hè?
Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook blij dat ik dit jaar tijd had, anders was de kans veel kleiner geweest dat ik het had gedaan.
De 100e versie is trouwens wel een nóg groter feestje. Ik zie jou dus over 7 jaar?
Ja, ik was er al bang voor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]Tof
Ik heb iets met het woord tof vandaag
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.quote:
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideeIk doe geen beloftes
Maar dat lijkt me wel een mooi moment
2016 is dat geloof ik?
De natuur heeft wel in stilte kunnen genietenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:11 schreef wyccie het volgende:
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.![]()
Sssstttt. Dat gemep van je verstoord mijn genieten van de natuur in stilte....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.![]()
Wow dat is even klote zeg....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
FijnKat van de zus van m'n vriend heeft over een data-pc gepist. Die heeft geen zijplaten, maar draait wel.
3 harde schijven
En nu kun je die harde schijven niet meer aan de praat krijgen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Helaas niet, had ik het mormel wel enigszins gegundOk, die kat kan er niks aan doen, die is te laat gecastreerd, maar dat beest hoor níet boven te komen.
Hoeveel is het uiteindelijk geworden?quote:
5-1quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoeveel is het uiteindelijk geworden?
Oh boy....al een tijdje geleden gebeurd dus....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Het is niet mijn kast, maar roestplekken in hd's zijn niet echt gezondHeb het niet gezien, Pitt ontdekte het toen de dataserver niet bedienbaar was vanaf beneden.
Paar week geleden nog een lan gehad, toen was er niks loos. Dus tussen toen en nu moet het gebeurd zijn. Maar goed, we zien wel wat er te redden valt. En als de geplande CZ meidenavond hierdoor niet door kan gaan, plug ik m'n eigen pc wel in om via de beamer te kunnen filmkijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh boy....al een tijdje geleden gebeurd dus....
Ah je laat de pret er niet door verpesten!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Paar week geleden nog een lan gehad, toen was er niks loos. Dus tussen toen en nu moet het gebeurd zijn. Maar goed, we zien wel wat er te redden valt. En als de geplande CZ meidenavond hierdoor niet door kan gaan, plug ik m'n eigen pc wel in om via de beamer te kunnen filmkijken
Ben jij gekquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je laat de pret er niet door verpesten!
Jaquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
JaAls het mijn kat was, wist ik het wel
Wij hebben hier de ideale kat, niet eens een kattenbak in huis, want die gebruikt ie toch nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij gek
[..]
JaAls het mijn kat was, wist ik het wel
Geen Alf hierquote:
Dat is idd beterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben hier de ideale kat, niet eens een kattenbak in huis, want die gebruikt ie toch niet
en nee, hij pist en schijt niet in alle hoeken van het huis, maar gewoon buiten
Onze is wel gek aan het worden, maar goed, ouderdom en een tumor doen vreemde dingen met een katquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen Alf hier
[..]
Dat is idd beterDit is echt een probleemkat geloof ik
Als jij hem dan gaat lopen, loop ik met je mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideeIk doe geen beloftes
Maar dat lijkt me wel een mooi moment
2016 is dat geloof ik?
Wat is er gebeurd met eens maar nooit weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij hem dan gaat lopen, loop ik met je mee.
Eens maar nooit weer, was het toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
Als jij hem dan gaat lopen, loop ik met je mee.
De kriebels tijdens de intocht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met eens maar nooit weer
Nee je bent veel leuker dan Alf.quote:
Dat is soms idd het beste, hoe zielig het ook is. We hebben gelukkig nog een hele lieve foto, waarin hij in een bloembak ligtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Die van ons is nu 13 dacht ik en heeft een tumor onder z'n tong, dus hij zal binnenkort last krijgen met eten en wassen ben ik bang![]()
En als het dan echt niet meer gaat laten we hem ook inslapen
quote:
Dus in 2016 krijg je klappen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eens maar nooit weer, was het toch?![]()
Ik heb vrienden gevraagd om me te slaan als ik ooit op die beslissing terugkom.
Kun je nagaan wat Sinterklaas elk jaar voelt!quote:
Nee, maar ik sta dan wel langs de kant van de weg voor jullie te klappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dus in 2016 krijg je klappen?![]()
Want dan loop je natuurlijk met Etcie en mij mee.
Dat zijn toch ook de tofste foto'squote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is soms idd het beste, hoe zielig het ook is. We hebben gelukkig nog een hele lieve foto, waarin hij in een bloembak ligt
Ik heb de afgelopen dagen de tv uitzendingen rond de vierdaagse weer gekeken.quote:
Wat hebben we daar nou aan. Dan herkennen we je toch niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta dan wel langs de kant van de weg voor jullie te klappen.
The sole British survivor of the war is former seaman Claude Choules, who is aged 108 and lives in Perth, Australia.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, de laatste:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eraan-overleden.html
Euhm.... een zware zak?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Sinterklaas elk jaar voelt!
Er wordt dan ook gesproken over een veteraanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The sole British survivor of the war is former seaman Claude Choules, who is aged 108 and lives in Perth, Australia.
news.bbc.co.uk
Er is er dus nog één. Mr Patch was de laatst overlevende die in de loopgraven heeft gevochten.
Edit: Choules ( en de andere WW1 overlevenden) hebben nooit aan een gevecht deelgenomen.
Mr Patch is was dus de laatste die aan de gevechten heeft deelgenomen.
R.I.P.
Ook maar bij zijn intocht....quote:
Ook de militairen uit WW1 die nu nog leven (3 personen) zijn Veteranen. Al hebben zij nooit gevochten of oorlogsgebied gezien. Het VK, US etc kende elke militair die in dienst was tijdens de oorlog die titel toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt dan ook gesproken over een veteraan
Een prettig gevoel, omdat hij dan weet dat zijn zak snel lichter zal zijn?quote:
Oh dat wist ik niet maar ik vind het eigenlijk niet zo gek.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook de militairen uit WW1 die nu nog leven (3 personen) zijn Veteranen. Al hebben zij nooit gevochten of oorlogsgebied gezien. Het VK, US etc kende elke militair die in dienst was tijdens de oorlog die titel toe.
NL is één van de weinige landen die de regel hanteert dat je in een "oorlogsgebied" moet zijn geweest om aanspraak te maken op de titel Veteraan.
Because a dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Waarom denk ik aan een heel ander soort zak?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een prettig gevoel, omdat hij dan weet dat zijn zak snel lichter zal zijn?
Omdat dat aan alle kanten gesuggereerd wordtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Geloof me, je bent nog veel minder blij als 'ie je huis verlaat met een volle zakquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat honderden mensen je ieder jaar toejuichen... en hij heeft er niet eens een sportieve prestatie voor geleverd buiten dat hij misschien op dat paard is geklommen. Sowieso een raar feest dat sinterklaas..... Ik ben niet zo blij als er ineens een neger met een zak op zijn rug in mijn huis staat.....
Ik vind het een goede regeling van NL.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet maar ik vind het eigenlijk niet zo gek.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Because a dirty mind is a joy forever
Niet echt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat dat aan alle kanten gesuggereerd wordt
Trustequote:Ik ga naar bed.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het een goede regeling van NL.
Dan moet je maar nooit een meet bij jouw thuis organiseren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben niet zo blij als er ineens een neger met een zak op zijn rug in mijn huis staat.....
Dat zeker idd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof me, je bent nog veel minder blij als 'ie je huis verlaat met een volle zak
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? komt Wyccie mee dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit een meet bij jouw thuis organiseren.
Vast niet Ik hoop het.quote:
Wat wel mooi is. In het museum in Ieper is een interview met Mr Patch te zien in de tentoonstelling.quote:
Ah maar ik ben niet zo bang voor gekleurden hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet Ik hoop het.![]()
Maar dan kom je misschien wel voor een flinke verrassing te staan.
Maar je schreef net dat je ze liever niet aan de deur had met een zak op de rug.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah maar ik ben niet zo bang voor gekleurden hoor.
Ik heb ze liever niet ongenodigd in mijn huiskamer met een zak op de rug. Maar als ik ze uitnodig dan mogen ze met een zak eten of een zak gevuld met biertjes uiteraard binnen komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je schreef net dat je ze liever niet aan de deur had met een zak op de rug.![]()
Wat nou als dat één van ons is met eten voor de meet!?
En wbt wyccie, die komt altijd samen met Etcie naar de meets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ze liever niet ongenodigd in mijn huiskamer met een zak op de rug. Maar als ik ze uitnodig dan mogen ze met een zak eten of een zak gevuld met biertjes uiteraard binnen komen.
Als ik tegen die tijd een groot huis heb wel. Maar zo snel krijg ik mijn schuld niet afbetaald.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
Mogen Etcie en ik bij jou slapen in 2016?![]()
Ik slaap wel ergens op de grond en Etcie neemt haar vouwwagen wel mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd een groot huis heb wel. Maar zo snel krijg ik mijn schuld niet afbetaald.
Nee, dat kan ik jullie niet aan doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik slaap wel ergens op de grond en Etcie neemt haar vouwwagen wel mee.
Ah niet dus.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wbt wyccie, die komt altijd samen met Etcie naar de meets.
Wel jammer dat deze niet in een stereo te gebruiken is zoals deze. Niet dat het veel uitmaakt want heb sowieso geen werkend cassettedeck, maar tochquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
Hulde voor Heineken, ze brengen de cassette weer op de markt.![]()
![]()
Uitleg voor Tanjaa; dat was hét middel om thuis muziek op te nemen, voor de cd-rom werdt uitgevonden.
http://www.dutchcowboys.nl/gadgets/17379
Da's lief.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik jullie niet aan doen.
Een bedje, een deken en een voetmassage (nadat jullie je voeten hebben gewassen!).
quote:
die heb ik ook gezien. Mooie seriequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een mooie aflevering van 'Rock' op ned 3 gekeken
Zijn er eigenlijk nog wel nieuwe cassettedecks te koop?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel jammer dat deze niet in een stereo te gebruiken is zoals deze. Niet dat het veel uitmaakt want heb sowieso geen werkend cassettedeck, maar toch
Vast wel, als je er maar genoeg geld aan uitgeeftquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog wel nieuwe cassettedecks te koop?
Beetje bezopen? Mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef MaJo het volgende:bootje varen was leuk
wel een beetje bezopen nu
en zo stappen
Crap, dan moet ik, voordat het weer duurder gaat worden, maar eens een nieuw cassettedeck en platenspeler aanschaffen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast wel, als je er maar genoeg geld aan uitgeeft
Hier bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vast wel, als je er maar genoeg geld aan uitgeeft
Ik vind alles prima op dit moment dus waarom niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beetje bezopen? Mooi.![]()
Loop je in 2016 de vierdaagse mee samen met Etcie en mij?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef MaJo het volgende:bootje varen was leuk
wel een beetje bezopen nu
en zo stappen
Wil je trouwen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind alles prima op dit moment dus waarom niet?
Deal!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind alles prima op dit moment dus waarom niet?
Dat is al de tweede keer dat je het vraagtquote:
Jude Law?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je het vraagtmaar sorry nee, heb al een ander op het oog
Nee iets bereikbaarderquote:
Saffie?quote:
Ach als je op Jude's kinderen past heb je grote kans.....quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar geeft niet hoor MaJo.... ik ben verliefd op het kassameisje! Zo nu heb ik het eindelijk een keer gezegd!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
AKQ SC # 675 Waar Andy verliefd is op het kassameisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |