dan wast een gerookte stok geworden ;-Dquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed dat hij niet in schoorl ligt
maar gelukkig weer beweging
Je zat er niet ver vanaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ter Apel is ook grens Groningen/Drenthe
ja ga es ophalenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:50 schreef 2cv het volgende:
Ah, de stok blijft gezellig in het noorden
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:52 schreef gedoes het volgende:
een noordeling houdt de stok natuurlijk ook in t noorden. K zou wel gek zijn om die zuiderburen van ons de stok te bezorgen. K las overigens al een langere tijd mee en wist dus ook al wat de fokstok was. Toen ik hem vond nam ik snel de moeite om een account aan te maken...
En verboden binnen een straal van 50 km rond Zwolle, Deventer en Nijmegenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
lijst met verboden provincies:
friesland
groningen
echt niet, dan komt er helemaal geen beweging meerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
En verboden binnen een straal van 50 km rond Zwolle, Deventer en Nijmegen
En dan wordt ie weer 3 km verplaatst?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
zucht
* Ou-Tannu wil um ook wel weer ophalen :-D
alleen tja dan wordt ook weer zo eentonig.. want dan liggie weer in fryslan!
nah nieuw buinen - grens fryslân lijkt me meer dan 3KM :-Pquote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dan wordt ie weer 3 km verplaatst?
Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
lijst met verboden provincies:
friesland
groningen
die mag ook op de lijst erbijquote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom?
Daarbij ligt ie in Drenthe
Gooi 'm naar Drachten, haal ik hem 't weekend op, en dan naar Overijssel terugquote:Op donderdag 3 september 2009 22:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nah nieuw buinen - grens fryslân lijkt me meer dan 3KM :-P
en de vorige was slechts 1km verder vanaf mn huis dan waar 2CV hem achter liet
* Ou-Tannu vermoed dat de sleutel in het fietspad bord oid zal liggen.. staat anders wel erg prominent op de foto :-)quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef nijnja het volgende:
Ik ben nog steeds niet achter de locatie van de sleutel. Daarbij heb ik gewoon geen tijd om hem op te halenmaar dan nog
Ik hoop het ook. Ik heb op het moment alleen helemaal geen zin die kant op te rijden. Mijn autootje gaat binnenkort een ton tegemoet (auto uit 95, dus lekker weinigquote:Op woensdag 9 september 2009 10:33 schreef Richfield het volgende:
ik hoef pas ergens in oktober weer naar drenthe hoop dat hij tegen die tijd wel weg is daar
Ja inderdaad, in het gedeelte tussen Nijmegen / Zwolle was hij in ieder geval nog in bewegingquote:Op woensdag 9 september 2009 10:45 schreef Maruna het volgende:
voor iedereen die veel verplaatsingen rond zwolle en deventer slecht vonden, zie hier het voorbeeld hoe het dus niet moeteen rotte plank zal het ondertussen zijn
Ligt 'ie nu nog steeds hier?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:58 schreef Thijz het volgende:
De enige plek wat ik zo kan vinden, welke voldoet aan de foto's, is deze.
Ja, schiet niet op daar in Drenthe. Is er niet een Groninger die ff vanuit Stadskanaal dat ding op kan halen?quote:
Haal hem dan op!quote:
Was iets te ver rijden vanuit Portugal...quote:
diegene heet trecesquote:Op vrijdag 11 september 2009 03:28 schreef malse-sjanker het volgende:
wil de bewaarder van de fokstok mij is mailen of hier reageren, ik wil er graag mee naar de slijpert en lassert, maar dat gaat zo moeilijk als ik niks hoor.![]()
dus, blijft de variant van hout die nu nog in het noorden weg ligt te rotten,![]()
of geven we de stalen kernbombestendige stok een zoveelste nieuwe leven met een nieuw slot ?
och dan issie iig weer in bewegingenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:23 schreef Ryoga het volgende:
tvp
edit: alstie er zondag nog ligt istie van mij. maar dan gaattie 's avonds wel weer mee terug naar het pittoreske Rotterdam-Zuid
En ligt de stok weer ergens waar hij bij mijn weten nog niet veel is geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och dan issie iig weer in bewegingen
Meld!quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:28 schreef malse-sjanker het volgende:
wil de bewaarder van de fokstok mij is mailen of hier reageren, ik wil er graag mee naar de slijpert en lassert, maar dat gaat zo moeilijk als ik niks hoor.![]()
dus, blijft de variant van hout die nu nog in het noorden weg ligt te rotten,![]()
of geven we de stalen kernbombestendige stok een zoveelste nieuwe leven met een nieuw slot ?
oke, kom je wel is in de provincie Zeeland bij toeval ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef Treces het volgende:
[..]
Meld!![]()
Hoe dacht je het op te lossen dan? Ik woon in Oss.![]()
getverdemme...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:08 schreef Maruna het volgende:
heb ik ook al eens geprobeerd Thijz. Is heel leuk, maar google-maps kun je maximaal 25 punten toevoegen
Dat zou je kunnen doen jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef gedoes het volgende:
tjee en ik maar denken dat de fokstok zo weer gehaald zou worden uit het o zo mooie Nieuw Buinen.
Nou ja hij komt weer in beweging zoals t nu lijkt.
Als hij volgende week nog niet weg is zou ik hem ook gewoon even kunnen verplaatsen naar een toegankelijker plekje hoor...
Succesquote:Op zondag 13 september 2009 08:51 schreef Ryoga het volgende:
kga nu naar drenthe, als ik tijd heb zal ik even kijken
Precies.quote:Op zondag 13 september 2009 08:38 schreef Laevid het volgende:
Nee joh, dat is nou net de charme van de Fok!Stok, het wachten op die ene persoon die zo gek is dat ding toch weer te verplaatsen vanaf een "onmogelijke" plek waar een ander hem heeft neergelegd.
quote:het is niet op een waddeneiland o.i.d.
Dat had ik best mee willen makenquote:Op zondag 13 september 2009 09:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies.
[..]
![]()
![]()
En zelfs daar heeft ´ie toen maar een paar weken gelegen.
En dat noemt ie een paar weken.quote:Op zondag 13 september 2009 09:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies.
[..]
![]()
![]()
En zelfs daar heeft ´ie toen maar een paar weken gelegen.
Dan is het toch gewoon spam?quote:
Ja inderdaad, foto's zeiden meer dan genoeg. Ik was bang dat ik heel die weg uit moest rijden om daar een ander fietsbord te vinden, maar het viel gelukkig meequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef gedoes het volgende:
sleutel was inderdaad lastig te vinden maar de foto's zeiden genoeg toch?
gelukkig hadden de grasmaaikereltjes de stok mooi laten liggen.
Toen ik de stok vond zat het bierdopje er al op, geen idee wie zo creabea is geweest.
Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef Ryoga het volgende:
[..]
Ja inderdaad, foto's zeiden meer dan genoeg. Ik was bang dat ik heel die weg uit moest rijden om daar een ander fietsbord te vinden, maar het viel gelukkig meeIk moest wel een stuk van dat gele spul afbreken om de sleutel te pakken te krijgen
En ik een Grolsch dopjequote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
als hij in mijn handen komt doe ik er wel een jupiler dopje op plakken
ik denk, doe nog kwaliteit erop .....quote:
lege flesjes zonder etikettenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:10 schreef iFries het volgende:
Als jullie er nou flesjes neerleggen ipv dopjes!Dan heeft de rest er ook nog wat aan
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef Ryoga het volgende:
[..]
Ja inderdaad, foto's zeiden meer dan genoeg. Ik was bang dat ik heel die weg uit moest rijden om daar een ander fietsbord te vinden, maar het viel gelukkig meeIk moest wel een stuk van dat gele spul afbreken om de sleutel te pakken te krijgen
Ik heb nog wel wat dubbele van mn verzamelingquote:Op woensdag 16 september 2009 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik denk, doe nog kwaliteit erop .....
iemand nog warsteiner dopjes ?
yes, kmoest er net toevallig in de buurt zijn dus kdacht we kunnen het maar gehad hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
Ha, buurt van rotjeknor
das leuke verplaatsing
Alfa Mitoquote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Ryoga het volgende:
[ afbeelding ]
helaas niet scherp kom ik nu achter, maar daar ligt de sleutel dus (en ff een stukje van mn car showen natuurlijk)
hehe netjes, ik was even vergeten dat google ook langs de kleine dorpjes daar kwam tuffenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:15 schreef Thijz het volgende:
[..]
Alfa Mito![]()
StreetView, I'm loving it...
er is een stalen stok, die ligt in oss, er moet een nieuw slot in, nu weet ik niet hoever de status van dat slot is, voor zover ik weet ligt dat bij swollywood, de combinatie moet iig naar zeeland toe zodat hij daar gelast kan wordenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Ryoga het volgende:
[..]
hehe netjes, ik was even vergeten dat google ook langs de kleine dorpjes daar kwam tuffen
kan iemand mij trouwens vertellen wat er nou met de vorige fokstok gebeurd is? ik las dat het slot kapot was en dat iemand em nu moet gaan maken, maar hoe zit dat nu?
daar worden nog taxi ritjes voor gezocht, maar de volgende keer dat ik naar zeeland ga zal wel over enkele jaren zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
de stok ligt bij treces in oss en moet naar malse sjanker in zeeland, en het slot ligt bij swollywoods broertje als het goed is en dat moet dus ook naar malse sjanker in zeeland
Zeeuw meldtquote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Maruna het volgende:
[..]
daar worden nog taxi ritjes voor gezocht, maar de volgende keer dat ik naar zeeland ga zal wel over enkele jaren zijn
De 13e dus, waarom?quote:Op zondag 13 september 2009 18:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dat noemt ie een paar weken.
Op 31 oktober geplaatst en pas op 14 december op de nieuwe plek. Das toch 6 ½ week hoor.
omdat hij volgens mij het plan had om met zijn broertje via treces naar malse-sjankert te rijdenquote:
Alleen daarom zou ik het al doenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Een goeie verplaatsing van de fokplank, het is de bedoeling om jezelf op de foto te zetten terwijl je op de trampoline springt als je de fokplank van deze locatie weer ophaald !![]()
![]()
Ik heb 't email-adres van Treces, zodra ik weet dat ik naar Eindhoven moet om het 1 of ander, dan rijd ik om via Oss, dan kan ik iig de stok ophalen.
wat het slot betreft, als die in zwolle ligt is dat nogal lastig
Ja, in mijn 3 weken vakantie afgelopen juni.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef Richfield het volgende:
[..]
omdat hij volgens mij het plan had om met zijn broertje via treces naar malse-sjankert te rijden
ik wilde het al melden in het pr topic, nu ff geen tijd voorquote:Op zondag 20 september 2009 09:02 schreef malse-sjanker het volgende:
zit er geen fokadmin in dit topic mee te kijken die denkt 'goh, ik kan een mailtje naar Abus sturen om te vragen of ze ons willen sponsoren, bijvoorbeeld met 1 discusslot' of werkt dat niet haha.
staat er niet zo een discusslot op marktzaad of een ander verkoopmedium ?
Moet je wel voor woensdag hem halen anders is die voor mij.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
deze is ook voor mij te halen
quote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef Houniet het volgende:
Anders heb ik even een paar delen gemist.
Maar dat weet je alleen als je het volgtquote:Op maandag 21 september 2009 09:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tja
* Ou-Tannu volgt ook alleen als stok binnen berijk is
och als die in de buurt ligt wordt ik 99% van de tijd wel getipt door mensen die het wel actiever volgenquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef iFries het volgende:
[..]
Maar dat weet je alleen als je het volgt
En?quote:Op maandag 21 september 2009 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga even kijken of ik morgen kan
Hoeft niet ik ben al onderweg, rond een uur of 6 plaats ik de foto's.quote:Op maandag 21 september 2009 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga even kijken of ik morgen kan
Kijk, weer een verplaatsing!quote:Op maandag 21 september 2009 12:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoeft niet ik ben al onderweg, rond een uur of 6 plaats ik de foto's.
Onze afspraak staat nogquote:Op maandag 21 september 2009 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
jammer
en toch ook wel weer goedquote:
Ojaquote:
Zul jij wetenquote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef malse-sjanker het volgende:
bah, daten doen jullie maar in een ander topic
Dat is belgie gek!quote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef sander89 het volgende:
ik verklap maar alvast waar die ligt. Sluis is het geworden, als ik thuis ben post ik de foto's
dat ga ik vandaag niet meer redden, malse sjanker kom er maar inquote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef sander89 het volgende:
ik verklap maar alvast waar die ligt. Sluis is het geworden, als ik thuis ben post ik de foto's
hehe, er is eindelijk iemand wakker.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Maringo het volgende:
Tis de Sluis in ZH eh, degene tussen Gorichem, Gouda en Nieuwegein... Misschien later deze week.
Yep, 25 km onder Utrecht. Das toch wat anders dan Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Maringo het volgende:
Tis de Sluis in ZH eh, degene tussen Gorichem, Gouda en Nieuwegein... Misschien later deze week.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef sander89 het volgende:
[..]
hehe, er is eindelijk iemand wakker.![]()
Was wel even lol hebben om de mensen die dachten dat de Fokstok helemaal in Zeeuws-Vlaanderen lag.![]()
Waar ik heb dan maar weer met babybel moest wegtrekkenquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Yep, 25 km onder Utrecht. Das toch wat anders dan Zeeuws-Vlaanderen.![]()
Altijd leuk die dubbele plaatsnamen. Net zoals toen ik hem in Emmen (Ov.) neer had gelegd.
anticlimax!quote:
Een moeder die opbelt "ja ik bel nog even want tussen 1 en 4 wordt er een pakketje afgeleverd, dan ben jij toch thuis??"quote:
Ohw dat valt mee :p Beter dan iets als: Tussen 9 & 5quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een moeder die opbelt "ja ik bel nog even want tussen 1 en 4 wordt er een pakketje afgeleverd, dan ben jij toch thuis??"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |