Ja ze is nu toch al thuis.quote:

quote:

Tussen de 18 en 20 volgens mij.....quote:

Nice.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen de 18 en 20 volgens mij.....

Durf dat juist niet te vragen omdat ze dan ook waarschijnlijk wil weten hoe oud ik ben..... Oh boy... ik voel me nu net als dat personage van Kees van Kooten....quote:

En? Leeftijd doet er toch niet toe? Je scheelt maar max 12 jaar met haar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Durf dat juist niet te vragen omdat ze dan ook waarschijnlijk wil weten hoe oud ik ben..... Oh boy... ik voel me nu net als dat personage van Kees van Kooten....

Ja dat is waar. Als zij 25 is en ik 37 dan lult niemand daar meer over.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En? Leeftijd doet er toch niet toe? Je scheelt maar max 12 jaar met haar.

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Als zij 25 is en ik 37 dan lult niemand daar meer over.

Ja, dat zag er helemaal eng uitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ziet er niet heel spectaculair uit maar iets tegen je hoofd krijgen is met die snelheid niet prettig. Henry Surtees heeft zijn race vorige week niet overleefd...

Vandaag even niet, maar bedanktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
TVP Tijd Voor Pils
[ afbeelding ]
Tast toe mannen!

Tijd voor een nieuwe grote europese oorlog?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, de laatste:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eraan-overleden.html

Dus geen witte rozen dag meer?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, de laatste:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eraan-overleden.html

Eh, wat hoort het te doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
Doet me er trouwens aan denken dat ik de uitvinder van deze gadget ken. Echt een handig ding is het niet maar wel heel grappig
[ afbeelding ]

Je zet de onderkant op een open flesje Corona, je trekt de dop van het ding omhoog. Aan de zijkant stop je een schijf limoen erin en je knijpt het ding samen. Daarna duw je de dop naar beneden et voila, limoen in je corona, zonder vieze handen.quote:

Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat het nut van het schijfje citroen/limoen vooral was om de vliegen weg te houdenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zet de onderkant op een open flesje Corona, je trekt de dop van het ding omhoog. Aan de zijkant stop je een schijf limoen erin en je knijpt het ding samen. Daarna duw je de dop naar beneden et voila, limoen in je corona, zonder vieze handen.
Althans, dat is het idee

Of een limoen er in stoppen en daarna gewoon je handen wassen....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:44 schreef wyccie het volgende:![]()
Je kunt natuurlijk ook een flesje limoensap erin gieten.

Dus als ik hier wat schijfjes limoen plaats heb ik geen last van vliegen? Dat zou handig zijn als ik last van vliegen had.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat het nut van het schijfje citroen/limoen vooral was om de vliegen weg te houden

Nooit gehoord van Citronella olie?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus als ik hier wat schijfjes limoen plaats heb ik geen last van vliegen? Dat zou handig zijn als ik last van vliegen had.

Tja, gadgets he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:44 schreef wyccie het volgende:![]()
Je kunt natuurlijk ook een flesje limoensap erin gieten.

Niet dat ik weet. Wellicht dat het ooit zo begonnen is maar tegenwoordig is het alleen voor de smaak hoewel ik net zo goed zonder kan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat het nut van het schijfje citroen/limoen vooral was om de vliegen weg te houden
Dat is tegen muggen. Volgens mij niet tegen vliegen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Citronella olie?

Ik ook, maar toen bedacht ik me dat Nem dat niet zou doen en dat je met een gifje geen geluid hoortquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had me al voorbereid op zo'n schreeuwplaatje.![]()
Zulke dingen vind ik wel mooi.

Niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook, maar toen bedacht ik me dat Nem dat niet zou doen
Oh, zo technisch ben ik dus niet.quote:en dat je met een gifje geen geluid hoort

En ik iets te weinig?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie Nem er niet zo snel voor aanMisschien heb ik nu teveel vertrouwen in hem

Die is leuk jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Om half 9 Harrie Jekkers - Het verhaal achter de liedjes op Ned. 1

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie Nem er niet zo snel voor aanMisschien heb ik nu teveel vertrouwen in hem
Ik heb ze in het verleden nog wel eens gepost maar nu niet meer. Dus allebei een puntquote:

De eerste dag ging lopen nog makkelijk. Daarna de fiets gepakt. Toch wel erg prettig om zo dichtbij te wonen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he wyc,
Kon je lopen naar de Wedren of ging je er met de fiets heen?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Veredeld oefenpotje op SBS 6: AZ tegen SC Heerenveen.
ik zag 3-0 na een half uurtje, verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil

Dat is een gemene vraagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Hey wyccie, als er ooit een SC'er de 4daagse gaat doen, kan die dan bij jou overnachten

dilemmaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Hey wyccie, als er ooit een SC'er de 4daagse gaat doen, kan die dan bij jou overnachten

quote:
Kon het niet latenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dilemma
(oh nee, ze heeft nog geen eigen huis)

Gaat Soempie 'm lopen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:

Subtiel geen antwoordquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaat Soempie 'm lopen?
Ze wil toch afvallen door te lopen, dan is dit de perfecte oplossing.

Als ik een eigen huis heb, en als ik vrij kan krijgen, dan jazeker. Inclusief liftje naar de Wedren en terug.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Kon het niet latenZal niet beledigd zijn als ze nee zegt

Jij gaat 'm wel uitlopen. Dat kan ik je zo nu al vertellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil 'm heel graag ooit nog een keer lopenMaar wanneer dat gebeurd is nog compleet onbekend

Eerst kijken hoe het lopen op de vakantie bevalt, denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaat Soempie 'm lopen?
Ze wil toch afvallen door te lopen, dan is dit de perfecte oplossing.

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik een eigen huis heb, en als ik vrij kan krijgen, dan jazeker. Inclusief liftje naar de Wedren en terug.

Ik denk dat ik wel iets heb van 'dikke fuck, als ik het nu niet doe doe ik het nooit'. En het vooruitzicht om over de Via Gladiola te lopen lijkt me een ontzettende sterke drijfveerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij gaat 'm wel uitlopen. Dat kan ik je zo nu al vertellen.

Heerlijk. Gewoon kijken en genieten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net tijdens het lopen trouwens een half uur op een bankje in een natuurgebied gaan zitten. Wilde even 5 minuten relaxen maar dat werd dus een half uur.
Heb apatisch voor me uit zitten staren en raakte echt alle tijd kwijt
Ik ben ook blij dat ik dit jaar tijd had, anders was de kans veel kleiner geweest dat ik het had gedaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik wel iets heb van 'dikke fuck, als ik het nu niet doe doe ik het nooit'. En het vooruitzicht om over de Via Gladiola te lopen lijkt me een ontzettende sterke drijfveer

Ik had wel muziek in jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk. Gewoon kijken en genieten.![]()
Toch wel zonder oordopjes in je oren, hè?

Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook blij dat ik dit jaar tijd had, anders was de kans veel kleiner geweest dat ik het had gedaan.
De 100e versie is trouwens wel een nóg groter feestje. Ik zie jou dus over 7 jaar?

Ja, ik was er al bang voor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]Tof
Ik heb iets met het woord tof vandaag

Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.quote:
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Weet je, dat is niet eens zo'n heel slecht ideeIk doe geen beloftes
Maar dat lijkt me wel een mooi moment
2016 is dat geloof ik?

De natuur heeft wel in stilte kunnen genietenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:11 schreef wyccie het volgende:
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.![]()

Sssstttt. Dat gemep van je verstoord mijn genieten van de natuur in stilte....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Genieten van de natuur doe je natuurlijk in stilte.![]()

Wow dat is even klote zeg....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
FijnKat van de zus van m'n vriend heeft over een data-pc gepist. Die heeft geen zijplaten, maar draait wel.
3 harde schijven

En nu kun je die harde schijven niet meer aan de praat krijgen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Helaas niet, had ik het mormel wel enigszins gegundOk, die kat kan er niks aan doen, die is te laat gecastreerd, maar dat beest hoor níet boven te komen.

Hoeveel is het uiteindelijk geworden?quote:

5-1quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoeveel is het uiteindelijk geworden?

Oh boy....al een tijdje geleden gebeurd dus....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Het is niet mijn kast, maar roestplekken in hd's zijn niet echt gezondHeb het niet gezien, Pitt ontdekte het toen de dataserver niet bedienbaar was vanaf beneden.

Paar week geleden nog een lan gehad, toen was er niks loos. Dus tussen toen en nu moet het gebeurd zijn. Maar goed, we zien wel wat er te redden valt. En als de geplande CZ meidenavond hierdoor niet door kan gaan, plug ik m'n eigen pc wel in om via de beamer te kunnen filmkijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh boy....al een tijdje geleden gebeurd dus....

Ah je laat de pret er niet door verpesten!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Paar week geleden nog een lan gehad, toen was er niks loos. Dus tussen toen en nu moet het gebeurd zijn. Maar goed, we zien wel wat er te redden valt. En als de geplande CZ meidenavond hierdoor niet door kan gaan, plug ik m'n eigen pc wel in om via de beamer te kunnen filmkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |