Zul jij wetenquote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef malse-sjanker het volgende:
bah, daten doen jullie maar in een ander topic
Dat is belgie gek!quote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef sander89 het volgende:
ik verklap maar alvast waar die ligt. Sluis is het geworden, als ik thuis ben post ik de foto's
dat ga ik vandaag niet meer redden, malse sjanker kom er maar inquote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef sander89 het volgende:
ik verklap maar alvast waar die ligt. Sluis is het geworden, als ik thuis ben post ik de foto's
hehe, er is eindelijk iemand wakker.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Maringo het volgende:
Tis de Sluis in ZH eh, degene tussen Gorichem, Gouda en Nieuwegein... Misschien later deze week.
Yep, 25 km onder Utrecht. Das toch wat anders dan Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Maringo het volgende:
Tis de Sluis in ZH eh, degene tussen Gorichem, Gouda en Nieuwegein... Misschien later deze week.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef sander89 het volgende:
[..]
hehe, er is eindelijk iemand wakker.![]()
Was wel even lol hebben om de mensen die dachten dat de Fokstok helemaal in Zeeuws-Vlaanderen lag.![]()
Waar ik heb dan maar weer met babybel moest wegtrekkenquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Yep, 25 km onder Utrecht. Das toch wat anders dan Zeeuws-Vlaanderen.![]()
Altijd leuk die dubbele plaatsnamen. Net zoals toen ik hem in Emmen (Ov.) neer had gelegd.
anticlimax!quote:
Een moeder die opbelt "ja ik bel nog even want tussen 1 en 4 wordt er een pakketje afgeleverd, dan ben jij toch thuis??"quote:
Ohw dat valt mee :p Beter dan iets als: Tussen 9 & 5quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een moeder die opbelt "ja ik bel nog even want tussen 1 en 4 wordt er een pakketje afgeleverd, dan ben jij toch thuis??"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |