* Ou-Tannu vermoed dat de sleutel in het fietspad bord oid zal liggen.. staat anders wel erg prominent op de foto :-)quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef nijnja het volgende:
Ik ben nog steeds niet achter de locatie van de sleutel. Daarbij heb ik gewoon geen tijd om hem op te halenmaar dan nog
Ik hoop het ook. Ik heb op het moment alleen helemaal geen zin die kant op te rijden. Mijn autootje gaat binnenkort een ton tegemoet (auto uit 95, dus lekker weinigquote:Op woensdag 9 september 2009 10:33 schreef Richfield het volgende:
ik hoef pas ergens in oktober weer naar drenthe hoop dat hij tegen die tijd wel weg is daar
Ja inderdaad, in het gedeelte tussen Nijmegen / Zwolle was hij in ieder geval nog in bewegingquote:Op woensdag 9 september 2009 10:45 schreef Maruna het volgende:
voor iedereen die veel verplaatsingen rond zwolle en deventer slecht vonden, zie hier het voorbeeld hoe het dus niet moeteen rotte plank zal het ondertussen zijn
Ligt 'ie nu nog steeds hier?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:58 schreef Thijz het volgende:
De enige plek wat ik zo kan vinden, welke voldoet aan de foto's, is deze.
Ja, schiet niet op daar in Drenthe. Is er niet een Groninger die ff vanuit Stadskanaal dat ding op kan halen?quote:
Haal hem dan op!quote:
Was iets te ver rijden vanuit Portugal...quote:
diegene heet trecesquote:Op vrijdag 11 september 2009 03:28 schreef malse-sjanker het volgende:
wil de bewaarder van de fokstok mij is mailen of hier reageren, ik wil er graag mee naar de slijpert en lassert, maar dat gaat zo moeilijk als ik niks hoor.![]()
dus, blijft de variant van hout die nu nog in het noorden weg ligt te rotten,![]()
of geven we de stalen kernbombestendige stok een zoveelste nieuwe leven met een nieuw slot ?
och dan issie iig weer in bewegingenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:23 schreef Ryoga het volgende:
tvp
edit: alstie er zondag nog ligt istie van mij. maar dan gaattie 's avonds wel weer mee terug naar het pittoreske Rotterdam-Zuid
En ligt de stok weer ergens waar hij bij mijn weten nog niet veel is geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och dan issie iig weer in bewegingen
Meld!quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:28 schreef malse-sjanker het volgende:
wil de bewaarder van de fokstok mij is mailen of hier reageren, ik wil er graag mee naar de slijpert en lassert, maar dat gaat zo moeilijk als ik niks hoor.![]()
dus, blijft de variant van hout die nu nog in het noorden weg ligt te rotten,![]()
of geven we de stalen kernbombestendige stok een zoveelste nieuwe leven met een nieuw slot ?
oke, kom je wel is in de provincie Zeeland bij toeval ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef Treces het volgende:
[..]
Meld!![]()
Hoe dacht je het op te lossen dan? Ik woon in Oss.![]()
getverdemme...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:08 schreef Maruna het volgende:
heb ik ook al eens geprobeerd Thijz. Is heel leuk, maar google-maps kun je maximaal 25 punten toevoegen
Dat zou je kunnen doen jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef gedoes het volgende:
tjee en ik maar denken dat de fokstok zo weer gehaald zou worden uit het o zo mooie Nieuw Buinen.
Nou ja hij komt weer in beweging zoals t nu lijkt.
Als hij volgende week nog niet weg is zou ik hem ook gewoon even kunnen verplaatsen naar een toegankelijker plekje hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |