Dat wordt op z'n vroegst pas over 2,5 weken, deze week moet ik nog werken, daarna zit ik in Portugal.quote:
Al m'n opzoek werk voor niksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
na het nachtelijke ophaal avontuur gaat de stok zometeen daadwerkelijk weer op reis! :-)
en nu wat verder dan de 500 meter die ik afgelopen nacht heb afgelegt om de stok op te halen :-P
nee.. hij ligt in de plaats naast waar die eerst lagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
waar ligt ie? ik moet za van nijmegen naar amsterdam, hoop dat ie daartussen ligt, gok van niet
broek in waterlandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee.. hij ligt in de plaats naast waar die eerst lag![]()
BROEK!
nee.. maar dr was gewoon niks leuks even..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Broek, Skarsterlân
Hield je het niet langer uit in een Frysker, Ou-Tannu?
Ok, doen we dat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:08 schreef Maruna het volgende:
linkjes naar google maps mogen gewoon gedeelt worden hoor
Ben net vandaag terug gekomen uit friesland, had het topic niet gechecked in het weekend
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo gebrek aan plaatsnaambord, die staat ook op de foto. Die is er dan toch?
Ik ben vrijdag vrij, even zien of er dan wat te regelen is met een willekeurig iemand hier (quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ link | afbeelding ]
bord met sleutel.. en de plaats aangegeven waar den stok ligt ( bij gebrek aan borden is het dus de lantaarnplaal +- 50 meter verderop geworden :x ( mocht den stok kwijt geraken door deze actie.. dan is er een reserve stok voorhanden! ) )
[ link | afbeelding ]
Detail kiekje van de stok.. lekker verstopt onder t groen
[ link | afbeelding ]
omgevings shot
[ link | afbeelding ]
omgevings shot²
[ link | afbeelding ]
omgevingsshot³
mocht de stok er vrijdag nog liggen dan wil ik heb nog wel een verhuizing richting het oosten aanbieden![]()
er was geen 2de bordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo dacht ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Denk dat het wel meevalt hoor. De enige figuren die die stok zouden willen jatten als ze hem zien zijn bezopen kroeggangers op weg naar huis en die zijn dan ook meteen te bezopen om de sleutel te zoeken en te vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
er was geen 2de bord![]()
en k vond t anders iets TE opvallend ook :p gezien de positie van et bord :x
ik vond van nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook.
[..]
Denk dat het wel meevalt hoor. De enige figuren die die stok zouden willen jatten als ze hem zien zijn bezopen kroeggangers op weg naar huis en die zijn dan ook meteen te bezopen om de sleutel te zoeken en te vinden.
Nee, maar dat is ook niet nodig he ?quote:
grappig, een vrijwel nieuwe user en dan gelijk de stok al herkennenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef gedoes het volgende:
Joehoe! Ik reed vanavond toevallig door broek en zag de fokstok liggen. (nadat ik eventjes gezocht had)
K heb m maar meegenomen. K vind t overigens heel logisch dat hij om de lantarenpaal was gelegd aangezien het plaatsnaambord maar 1 paal heeft. Als hij daar wel omheen was gelegd had iemand hem eraf kunnen tillen zonder sleutel. De kans op diefstal is dan natuurlijk groter. De stok zal morgen een heel eind verderop liggen. Hij gaat namelijk mee naar de grens groningen/drenthe. Helaas voor alle friezen in de buurt van broek...
Check! Als ie daarheen gaat, haal ik 'm te paard op!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef gedoes het volgende:
Hij gaat namelijk mee naar de grens groningen/drenthe.
Ter Apel is ook grens Groningen/Drenthequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Check! Als ie daarheen gaat, haal ik 'm te paard op!
zo zijn er wel meerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ter Apel is ook grens Groningen/Drenthe
Neem een paar tiewraps mee, dan kan je de stok aan 1 van de benen van het paard vast makenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Check! Als ie daarheen gaat, haal ik 'm te paard op!
De op/afrit van de A7 bij Hoogkerk ook als je daar richting Peizermade gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat LoudGirl gaat paardrijden vanuit de stad Groningen (nahja, Glimmen) en je dan inderdaad zo bij de provinciegrens bij Peizermade, Eelderwolde, Glimmen/Noordlaren bent. Maar dat die grens doorloopt tot Ter Apel aan de ene kant en Een-West aan de andere kant, en ik LoudGirl veel succes op haar paard wens als ze daarheen moetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
De op/afrit van de A7 bij Hoogkerk ook als je daar richting Peizermade gaat
als je t zo bekijktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat LoudGirl gaat paardrijden vanuit de stad Groningen (nahja, Glimmen) en je dan inderdaad zo bij de provinciegrens bij Peizermade, Eelderwolde, Glimmen/Noordlaren bent. Maar dat die grens doorloopt tot Ter Apel aan de ene kant en Een-West aan de andere kant, en ik LoudGirl veel succes op haar paard wens als ze daarheen moet
Het paard wordt gehuurd voor maximaal twee uur, dus niet naar Ter Apel aubquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat LoudGirl gaat paardrijden vanuit de stad Groningen (nahja, Glimmen) en je dan inderdaad zo bij de provinciegrens bij Peizermade, Eelderwolde, Glimmen/Noordlaren bent. Maar dat die grens doorloopt tot Ter Apel aan de ene kant en Een-West aan de andere kant, en ik LoudGirl veel succes op haar paard wens als ze daarheen moet
dan wast een gerookte stok geworden ;-Dquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed dat hij niet in schoorl ligt
maar gelukkig weer beweging
Je zat er niet ver vanaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
ja ga es ophalenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:50 schreef 2cv het volgende:
Ah, de stok blijft gezellig in het noorden
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:52 schreef gedoes het volgende:
een noordeling houdt de stok natuurlijk ook in t noorden. K zou wel gek zijn om die zuiderburen van ons de stok te bezorgen. K las overigens al een langere tijd mee en wist dus ook al wat de fokstok was. Toen ik hem vond nam ik snel de moeite om een account aan te maken...
En verboden binnen een straal van 50 km rond Zwolle, Deventer en Nijmegenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
lijst met verboden provincies:
friesland
groningen
echt niet, dan komt er helemaal geen beweging meerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
En verboden binnen een straal van 50 km rond Zwolle, Deventer en Nijmegen
En dan wordt ie weer 3 km verplaatst?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
zucht
* Ou-Tannu wil um ook wel weer ophalen :-D
alleen tja dan wordt ook weer zo eentonig.. want dan liggie weer in fryslan!
nah nieuw buinen - grens fryslân lijkt me meer dan 3KM :-Pquote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dan wordt ie weer 3 km verplaatst?
Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
lijst met verboden provincies:
friesland
groningen
die mag ook op de lijst erbijquote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom?
Daarbij ligt ie in Drenthe
Gooi 'm naar Drachten, haal ik hem 't weekend op, en dan naar Overijssel terugquote:Op donderdag 3 september 2009 22:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nah nieuw buinen - grens fryslân lijkt me meer dan 3KM :-P
en de vorige was slechts 1km verder vanaf mn huis dan waar 2CV hem achter liet
* Ou-Tannu vermoed dat de sleutel in het fietspad bord oid zal liggen.. staat anders wel erg prominent op de foto :-)quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef nijnja het volgende:
Ik ben nog steeds niet achter de locatie van de sleutel. Daarbij heb ik gewoon geen tijd om hem op te halenmaar dan nog
Ik hoop het ook. Ik heb op het moment alleen helemaal geen zin die kant op te rijden. Mijn autootje gaat binnenkort een ton tegemoet (auto uit 95, dus lekker weinigquote:Op woensdag 9 september 2009 10:33 schreef Richfield het volgende:
ik hoef pas ergens in oktober weer naar drenthe hoop dat hij tegen die tijd wel weg is daar
Ja inderdaad, in het gedeelte tussen Nijmegen / Zwolle was hij in ieder geval nog in bewegingquote:Op woensdag 9 september 2009 10:45 schreef Maruna het volgende:
voor iedereen die veel verplaatsingen rond zwolle en deventer slecht vonden, zie hier het voorbeeld hoe het dus niet moeteen rotte plank zal het ondertussen zijn
Ligt 'ie nu nog steeds hier?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:58 schreef Thijz het volgende:
De enige plek wat ik zo kan vinden, welke voldoet aan de foto's, is deze.
Ja, schiet niet op daar in Drenthe. Is er niet een Groninger die ff vanuit Stadskanaal dat ding op kan halen?quote:
Haal hem dan op!quote:
Was iets te ver rijden vanuit Portugal...quote:
diegene heet trecesquote:Op vrijdag 11 september 2009 03:28 schreef malse-sjanker het volgende:
wil de bewaarder van de fokstok mij is mailen of hier reageren, ik wil er graag mee naar de slijpert en lassert, maar dat gaat zo moeilijk als ik niks hoor.![]()
dus, blijft de variant van hout die nu nog in het noorden weg ligt te rotten,![]()
of geven we de stalen kernbombestendige stok een zoveelste nieuwe leven met een nieuw slot ?
och dan issie iig weer in bewegingenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:23 schreef Ryoga het volgende:
tvp
edit: alstie er zondag nog ligt istie van mij. maar dan gaattie 's avonds wel weer mee terug naar het pittoreske Rotterdam-Zuid
En ligt de stok weer ergens waar hij bij mijn weten nog niet veel is geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och dan issie iig weer in bewegingen
Meld!quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:28 schreef malse-sjanker het volgende:
wil de bewaarder van de fokstok mij is mailen of hier reageren, ik wil er graag mee naar de slijpert en lassert, maar dat gaat zo moeilijk als ik niks hoor.![]()
dus, blijft de variant van hout die nu nog in het noorden weg ligt te rotten,![]()
of geven we de stalen kernbombestendige stok een zoveelste nieuwe leven met een nieuw slot ?
oke, kom je wel is in de provincie Zeeland bij toeval ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef Treces het volgende:
[..]
Meld!![]()
Hoe dacht je het op te lossen dan? Ik woon in Oss.![]()
getverdemme...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:08 schreef Maruna het volgende:
heb ik ook al eens geprobeerd Thijz. Is heel leuk, maar google-maps kun je maximaal 25 punten toevoegen
Dat zou je kunnen doen jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef gedoes het volgende:
tjee en ik maar denken dat de fokstok zo weer gehaald zou worden uit het o zo mooie Nieuw Buinen.
Nou ja hij komt weer in beweging zoals t nu lijkt.
Als hij volgende week nog niet weg is zou ik hem ook gewoon even kunnen verplaatsen naar een toegankelijker plekje hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |