Een Fax uit Darmstadt.....quote:
Ciaoquote:
Die had ik vorige nacht gehoord. Ik lag weer eens in een deuk.quote:
Paper schmaper. Waarom moet jij eigenlijk iets voor je studie doen terwijl ze jullie tentamens zes weken laten liggen?!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:11 schreef MaJo het volgende:Net terug uit de stad, met een vriendinnetje wat gaan drinken. Is alleen niet zo goed voor mijn paper
Morgen dus maar aan werken en dan 's avonds bootje varen door de Amsterdamse grachten om afscheid te nemen van een collegaatje en 's avonds weer Ekko
![]()
Ik heb uitstel van de paper vanwege mijn vader, anders had ik het 2 maanden eerder in moeten leverenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:21 schreef zebaz het volgende:
[..]
Paper schmaper. Waarom moet jij eigenlijk iets voor je studie doen terwijl ze jullie tentamens zes weken laten liggen?!
Aah ok, wat liev van ze. En dank jequote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb uitstel van de paper vanwege mijn vader, anders had ik het 2 maanden eerder in moeten leveren
en welkom in de SC![]()
Ik was er al bang voor..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Nou, hartstikke leuk...
Heh?quote:
Krijg je je paper wel af?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:11 schreef MaJo het volgende:Net terug uit de stad, met een vriendinnetje wat gaan drinken. Is alleen niet zo goed voor mijn paper
Morgen dus maar aan werken en dan 's avonds bootje varen door de Amsterdamse grachten om afscheid te nemen van een collegaatje en 's avonds weer Ekko
![]()
Voor een opmerking van ofy.quote:
Mijjn reactie was ook een ofy opmerking.quote:
Het is bijna goedquote:
Ik heb wel de halve nacht wakker gelegen, maar ben er nu net uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en toen bleef het nog even stil (of iarl en/of TM zijn al wakker)
Goedemorgen
Inderdaad, waardoor draaien in je slaap ook niet prettig is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoogst irritant is dat TM. Als je je hoofd draait dan gaat dat niet helemaal soepel?
Tuurlijkquote:
Met jou velenquote:
Tot over een uur of 7 danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:01 schreef MaJo het volgende:
Nee komt goed, ik presteer gewoon beter onder druk
ga nu nog heel even een tukkie doen want mijn heupen doen pijn en anders heb ik daar de hele dag last van
Met mij is alles prima, vakanties voor dit jaar weer gehad dus nu volop aan het werk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nes, hoe is het met jou dan. Je hebt de SC weer kunnen vinden?
opstaan is leuk hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Gisteren was ik ruim op tijd binnen. Het binnenkomen op de Via Gladiola was echt prachtig.![]()
Ik probeer zo eventjes een stukje te gaan lopen, want ik moet toch boodschappen doen.
Foto van kruisje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Gisteren was ik ruim op tijd binnen. Het binnenkomen op de Via Gladiola was echt prachtig.![]()
Ik probeer zo eventjes een stukje te gaan lopen, want ik moet toch boodschappen doen.
Petje afquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Nee spreek uit "sjait", engels dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:47 schreef Etcetera het volgende:Go wyccie
Goed gedaan hoor
MaJo, ik vraag me al een tijdje iets afJij typt shite, bedoel je dan shit of shite of hoe de fuck spreek je het uit
Ik vind het namelijk apart lezen
Dat "hoop ik" laat je maar weg.quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:51 schreef MaJo het volgende:
Meuning cobraBen ook pas net op
Saffie doen? En dan ga ik echt aan mijn paper
Er is idd een schip vergaan, de "Etcetera".quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:53 schreef Etcetera het volgende:
C4Ik hoop dat je schepen vergaan en de pest uitbreekt
Weet nog niet of ik zin heb om dit weekend m'n pc nog aan te sluiten, iets met ik heb een laptop tot m'n beschikking enzo
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |