Alleen daarom zou ik het al doenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Een goeie verplaatsing van de fokplank, het is de bedoeling om jezelf op de foto te zetten terwijl je op de trampoline springt als je de fokplank van deze locatie weer ophaald !![]()
![]()
Ik heb 't email-adres van Treces, zodra ik weet dat ik naar Eindhoven moet om het 1 of ander, dan rijd ik om via Oss, dan kan ik iig de stok ophalen.
wat het slot betreft, als die in zwolle ligt is dat nogal lastig
Ja, in mijn 3 weken vakantie afgelopen juni.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef Richfield het volgende:
[..]
omdat hij volgens mij het plan had om met zijn broertje via treces naar malse-sjankert te rijden
ik wilde het al melden in het pr topic, nu ff geen tijd voorquote:Op zondag 20 september 2009 09:02 schreef malse-sjanker het volgende:
zit er geen fokadmin in dit topic mee te kijken die denkt 'goh, ik kan een mailtje naar Abus sturen om te vragen of ze ons willen sponsoren, bijvoorbeeld met 1 discusslot' of werkt dat niet haha.
staat er niet zo een discusslot op marktzaad of een ander verkoopmedium ?
Moet je wel voor woensdag hem halen anders is die voor mij.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
deze is ook voor mij te halen
quote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef Houniet het volgende:
Anders heb ik even een paar delen gemist.
Maar dat weet je alleen als je het volgtquote:Op maandag 21 september 2009 09:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tja
* Ou-Tannu volgt ook alleen als stok binnen berijk is
och als die in de buurt ligt wordt ik 99% van de tijd wel getipt door mensen die het wel actiever volgenquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef iFries het volgende:
[..]
Maar dat weet je alleen als je het volgt
En?quote:Op maandag 21 september 2009 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga even kijken of ik morgen kan
Hoeft niet ik ben al onderweg, rond een uur of 6 plaats ik de foto's.quote:Op maandag 21 september 2009 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga even kijken of ik morgen kan
Kijk, weer een verplaatsing!quote:Op maandag 21 september 2009 12:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoeft niet ik ben al onderweg, rond een uur of 6 plaats ik de foto's.
Onze afspraak staat nogquote:Op maandag 21 september 2009 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
jammer
en toch ook wel weer goedquote:
Ojaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |