Ik ben vrijdag vrij, even zien of er dan wat te regelen is met een willekeurig iemand hier (quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ link | afbeelding ]
bord met sleutel.. en de plaats aangegeven waar den stok ligt ( bij gebrek aan borden is het dus de lantaarnplaal +- 50 meter verderop geworden :x ( mocht den stok kwijt geraken door deze actie.. dan is er een reserve stok voorhanden! ) )
[ link | afbeelding ]
Detail kiekje van de stok.. lekker verstopt onder t groen
[ link | afbeelding ]
omgevings shot
[ link | afbeelding ]
omgevings shot²
[ link | afbeelding ]
omgevingsshot³
mocht de stok er vrijdag nog liggen dan wil ik heb nog wel een verhuizing richting het oosten aanbieden![]()
er was geen 2de bordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo gebrek aan plaatsnaambord, die staat ook op de foto. Die is er dan toch?
Zo dacht ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo gebrek aan plaatsnaambord, die staat ook op de foto. Die is er dan toch?
Denk dat het wel meevalt hoor. De enige figuren die die stok zouden willen jatten als ze hem zien zijn bezopen kroeggangers op weg naar huis en die zijn dan ook meteen te bezopen om de sleutel te zoeken en te vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
er was geen 2de bord![]()
en k vond t anders iets TE opvallend ook :p gezien de positie van et bord :x
ik vond van nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook.
[..]
Denk dat het wel meevalt hoor. De enige figuren die die stok zouden willen jatten als ze hem zien zijn bezopen kroeggangers op weg naar huis en die zijn dan ook meteen te bezopen om de sleutel te zoeken en te vinden.
Nee, maar dat is ook niet nodig he ?quote:
grappig, een vrijwel nieuwe user en dan gelijk de stok al herkennenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef gedoes het volgende:
Joehoe! Ik reed vanavond toevallig door broek en zag de fokstok liggen. (nadat ik eventjes gezocht had)
K heb m maar meegenomen. K vind t overigens heel logisch dat hij om de lantarenpaal was gelegd aangezien het plaatsnaambord maar 1 paal heeft. Als hij daar wel omheen was gelegd had iemand hem eraf kunnen tillen zonder sleutel. De kans op diefstal is dan natuurlijk groter. De stok zal morgen een heel eind verderop liggen. Hij gaat namelijk mee naar de grens groningen/drenthe. Helaas voor alle friezen in de buurt van broek...
Check! Als ie daarheen gaat, haal ik 'm te paard op!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef gedoes het volgende:
Hij gaat namelijk mee naar de grens groningen/drenthe.
Ter Apel is ook grens Groningen/Drenthequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Check! Als ie daarheen gaat, haal ik 'm te paard op!
zo zijn er wel meerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ter Apel is ook grens Groningen/Drenthe
Neem een paar tiewraps mee, dan kan je de stok aan 1 van de benen van het paard vast makenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Check! Als ie daarheen gaat, haal ik 'm te paard op!
De op/afrit van de A7 bij Hoogkerk ook als je daar richting Peizermade gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ter Apel is ook grens Groningen/Drenthe
Ik bedoelde te zeggen dat LoudGirl gaat paardrijden vanuit de stad Groningen (nahja, Glimmen) en je dan inderdaad zo bij de provinciegrens bij Peizermade, Eelderwolde, Glimmen/Noordlaren bent. Maar dat die grens doorloopt tot Ter Apel aan de ene kant en Een-West aan de andere kant, en ik LoudGirl veel succes op haar paard wens als ze daarheen moetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
De op/afrit van de A7 bij Hoogkerk ook als je daar richting Peizermade gaat
als je t zo bekijktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat LoudGirl gaat paardrijden vanuit de stad Groningen (nahja, Glimmen) en je dan inderdaad zo bij de provinciegrens bij Peizermade, Eelderwolde, Glimmen/Noordlaren bent. Maar dat die grens doorloopt tot Ter Apel aan de ene kant en Een-West aan de andere kant, en ik LoudGirl veel succes op haar paard wens als ze daarheen moet
Het paard wordt gehuurd voor maximaal twee uur, dus niet naar Ter Apel aubquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat LoudGirl gaat paardrijden vanuit de stad Groningen (nahja, Glimmen) en je dan inderdaad zo bij de provinciegrens bij Peizermade, Eelderwolde, Glimmen/Noordlaren bent. Maar dat die grens doorloopt tot Ter Apel aan de ene kant en Een-West aan de andere kant, en ik LoudGirl veel succes op haar paard wens als ze daarheen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |