Oh okequote:
Voel je 'm aankomen? Ja? You should have known:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is idd een schip vergaan, de "Etcetera".
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Voel je 'm aankomen? Ja? You should have known:
Pics!!
Niks vergeten in te laden?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Hadtie vast verdient
De vouwwagen zit ingeladen en is dicht (en gaat niet meer open voor we zijn gearriveerd)
D'r pas in elk geval vrij weinig meer bijquote:
De grote volksverhuizing gaat beginnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
D'r pas in elk geval vrij weinig meer bijRest moet op de een of andere manier in de auto. Maar de tassen gaan op de vouwwagen, dat scheelt
Laat de zak aardappelen maar thuis. Die kin je daar ook wel kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat het in dit geval aan de vakantie ligt. Normaal heb je genoeg aan slaapspullen/kleding/tent/vouwwagen/caravan/camper. Maar nu moeten we dus óók de pc's + toebehoren meenemen
Het is een vouwwagenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een pallets aan spullen.
Komt die caravan nog door de keuringen?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat de zak aardappelen maar thuis. Die kin je daar ook wel kopen.
Alleen op donderdag...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat de zak aardappelen maar thuis. Die kin je daar ook wel kopen.
quote:
quote:
Blijft leuk.quote:
quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Drat and double drat..... Maar ja ik heb wel weer staan flirten met het kassameisje.quote:
Je moet eens stoppen met flirten en een stap verder gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat and double drat..... Maar ja ik heb wel weer staan flirten met het kassameisje.
Alleen dan met hoofddoekje, minder make-up en niet zo ordinair.quote:
Ja eigenlijk wel.... Ben niet zo'n held.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met flirten en een stap verder gaan.
Tja, dan moet je, als zij klaar is met werken, haar op straat maar eens per ongeluk tegenkomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.... Ben niet zo'n held.....
Eens een mooi draaiboek inelkaar zetten voor dat scenario.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je, als zij klaar is met werken, haar op straat maar eens per ongeluk tegenkomen.
Just go for it.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens een mooi draaiboek inelkaar zetten voor dat scenario.
Niet te moelijk maken, dat werkt nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens een mooi draaiboek inelkaar zetten voor dat scenario.
Ja maar doen want ze weet nu wel dat ik haar leuk vind denk ik... Ik sta iets te vaak toevallig in haar rij al moet ik 10 minuten wachten....quote:
Kom op. Naar de supermarkt en even wachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar doen want ze weet nu wel dat ik haar leuk vind denk ik... Ik sta iets te vaak toevallig in haar rij al moet ik 10 minuten wachten....
ze gaan om 18.00 uur dicht toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op. Naar de supermarkt en even wachten.
auw, idd schokkendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Zware crash Massa in kwalificatie Boedapest
Heel nasty filmpje zeg, wat een klap
Dat moet dan tot maandag.... want ze is al naar huis.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op. Naar de supermarkt en even wachten.
"Terrible crash"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Zware crash Massa in kwalificatie Boedapest
Heel nasty filmpje zeg, wat een klap
Oh dan heb je nog een heel weekend om te dagdromenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat moet dan tot maandag.... want ze is al naar huis.....
Nee, wel zou je carglass kunnen bellen met de vraag of ze ook vizieren reparerenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
auw, idd schokkend
kan ik nu ook een claim indienen voor opgelopen emotionele schade?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog een heel weekend om te dagdromen
Omdat ie in 1 keer recht de banden ingaat is de crash niet spectaculair maar wel veel harder dan wanneer je een paar honderd meter over het circuit tolt en stuitert tot je al je onderdelen kwijt bentquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Terrible crash"?
No offence maar zo'n beetje alle onderdelen zaten nog aan de auto. Bij de gemiddelde crash ligt een auto half verspreid over het parcours. Natuurlijk is het een flinke klap maar zó erg was het ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |