Hij is iets langer, net over de kont bij mij, mouwen zijn ook gewoon lang. Die witte is wel redelijk doorichtig btw.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
is die bovenste een tuniek idee, dus iets langer? of gewoon normaal?
Nee, heb nog gezocht maar kon 't niet vinden helaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Is er geen wiki voor de OP?
Grijs en zwart is tof. Wat versta je trouwens onder moeilijke benen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Crientj het volgende:
Wel lekker grijs / zwart allemaal trouwens
Joah tis wel tof, maar dan komt het gezeur weer van; Waar is al je kleur gebleven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Grijs en zwart is tof. Wat versta je trouwens onder moeilijke benen?
Maar als het te strak is bij je bovenbenen én je heupen én je kont moet je toch gewoon een grotere maat nemen? Of is het de ene keer daar te strak en de andere keer op een andere plek?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef Crientj het volgende:
Uh, ik kan niet in alle broeken passen. Heb nogal behoorlijke bovenbenen, terwijl de rest dan weer anders is.
Vind het zo vreselijk om broeken te moeten passen; terwijl ik soms ook een ietwat strakkere broek aanwil.
Maar die past dan weer niet om mn heupen, of ik krijg hem bv niet over mn kont.
Dat versta ik eronder, hoewel het erger kan zijn denk ik ;o
Stel, ik pas een gewone broek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar als het te strak is bij je bovenbenen én je heupen én je kont moet je toch gewoon een grotere maat nemen? Of is het de ene keer daar te strak en de andere keer op een andere plek?
ok dan zei je het een beetje gekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:16 schreef Crientj het volgende:
Stel, ik pas een gewone broek.
Dan zit ie bij maat A te strak bij mn bovenbenen en goed rond mn heupen.
Pak ik maat B, dan zit ie goed bij mn bovenbenen, maar te groot rond mn heupen. etc etc etc
Dat is het irritante eraan ;o
Ik heb juist dikke bovenbenen, dikke heupen en een dikke kont. Maar een smalle taille. Ook heel handig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Stel, ik pas een gewone broek.
Dan zit ie bij maat A te strak bij mn bovenbenen en goed rond mn heupen.
Pak ik maat B, dan zit ie goed bij mn bovenbenen, maar te groot rond mn heupen. etc etc etc
Dat is het irritante eraan ;o
https pakt ie niet geloof ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg de H&M haat me of zo
Die van mij is namelijk nog niet in behandeling...
Ik zal ff laten zien wat ik bij die bestelling heb gegooit, hij is eigenlijk van mama dus ik had maar een kleine bestedingsruimte want ze zat zo aan mijn limiet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de svan https weghaalt doen ze het wel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef liefie_ het volgende:
Ik zal ff laten zien wat ik bij die bestelling heb gegooit, hij is eigenlijk van mama dus ik had maar een kleine bestedingsruimte want ze zat zo aan mijn limiet
Dat had ik ook, alleen de Track & trace code doet het nog nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef Whiskers het volgende:
okeeehze zijn echt snel opeens, gisteravond besteld, staat nu al in behandeling met Track en trace code en alles. What happened...?
op zich leuk, maar nog even wat toevoegen zit er dan ni meer in
Oeh dat jasje isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je de svan https weghaalt doen ze het wel!
Ghehe, ik vroeg mezelf ergens af of ik het nog even moest nalezen en aanpassen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
ok dan zei je het een beetje gekgeen idee wat je er aan kan doen, ja de taille innemen maar als ie dan nog rond je billen slobbert is het ook niet mooi...
Oeh, dat jurkje is leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef alors het volgende:
Ik moet trouwens toegeven dat ik de kleur heidepaars enorm creatief vind van h&mje zou er spontaan iets van gaan kopen om te kunnen zeggen, nee het is geen lichtpaars, het is... heidepaars...!
Dan moet je hem houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:08 schreef Noortje. het volgende:
Aaah aan de ene kant vind ik hem superleuk, aan de andere kant wil ik helemaal geen geld uitgeven. Wat doe ik mezelf toch aan.
Die gilet is leuk, maar ik heb nog 2 giletjes die ik ook nooit aan hebquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit te twijfelen over deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gilet vind ik stiekem een beetje duur, maar hij is wel heel tof, hij maakt elke outfit chiquer. En die oorbellen houd ik als ik dat gilet houd, anders stuur ik ze terug (want om er nou verzendkosten voor te betalen vind ik een beetje overdreven).
En deze:
[ afbeelding ]
koop ik als hij in de sale gaat. Want hij is heel tof, maar niet voor 25 euro.
Dus jongens help eens beslissen.
Oh en die sarong van Matthew Williamson, de turquoise. Hoe de fuck draag je zo'n ding?
Ik droeg mijn andere gilet echt supervaak, en ik denk dat ik deze ook wel vaak ga dragen maar nou ja, het staat zo kut op mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die gilet is leuk, maar ik heb nog 2 giletjes die ik ook nooit aan heb![]()
Die oorbellen vind ik wel stoer, zo fout dat ze weer leuk zijn. Ik heb laatst grote gouden oorringen gekocht met dikke nepdiamanten erin, ik hou ervan hoor
Welke sarong? Kun je hem niet als sjaaltje dragen...
Ik vond het op de plaatjes erg leuk maar toen ik het thuiskreeg was bijna alles prutquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:58 schreef pinquit het volgende:
ik vind de herfstmode nou niet bijster indrukwekkend btw.
Hahahahaha nee. Maar er is echt niets mee te beginnen, dus alles gaat terug. Ga binnenkort wel naar Arnhem, hoef ik ook geen verzendkosten te betalen en ga ik meteen langs een vriend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef alors het volgende:
2 bij 2? Kun je em niet als sprei gebruikenOf als gordijn
Is de herfstcollectie daar nog niet dan? En sowieso wil ik die oorbellen, ga alleen niet daarvoor verzendkosten betalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef alors het volgende:
Ik vond de laatste tijd in de winkel ook niks
Jawel, maar die valt dus tegen. Veel van hetzelfde en simpele basics.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is de herfstcollectie daar nog niet dan? En sowieso wil ik die oorbellen, ga alleen niet daarvoor verzendkosten betalen.
Oh jammer. Nou ja ik zie het wel, eerst maar eens naar Spanje en daar geld uitgeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar die valt dus tegen. Veel van hetzelfde en simpele basics.
Nieuwe medewerker dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:53 schreef Addict89 het volgende:
Ik had gemailt over hoe ik iets terug kon sturen zonder retoursticker. Kreeg een heel uitgebreide mail terug met niet alleen een gedetailleerde uitleg over hoe ik nu kon retourneren, maar ook een overzicht van wat ik besteld had (naam product, artikelcode en prijs), een overzicht van de retourcodes en het referentienummer wat ik bij de betaling moet vermelden.
Gewoon zoals het hoort dus, maar van de H&M klantenservice verwacht ik dit soort mails niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nieuwe medewerker dusnog niet verbitterd en aangetast door de sfeer daar.
Opvoeden die hap!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nieuwe medewerker dusnog niet verbitterd en aangetast door de sfeer daar.
Dat heeft de kleding in de winkel ook... dat kun je in de winkel wel zien en voelen, op zo'n webshop niet... nog een nadeelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:58 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb gisteren bijna alles van de najaarscollectie terug kunnen sturen. Vesten die zo achterlijk dun waren dat je na mogelijk 1 keer wassen je vast al kwijt zou zijn. truitje die doorschijnen door de te dunne stof enz enz
Mwah, in enige wat ik erover kan zeggen is dat niet alles in de webshop ook daadwerkelijk te vinden is in de winkels. ;oquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Lange levering, dezelfde kleding in de gewone winkel al voor bedragen van 2 euro terwijl de webshop het vrolijk voor 5,90 verkoopt... en je moet per se voor meer dan 20 euro bestellen...
Mijn laatste pakketje is na iets meer dan een week ontvangen. ben niet wild enthousiast. Topshop heeft een veel interessanter assortiment..
Dat en de sale in de H&M is vreselijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mwah, in enige wat ik erover kan zeggen is dat niet alles in de webshop ook daadwerkelijk te vinden is in de winkels. ;o
Dus daar heb je wellicht wel een voordeel aan.. En verder uh.. Dunno ;o
Idd, ik liep er laatst nog eens eentje binnen. (Utrecht, HC)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat en de sale in de H&M is vreselijk
Ik weiger tussen een kudde andere vrouwen in rekken te graaien op zoek naar dat ene topje in mijn maat (en ik kan mijn maat ook nooit vinden!)
Ik word heel agresief van winkelen in een H&M al helemaal als het sale is
Heel groot, ik denk dat als je 2 maten kleiner zou nemen ie een beetje fatsoenlijk zit. De col kon ik trouwens als capuchon gebruikenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben flieft, al vanaf t begin af aan namelijk op deze:
[ afbeelding ]
als er mensjes zijn die hem binnen hebben, meld even hoe die zit, en oftie kriebelt oid, en hoe de col valt![]()
Soms heb je voordeel in de winkel, soms in de webshop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Lange levering, dezelfde kleding in de gewone winkel al voor bedragen van 2 euro terwijl de webshop het vrolijk voor 5,90 verkoopt... en je moet per se voor meer dan 20 euro bestellen...
Mijn laatste pakketje is na iets meer dan een week ontvangen. ben niet wild enthousiast. Topshop heeft een veel interessanter assortiment..
Ik krijg 'm binnenkort binnen, dus ik zal even laten weten hoe ie zit!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
als er mensjes zijn die hem binnen hebben, meld even hoe die zit, en oftie kriebelt oid, en hoe de col valt![]()
stiekem vind ik die zwarte schoenen met die enkel banden helemaal geweldig, staan op de eerste pagina ook geloog ik, mááár ik moet nu echt even nokken met schoenen
Oh, en ik heb 'm juist in M besteld en niet in S...nou ja, we zien wel! Anders ruil ik 'm. Heb de grijze besteld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heel groot, ik denk dat als je 2 maten kleiner zou nemen ie een beetje fatsoenlijk zit. De col kon ik trouwens als capuchon gebruikenHij kriebelt overigens niet, het is acryl
Ik was eigenlijk van plan om 'm als jurkje over een legging te dragen. Misschien is M dan juist wel goed??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:40 schreef French het volgende:
Heb je 'm dan aan als een soort van jurkje (met laarzen, legging en riem oid) of als soort van trui op een broek? 2 maten kleiner wordt ook weer gelijk een stuk korter. Da's geen probleem in combi met de broek, maar wel met de legging...
als dit dezelfde is die ze vorig jaar in het zwart en roze enzo hadden valt ie vrij groot, ik draag m als jurkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem vind ik die zwarte schoenen met die enkel banden helemaal geweldig, staan op de eerste pagina ook geloog ik, mááár ik moet nu echt even nokken met schoenen
Als het dezelfde is als vorig jaar niet kopen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
als dit dezelfde is die ze vorig jaar in het zwart en roze enzo hadden valt ie vrij groot, ik draag m als jurkoover een legging of skinny. hij is wel heerlijk
en niet van wol ofzo, dus hij kriebelt niet
![]()
de col valt gewoon naar beneden
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef Noortje. het volgende:
Oh en die sarong van Matthew Williamson, de turquoise. Hoe de fuck draag je zo'n ding?
Die van mij redde het geen maandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef pinquit het volgende:
nee ik denk wel dezelfde, het is namelijk gewoon die van het plaatje hierboven![]()
nja je kan van h&mkleding bijna niet verwachten dat het langer dan 1 seizoen mooi blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |