abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71293918
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nieuwe medewerker dus nog niet verbitterd en aangetast door de sfeer daar.
Noot noot.
pi_71294293
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nieuwe medewerker dus nog niet verbitterd en aangetast door de sfeer daar.
Opvoeden die hap!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71294398
ze doen er altijd zo lang over om mijn retourstuf en betaling te verwerken
Nou moet mijn huidige bestelling ook weer wachten en zo blegh
Dat haalt mama niet voor ze op vakantie gaat...
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:56:47 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_71294552
Ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Lange levering, dezelfde kleding in de gewone winkel al voor bedragen van 2 euro terwijl de webshop het vrolijk voor 5,90 verkoopt... en je moet per se voor meer dan 20 euro bestellen...
Mijn laatste pakketje is na iets meer dan een week ontvangen. ben niet wild enthousiast. Topshop heeft een veel interessanter assortiment..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Nerd met benen vrijdag 24 juli 2009 @ 18:58:56 #80
18073 miss_bleu
pi_71294610
ik heb gisteren bijna alles van de najaarscollectie terug kunnen sturen. Vesten die zo achterlijk dun waren dat je na mogelijk 1 keer wassen je vast al kwijt zou zijn. truitje die doorschijnen door de te dunne stof enz enz
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:13:28 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_71295043
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:58 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb gisteren bijna alles van de najaarscollectie terug kunnen sturen. Vesten die zo achterlijk dun waren dat je na mogelijk 1 keer wassen je vast al kwijt zou zijn. truitje die doorschijnen door de te dunne stof enz enz
Dat heeft de kleding in de winkel ook... dat kun je in de winkel wel zien en voelen, op zo'n webshop niet... nog een nadeel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_71295044
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Lange levering, dezelfde kleding in de gewone winkel al voor bedragen van 2 euro terwijl de webshop het vrolijk voor 5,90 verkoopt... en je moet per se voor meer dan 20 euro bestellen...
Mijn laatste pakketje is na iets meer dan een week ontvangen. ben niet wild enthousiast. Topshop heeft een veel interessanter assortiment..
Mwah, in enige wat ik erover kan zeggen is dat niet alles in de webshop ook daadwerkelijk te vinden is in de winkels. ;o

Dus daar heb je wellicht wel een voordeel aan.. En verder uh.. Dunno ;o
pi_71295130
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef Crientj het volgende:

[..]

Mwah, in enige wat ik erover kan zeggen is dat niet alles in de webshop ook daadwerkelijk te vinden is in de winkels. ;o

Dus daar heb je wellicht wel een voordeel aan.. En verder uh.. Dunno ;o
Dat en de sale in de H&M is vreselijk
Ik weiger tussen een kudde andere vrouwen in rekken te graaien op zoek naar dat ene topje in mijn maat (en ik kan mijn maat ook nooit vinden! )
Ik word heel agresief van winkelen in een H&M al helemaal als het sale is
pi_71295301
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat en de sale in de H&M is vreselijk
Ik weiger tussen een kudde andere vrouwen in rekken te graaien op zoek naar dat ene topje in mijn maat (en ik kan mijn maat ook nooit vinden! )
Ik word heel agresief van winkelen in een H&M al helemaal als het sale is
Idd, ik liep er laatst nog eens eentje binnen. (Utrecht, HC)
Brr, troep dat het dr was; niets leuks te vinden und heel veel mensen ;o

Ben dr heel snel weer weggegaan. =]
pi_71295686
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:27 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben flieft, al vanaf t begin af aan namelijk op deze:
[ afbeelding ]
als er mensjes zijn die hem binnen hebben, meld even hoe die zit, en oftie kriebelt oid, en hoe de col valt
Heel groot, ik denk dat als je 2 maten kleiner zou nemen ie een beetje fatsoenlijk zit. De col kon ik trouwens als capuchon gebruiken Hij kriebelt overigens niet, het is acryl
pi_71295819
Heb je 'm dan aan als een soort van jurkje (met laarzen, legging en riem oid) of als soort van trui op een broek? 2 maten kleiner wordt ook weer gelijk een stuk korter. Da's geen probleem in combi met de broek, maar wel met de legging...
pi_71295997
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Soms heb je voordeel in de winkel, soms in de webshop.
Soms heb je leuke dingen alleen in de winkel, soms alleen in de webshop.
Soms heb je kutkwaliteit, soms ook wel eens goede.
Heb ook dingen van de H&M die ik al jaaaaaren heb en nog steeds mooi zijn. Dat zijn met name rokken. Over hun wollen kleding ben ik ook niet spreken! Let dan ook erg goed op bij de H&M. Het is wel leuk en aardig dat het goedkoop is maar ik wil ook iets wat lang meegaat.
Anyways, ik shop (noem het speuren) online en in de winkel.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:47:14 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_71297916
quote:
[ afbeelding ]
als er mensjes zijn die hem binnen hebben, meld even hoe die zit, en oftie kriebelt oid, en hoe de col valt

stiekem vind ik die zwarte schoenen met die enkel banden helemaal geweldig, staan op de eerste pagina ook geloog ik, mááár ik moet nu echt even nokken met schoenen
Ik krijg 'm binnenkort binnen, dus ik zal even laten weten hoe ie zit!
Mn bestelling is nog niet eens manco.. Ben benieuwd of ik 'm voor volgende week zaterdag binnenkrijg! (dan ga ik op vakantie..) Nja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_71297918
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Heel groot, ik denk dat als je 2 maten kleiner zou nemen ie een beetje fatsoenlijk zit. De col kon ik trouwens als capuchon gebruiken Hij kriebelt overigens niet, het is acryl
Oh, en ik heb 'm juist in M besteld en niet in S...nou ja, we zien wel! Anders ruil ik 'm. Heb de grijze besteld.
pi_71297958
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:40 schreef French het volgende:
Heb je 'm dan aan als een soort van jurkje (met laarzen, legging en riem oid) of als soort van trui op een broek? 2 maten kleiner wordt ook weer gelijk een stuk korter. Da's geen probleem in combi met de broek, maar wel met de legging...
Ik was eigenlijk van plan om 'm als jurkje over een legging te dragen. Misschien is M dan juist wel goed??
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:51:25 #91
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71298057
quote:
[ afbeelding ]

stiekem vind ik die zwarte schoenen met die enkel banden helemaal geweldig, staan op de eerste pagina ook geloog ik, mááár ik moet nu echt even nokken met schoenen
als dit dezelfde is die ze vorig jaar in het zwart en roze enzo hadden valt ie vrij groot, ik draag m als jurk oover een legging of skinny. hij is wel heerlijk en niet van wol ofzo, dus hij kriebelt niet
de col valt gewoon naar beneden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71298121
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:51 schreef pinquit het volgende:

[..]

als dit dezelfde is die ze vorig jaar in het zwart en roze enzo hadden valt ie vrij groot, ik draag m als jurk oover een legging of skinny. hij is wel heerlijk en niet van wol ofzo, dus hij kriebelt niet
de col valt gewoon naar beneden
Als het dezelfde is als vorig jaar niet kopen!
Ik was er toen ook helemaal weg van maar na 3 keer dragen en wassen was ie helemaal dun geworden op allerlei plekken en bleef je van die losse bolletjes wol er af trekken (euhm als dat duidelijk uitgelegd is...)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:54:40 #93
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71298169
jamaar hij is niet van wol. hij gaat wel pillen ja, maar bij mij wordt ie niet dun.
pi_71298245
ow weet ik waar die trui van was
Hij werd dun met pluizers blegh

Maar misschien hebben we het wel over verschillende
Het was wel zo'n heerlijke woon trui
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:58:42 #95
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71298338
nee ik denk wel dezelfde, het is namelijk gewoon die van het plaatje hierboven
nja je kan van h&mkleding bijna niet verwachten dat het langer dan 1 seizoen mooi blijft.
pi_71298438
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef Noortje. het volgende:
Oh en die sarong van Matthew Williamson, de turquoise. Hoe de fuck draag je zo'n ding?

Die sarong? Zo kan je 'm knopen, respect als je 'm zo krijgt als op de eerste foto en 'ie blijft zitten .

De andere sarong, maar nog een voorbeeldknoopje, ofzo . Je kan 'm op het strand natuurlijk ook gewoon dubbel doen en om je middel knopen .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:02:24 #97
123170 alors
zlata1234
pi_71298461
Was wollen/gebreide dingen gewoon met de hand, ik heb nooit problemen met kleding van h&m.
know'm sayin?
word? word.
pi_71298576
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:58 schreef pinquit het volgende:
nee ik denk wel dezelfde, het is namelijk gewoon die van het plaatje hierboven
nja je kan van h&mkleding bijna niet verwachten dat het langer dan 1 seizoen mooi blijft.
Die van mij redde het geen maand

En sarongs zijn echt zoo handig
Op vakantie heb ik er altijd een bij
Om van het strand ff naar de strandtent te lopen of zo
Of over je schouders te slaan als je weer aan het verbranden bent
Of om onder te liggen om mijn stranddutje te verheerlijken
Of om toch als een soort hoofd/schouderdoek te gebruiken als we iets zedigs gaan bezoeken
Kei handig dus!
pi_71300404
Ah bedankt voor de sarong ideeën. Maar ik vind het allemaal lelijk (behalve op die eerste foto van de H&M maar dat gaat toch niet lukken) dus hij gaat terug.
pi_71301301
Ohh die ene goudkleurige oorbellen heeft m'n zusje vandaag gekocht en ze zijn echt anita-style Té shiny.
Ik heb gisteren m'n pakketje gekregen en er staat er nog één op eind juli dus hopelijk blijft dat zo en krijg ik 'm volgende week maar H&M kennende....

allemaal

In bestelling. Ben benieuwd naar de jurk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')