Precies.quote:Op zondag 13 september 2009 08:38 schreef Laevid het volgende:
Nee joh, dat is nou net de charme van de Fok!Stok, het wachten op die ene persoon die zo gek is dat ding toch weer te verplaatsen vanaf een "onmogelijke" plek waar een ander hem heeft neergelegd.
quote:het is niet op een waddeneiland o.i.d.
Dat had ik best mee willen makenquote:Op zondag 13 september 2009 09:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies.
[..]
![]()
![]()
En zelfs daar heeft ´ie toen maar een paar weken gelegen.
En dat noemt ie een paar weken.quote:Op zondag 13 september 2009 09:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies.
[..]
![]()
![]()
En zelfs daar heeft ´ie toen maar een paar weken gelegen.
Dan is het toch gewoon spam?quote:
Ja inderdaad, foto's zeiden meer dan genoeg. Ik was bang dat ik heel die weg uit moest rijden om daar een ander fietsbord te vinden, maar het viel gelukkig meequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef gedoes het volgende:
sleutel was inderdaad lastig te vinden maar de foto's zeiden genoeg toch?
gelukkig hadden de grasmaaikereltjes de stok mooi laten liggen.
Toen ik de stok vond zat het bierdopje er al op, geen idee wie zo creabea is geweest.
Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef Ryoga het volgende:
[..]
Ja inderdaad, foto's zeiden meer dan genoeg. Ik was bang dat ik heel die weg uit moest rijden om daar een ander fietsbord te vinden, maar het viel gelukkig meeIk moest wel een stuk van dat gele spul afbreken om de sleutel te pakken te krijgen
En ik een Grolsch dopjequote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
als hij in mijn handen komt doe ik er wel een jupiler dopje op plakken
ik denk, doe nog kwaliteit erop .....quote:
lege flesjes zonder etikettenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:10 schreef iFries het volgende:
Als jullie er nou flesjes neerleggen ipv dopjes!Dan heeft de rest er ook nog wat aan
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:50 schreef Ryoga het volgende:
[..]
Ja inderdaad, foto's zeiden meer dan genoeg. Ik was bang dat ik heel die weg uit moest rijden om daar een ander fietsbord te vinden, maar het viel gelukkig meeIk moest wel een stuk van dat gele spul afbreken om de sleutel te pakken te krijgen
Ik heb nog wel wat dubbele van mn verzamelingquote:Op woensdag 16 september 2009 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik denk, doe nog kwaliteit erop .....
iemand nog warsteiner dopjes ?
yes, kmoest er net toevallig in de buurt zijn dus kdacht we kunnen het maar gehad hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
Ha, buurt van rotjeknor
das leuke verplaatsing
Alfa Mitoquote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Ryoga het volgende:
[ afbeelding ]
helaas niet scherp kom ik nu achter, maar daar ligt de sleutel dus (en ff een stukje van mn car showen natuurlijk)
hehe netjes, ik was even vergeten dat google ook langs de kleine dorpjes daar kwam tuffenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:15 schreef Thijz het volgende:
[..]
Alfa Mito![]()
StreetView, I'm loving it...
er is een stalen stok, die ligt in oss, er moet een nieuw slot in, nu weet ik niet hoever de status van dat slot is, voor zover ik weet ligt dat bij swollywood, de combinatie moet iig naar zeeland toe zodat hij daar gelast kan wordenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Ryoga het volgende:
[..]
hehe netjes, ik was even vergeten dat google ook langs de kleine dorpjes daar kwam tuffen
kan iemand mij trouwens vertellen wat er nou met de vorige fokstok gebeurd is? ik las dat het slot kapot was en dat iemand em nu moet gaan maken, maar hoe zit dat nu?
daar worden nog taxi ritjes voor gezocht, maar de volgende keer dat ik naar zeeland ga zal wel over enkele jaren zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
de stok ligt bij treces in oss en moet naar malse sjanker in zeeland, en het slot ligt bij swollywoods broertje als het goed is en dat moet dus ook naar malse sjanker in zeeland
Zeeuw meldtquote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Maruna het volgende:
[..]
daar worden nog taxi ritjes voor gezocht, maar de volgende keer dat ik naar zeeland ga zal wel over enkele jaren zijn
De 13e dus, waarom?quote:Op zondag 13 september 2009 18:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dat noemt ie een paar weken.
Op 31 oktober geplaatst en pas op 14 december op de nieuwe plek. Das toch 6 ½ week hoor.
omdat hij volgens mij het plan had om met zijn broertje via treces naar malse-sjankert te rijdenquote:
Alleen daarom zou ik het al doenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Een goeie verplaatsing van de fokplank, het is de bedoeling om jezelf op de foto te zetten terwijl je op de trampoline springt als je de fokplank van deze locatie weer ophaald !![]()
![]()
Ik heb 't email-adres van Treces, zodra ik weet dat ik naar Eindhoven moet om het 1 of ander, dan rijd ik om via Oss, dan kan ik iig de stok ophalen.
wat het slot betreft, als die in zwolle ligt is dat nogal lastig
Ja, in mijn 3 weken vakantie afgelopen juni.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef Richfield het volgende:
[..]
omdat hij volgens mij het plan had om met zijn broertje via treces naar malse-sjankert te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |