Dan moet je hem houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:08 schreef Noortje. het volgende:
Aaah aan de ene kant vind ik hem superleuk, aan de andere kant wil ik helemaal geen geld uitgeven. Wat doe ik mezelf toch aan.
Die gilet is leuk, maar ik heb nog 2 giletjes die ik ook nooit aan hebquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit te twijfelen over deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gilet vind ik stiekem een beetje duur, maar hij is wel heel tof, hij maakt elke outfit chiquer. En die oorbellen houd ik als ik dat gilet houd, anders stuur ik ze terug (want om er nou verzendkosten voor te betalen vind ik een beetje overdreven).
En deze:
[ afbeelding ]
koop ik als hij in de sale gaat. Want hij is heel tof, maar niet voor 25 euro.
Dus jongens help eens beslissen.
Oh en die sarong van Matthew Williamson, de turquoise. Hoe de fuck draag je zo'n ding?
Ik droeg mijn andere gilet echt supervaak, en ik denk dat ik deze ook wel vaak ga dragen maar nou ja, het staat zo kut op mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die gilet is leuk, maar ik heb nog 2 giletjes die ik ook nooit aan heb![]()
Die oorbellen vind ik wel stoer, zo fout dat ze weer leuk zijn. Ik heb laatst grote gouden oorringen gekocht met dikke nepdiamanten erin, ik hou ervan hoor
Welke sarong? Kun je hem niet als sjaaltje dragen...
Ik vond het op de plaatjes erg leuk maar toen ik het thuiskreeg was bijna alles prutquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:58 schreef pinquit het volgende:
ik vind de herfstmode nou niet bijster indrukwekkend btw.
Hahahahaha nee. Maar er is echt niets mee te beginnen, dus alles gaat terug. Ga binnenkort wel naar Arnhem, hoef ik ook geen verzendkosten te betalen en ga ik meteen langs een vriend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef alors het volgende:
2 bij 2? Kun je em niet als sprei gebruikenOf als gordijn
Is de herfstcollectie daar nog niet dan? En sowieso wil ik die oorbellen, ga alleen niet daarvoor verzendkosten betalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef alors het volgende:
Ik vond de laatste tijd in de winkel ook niks
Jawel, maar die valt dus tegen. Veel van hetzelfde en simpele basics.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is de herfstcollectie daar nog niet dan? En sowieso wil ik die oorbellen, ga alleen niet daarvoor verzendkosten betalen.
Oh jammer. Nou ja ik zie het wel, eerst maar eens naar Spanje en daar geld uitgeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar die valt dus tegen. Veel van hetzelfde en simpele basics.
Nieuwe medewerker dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:53 schreef Addict89 het volgende:
Ik had gemailt over hoe ik iets terug kon sturen zonder retoursticker. Kreeg een heel uitgebreide mail terug met niet alleen een gedetailleerde uitleg over hoe ik nu kon retourneren, maar ook een overzicht van wat ik besteld had (naam product, artikelcode en prijs), een overzicht van de retourcodes en het referentienummer wat ik bij de betaling moet vermelden.
Gewoon zoals het hoort dus, maar van de H&M klantenservice verwacht ik dit soort mails niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |