abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71201904
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 528

25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: octopussy
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-07-2009 23:05:12 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71201933
Zou ik in m'n eigen topic bevallen? vast niet

En even in de herhaling: Senna!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:08 schreef het_fokschaap het volgende:
even een foto van vandaag om de tijd door te komen voordat miss weer thuis is

pi_71202028
haha wat gaan die zwangerschapstopics snel zeg! 't was toch gisteren dat ik de vorige opende??

innepin, ga je gang zou ik zeggen!
pi_71202074
ja hoor Innepin! Dit gaat m worden!! Dit is helemaal jouw topic! Áls poffertjes t niet willen doen móet dit gewoon te truc zijn! Gewoon gaan persen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71202872
Senna Ik krijg er geen genoeg van

Huupske ik vind het zo spannend....en _Bar_ is haar slijmprop kwijt...
Innepin, wrom doe je nou niet mee?
Nijna & Urla doen ook pogingen...

Jeetje straks nog meer verse beebs gewoon!

Poppedein wat een aso's in de trein zeg

Sorbo ik ben heul erg benieuwd naar de 3Dfoto's!!!

Ik ben laat nog wakker Veel pijn in bekken, rug, heupen, SI-dinges enzo. Blegh. Morgen weer naar de fysio, tot nu toe vind ik het toch wel tegenvallen, had gehoopt met een paar keer daar klaar te zijn.

En ik heb nog steeds, sinds de beeb vorige week ingedaald is, pijnlijke harde buiken, krampen, steken en gerommel. Maar 35 weken is echt nog te vroeg hé...? Anderzijds hoop ik niet hier nog 7 weken mee door te moeten lopen

Oh ja leuk nieuws! We kregen per post een pakketje van een heel goede vriendin, voor de laatste loodjes. Een soort ketting waar je de voedingstijden mee kunt aangeven, een heel lief boekje van 'Raad eens hoeveel ik van je hou?' een lieve kaart en een heel zacht knuffelbeestje, dat nu in de box ligt
Zo'n lieve verrassing Zo'n lieve vriendin

Ga proberen te

Wie weet in dit topic verse beebs!
#geen
pi_71202955
jeetje, wat een dotje is Senna toch!

En Innepin bijna bevallen... (of mag ik dat nog niet zeggen? ) en nog meer meiden die gaan rommelen, spannend hoor!

Stom hoor, Poppedein, dat niemand even het fatsoen had om voor je op te staan! belachelijk!

wat voor ketting is dat? met die voedings tijden Duch? Hoe ziet dat eruit? Maar wat een lieve vriendin heb je! Dat boekje heb ik ook, zoooooo smelterig schattig met dat konijntje!
pi_71203687
Innepin, doe maar hoor in je eigen topic...

De pannenkoeken doen niks hier, alles rustig. Zo nog maar ff verder tukken.

Schaap, lekker dat ze zometeen mee mogen naar huis!

Bar, hoe is t daar?
Fake it till you make it...
  woensdag 22 juli 2009 @ 04:49:30 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_71203864
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:30 schreef DuchessX het volgende:
En ik heb nog steeds, sinds de beeb vorige week ingedaald is, pijnlijke harde buiken, krampen, steken en gerommel. Maar 35 weken is echt nog te vroeg hé...? Anderzijds hoop ik niet hier nog 7 weken mee door te moeten lopen
Oew, dat klinkt heel bekend. Ik had dat met Ruben vanaf 33 weken en ik weet dat ik echt meerdere keren verzucht heb dat ik tien keer liever dat constante overgeven had dan dat.

Over overgeven gesproken, de laatste keer is voor mij alweer een aantal dagen geleden, dus het gaat echt de goede kant op! Het is wel weer zo dat er sindsdien andere kwaaltjes bijgekomen zijn, maar hey, je kunt niet alles hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71204035
Oh wat Duchess zegt klinkt eigk psies als het gerommel hier ja

Troel fijn dat t overgeven minder is!

Poppedein hahaha "gewoon persen" ik zie het helemaal voor me

Nijna heb je lekker geslapen nadat je terug gegaan bent?

Innepinneke ik hoop echt dat je gewoon heel erg snel bevalt en ik vind dat dat best in dit topic kan
Want eh, je weet toch, topic 529! 5+2 = 7 en 9 -7 is 2 en 1 en 1 is ook 2 dus ga maar na! ofzoiets ik vind dat het kan gewoon, klaar.

Hier nu wakker (goh...) relatief kort maar wel diep geslapen, heerlijk! lief kwam wel net nog even uit bed strompelen om te kijken of alles wel okay was maar die heb k maar weer teruggestuurd.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 06:19:03 #10
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71204064
'goeie'morgen....

Ik ben gisteravond te vroeg naar bed gegaan. Ik heb de laatste tijd toch stiekem steeds meer last van mijn bekken en onderrug, en ik kon geen fijne houding vinden op de bank. Ik dacht dan kruip ik lekker met een boekje in bed, maar om de een of andere reden val ik van lezen in bed altijd heel snel in slaap. En nou ben ik dus veel te vroeg gaan slapen = veel te vroeg weer wakker

Maar goed, positief gedacht: wel tijd om bij te lezen hier

Allereerst natuurlijk die schattige foto van Senna. Wat een lief sabbelmondje! En fijn dat je meisjes vanochtend mee naar huis mogen, Schaap. Dat zal ook wat meer rust geven dan zo'n drukke ziekenhuiszaal.

Innepinneke... vervelend al dat wachten he. Vooral met al dat voorwerk. En wij jutten hier de boel natuurlijk nog eens goed op ook...
Maar Bar blijft er volgens mij nog rustig onder, met haar slijmprop
En Nijna ook maar aan de pannenkoeken gegaan lees ik. Heeft het vannacht nog voor gerommel gezorgd?

En nog een knuf voor Mefke en haar heupklachten, we gaan wel echt gelijk op he... En Duchess kan er ook al niet van slapen. Sterke meiden!

Oei hier breekt een tropische onweersbui los!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 22-07-2009 10:50:29 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 22 juli 2009 @ 06:26:37 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71204080
morgen

ik heb amper geslapen van8, denk dat ik om 23 uur sliep, om 1:30 uur klaarwakker tot een uurtje of 4:00 en toen in slaap gevallen, nachtmerrie, 4:55 uur, en moest er om 6 uur weer uit...
bleeeeeghhhhhh wat een rotnacht!!!
en moet dus nu werken....

naja komt uiteindelijk ook wel weer goed...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71204093
Ahw slechte slapers
sterkte op t werk vandaag dan BJ!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 06:32:07 #13
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71204096
BJ erg vervelend... hier idem dito, maar hoef gelukkig niet te werken vandaag (op een paar kleine telefoontjes na) kruip dadelijk nog maar even terug....

Hier nog geen tropische onweersbuien!!!

voor de dames die aan het rommelen zijn....

en voor de dames die willen rommelen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_71204148
Goedemorgen dames

prachtige foto van Senna in de OP, dat is altijd leuk natuurlijk

Hier ook niet zo goed geslapen en net met een barstende koppijn wakker geworden (auw).
Kinderen dadelijk naar school brengen en nog twee dagen werken en dan vakantie

en Innepin, zet m op (in dit topic moet lukken als we niet teveel kletsen)
  woensdag 22 juli 2009 @ 07:18:40 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71204213
Senna met melkmondje
Wat heerlijk dat de dames straks naar huis mogen

Bar d'r slijmprop kwijt, dat is al een begin!

Ik ben geen fan van Harry Potter Ga ik nou nog wel bevallen?

Lijnloos, wat leuk dat je kleine ook genoten heeft van het concert

Troel minder aan het ov ergeven, hoera! Zou tijd worden ook.

En Poppedein, sommige mensen zijn gewoon van nature asociaal
Wen er maar aan, dat zijn dezelfden die jou met huilende baby, kinderwagen, luiertas en al laten aanmodderen als je bijv. de trein niet goed inkomt. Een hand uitsteken om te helpen? Nee joh, gewoon de andere kant opkijken... Gelukkig staan daartegenover ook genoeg mensen die wel behulpzaam zijn!

Hier ook een slechte slaper, had zo'n last van mijn buik! Gerommel en gekramp, af en toe sprongen de tranen zelfs in mijn ogen omdat het zo'n zeer deed in mijn onderbuik en ik niet meer kon bewegen om me om te draaien. Heb een paar keer manlief gevraagd me te helpen draaien oimdat er weer eens een lichaamsdeel in slaap gevallen was
Gaat nu al een stuk beter en ik ga me zo klaarmaken om naar het werk te gaan.
Een na laatste dagje werken vandaag
En mijn haar is nog steeds rood zag ik net in de spiegel!
.... met gevoel voor drama....
pi_71204221
Senna Dat tongetje

Huh en verder weet ik gewoon nu al niet meer waar ik op wilde reageren Begint lekker vandaag
pi_71204223
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 07:18 schreef Kersjes het volgende:

Ik ben geen fan van Harry Potter Ga ik nou nog wel bevallen?

ik zie het somber in voor je

vervelend dat er zoveel mensen zo slecht geslapen hebben zeg!
voor allemaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 07:43:09 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71204310
* Asyniur meldt zich ook: hier ook slecht geslapen.
Ik ga eens op zoek naar een fysio hier in de buurt want mijn rug gaat me opbreken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71204322
Goedemorgen allemaal!

Voor ik zometeen naar mijn werk ga, knal ik hier eerst een paar (of iets meer ) 3D foto's neer. Bijlezen komt daarna, beloofd

Maar ze zijn nog even aan het uploaden.
pi_71204419
Goedemorgen.

Bar slijmprop aan het verliezen. Spannend.
Hier wel meer slijm maar nog geen goede slierten, maar goed vorige keer kwam dat bij mij ook pas bij de draadwerkelijke bevalling.

Huup beter geslapen. Beter meid. Je hebt de uurtjes rust hard nodig hoor.

Poppedein. Wat een galante oudere meneer ze. Hier valt het me trouwens ook op dat voornamelijk de oudere generatie te hulp schiet. Laatst stond m'n fiets helemaal vast tussen andere fietsen bij de supermarkt en die man heeft gewoon alle andere fietsen voor me weggehaald zodat ik er ruim tussenuit kon.

Innepin nog niet bevallen? Tssskkk je houd ons allemaal op jah!!!
Doe es beginnen.

Hier eigenlijk ook wel lekker geslapen ondanks wat gerommel. Krampen waren wel iets minder voelde meer als een flinke menstruatie met harde buiken. Ook weer overdreven poetsdrang gehad gisterenavond en ik was ook helemaal gefixeerd op m'n zoons haar. Arm joch.
Hij wil z'n haar graag wat langer laten groeien, maar in de puberteit word het natuurlijk iets vetter. Ik had echt neigingen om knipie knipie te doen, maar ging uiteindelijk accoord net een goede wasbeurt met speciale shampoo. How lame was dat van me.

En ik heb nu officieel een dikke plofkop gekregen. Vanmorgen werd ik wakker met onderkin en dikke wangen enzo. Het voelt ook gezwollen. Hamsteren!!

Ow en een cute fototje van Senna. Wat een mooi roze kleurtje heeft ze en pluishaartjes idd.
Gelukkig heb ik nu m'n hormonen iets beter in bedwang anders lag ik hier weer te grienen denk ik.
Miss Sly Wat fijn dat je thuiskomt vandaag. Ik hoop dat je nu toch effe bij kan slapen.En jezelf lekker laten vertroetelen natuurlijk. Dat heb je wel verdiend.
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:09:51 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71204441
Ow en ik wou nog zeggen: sindell, leuk je echo!
En Senna...
pi_71204486
Huup, ik ben heel vaak wakker geweest vannacht. En dacht om 6 uur dat het al 7 uur was... Mn batterijtje is niet echt opgeladen, maar goed...
Ik heb ook heel stom gedroomd. Mirte was wakker steeds gisteravond (niet in mn droom), maar in mijn droom ging ze gewoon zo door met alsmaar huilen en ik werd echt heel gemeen in mn droom .
Lol, mooie logica waarom Innepin kan bevallen, wie weet helpt het .
Goed om te lezen dat je zo lekker hebt geslapen, positivo!

Ca.ra, de pannenkoeken waren lekker en hebben goed gesmaakt, that's all... Geen gerommel, kind zit nog netjes waar het de afgelopen 8,5 maand ook zat.
Balen dat je te vroeg naar bed bent gegaan en daardoor dus te vroeg ook weer wakker was.

BJ, werk ze!

Kers, geen idee of je ook zonder Harry P gaat bevallen... het zal toch wel... anders blijft die van mij ook zitten. Heb nu niet zoveel zin in bioscoopje, film duurt te lang.
Werk ze!

Asy, eigenwijsje...

Urla, lekker aan het nestelen geweest... nou dan kan beeb komen, toch?!
pi_71204527
Hmm, het uploaden schiet echt voor geen meter op en ik moet zometeen weg. De allermooiste (naar mijn mening) zit er nog niet bij, maar hier een paar plaatjes

Glimlach

In gebed
pi_71204533
Bah Nijna wat een nare droom zeg. Krijg je nog de kans om een beetje bij te slapen vandaag?

Kersjes ook al slecht geslapen.

En nog meer dames zie ik. Jaah na een grote bak chocokoffie en twee keer lezen komt de volledige tekst wel m'n hersentjes binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 22-07-2009 15:19:42 ]
pi_71204548
En weet je wat helemaal is? We mogen over twee weken gratis nog een keer. Toen de echoscopiste hoorde dat drie kinderen heeft, bood ze ons aan om het nog eens over te doen met de kinderen erbij... Zo leuk!!
pi_71204564
Nou ik vind deze al erg mooi om te zien hoor. Ben erg benieuwd naar de rest.
Werk ze

Ow en Nijna hier was al alles klaar, maar ik blijf steeds dingen zien die er echt niet zijn zeg maar of vind het gewoon niet acceptabel genoeg.
pi_71204633
wat een mooi koppie heeft Senna
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71204671
Sorbobeeb , wat leuk dat jullie nog een keer mogen.

Urla, ik hoop dat Mirte tussen de middag een tuk wil doen en dan ga ik zelf ook mar weer even plat. Het irritante is dat ik eigenlijk juist dan vanalles wil doen, maar dat moet dan toch maar even wachten. Ik schop mezelf dat bed in straks .
Nestel ze
pi_71204693
Ahw wat een mooierd ben je aan het bakken Sorbo
superlief ook dat aanbod van de echoscopiste!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71204747
Wat een mooie plaatjes Sorbo, en wat lief van de echodame dat jullie nog een keertje mogen komen.

Ik heb vanacht weer als een blok geslapen, maar ik blijf zo moe ... kan niet stoppen met gapen. Heel irritant.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor dat bloedsuiker uitslagen binnen zijn? Zou ik echt moeten wachten op de volgende VK afspraak voor dat ik wat hoor? Wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
pi_71204777
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:41 schreef martine1984 het volgende:
Wat een mooie plaatjes Sorbo, en wat lief van de echodame dat jullie nog een keertje mogen komen.

Ik heb vanacht weer als een blok geslapen, maar ik blijf zo moe ... kan niet stoppen met gapen. Heel irritant.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor dat bloedsuiker uitslagen binnen zijn? Zou ik echt moeten wachten op de volgende VK afspraak voor dat ik wat hoor? Wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
Ik kreeg na twee dagen een telefoontje toen de eerste uitslagen niet goed waren. Bij de derde keer waren ze wel goed en toen gewoon de uitslag bij de afspraak gekregen.
pi_71204935
Ohh sorbo wat een plaatje zeg En wat lief dat jullie nog een keer mogen!

Martine als er iets niet goed zou zijn aan de uitslagen bellen ze je toch wel lijkt me?
pi_71205022
Goedemorgen Chan.
Ik wil je nog even veel succes wensen bij de gynecoloog vandaag. Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt hoe of wat.
Toch een beetje goed kunnen slapen vannacht?
pi_71205065
@Innepin: Ik heb gehoord en gelezen dat kinine kan helpen, aangezien het uitdrijvend werkt (daarom mag je het niet tijdens de zwangerschap). Ik weet niet of het verantwoord is, maar je zou het kunnen proberen. Het zit in Bitter Lemon en het harde binnenste van een ananas. Is een grootmoedersmiddeltje.

Misschien eens op googlen...?
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_71205110
Wauw Sorbootje echt mooi om je kindje zo te zien!! Hele duidelijke foto's!

Senna wat een mooi poppetje!!

Hier vanmiddag weer controle bij de vk. Kyllian gaat voor het eerst mee naar de 'babydokter', vindt hij helemaal leuk. Hij heeft het nu regelmatig erover dat de baby als sinterklaas komt geboren wordt en dan komt hij/zij uit mama's navel.
pi_71205265
Sorbo, wat een mooie kleine meid!!!!

En die laatste foto, dat wordt vast ook een zondagskind
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71205324
CJ, volgens mij moet je enorm veel bitter lemon of ananasharten eten wil je genoeg van dat spul binnen krijgen. En als je lijf nog niet zover is dan gebeurd er vast sowieso niks...
Net als met pannenkoeken, prostaglandingesen, en al die andere (al dan niet op waarheid gebaseerde) praatjes over wat de bevalling op zou wekken... .

Meimel, leuk dat Kyllian mee gaat! Oeh geboren door je navel, nou succes dan maar vast .

Chan, succes bij de gyn!
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:45:19 #38
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71205856
Chan hopelijk valt het nieuws mee voor jullie

Hier alles rustig hoor.

Maar ik ga even terug komen op wat ik gister eind de middag kreeg.
toen was het pijn tijdens het laatste beetje plassen.
Vanmorgen vroeg moest ik weer, en plassen ging goed niks aan de hand, was klaar om terug naar boven te waggelen.
tot ik opstond van het toilet, steken niet te doen daar weer beneden.
heb zeker 15 min daar gezeten, want opstaan was een "hel"door de pijn.
Na 15 min ongeveer, echt met handen en voeten de trap op gestrompeld, zo m'n bed in gaan liggen, en daar het begin van harde buiken en pijn daar beneden.
duurde bij elkaar denk ik een klein uurtje.
daarna rust, en pijn enzo was helemaal weg.

En nu kan ik gewoon plassen opstaan enz enz, beetje raar maar weer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71205981
_Bar_ het eerste wat ik denk is dan blaasontsteking....maar dan zou de pijn wel aanhouden toch?
Als het iets met de baby te maken heeft dan weet ik het niet daar heb ik (nog) geen ervaring mee....
Maar wel altijd vreemd dat soort onverklaarbare dingen, die ook zomaar weer weg zijn...net of heb je het dan gedroomd ofzo

Chan succes bij Gyn, zal vast goedkomen!
pi_71206004
Ik kwam even kijken of innepin al zover was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:53:44 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71206030
ik ga ook zo de ha bellen,want zoals je zegt het komt en het gaat.
en dit is nu nog maar voor de 2de keer, en ook weer totaal anders dan de 1ste keer.
maar het is echt behoorlijk pijnlijk.
En opzich heb ik in het verleden aardig wat blaasontstekeningen gehad om het eigenlijk wel zou moeten herkennen, en dat is tot nu toe nog niet echt het geval.
pi_71206045
Dat klinkt echt gek Bar, en pijnlijk ook! Hopelijk blijft dát je verder bespaard!

Hier nog even een paar en dan zal ik ophouden met spammen. Maar niks of niemand krijgt mij voorlopig van mijn roze wolk!

Dat bovenlipje

Zo en nu écht even bijlezen!
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:59:47 #43
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71206162
Sorbootje wat een mooie plaatjes en wat lief dat ze gewoon nog een echo geven!

En Senna Wat een plaatje zeg!

Chan succes vandaag! We hopen allemaal met je mee op goed nieuws!

Hier gaat alles zijn gangetje. Linde is nog steeds niet beter (nu weer diarree door de antibiotica ) dus ik heb weer eens een dagje vrij. Ze ligt nog steeds te slapen, dus ik kan nog even lekker achter de laptop. Wel lekker om de afgelopen weken zoveel met haar mee uit te rusten, al heb ik wel het idee dat mijn buik daardoor een megagroeispurt heeft gemaakt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:01 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71206195
mooie echo's Sorboo

Net gebeld naar de assistente van de ha en mag straks even urine laten controleren.
mocht ik me nu echt zorgen maken, dan maar contackt met de verloskundige opnemen.
maar straks toch maar even een plasje ergens in opvangen (kan natuurlijk nu nergens een potje vinden met deksel wat goed dicht kan)
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:41 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71206211
Alloow mede-dikkies Hoe gaat het met iedereen? Ik hoop dat er veel goede nachtrustjes waren en vandaag veel fijne, pijn/kwaalloze dagen Heb vandaag mijn dagje vrij en ik ben wederom extréém blij dat ik mijn woensdagochtendjes eraan heb gegeven, man, ik ben kapot van het werken van de afgelopen twee dagen.. Ik heb het echt wel zwaar gehad zeg, en ik was móe! Gisteravond gingen we film kijken bij mijn broertje en ik heb gewoon knetterhard liggen slapen bij hem op de bank, best beschamend Heb dus als een blok beton liggen ronken vannacht, en strakjes wordt als het goed is ons pakketje met Dutch Design Bakery-kleertjes bezorgd Rustig dagje wil ik dus vandaag, maar eens een keer de mailtjes sturen waar ik telkens niet aan toe kom en dat soort dingetjes. Fijn!

Wat is er hier in de tussentijd ook veel gebeurd zeg Heb volgens mij wel helemaal bijgelezen, al heb ik de post waarin Bar schreef dat ze haar slijmprop kwijt is niet gevonden.. Maar Bar, wow! Ik ben benieuwd hoor, als je de slijmprop eenmaal verloren bent zal het toch zeker geen weken meer duren denk ik? Of kan dat wel? Ik doe stiekum alvast een beetje voor je duimen hoor! [edit]Autsj! Dat klinkt niet goed! Idd snel laten checken, succes ermee! [/edit]

Miss_Sly en Schaap, wáuw, wat een geweldig mooie, leuke, lieve, schattige foto's van jullie kleine Senna! Wát een koppie heeft ze, en die háártjes ook

Lijnloos, wat leuk! Ik wil eigenlijk nog heel graag naar Lowlands, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het niet zo'n heel goed plan is. Om nog maar te zwijgen van Muse en Depeche Mode, ik zit al járen te wachten om die twee bands eens live te zien, en ja hoor, nu komen ze eindelijk.. Eind november! Eikels..

Sindell, leuk dat je de foto'tjes hebt gepost, en wat lief, zo'n kleine ienie-mini beeb Die eerste is inderdaad echt heel goed te zien, supermooi!

BJ, oohh! Ik wíst het, wat leuk en bijzonder dat jij je beebje nu ook hebt gevoeld! Supergaaf, wees er maar lekker vol van en ik hoop dat het nu snel meer wordt. Er gaat bij mij nu geen dag meer voorbij dat ik ons jochie ( ) niet voel, dat is en blijft bijzonder en genieten! Wel balen dat je vannacht zo ongelooflijk slecht hebt geslapen en ook nog eens een nachtmerrie had, ik hoop echt voor jou dat dat je vandaag een beetje door gaat komen

Asyniur, och och, dat is inderdaad niet erg handig. Anderszijds begrijp ik je wel hoor, heel soms wíl je het gewoon even niet weten, die grenzen die je nu hebt. Of dan denk je dat dát kleine dingetje toch best kan? Best confronterend als dat dan ook niet lukt, is mij ook al een paar keer overkomen. Wel lief van dat hij zich er zo druk om maakt, al denk ik dat je voor jezelf al veel harder bent geconfronteerd met die grens als wanneer mensen het alleen maar zeggen en ik denk ook dat je dit niet snel een tweede keer zal doen. Doe je rustigaan meissie? Ennuhm, ik had nog niets gezegd over je echo-plaatje, maar echt, wat is 'ie mooi! Echt leuk om te zien!

Poppedein, wat een naar verhaal over de trein Ik snap het echt niet, het schijnt volgens een ex-zwangere vriendin hiero in de tram ook zo erg te zijn, ik begin echt te vrezen voor als ik strakjes misschien niet meer kan fietsen, dan moet ik dus 2 x daags in de spits in een volle randstadrail, en die dingen hebben al zo weinig zitplaatsen (en ik merk nu al dat ik rugpijn krijg als ik eventjes blijf staan) Fijn dat er toch een meneer was die het erg vond (ik denk ook echt dat die meneer zich heeft staan irriteren) en alvast een plekje voor jou heeft opgeëist. Doet me denken aan het verhaal van mijn moeder die hoogzwanger van mij met de bus naar de VK (ofzo) moest en toen wilde er ook niemand opstaan. Toen heeft de chauffeur de bus langs de weg gezet en omgeroepen dat hij niet verder wilde rijden tot iemand het fatsoen had om op te staan voor de zwangere dame. Het is dus echt iets van alle tijden, maar helaas doen de chauffeurs daar heden ten dage niets meer aan..

Sorbootje, wat een geweldig mooie en duidelijke foto's zeg! Wat supergaaf, en dan mogen jullie ook nog eens terug, wat súperlief! Jeej, gewoon nóg een keertje kijken, wat een mooi vooruitzicht.. Enjoy

Dutchess, lief van je vriendin, zoiets kan dan echt je dag goedmaken he?

Nijna, jij hebt ook al naar gedroomd Ik zou je best een batterijtje extra willen toesturen, maar of je er wat aan hebt..

Huuphuup, wat ben jij toch een heerlijk mens Ik word altijd zo blij van jouw posts! Volgens mij ben jij echt een blije stuiterbal IRL Zal ik je buik even toejuichen m.b.t. het gerommel? Of ben je er nog niet klaar mee?

Urla, wel van haartjes van zoonlief afblijven hoor, jongens met lange haartjes zijn zó stoer! En jij hebt ook al gerommel dus! Woei! Ik ben benieuwd!

Ook even een voor Innepin die van ontkenning zo doorsjeest richting pannenkoeken

Meimeltje, wat scháttig! En ja, die navel klinkt erg logisch.. Hoewel ik een deurtje of een rits eigenlijk nog veel logischer zou vinden, maar daar is moeder natuur nooit opgekomen geloof ik

Stiemie, beterschap voor Linde!

Een voor de rest / de mensen die ik ben vergeten..

Ohja, en nog even een spuit-11 bijdrage aan een gesprek dat al in het vorige topic plaatsvond: mijn lief heeft echt wel modegevoel (gelukkig), houdt ook van winkelen (nóg gelukkiger ) en zou ik het aankleden van de kleine zeker wel toe kunnen vertrouwen. Jullie maakten grapjes over dat het echt heel erg kamper is om je vent daarop uit te zoeken en zo is het bij ons ook niet echt gegaan, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik deels voor mijn lief ben gevallen omdat hij altijd van die geweldig gave schoenen aanhad

[/Incantrix-post]
3!
pi_71206443
Aaaah Sorbo

En Bar wat raar? Al met de vk gebeld?

Edit: ja dus, pagina véél telang open

[ Bericht 22% gewijzigd door freecell op 22-07-2009 10:20:04 ]
pi_71206487
Ok, here goes!

Senna, wat ben je een mooi fijn poppetje! Dat mondje en die dichtgeknepen oogjes... prachtig! En zo'n klein lief neusje!

Bar, ik las dat je je slijmprop verloren bent. Zegt natuurlijk nog niet zoveel, maar 't komt allemaal wel dichterbij zo he?!

Duchess, ik heb écht met je te doen. zoveel pijn de hele tijd. Wel vreselijk lief van je vriendin! Wat een lieve cadeautjes! Daar knap je dan toch wel weer wat van op hè? Fijn zo'n vriendin die zoiets doet precies op het moment dat je het zo goed kunt gebruiken!

Innepin, ga jij nou gewoon eens even heel rap bevallen.

BJ, vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt. Is een massage van je lief niet iets, dat helpt bij mij voor 't slapen gaan best goed. Heb vannacht als een roosje geslapen.

Urla, ik wil een foto zien van je plofkop

Stiemie, voor Linde. De arme schat!

En dan las ik ook nog iets over eerste pakjes en wie het uitzoekt. Ik heb laatst een pakje met de naam van onze mini besteld bij goodmoodkid als verrassing voor . hij vond het zo mooi dat hij vervolgens voorstelde het als eerste pakje te gebruiken. Teamwork dus!

Qua concentratie wordt het helemaal niks met mij vandaag op t werk. Ik ben nog helemaal in de zevende hemel van die mooie echo. En ik word helemaal emotioneel (lees: hormonaal) bij het idee dat ik morgen 30 word en dan de leeftijd heb bereikt waarop ik moeder word... Zo'n bijzonder gevoel!
pi_71206544
Icantrix wauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
pi_71206746
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Icantrix wauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
En dat

Over mode: TARA heeft niet echt dingen die hij persé wil met kleding, maar wel een paar dingen die hij persé NIET wil. Daar wordt rekening mee gehouden
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:27:47 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71206905
Sobootje, fijn dat je de echo zo leuk vond!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Poppedein het volgende:
ahhh.. Even n goedmakertje... We komen bij n station en de oudere meneer die naast me staat roept door de trein dat t eerste beste plekje wat vrij komt voor de mooie zwangere dame naast m is!
Hier zou ik dus acuut de tranen van in mijn ogen krijgen he! Wat lief!
pi_71207199
Wow, wat een mooie foto's, Sorbo! Ik zou ook wel een 3d-echo willen, maar N. vindt het echt helemaal niets. Hij vindt de foto's zelf eng om naar te kijken en vindt het allemaal iets te expliciet. Alsof je inbreuk maakt op de privacy van de kleine of zo. Afijn, van mij hoeft het nou ook weer niet zo nodig dat ik het alleen zou laten doen.

En wat is Senna een poepje zeg! Één foto is echt niet genoeg om de dag mee door te komen hoor, Schaap!

En Bar, je slijmprop verloren! Nou hoeft dat natuurlijk niet per se iets te betekenen, maar een beetje spannend is het wel!

Hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje. Hoewel, heb me al drie dagen ziekgemeld. Slaap zo slecht 's nachts dat ik me overdag echt een zombie voel op m'n werk. Voel me soms zelfs zo daas dat het wel lijkt of ik een hoofd vol watten heb. En op m'n werk is het door vakanties en dus onderbezetting zo retedruk dat rustig aan doen gewoonweg geen optie is. Ben nu dus al drie dagen thuis, maar voel me er best schuldig over. M'n collega's hebben het nu alleen maar drukker. Heb dus beloofd dat ik morgen weer back on track ben! Hoop maar dat ik vannacht wat beter slaap.

Maar met het meisje in m'n buik gaat het prima! Sinds een dag of twee reikt ze met een voetje tot aan m'n ribben. Zeer doet het gelukkig niet, maar ze kan er flink mee kietelen!

Ennuh, O ja: mijlpaaaaal! Vandaag 220 so far, 60 to go!

Fijne dag allemaal!
pi_71207408
Inderdaad mooie echo's Sorbo. Wat fijn dat je zo op een roze wolk zit

Hier hetzelfde Ssserpente; echtgenoot vindt de 3d echo's verschrikkelijk en wil dat absoluut niet (voor mij hoeft het ook niet perse verder).

edit:

oh...ik heb net de eerste aankoop gedaan (toch nog voor de 20 weken echo )

van marktplaats

een quinny adventure kinderwagen met ligbak, maxi-cosi, buggy en slaapzakjes/dekentjes/reservewielen
pi_71207568
Hmm nog geen nieuws van Innepin

bluh mn buik doet zo'n pijn, ben er gewoon misselijk van t voelt alsof k enorm naar de wc moet maar aangekomen moet k heul niet... lekker zo'n lijf dat je voor de gek houdt.

3d hoefden wij ook niet zo nodig. Vonden we allebei maar een beetje gek enzo. Op ziekenhuisbezoek bij de gyn kregen we ineens zomaar een 3d foto in ons handen gedrukt zonder dat we erom vroegen, heel gek om te zien dan ineens, en stiekem toch ook wel een beetje leuk. De nieuwsgierigheid won het wel toen maar daarna geen extra 3d meer laten maken ofzo.

Chan alvast heel veel succes vanmiddag ik duim voor je dat de uitslag gewoon bij je kleine mannetje hoort.

*even verder bijlezen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:04:24 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71207841
Huup helpt een warme kruik niet een beetje?
pi_71207898
Auw Huups, wat raar! Issie ook had of 'gewoon' ?
pi_71207915
Sorbootje, wat een super mooie echo foto´s! Zo lief!
En die foto van Senna in de OP, wat een super cute meisje is dat zeg, die haartjes!
Duchess, vervelend dat je zo´n last overal van hebt zeg Maar wel ontzettend lief van die vriendin, wat een goede timing.
Bar, slijmprop verloren! Spannend!
Huup, ook al zo´n last van je buik, balen zeg.
Chan, heel veel succes vanmiddag. Hoop dat het allemaal meevalt.

En ik zou haast medelijden krijgen met Innepin. Ze is nog niet eens op haar uitgerekende datum, en iedereen vraagt steeds al of ze nu nóg niet bezig is. Dus ook een voor Innepin.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71208138
Ja kruikje kan wel, ik heb het benauwd moet eigk niet aan een kruik denken haha. Ik ga zo nog wel even douchen, dat zal ook wel helpen.
Freecell, meestal ook hard ja.

Hoe is t met jouw pijn enzo Bar? klinkt echt niet lekker op zn zachtst gezegd...

@Lily nice! klinkt ook als een goeie deal dan. Welke kleur?

@Ssserpente mijlpaaaaal!
wat enorm rot dat je je zo slecht voelt joh kun je niet wat dingetjes vanuit huis doen? Als je werk dat toelaat natuurlijk. Maar op die manier kun jij je slaap pakken wanneer je het nodig hebt en toch je collega's een beetje ontzien. Zoiets? Vervelend.

@Incantrix jemig wat een verhaal
Lekker zo'n rustig dagje tussendoor, die moeten er ook zijn, even opladen veel plezier met je pakketje straks!

@Stiemie, beterschap voor Linde

@Meimel succes bij de vk!

Zo volgens mij ben k weer bij

-edit-
haha Tessie nou dat is ook zo hoor
door al die 'vroege' geboortes de laatste tijd worden we allemaal een beetje ongeduldig volgens mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:16:21 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71208163
Innepin? Doe eens melden?
KuikenGuppy
pi_71208298
Bedankt voor alle aanmoedingen meiden De baby trekt zich er niks van aan, die blijft mooi zitten, maar ik vind het lief

Kersjes, ik zei toch al, ik ben donderdag al naar Harry Potter geweest, maar dat hielp mooi niet hoor

Slechte slaapsters

Asyniur, groot gelijk dat je op je kop kreeg Ik snap dat het moeilijk is om je eigen grenzen zo ineens te leren kennen, maar 't is niet anders, en van je stokje gaan is nou niet echt de bedoeling hè...

Urla rommelt ook al, gezellig

Sorbobeeb! Wat gaaf die echo's!

CalamityJane, bedankt voor de tip, maar wat Nijna al zegt, je moet wel heel erg je best doen wil je genoeg kinine binnenkrijgen

BAR Wat maak je het spannend

Even een enorme voor Incantrix omdat ik zo vrolijk word van je megaposts
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 06:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepinneke ik hoop echt dat je gewoon heel erg snel bevalt en ik vind dat dat best in dit topic kan
Want eh, je weet toch, topic 529! 5+2 = 7 en 9 -7 is 2 en 1 en 1 is ook 2 dus ga maar na! ofzoiets ik vind dat het kan gewoon, klaar.
Huuhhh? Gek mens
Doe je voorzichtig meis?

Tessie Ik vind het ook wel opmerkelijk inderdaad, iedereen hier is nog ongeduldiger dan ik Afgezien van twee dagen geleden, toen ik er even doorheen zat, heb ik niet zoiets van Ik Moet Nu Bevallen Dammit!

Overigens huup, Burdie: geen nieuws -> ik slaap uit, en doe lekker m'n ochtendritueel, gezellig met lief, en meestal ga ik pas online rond deze tijd. Dus ik zou eerder schrikken als ik ineens gepost heb om 7 uur 's ochtends ofzo
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:22:55 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208356
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:

Hoe is t met jouw pijn enzo Bar? klinkt echt niet lekker op zn zachtst gezegd...
Dat is dus het rare, heb nu weer nergens last van.
Net als gisteren dus.
heb in feite nu 2 keer die pijn gehad, 1x tijdens het laatste beetje plassen, en 1x nadat ik op wilde staan na het plassen.
de laatste keer was het pijnlijkste.
maar je hebt wel gelijk, het is absoluut geen fijn gevoel (alsof ik met een botmes vanonder open gesneden werd)

wel heb ik nu afgesproken met de assistent van de ha, dat als er nu niks uit de urine test kom, we gelijk de vk opbellen.
de assistent dacht namelijk ook niet gelijk aan blaasontsteking.
pi_71208424
@Innepin, ja ik wist et ook wel eigk hahaha
ik maak me in elk geval geen zorgen zolang het niet 12 uur is geweest ofzo

En vind je mn redenatie niet keilogisch dan?

@Bar hmm is t geen extreme bandenpijn ofzo? Of zeg k nu iets stoms? Wel heel erg rot.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71208470
Ik kon je in elk geval helemaal volgen Huup, überlogisch!

woensdag 22 juli 2009 @ 11:28:48 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208543
ik heb geen flauw idee, Huup.
dit is voor mij ook echt nieuw, en als je nu zou denken goh wat is die meid druk enzo.
nee niet bepaald, gisteren zelfs door het benauwde amper van de bank afgeweest.
We zullen het vanmiddag wel horen.
straks even naar de ha urine doen, en mocht daar niks uitkomen gelijk de vk bellen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:29:17 #64
95408 Incantrix
pi_71208563
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef freecell het volgende:

[..]

En dat

Aww, lief van jullie, al moet ik er wel een beetje van blozen Ik vind het gewoon gezellig om met jullie mee te kletsen maar heb niet elke dag genoeg fut of tijd om hiero rond te hangen, dus dan doen we het maar zo En eerlijk, iedereen vind het leuk om een reactie te krijgen op iets, toch?

Huupje, ik ben er inderdaad erg blij mee, ik moet er niet aan denken dat ik vandaag ook nog een ochtend had gemoeten. Vrijdagavond moeten we na het werk nog een eind rijden omdat we naar een kinderwagen gaan kijken (2e hands), dat zou denk ik echt niet kunnen als ik vandaag geen rust-daggie had gehad En nu moet ik dus nog wat rekeningen betalen en reageren op een mailtje en dan ben ik weer helemaal bij met al mijn dingetjes.. Laat ik nu net in díe paar laatste dingen geen zin hebben.. Net echt een uur achterstallige berichtjes en mailtjes lopen beantwoorden en dit is dan ineens teveel..
3!
pi_71208586
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon je in elk geval helemaal volgen Huup, überlogisch!

Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?

*verder lezen gaat*
Lotte!
Noah!
pi_71208629
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
straks even naar de ha urnie doen
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
pi_71208661
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?

*verder lezen gaat*
Oh verrek, vergeet ik bijna het belangrijkste!!! Ik heb geweldig geslapen! Bedankt voor je PM, het heeft gewerkt!!
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:32:44 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208684
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
mafkind
pi_71208783
Goede morgen,

Even een ego post: Ik heb heerlijk geslapen

Morgen moesten wij eigenlijk om 20.00 uur bij de VK zijn, deze belde echter op of 17.30 ook kon?
Ja dat kan natuurlijk, hoe eerder hoe beter joh.

Maar er zou toch niets mis zijn met de bloeduitslagen ofzo? Dat hij me eerder wilt hebben?
Dan zou ik zeggen, zo spoedig mogelijk en niet 2,5 uur eerder dan orginele afspraak toch?

Oh ik ben z'n gek mens, wat zich zo snel zorgen kan maken (en vaak om niets)
pi_71208863
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik kwam even niet meer bij, na het lezen van bovenstaande.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:38:43 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208867
misschien is er iemand uitgevallen Ymme, en kun je daardoor ook eerder komen.
of hij wilde ook eens optijd naar huis, en dacht heb nog een gaatje en als ik dan de laatste even verplaats naar eerder, ben ik ook eerder thuis.

Niet zoveel zorgen maken joh.
Als er iets mis zou zijn qua uitslagen, had hij het wel al gemeld denk ik zomaar.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:39:36 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71208896
Bar de klachten die je beschrijft komen me niet bekend voor van tijdens mijn blaasonsteking hoor. Maar ja dat kan misschien ook weer voor iedereen anders zijn. Succes bij de huisarts in ieder geval!
pi_71208942
Ja hè, dat denk ik ook.
Dat als er wat zou zijn, dat hij het al gemeld had via tel of dat ik al eerder langs moest komen.
Heb vorige week donderdag al geprikt. Dus die uitslag heeft hij al paar dagen binnen.

Naja, moet mij gewoon niet zo druk maken.
Hij wilt denk ik inderdaad ook eens wat eerder naar huis.
pi_71209159
Wat hebben een hoop mensen ervaring met een blaasontsteking eigk zeg
ik zou het geloof ik nog niet herkennen al kon ik er een wasmachine mee winnen ofzo *afklopt en zich gelukkig prijst

Ymme ik denk dat je vk gewoon eerder naar huis wilt dat jij zijn laatste afspraak bent en dat ie je kan verschuiven. Niet zo doemdenken hoor, komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:51:34 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71209335
blaasontsteking is au tijdens het plassen, en je kunt niet echt goed plassen, meer druppels gewijs, en vaak komt er ook maar bar weinig uit.
eigenlijk niet het gene waar ik last van heb
pi_71209356
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Wat hebben een hoop mensen ervaring met een blaasontsteking eigk zeg
ik zou het geloof ik nog niet herkennen al kon ik er een wasmachine mee winnen ofzo *afklopt en zich gelukkig prijst

Ymme ik denk dat je vk gewoon eerder naar huis wilt dat jij zijn laatste afspraak bent en dat ie je kan verschuiven. Niet zo doemdenken hoor, komt goed
ik weet het. Ik heb me weer ff een potje aan lopen stellen.
Meneer de VK wilt gewoon eerder naar huis. En geef hem eens ongelijk
pi_71209383
Hmm okay, klinkt als iets waar ik veel te lang mee door zou lopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71209491
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:56:15 #79
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71209515
Jeumig Ymme, niet gelijk zo negatief.
pi_71209554
En dat moet je dus niet doen met een blaasontsteking.
Heb er in mijn jongere jaren (nee nu ben ik oud ) heel veel last van gehad.
Zodra je maar denkt blaasontsteking te hebben, hup naar de HA en heel veel drinken.
En cranberry tabletten ofzo helpen ook goed.
pi_71209580
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:56 schreef _Bar_ het volgende:
Jeumig Ymme, niet gelijk zo negatief.
Pssst kijk eens 3 post boven je.
Wat gewoon ff schrik reactie meer niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:00:39 #82
95408 Incantrix
pi_71209689
Oh, Innepin, ik had helemaal niet ge-F5-d voor ik postte en heb jou helemaal over het hoofd gezien

Dikke terug hoor, hou je het nog een beetje uit? De poffertjes komen vast je neus uit ondertussen
3!
pi_71209695
Hm mja mijn zusje is heel gevoelig voor blaasontsteking, ze heeft daar veel te lang mee doorgelopen toen en toen is het naar binnen geslagen ofzo? Ik weet niet of dat kan maar zo beschreef zij het in elk geval. Nare dingen met bloed en pijn en ziekenhuis opname enzo.
Maar ik heb dus eigk nooit aan haar gevraagd wat ze dan had qua klachten. dus ik zou het echt niet herkennen.
en mezelf kennende zou ik zulke klachten waarschijnlijk vrij lang bagataliseren en ermee doorlopen enzo. Doos die ik ben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:07:11 #84
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71209892
En over blaasontsteking tijdens de zwangerschap: de standaard symptomen hoef je als zwangere dus NIET te hebben he!!!
Hier al 5 keer blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschappen en ik had dus geen pijn bij het plassen, geen bloed in de urine en behalve buikpijn niks raars!
Dat is het hele "gevaar" van bs tijdens zwangerschap: de klassieke symptomen zijn meestal niet aanwezig.
Als niet-zwangere heb ik ook een paar keer bs gehad en dat was niet fijn, ik ken dus wel degelijk het verschil.

Bij twijfel: urine laten checken is zo gedaan en voorkomt veel ellende!
En cranberries idd, ik drink nu elke dag zo'n bruistablet ter preventie en ook nog eens vitamine C erbij om de urine te verzuren zodat er minder makkelijk een nieuwe ontsteking kan onstaan.
Ik heb mijn portie wel een beetje gehad vind ik

Sorbootje, mooie echo
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:22:57 #85
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71210378
gelijk vanmiddag ook de bedklossen op gaan halen. ach zo is de middag alweer volgepland
pi_71210532
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef ymme het volgende:
Goede morgen,

Even een ego post: Ik heb heerlijk geslapen

Morgen moesten wij eigenlijk om 20.00 uur bij de VK zijn, deze belde echter op of 17.30 ook kon?
Ja dat kan natuurlijk, hoe eerder hoe beter joh.

Maar er zou toch niets mis zijn met de bloeduitslagen ofzo? Dat hij me eerder wilt hebben?
Dan zou ik zeggen, zo spoedig mogelijk en niet 2,5 uur eerder dan orginele afspraak toch?

Oh ik ben z'n gek mens, wat zich zo snel zorgen kan maken (en vaak om niets)
Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:37:09 #87
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71210831
Precies Kersjes ik had tijdens de zwangerschap ook echt niet door dat ik een blaasontsteking had terwijl je dat anders echt wel voelt hoor Nou ja Bar gelukkig checken ze het even want blaasontsteking kan leiden tot harde buiken en soms zelfs tot vroeggeboorte begreep ik van mijn verloskundige
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:40:18 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71210930
erg veel te vroeg kan het al niet meer zijn Stiemie
maar ben wel blij dat ik even gebeld heb, en dat ik even langs mag komen en dan weten we het gelijk.
beter een keer voor niks dan er straks zoveel last van hebben dat ik er ook niet blij meer van word.
pi_71211049
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:24 schreef Sorbootje het volgende:
En weet je wat helemaal is? We mogen over twee weken gratis nog een keer. Toen de echoscopiste hoorde dat drie kinderen heeft, bood ze ons aan om het nog eens over te doen met de kinderen erbij... Zo leuk!!
Zooo dat is nog eens een lief aanbod!

Wat een mooie foto's Sorbo, vooral die waar de handjes gevouwen zijn

Chan succes vanmiddag, ik ben erg benieuwd...

[ Bericht 5% gewijzigd door DuchessX op 22-07-2009 12:53:01 ]
#geen
pi_71211283
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Innepin, ik had helemaal niet ge-F5-d voor ik postte en heb jou helemaal over het hoofd gezien

Dikke terug hoor, hou je het nog een beetje uit? De poffertjes komen vast je neus uit ondertussen
Hier alles prima hoor Ik heb een ritme opgebouwd - 's avonds flink gerommel, en dan wakker worden met niets
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Kersjes het volgende:
En over blaasontsteking tijdens de zwangerschap: de standaard symptomen hoef je als zwangere dus NIET te hebben he!!!
Hier al 5 keer blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschappen en ik had dus geen pijn bij het plassen, geen bloed in de urine en behalve buikpijn niks raars!
Dat is het hele "gevaar" van bs tijdens zwangerschap: de klassieke symptomen zijn meestal niet aanwezig.
Als niet-zwangere heb ik ook een paar keer bs gehad en dat was niet fijn, ik ken dus wel degelijk het verschil.

Bij twijfel: urine laten checken is zo gedaan en voorkomt veel ellende!
En cranberries idd, ik drink nu elke dag zo'n bruistablet ter preventie en ook nog eens vitamine C erbij om de urine te verzuren zodat er minder makkelijk een nieuwe ontsteking kan onstaan.
Ik heb mijn portie wel een beetje gehad vind ik
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?
pi_71211418
Zo, alles weer gelezen!

Sorbo, wat een prachtige foto's van je kleine beebje! En wat lief van de echoscopiste dat je nog een keertje terug mag komen met de kinderen van je lief! Hoe oud zijn zijn kindjes eigenlijk? Fijn dat je goed geslapen hebt ook, ik moet echt een bedrijfje starten in het sturen van Pm-metjes

Bar, kan het niet zijn dat die steken samenhangen met het verliezen van je slijmprop? In ieder geval fijn dat de huisarts je even controleert en dan evt. ook nog de vk! Vanavond je bed inklimmen lees is, of zet je de klossen er nog niet meteen onder?

Duchess, voel jij je ondertussen al weer een beetje beter?

En Huup met buikpijn... vervelend! Baby-buikpijn of etens-buikpijn? Veel plezier vanavond in de bios!

Innepin nog geen beebje. Jij bent de uitzondering die de PM-regel bevestigt zullen we maar zeggen En je bent gewoon een veel te goed huisje, je beeb wil nog niet buiten spelen!

Sindell had ook een mooie echo zag ik, leuk al hè, zo'n piepklein mensje maar toch al herkenbaar

Ymme en Co_oL, misschien hebben jullie wel dezelfde vk. Dat zou toevallig zijn! Of kennen jullie elkaar irl?

Nou ben ik vast nog eea vergeten, sorry. iig voor de mama's die er behoefte aan hebben!

Hier is alles ok. Gister enorme buikpijn, tot huilens aan toe. Altijd als we gevulde paprika gegeten hebben, maar nu had mevrouw er helemaal geen zin in geloof ik en besloot ze m'n maag en darmen te bewerken. Gelukkig vanmorgen bij het opstaan geen last meer gehad! Lopen gaat niet echt lekker meer, ik ga echt als een eend zo waggelwaggel over straat. Wilde gisteren een ijsje gaan eten met , maar aan het einde van de straat zijn we omgekeerd en hebben maar een bak ijs bij de supermarkt gehaald, ik trok het echt niet En owja, jippiejajee ik heb striae! Op m'n borsten Precies boven m'n tepelhof zit een prachtige scheur! Nou heb ik dat vroegah ook weleens gehad en dat is bijna niet meer te zien, dus daar hoop ik dan nu ook maar op

Edit: Over blaasontstekingen: Is het in Nederland dan niet zo dat iedere keer je urine gecontroleerd wordt? Hier wordt ieder VK-bezoek een bekertje urine onderzocht en ook de PH-waarde van mn vagina/baarmoedermond/weet ik het...
Lotte!
Noah!
pi_71211459
Ze zijn 15,13 en 7 Linda.
pi_71211494
Bar, geen (voor)weeën? Ik weet het ook niet hoor... wat zei de HA?
Oh je gaat een plasje inleveren, kan je dat in elk geval al dan niet uitsluiten.

Sorbo, mooi hoor!!!

Incantrix, volgens mij kan je slijmprop ook gewoon weer aangemaakt worden, dus hoeft het niet zo veel te betekenen... meen ik gelezen te hebben...
Ik heb dat hele ding nooit gezien bij de bevalling van Mirte, maar misschien is die eruit gespoeld toen mn vliezen braken, want zo begon die bevalling.

Huup, jij rommelt ook lekker door he...

Ymme, misschien is er gewoon iemand uitgevallen en willen ze het spreekuur zo aansluitend mogelijk, kan de vk ook eerder naar huis... (zegt bar ook al).

Ah Bar, even langs de vk, dat is mooi.

Dreumes ligt in bed, ik duik er ook ff in. Anders hoeft t niet meer...
pi_71211496
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ze zijn 15,13 en 7 Linda.
Ok, dat is leuk dan ja Ik dacht, miss als ze heel klein zijn, hebben ze er minder aan! Maar dan heb jij zelf mooi nog een keer gratis spieken
Lotte!
Noah!
pi_71211543
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, volgens mij kan je slijmprop ook gewoon weer aangemaakt worden, dus hoeft het niet zo veel te betekenen... meen ik gelezen te hebben...
Ik heb dat hele ding nooit gezien bij de bevalling van Mirte, maar misschien is die eruit gespoeld toen mn vliezen braken, want zo begon die bevalling.
Slijmprop kan inderdaad weer aangroeien. Ik ben de mijne al vrij vroeg verloren, met 26 weken. En toch geen beebje

Slaap lekker Nijna! Hopelijk slaapt Mirthe ook wat langer!
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:00:15 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71211549
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?
Innepin ik had veel last van harde buiken. En dan ook als ik bv helemaal nog niks gedaan had. De verloskundige raadde me toen aan om mijn urine na te laten kijken
pi_71211647
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30
De Linde?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:04:14 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71211666
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.
Niet dat ik denk of weet of jij een blaasontsteking hebt, maar zoveel buikpijn is niet goed. Mss is het niks, maar ik vind wel dat je het even moet melden. Je weet het tenslotte maar nooit...
pi_71211762
ik kwam er ook achter dat ik blaasontsteking had door buikpijn...dus beter idd even bellen huup
beter te vaak als te weinig controleren
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:12:51 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71211945
Dank voor de lieve reacties
heb nou wel genoeg gekregen, ook irl
ik heb er van geleerd

Sorbo, wat een mooie foto's!

En verder voor allemaal
pi_71212064
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.
Niet dat ik denk of weet of jij een blaasontsteking hebt, maar zoveel buikpijn is niet goed. Mss is het niks, maar ik vind wel dat je het even moet melden. Je weet het tenslotte maar nooit...

lief maareh...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok, als ik afga op wat ik voel, dat ze met dr koppie het laatste stukje van mn darm afklemt ofzo. T is niet meer wat et geweest is in elk geval
Ik ga vanmiddag een fles roosvicee spul scoren, een dag of 2 kijken of dat helpt (werkt dat wel zo snel al?) en zo niet dan zal ik bellen ik zal voor de zekerheid ook wat cranberrysap enzo meenemen. lucky me dat ik dat sowieso niet vervelend vind om te drinken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71212086
en natuurlijk staat die post weer bovenaan de nieuwe pagina hahaha
sorry, gnorf enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:18:41 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71212148
Bij mij niet hoor.
Oh, vergeet ook de kiwi's niet. Dat helpt bij mij hier meteen. Ik heb ook een paar dagen wat vaster gezeten zeg maar en dan waren die 2 kiwi's precies genoeg om het geheel een zetje te geven.
pi_71212264
ohja goed plan, kiwi's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71212299
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
pi_71212336
Toen ik blaasontsteking had toen ik zwanger was, had ik helemaal geen buikpijn. Ik moest gewoon iets vaker plassen (ja nóg vaker). Erg onhandig dus, want je hoeft het echt bijna niet te merken... Ze zouden beter gewoon standaart af en toe kunnen testen of je het hebt..

Oh en Huup, hier doe ik elke dag 2 kiwi´s en een plakje ontbijtkoek als ik daar last van hebt, werkt heel goed!
pi_71212568
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
van verse jus krijg k echt maagzuur tot en met wel jammer want k vind et wel lekker.

Ik ga maar es kiwi's kopen en kijken of ze die roosvicee hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:38:36 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71212928
Ik kom alleen ff mijn klacht deponeren: ik wil naar huis! Mijn werk suckt! Ik had een vak moeten leren!!

Ik geloof dat ik de drukte niet meer trek... Ben er doodongelukkig mee en zit echt mijn tijd een beetje uit vandaag.

Zo dat luchtte lekker op. Eeuwig dank!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71212961
Rocka Hoelang moet je nog vandaag? En tot je verlof?
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:41:22 #110
190853 RockabeIIa
pi_71213022
Ik moet tot 15.00u,maar vind het afzien vandaag en kiwi's komen me ook de strot uit!
pi_71213200
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:54:50 #112
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71213513
Oewa, de batterij van mijn telefoon was leeg en mijn man is thuis met een buikgriepje. Normaliter zou ik gaan liggen lezen zo vroeg, maar omdat ik hem niet wakker wou maken had ik 2 opties: ofwel opstaan en naar beneden sluipen, en weer veel te lang op de bank zitten vandaag en dus weer rugpijn en het hele circus opnieuw, ofwel gewoon doorbikkelen en blijven liggen. En ik ben zowaar weer in slaap gevallen. Hoezee! Nog lekker tot een uur of 9 doorgesnurkt.

En ik lees dat er al meer slechte slapers zijn... Ligt het nou aan ons? Ik kan me niet herinneren dat de derde-trimester-dames in het voorjaar zo klaagden over slecht slapen. Dus ofwel we zijn een stelletje zeurkousen, ofwel het slaapt moeilijker met een dikke buik in de zomer.
Of ik heb een slecht geheugen

Sorbootje, wat een leuke foto's al, en wat aardig dat jullie nog eens terug mogen komen met de kinderen. Wat een service!

Martine, bij ons ging het met de suiker (en andere bloedprikdingen) zo: als er iets mis was werd je meteen gebeld, als alles goed is dan hoor je de uitslag bij je eerstvolgende afspraak. Maar als je je zorgen maakt kun je volgens mij altijd even zelf bellen.

Bar, ik heb een tijdje terug ook regelmatig een steek gehad na het plassen. Vooral na een 'grote' plas. De verloskundige zei toen dat het bandenpijn was, die kwam doordat je blaas krimpt en er dus meer ruimte vrijkomt in de buik, waardoor je baarmoeder wat kan verschuiven. Bij mij was het echter niet meer dan een gemene steek, die je daarna nog even voelt nazeuren. Niet dusdanig pijnlijk dat ik er voor op bed zou gaan liggen. In ieder geval (bij mij toen) zeker geen blaasontsteking, want daar ben ik in die tijd wegens harde buiken wekelijks op getest.

Incantrix, geniet van je vrije dag en de nieuwe babykleertjes. Niks zo leuk als voorpret met babywasjes...

Serpente ook al zo slecht geslapen.... en dan ook nog schuldgevoel. Vervelend he! Maar helemaal brak naar je werk gaan is ook niet goed, en goed luisteren naar je lichaam is belangrijk. Dus als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet.

*hier moest ik even dringend weg voor medicijntjes voor Lief, dus mijn reacties zijn straks pas echt laat!*

Ah, er zijn ook dames die WEL goed geslapen hebben! Het kan dus wel!

Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.

Enneh Huup, ik ben het met BE en Bla eens hoor, even in een potje piesen voor de zekerheid. Oh of kiwi's eten lees ik een pagina verder. Tja dat kan ook natuurlijk.

Rocka ook al geen werkzin meer... Hoe lang nog tot je verlof? Ah hihi en dan scroll ik mijn beeld naar beneden en dan zie ik dat Linda dat ook al vraagt. GMTA
Tik tak tik tak nog anderhalf uur maar! dat gaat je wel lukken toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71213570
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef Urla het volgende:
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaan

Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijk Niet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71213871
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Ca.ra het volgende:

Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.
De buikpijn is alweer weg hoor! Ik moet gewoon niet zo koppig zijn en dingen eten waarvan ik weet dat ik buikpijn krijg
Lotte!
Noah!
pi_71213872
aaaaahhhhh Asy, *je een knuffel komt brengen, zelfs helemaal in limburg*
pi_71213888
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijk Niet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
Volgens mij doen de meeste dat heus wel eens stiekem.
Ik heb zelfs een collega die wel eens zegt dat niets heerlijkers is als poepen in de baas z'n tijd. Betaald poepen wat wil je nog meer. (Wel echt een maf mens af en toe )
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:09:34 #117
190853 RockabeIIa
pi_71213989
Oh ik heb op 11 aug mijn laatste werkdag. En die datum voelt verder weg dan 4-5 weken geleden
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:12:24 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71214080
Urine is schoon dus blaasontsteking kunnen we wegstrepen.

bel zo even de vk.

maar het advies van de assistent was wel, na overleg met een ha, drinken veel blijven drinken, want mocht het een beginnende zijn dan ben ik die nu voor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:18:25 #119
95408 Incantrix
pi_71214286
Oh Rocka, wat een baggerdag, dikke voor jou!
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat heb ik óók! Precíes zo! Ik heb pasgeleden nog heel erg staan klagen tegen een hele lieve collega dat ik het echt beschamend vind, maar dat ik echt, heel serieus, gewoon nú al geen zin meer heb in mijn werk en dat ik zou willen dat ik nu al met verlof kon. Zo'n tegenstelling met sommige dames hier die echt nog allerlei verantwoordelijksgevoel hebben enzo, want ik kan dat dus nú al niet meer opbrengen Ik voel em alsof ik in een heel fijn coconnetje woon en daar bevalt het me echt geweldig goed, maar ik moet dan telkens dat coconnetje uit om naar mijn werk te gaan en dat wil ik dan gewoon niet.. Ik kan me ook heel slecht concentreren op mijn werk deze week, dus ik voel me ook nog eens schuldig omdat ik niet zo productief ben

[/zeikpost]

Ca.ra, jaaah! Ze zijn er en ze zijn echt al twintig keer door mijn handen gegaan, ik ben zo verliefd Heb ze nu wel opgeruimd omdat er anders straks weer anderhalve kat aan haar aan kleeft, maar oh.. Owja, en beterschap voor je lief!

Ohja, en Asy, het was niet mijn bedoeling om je te hoor, ik begrijp het wel heel goed, ik wil alleen maar dat je je fijn voelt
3!
pi_71214371
Oja, kiwi's...
*op boodschappenlijstje zet *
Ik was die hele ellende alweer vergeten.

Oja en ik heb net een test gedaan en weet je.... Ik ben zwanger
pi_71214423
Rocka Nog heel eventjes

Hoe zou het met Chan zijn? Ze moest vandaag naar de gyn toch? Hoop dat alles goed is.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:28:15 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71214654
Freecell, gefeliciteerd met je positieve test

Wel raar idd dat ze niet standaard je urine controleren op allerlei naars tegenwoordig. Dat was vroeger wel anders heb ik me laten vertellen.

Vandaag vraagt elke client die ik zie hoelang ik nog moet. "Nog 4 weken en een beetje, en na vandaag hoef ik alleen nog vrijdag te werken"

En morgen ga ik veeeeel brownies bakken om vrijdag mee te nemen, op speciaal verzoek van mijn collega's

Ben ook benieuwd naar Chan.
pi_71214780
Hier ook. Chan ik hoop snel goed nieuws te lezen hier, van jouw.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:39:48 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71215039
@kersjes toch controleren ze wel veel hoor, want de assistent had een heel lijstje met dingen staan, zelf was ik ondertussen met een vrouwtje in gesprek.
net toen de assistent even ging overleggen met een arts, heb ik staan luisteren hoe en wat met urine.
Er was wel iets iets verhoogd maar dat zou normaal zijn blijkbaar althans niet verontrustend.

Als het nu vrijdag nog steeds zo is, dan opnieuw urine en dat word dan later nog opgestuurd naar het lab.
Zelfs de vk is er nog rustig onder. die gaf ook het advies veel drinken, en zolang het niet erger word het maar even zo laten.
pi_71215257
Bah, Rocka. Vreselijk heh, zo'n baaldag. Hopenlijk is het snel 11 augustus (ook eigen belang want ik heb 10 augustus 20 weken echo )

Ik heb het nu wel even gehad met mijn werk maar dat komt omdat ik vanaf morgenmiddag vakantie heb en daar heel erg aan toe ben.
Verder heb ik nog helemaal niet de balen van mijn werk, gelukkig maar want ik heb pas in december verlof

Oh, huup, de wagen is rood.

Hoop maar dat bij Chan alles goed is.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:22 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71215287
Gadverdamme wat is het goor plakkerig hier zeg!

Over het slapen, ik slaap echt als een roosje, geen klachten van mij dus ook.
pi_71215364
Vies plakkerig hier idem
Heeft hier ook gisteren niet geregend, dat helpt niet.

En slapen? Ik slaap probleemloos, eigenlijk altijd Bij de vorige zwangerschap moest ik er op het eind wel af en toe uit om te plassen, maar zelfs dat deed ik half slapend
pi_71216153
Ik heb vannacht ook goed geslapen hoor!

Bar fijn dat het in elk geval geen blaasontsteking is, ik hoop dat het verder ook niet iets ernstigers is.

Rocks

Chan je moest om 2 uur toch? Ik hoop dat je inmiddels fijn nieuws hebt gehad

Ik heb een fles roosvicee gehaald en kiwi's en heb inmiddels een liter cranberry meuk op ik ben dr klaar voor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:13:58 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71216211
hmmm dan hebben jullie vast het plakkerige wat wij gisteren hadden.
nu is het eigenlijk wel erg lekker, alles staat ook tegen elkaar open.
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:17:44 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_71216342
Effe snel tussendoor (hoezo geen zin in werken??): ik heb ook heerlijk geslapen! Deur open, beetje wind, lekker buitje en niet onder een deken gaan liggen waren hier de truc. Scheelt zoveel op een werkdag!

Nog geen nieuws van Chan dus? Daar kwam ik eigenlijk voor namelijk...
En Huup, waarom lever je niet effe urine in? tis geen moeite en dan weet je tenminste zeker dat je gewoon effe goed moet poepen. (tja, ik ben ook maar van de simpele redeneringen).

Zo en dan ga ik nu maar weer eens verder met het regelen van een drukker voor de geboortekaartjes. Ontwerp is klaar, nou nog een drukker regelen. En omdat ik in het dagelijkse leven wel vaker met drukkers enzo werk, ben ik even aan het kijken waar het het goedkoopste kan.

Oja, iemand enig idee hoe snel de voorraad van Goodmoodkids aangevuld wordt? Anders ga ik daar maar eens een mailtje aan wagen want het jumpsuitje wat ik wil is uitverkocht.....en ik weet dus niet of het nog binnenkomt voor de bevalling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71216528
Hier is het ook enorm plakkerig.
Gisteren heeft het wel ff lekker geregent.
Maar nu lijkt het alleen alsof hetv vandaag plakkeriger is

Zojuist de woonkamer even opgefrist, en ben nu zeiknat op mijn rug.
Maar het is wel droog vandaag, dus dat is fijn voor de honden, die liggen al de hele dag in de tuin. En zo heb ik geen last van ze
pi_71216549
Ik kwam ook ff spieken voor Chan! Ik duim ook voor goeie berichten en voor in ieder geval weer een wat geruster gevoel bij jou!

Huups... voel je je meije vandaag alweer wat meer trouwens?

Ik heb vandaag een loos dagje, juist echt heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen vannacht, als een blok, werd halverwege wakker om te plassen, bedacht me dat ik geen zin had en heb heerlijk verder getukt, hahaha!
Loop nu nog in pyama, heel erg, maar al mn verlofdagen tot nu toe waren zo vol gepland dat even een dagje niets ook wel lekker is! Morgen naar de sauna.. ben benieuwd of dat nog een beetje wil, anders maar veel in de zwembadjes poedelen en ik heb een zwangerschapsmassage gereserveerd..ook niet vervelend

Mefke.. Ik heb een tijd terug gemaild en kreeg daarop het antwoord dat de voorraad in september weer aangevuld zou worden... gaat nog wel een tijdje duren dus!
pi_71216622
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...

Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten... .

Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag .

Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
pi_71216734
Mefke het is eigk een beetje een 1 en 1 is 2 verhaal voor mij een dag of 2 nauwelijks gepoept (lekker fris weer ) terwijl ik daar normaal nooit moeite mee heb om het zo maar te zeggen. Dus het is denk ik niet zo gek dat mn lijf daar pijn van krijgt. Het is ook geen dramatische pijn hoor en de buikpijn is pas sinds vanmorgen echt. Ik kijk het gewoon eerst heel even aan met de roosvicee en de kiwi's.

Poppedeins ik voel haar af en toe de hik hebben kleine gulzigaard van mij haha. Als ik turf qua bewegingen enzo kom ik wel boven de 10 uit dus dat zit wel goed denk ik. T arme kind zal wel ruimte tekort komen van binnen, en anders ik wel

Wat klinkt je dag heerlijk zeg! En morgen ook al veel plezier alvast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71216805
Veel plezier morgen Poppedein! Hoe doen ze dat eigenlijk, zo'n massage? Op je buik liggen gaat denk ik niet meer, toch?

En Nijna, fijn dat je lekker gelegen en geslapen hebt! Voel je je ook wat beter nu?

En Chan, kom eens vertellen wat de gyn zei!
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:36:48 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71217087
Bar, ik bedoelde dat er bij de standaard controles bij vk of gyn niet (meer) elke keer urine gecontroleerd wordt.

Kiwi's, yum Ik ga maar eens een appeltje eten, ook lekker en gezond.

Poppedein, zo'n massage lijkt me heerlijk! Als het je bevalt dan wil ik misschien ook wel. Zie eerlijk gezegd ook wat praktische probleempjes, in welke houding kun je liggen zodat ze er goed bij kunnen en je toch lekker ligt
pi_71217131
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...

Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten... .

Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag .

Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
Omdat ik niet z'n fruit eter ben, heb ik gisteren een electrische sapding voor de sinasappels gekocht.
Je zet je glas d'r onder, en dat ding doet 't werk. Heerlijk
Misschien ook een idee, als je eens ander fruit wilt proberen.
Bananen zijn ook erg lekker (alleen dan raak je weer verstopt en krijg je van die niet-poep gevallen ).
Maar kiwi's zijn natuurlijk uiterst gezond.

Al heb ik eens gehoord, dat teveel kiwi's (lees elke dag 1) weer niet gezond zou zijn.
Naja, alles met mate lijkt me. Ze kunnen tegenwoordig wel heel erg door draven met wat wel en niet gezond zou zijn.
pi_71217443
Poeh, wat gaan jullie weer hard dames....

Bar niet tof die pijn bij het plassen, ook al is het niet altijd! Fijn dat je bij de huisarts terecht kon zo snel en nu vk afwachten?!
Incantrix, ik ga ook gewoon naar lowlands hoor. Weliswaar voornamelijk "werken" maar ga ook wel het een en ander bekijken. Ik heb gisteren speciaal nog flink gegoogled omdat mijn collega's niet geloofden dat het wel mocht (stelletje bezorgde schatten) maar de algemene mening is dat als je niet te vaak in luide muziek gaat staan het geen kwaad kon en je kindje hooguit kon schrikken...
Oh en niet in de Pitt staan helpt denk ik ook wel.
pi_71217489
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dus Succes met de poeperij Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt

Hoe ze die massage doen.. ik heb geen flauw idee... er stonden wel 15 verschillende soorten massages op, waarvan zwangerschapsmassage er 1 was, dus ik neem aan dat ze daar wat spannends voor bedacht hebben... Op je buik liggen wil niet, maar lang op je rug liggen ook vaak niet, en in een warme ruimte al helemaal niet.. .dus ik laat me verassen
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:49:43 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71217625
ben ook benieuwd hoe dat gaat Poppedein, en hoe je het ervaart.

@lijnloos, nou ja afwachten, we hopen dat het doormiddel vanveel drinken minderd.
maar goed het is ook nog maar 2 keer gebeurd die pijn, en tussendoor nergens last van.

Kijken het nu aan tot vrijdag en heb ik er dan nog steeds afentoe last van, weer urine inleveren en dan verder zien.
pi_71217642
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:46 schreef Poppedein het volgende:
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dus Succes met de poeperij Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt
bende gek?! straks breken mn vliezen!

komt goed. Waarschijnlijk het liefst vanavond als ik in de bioscoop zit

En over die massage, ik had gelijk een visioen van zo'n massage-tafel met in pllaats van een gat voor je hoofd ook een gat voor je buik hihi
Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo? Dat je op je zij ligt zeg maar?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:50:54 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71217668
@Huup dat had ik nou ook, een massage tafel met een gat voor je buik
pi_71217734
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef huuphuup het volgende:

Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo?
Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
pi_71217811
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
hahahahha en dan met van die bekertjes water over je heen scheppen
nathouden jongens! anders ontploffen ze!

Nah ze zullen dr vast iets heel comfortabels op bedacht hebben anders staat het vast nie apart op het menu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71217880
LOL, hahaha..nou durf ik echt niet meer!

En nou hou ik op met mn ge-slowchat, want Innepinmetdrbabydrin moet nog bevallen in dit topic... dus ik ga maar weer es strijken ofzo!
pi_71217931
Zeg Poppedein, wat ik me nou afvroeg hah. Vind je het nou niet jammer dat je de zwangeren die nu ong. bevallen niet meer kan begeleiden tot het einde? Dat je zeg maar al het voorwerk wel gezien hebt, maar het uiteindelijke resultaat (en volgens mij stiekem het leukste aan je vak) moet missen?
Lotte!
Noah!
pi_71217986
Mijn chiropractor had een tafel waarvan je stukken weg kon schuiven. Hij schoof dan het buikgedeelte een stuk omlaag, zodat je buik wel gesteund was, maar lager. Beetje zo: -----_____------- Lag heerlijk
pi_71218070
Ja heel! Juist omdat ook veel van die zwangeren net zo ver zwanger zijn als ik, waardoor je toch ook wel een beetje een andere band met elkaar opbouwd!

Moet eerlijk zeggen dat ik t ook nog niet helemaal los kan laten hoor.. ik krijg elke avond rond 22 uur nog steeds de dienstoverdracht toegestuurd met daarin wie bevallen is, van wie wat hoe en waar daarin en die MOET ik echt gewoon nog even lezen, tot groot onbegrip van mn lief die zo iets heeft van leg dat nou toch lekker naast je neer!

Wel is t zo dat wij met zn 6en zijn in de praktijk, en ik geen eigen clubje clienten heb... dus veel van de mensen die nog niet wekelijks kwamen heb ik misschien pas 1x of nog helemaal nooit gezien, dus ik denk dat dat échter nieuwsgierige er op een gegeven moment ook wel af is!

(wat wel héél lief is, is dat clienten me opzoeken op hyves om te vragen hoe t gaat en succes te wensen etc... ik heb met mezelf de afspraak om geen mensen toe te voegen die ik alleen maar uit de praktijk ken, gewoon om zakelijk en prive een beetje gescheiden te houden, maar dat mensen die moeite nemen vind ik toch wel heel lief!)
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:04:21 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71218188
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...

nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....

@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
pi_71218199
Ja, dat is ook wel te begrijpen toch, dat je dat nog even wil bekijken! En inderdaad, hoe langer je thuis zit, des te meer onbekenden zullen er in dat lijstje komen te staan, denk ik!

Maar lief inderdaad dat ze toch ook aan jouw zwangerschap denken en het dus niet alleen andersom is!

ik weet het, offtopic enzo, maar ik was gewoon ineens nieuwsgierig
Lotte!
Noah!
pi_71218489
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...

nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....

@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
BJ, lekker op de bank ploffen met een boek ofzo
Hopelijk slaap je vanacht beter.
pi_71218517
Das idd lief Poppedein en dat van die nieuwsgierigheid kan ik me ook wel voorstellen hoor

BJ lekker tukkie doen nu dan
En nee ik ga echt nog niet bevallen hoor ik ga nog steeds uit van 41 weken ongeveer. Volgens mij zegt al dat gerommel maar heel weinig over de uiteindelijke bevaldatum.

Ik moet wel zeggen dat ik het nu niet zo erg zou vinden om eerder te bevallen, niet voor mezelf maar mn lief heeft een nieuwe fulltime baan waar hij per 1 sept begint. Als ik eerder beval dan kan hij langer van zn hele kleine minimeisje genieten als ik tot 41 weken ofzo zou lopen dan moet hij na een krappe week ofzo al vol aan de bak en dat zou ik niet leuk voor hem vinden suf he?

En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchting TMI duidelijk maar ik ben blij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:14:07 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71218621
bedankt Ymme en Huupje

ik ga inderdaad mijn boekje maar eens weer pakken, moet alleen de laatste 50 blz ofzo nog...
(gister in een paar uurtjes zo ruim 200 pagina's gelezen.... )

kijken of mijn beebje zich ook weer gezellig komt melden

tot over een paar uurtjes meiden
pi_71218756
Linda, ik voel me wel iets beter ja (bedankt voor t vragen).

Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.

Zwangerschapsmassage... ik ben benieuwd poppedein, maar na die verhalen hier heb ik al een levendig beeld... uitgebreid verslag komen doen he!

Huup, wat een opluchting, lekker

BJ, trusten
pi_71218874
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:

En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchting TMI duidelijk maar ik ben blij
Vet-gedrukt
pi_71218926
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik voel me wel iets beter ja (bedankt voor t vragen).

Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.
Of een banaan in de diepvries gooien Dat is dan je ijs en niet minder gezond
pi_71218973
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Vet-gedrukt
oi!

ach boeiend, heb ik weer ruimte voor de canelloni van vanavond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:23:26 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71219018
Rocka met je baaldag! Maar inmiddels ben je al zo'n anderhalf uur klaar.
Hoeveel dagen moet je nog werken?

Chan, hoe is het met je? En met je beeb?

En huupje heeft haar hoopje gedaan
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:25:05 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219082
hahaha Freecell....

Wij eten dit vanavond, misschien een ideetje voor de kiwi-dames?

Sorry modjes deze had eigenlijk beter in de sc gepast he...

[ Bericht 11% gewijzigd door Ca.ra op 22-07-2009 16:36:01 ]
pi_71219451
Ziet er erg lekker uit hoor Ca.ra.

Wij gaan lekker chinees eten bij schoonmoeders. Zij heeft vandaag 't koopcontract getekend van haar huis (was eerst gehuurd).
Dit wilde ze vieren met chinees.
pi_71219511
Dank jullie voor alle aanmoedigingen en lieve reacties en alles!

Zo ik ben weer thuis, wat een lange dag zeg. Eerst liep de gyn al behoorlijk uit. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het eerste wat ie zei: nou dat ziet er best netjes uit! Dus ik: huh? Dus ik heb me voor niks zoveel zorgen gemaakt? Want in verhouding tot vorige keer is babylief nagenoeg niet gegroeid en zit al onder de lijntjes... Dus hij kijkt... Sja, maar hij is wel íets gegroeid dus niks om je zorgen om te maken... Nou ok... pffff
Daarna nog wel weer aan de ctg gehangen, die was super netjes net als altijd en de artsassistente heeft me nog een keer extra verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang de groeilijn maar niet afbuigt en als dat wel gebeurt dat ze me zullen inleiden.
Daarna mochten we nog even op de verlosafdeling kijken, omdat ik niet meer naar zo'n informatieavond kan want die is pas weer over een tijdje.
Over twee weken weer een groeiecho, als ik nog niet bevallen ben zei ie er bij

Nou ik ga vanavond eens proberen bij te lezen, loop alweer een half topic achter geloof ik!
pi_71219526
Oeh CARA, lekker Maar mijn TARA lust wel kaas, maar vindt het niet echt lekker... Helaas.

En Ymme, wat doe je Nu wil ik chinees bestellen en ik had al best wel eten voor vnaaf in huis
pi_71219531
Huup, wayyy too much info Maar fijn dat het oplucht

en ehh ik ben geen modje verder, maar waarom gaat het hier ineens over avondeten? Daar hebben we toch een slowchat voor? Of ben ik nu te streng

Chan! Ik zie "Niets om je zorgen over te maken" staan, jeuj! Dat zal een hoop opluchting geven Je maakt gewoon een ukkepukkebaby, daar is niks mis mee
pi_71219554
Chan! Goed nieuws joh! Opgelucht?
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:38:10 #165
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219604
sorry Innepin dat bedacht ik me ook te laat.

Maar hee, het was geen avondeten he.... het was een kiwi-tip voor de verstopte medemens
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:39:31 #166
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219663
oh en sjit, nou vergeet ik nog om Chan te feliciteren. Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!
pi_71219713
Huup, goed bezig... Beter eruit dan erin

BJ lekker rustig aan meid, boekje + bank = goed idee! En hopelijk komt je beebje meelezen. <3

hier net eerste emo-momentje... Zit ik hier rustig op de bus naar huis te wachten bij het WKZ in utrecht, komt er een motoragent met sirene en daarachter 2 dikke mooie ferrari's... Staan der bij de ingang nog allemaal kids te wachten om ook een ronde mee in de auto's te mogen... Beetje make à wish iets of zo... Zit ik hier op het bankje met de tranen van oh wat leuk in mijn ogen... Stomme hormonen!
pi_71219799
Oh en Chan nog gefeliciteerd met deze hernieuwde uitslag! Lekker hoor!
pi_71219889
Hihi Lijnloos emomomentjes
Heb ik ook last van: het rammelaarstopic is zojuist omhoog geschopt, nou ben ik twee topics terug aan het lezen en zo'n beetje iedereen die daar postte is al zwanger of bevallen... huup, BE, ik, leonieke, tessie, asyniur, poppejans, Flower-ti-amo, miss sly, texelonia, menicole, bar...

[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 22-07-2009 16:56:29 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:46:31 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71219923
Goed nieuws dus Chan!
Alleen jammer inderdaad dat je je daar dan eerst nog een dag zorgen om hebt moeten maken...
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:51:00 #171
190853 RockabeIIa
pi_71220060
Net thuis en dat is me een potje fijn!

Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...

Chan, ik ben echt blij dat je met goed nieuws komt
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:02:09 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71220461
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Net thuis en dat is me een potje fijn!

Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...
Heb jij zo'n lange reistijd?je moest toch tot 15:00u?
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:06:03 #173
190853 RockabeIIa
pi_71220612
eh ik was nog niet klaar (vond ik) en ik moest nog boodsjappe en kind afhalen op het kdv... Dan is het zo 1,5-2 uur later. Weet je het alvast voor de toekomst
pi_71221129
Chan wat fijn! Goed nieuws dat zal idd een opluchting zijn zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71221866
Ja ik ben heel erg opgelucht inderdaad. Ik schrok wel even toen hij het woord "inleiden" noemde, maar gelukkig zei hij in dezelfde zin ook "nog niet nodig" En gelukkig heb ik na de volgende groeiecho wel meteen een afspraak bij de gyn, kan ik niet nog eens voor niks zo ongerust zijn
pi_71222992
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef Chan het volgende:
Ja ik ben heel erg opgelucht inderdaad. Ik schrok wel even toen hij het woord "inleiden" noemde, maar gelukkig zei hij in dezelfde zin ook "nog niet nodig" En gelukkig heb ik na de volgende groeiecho wel meteen een afspraak bij de gyn, kan ik niet nog eens voor niks zo ongerust zijn
Zeg inleiden daar doen we gewoon niet aan zeg.
Er wordt nu niet meer voorgekropen. Eerst Innepin en dan wou ik zelf ook 'ns effe gaan werpen met Nijna samen.
Dat kunnen m'n hormonen niet meer aan.
Beebje gaat gewoon lekker groeien.

Zonder gekheid. Fijn dat het allemaal meeviel.
pi_71223039
Urla, hoe is 't met jouw gerommel? Nog steeds druk met voorwerk? Je mag best voordringen hoor
pi_71223142
Nog steeds hetzelfde gezeur. Ik heb trouwens ingezet op 25 July. Die datum had ik vanaf het begin eigenlijk een beetje in m'n hoofd zitten. Kun jij de 24ste?
pi_71223202
Fijn Chan, ik ben echt heel blij voor je
en inleiden huuu, blij dat ie gelijk zei dat t nog nie nodig was maar stiekem ergens ook wel een fijn idee misschien dat ze niet moeilijk gaan zitten doen over ingrijpen als het nodig is enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:31:15 #180
190853 RockabeIIa
pi_71223236
Mijn hele humeur is weer weg
Typisch...

Ik vind 25 juli een erg mooie datum Urla!

Ikzelf wil best 20-09-2009
pi_71223348
Chan, wat fijn dat je je nu geen zorgen hoeft te maken!

En Innepin, wat leuk jouw post over het rammelaarstopic! Daar word ik ook wel een beetje emo van
pi_71223701
Urla, sorry, de 24e kan ik niet. Vriendje moet dan een halve dag weg namelijk, en die heb ik er toch liever wel bij. En ik had met de verloskundige de 25e afgesproken
met andere woorden, natúúrlijk wordt het de 24e

Rocka, oeh 20-09-2009 is wel erg mooi...! Lekker op tijd ook
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:49:20 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71223704
Nathouden anders ontploffen ze!
Wiflof door de neus naar buiten is niet tof. Maar ik heb echt heel hard zitten lachen...

Chan, wat fijn dat het toch wel goed was!

Innepin, wat leuk van dat topic! Echt zo'n gevalletje van 'zo zie je maar... '
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:50:36 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71223741
chan gelukkig vielhet allemaal mee
pi_71223755
Ohh ja BE en tessie, jullie moeten ook echt even teruglezen, zo leuk
bv tessie die heel hard rammelde maar niet wist hoe of wat met cyclus en dan ineens: Ja doei, ik ben zwanger
En BE, jij eind november... je erbij neerleggen dat het nog even gaat duren voor er een tweede komt Uhhuh....
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:55:48 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71223856
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
eh ik was nog niet klaar (vond ik) en ik moest nog boodsjappe en kind afhalen op het kdv... Dan is het zo 1,5-2 uur later. Weet je het alvast voor de toekomst
Die boodsjappe doe ik 1x per week en kind laat ik afhalen door
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:58:39 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71223961
Hebben er hier meer mensen trouwens last van veelvuldig boeren
ik boer hier zo'n beetje de hele dag door en dat doe ik normaal nooit
pi_71223975
Chan, gelukkig viel het mee.
Je voor niets zorgen gemaakt.
pi_71224145
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Ahhh hier word ik bijna nostalgisch van Ik had daar zóveel last van de eerste paar weken... was zo'n beetje de eerste vraag die ik hier in Z&G stelde, of dat er bijhoorde
Ja dus
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:05:38 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71224197
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enige overigens heb ik het ook met, excusez le mot, winden. Ik schaam me soms dood, gelukkig nu op vakantie is meestal alleen mijn man in de buurt, dus die moet zijn neus maar ff dicht houden

Chan, wat heerlijk dat die onzekerheid is weggenomen en het er allemaal goed uitziet voor je kleintje!

Verder ben ik alles al weer vergeten wat ik heb gelezen

Maar dikke kus aan iedereen, vanaaf nog wel even bijlezen, maar vanaf morgen is het weer over met de i-net verbinding denk ik.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:05:48 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71224204
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:51 schreef innepin het volgende:
Ohh ja BE en tessie, jullie moeten ook echt even teruglezen, zo leuk
bv tessie die heel hard rammelde maar niet wist hoe of wat met cyclus en dan ineens: Ja doei, ik ben zwanger
En BE, jij eind november... je erbij neerleggen dat het nog even gaat duren voor er een tweede komt Uhhuh....
Dat dacht ik toen echt idd!
We hadden het er gisteren nog over dat F. nu nog maar net van de schrik bekomen is.
Grapje he! Grapje!
pi_71224274
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn hele humeur is weer weg
Typisch...

Ik vind 25 juli een erg mooie datum Urla!

Ikzelf wil best 20-09-2009
Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:09:39 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71224316
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enige overigens heb ik het ook met, excusez le mot, winden. Ik schaam me soms dood, gelukkig nu op vakantie is meestal alleen mijn man in de buurt, dus die moet zijn neus maar ff dicht houden
Die winden heb ik ook, maar niet zo erg als dat boeren.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dan
pi_71224319
Ik kan ook erg goed boeren de laatste tijd!

Super, Chan!

Zo gek en grappig net: ik lag op m'n zij op bed met ons meisje te spelen. Ik duwde haar een stukje weg met m'n hand en zij trappelde er dan vol tegenaan. Terwijl ik daar verliefd lag te wezen en lag te genieten, voelde ik ineens een grote, natte, koude plek op het dekbed. Lag ik gewoon volle bak 'melk' te lekken! En niet een beetje, echt een plek van een cm of acht!

Er komt al wel een tijdje wat uit als ik erin knijp, maar dit was echt een stroompje!

Ik ben een melkfabriekje!
pi_71224393
Lektetten in da house! hihi, gek is dat he Ssserpente?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71224429
Hahaha Ssserpente! Ik zie het helemaal voor me... nou ja, niet helemaal, maar wel een beetje

Chan, wat een opluchting! Wat zul je lekker slapen vannacht!
pi_71224775
Freecell, dat is wel een idee. Maar doe je die banaan dan in zn geheel in de vriezer of in plakjes? Want bijvoorbeeld halve bevroren aardbeien krijgt die blender niet echt goed tot pap... (amateuristisch ding...).

Ca.ra, is dat lekker kaas en kiwi samen?

Chan, fijn dat de gyn het er netjes uit vond zien en dat ze beeb goed in de gaten houden!
En fijn dat je na de volgende groeiecho wel gelijk naar de gyn kan, hoef je niet eerst zelf te gaan piekeren over "wat als" enzo.

Urla, degene die hier vorige keer de datum vanaf het begin goed had (vriend van lief), heeft nu 29 juli gezegd. Dus volgende week woensdag... ben benieuwd. Ik zat net de proefdruk van het geboortekaartje te kijken, we zouden de maand uitschrijven, maar als het augustus wordt dan wordt het misschien wel een beetje priegelig. Misschien dat we dan maar voor cijfers gaan. (waar je je al niet druk om kan maken he...).

Rock, dat is een mooie datum!

Sssserpente, fijn zo'n melkvlek .

Net Mirte in bad gedaan, gleed beetje uit met de bovenkant van mn buik op de badrand. Niet echt hard, maar wel even schrikken. Je ziet er niks van en beeb is alweer druk in de weer geweest dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. En natuurlijk zat lief net aan de telefoon en was ik al helemaal pissed op hem toen hij eindelijk wel boven kwam... hormonen .
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:34:25 #198
190853 RockabeIIa
pi_71225133
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...
Dus? Dan mag niemand anders bevallen?

Nijna vindt het ook mooi dus mag het
pi_71225243
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dus? Dan mag niemand anders bevallen?

Nijna vindt het ook mooi dus mag het
Nee, niemand anders in de wereld en dan kom ik in de krant
Lotte!
Noah!
pi_71225583
Nijna, dan zou ik plakjes doen Maar aardbei wordt wel harder dan banaan denk ik

Ssserpente, lekkerd!
pi_71225636
20 09 2009, da's mijn uitgerekenden datum. Vier procent kans, zeggen ze toch? Is een mooie datum, maar ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat dat 'm niet wordt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:50:39 #202
95408 Incantrix
pi_71225654
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:09 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Die winden heb ik ook, maar niet zo erg als dat boeren.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dan
Nope, dat zijn jullie niet, het is nu een beetje over, min of meer (als in: íets minder erg ), maar de eerste paar maanden had ik dat zó erg.. En het ergste was nog dat ik net in die periode een nieuwe collega kreeg en die kwam pal tegenover me zitten, en dan liep ik de hele dag te pogen de rare geluiden die ik maakte weg te moffelen (proberen precíes goed getimed een dossier hard op mijn bureau te gooien enzo, haha). Maar echt, dat mens moet wel gedacht hebben.. Dat was naar!

Ssserpente, hoei, dat lijkt me bizar man, maar je hebt dus alvast je eigenste exportproduct in de fabrikage gegooid Mooi zo, is een goed teken toch?

En ik weet niet meer wie het vertelden, maar ik dacht écht dat die slijmprop ook al iets zei, wat een onkunde weer..

Oh, en Beessie-Jen, hoop dat je lekker boekje hebt gelezen én weer hebt kunnen genieten van beweging-kjes
3!
pi_71225688
Winden en boeren check
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 19:54:21 #204
5428 crew  miss_sly
pi_71225773

Wij zijn weer thuis, Senna, schaap en ik!
Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.

Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard is Toen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.

Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldig Maar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik

Nog eentje van vandaag, op de commode in haar eigen kamertje

En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.

Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Voor alle anderen geldt hetzelfde, alleen duurt het nog ietsje langer

[ Bericht 8% gewijzigd door miss_sly op 22-07-2009 20:00:32 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:02 #205
95408 Incantrix
pi_71225825
Heej, daar is de verse mama! Leuk dat je nog even gedag komt zeggen, en Senna is inderdaad een ongelooflijk dotje Ik zal je bevallingsverhaal zéker lezen, zodra je eraan toe bent om het op te schrijven!
3!
pi_71225847
Freecell, ik ga het wel proberen morgen, moet eerst nieuwe "nanaï" halen, want ze zijn op (kleine veelvraat lust ze graag).

Misssss, daar ben je . Jij moet helemaal niet bijlezen (dat MAG en dan alleen als je er zin in hebt en tijd voor hebt), lekker genieten van je mooie meiske!!! Ze is echt een cutie!!!
Enne... tot gauw bij de beebjes .
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:49 #207
190853 RockabeIIa
pi_71225856
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
20 09 2009, da's mijn uitgerekenden datum. Vier procent kans, zeggen ze toch? Is een mooie datum, maar ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat dat 'm niet wordt.
ik vind zelf de kans bij mij al vergroot aangezien ik bij mijn eerste ook met de bevalling begon op 38w5d. Jammere dat ie pas kwam op 39wk exact maar toch! De 2e x gaat sneller toch? Anders word ik boos
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:58:24 #208
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71225927
Chan, dat is goed nieuws

En verder heb ik alles braaf gelezen maar weet niet meer waar ik op wilde reageren
Jullie zijn in ieder geval vermakelijk, zit hier met een grijns op m'n gezicht!
pi_71225984
He Miss, ben wel benieuwd hoor naar je verhaal, maar dat Senna de moeite waard was, was wel duidelijk na die mooie foto's van Schaap. Wow!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:00:47 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71226026
Hai Miss_Sly
Jij bikkel, zomaar even bevallen van zo'n mooie dochter!
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 20:02:48 #211
43556 miss_dynastie
pi_71226106
Welkom thuis miss_sly en Senna!
pi_71226184
Miss, wat leuk dat je even om het hoekje komt kijken!

Wat een mooi meisje he, kleine Senna. Zo bijzonder en moeilijk voor te stellen dat ze in je buik heeft gezeten.

Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Geniet van elkaar!
pi_71226302
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:

Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.

Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard is Toen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.

Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldig Maar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik

[ afbeelding ]

En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.

Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Wat een hoop haar heeft ze al zeg! Mooie Senna
pi_71226676
Hee Miss sly! Welkom thuis
Senna is prachtig, veel plezier in het babietjestopic, gij moeder!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:21:10 #215
190853 RockabeIIa
pi_71226860
wb miss_sly en co
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:21:38 #216
5428 crew  miss_sly
pi_71226874
innepin, sorry dat ik voor ben gekropen en Urla ook
Nijna, geen datumtweeling.

Succes meiden, nog even!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:23:30 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71226946
en of ze haar heeft Miss Sly! Dat had de echomeneervrouw echt goed gezien!!!
pi_71226951
wat een heerlijk bol toetje heeft Senna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:26:14 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71227055
Wat een lekker koppie haar heeft Senna miss Sly, en welkom thuis weer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71227127
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef miss_sly het volgende:

Succes meiden, nog even!
Lekker belangrijk zeg.
Ik ben hartstikke blij voor jou
pi_71227618
quote:

Jammer, maar helaas . Het was leuk geweest natuurlijk, maar ik gun het je van harte hoor
pi_71227930
MissSly, ik vind Senna zoooo schattig! Die haartjes zijn zo lief!

Innepin, ik ga toch ook maar ff terug lezen in het rammelaarstopic haha
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:02:22 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71228393
miss_sly en senna welkom thuis
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 21:03:27 #224
5428 crew  miss_sly
pi_71228437
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef innepin het volgende:

[..]

Lekker belangrijk zeg.
Ik ben hartstikke blij voor jou
Dat weet ik ook wel, maar ik kan me zoo goed voorstellen dat je er genoeg van hebt, ook wil en dan gaat er iemand die later uitgerekend is, ook nog eens eerst.

Ik hoop dat jullie ook snel zover zijn, want ik weet nu hoe geweldig je je voelt als je dat mopje dat nu in je buik zit, op je buik hebt liggen

pi_71228473
Miss, je bent een liefie
pi_71228519
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:51 schreef freecell het volgende:
Winden en boeren check
Check.

O wacht, ik ben niet zwanger
pi_71228541
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een mooi lief meisje is het
pi_71230053
Oh wat een lieffie! (senna) Fijn dat jullie weer thuis zijn!

Chan, heel mooi dat alles goed was!

Rocka, wordt een gezellige dag dan die 20e....die hadden wij ook bedacht hierzo.

Sssserpente, lekkage! Nou er komt iig iets bij jou, ik kan knijpen wat ik wil, er gebeurt niks hoor.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:51:08 #229
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71230226
Juup....

Wat een lieve foto van Senna!

enne.... nog even offtopic... ja kaas en kiwi combineert prima. Dit was de eerste keer dat ik t maakte maar gaat zeker in de herhaling. (ik had wel veldsla ipv ijsberg)
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:33:43 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_71231954
Nou, dat wordt dan gezellig de 20ste september, want ik wil ook die dag! Wij zijn ook al op zo'n mooie dag getrouwd (040408) dus dan moet dit toch ook lukken. Bovendien levert het me dan precies de drie dagen extra verlof op die ik nodig heb voor wat vakantiedagen. Redenen genoeg dacht ik zo Al vind ik 290909 ook leuk hoor!
Miss, Senna is echt prachtig!
En Ssserpente, welkom in de wereld van de lekkende melkfabriekjes! Het gaat hier ook gestaag door, gelukkig alleen in den nacht en als ik op mijn zij lig. Maar..alles voor het goede doel!
En Chan, gelukkig, het viel mee..opluchting.
Hier heeft het net effe goed geplenst, dus het is wat afgekoeld. Ga ik mooi zo mijn bedje in. Morgen komen mijn eigenste pap en mam hier mee poetsen en klussen, heb er al helemaal zin in. Slaap lekker allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:07:36 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71233287
ik ga ook eens het bed in klauteren, wat is dat toch weer hoog....
zeiltje ligt er ook in.

en verder ook nergens geen last meer van gehad, zelfs geen harde buiken ed
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:52:36 #232
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71235278
Wat is Senna mooi, Miss-Sly!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_71236652
wat een hoop dibbs voor 20-9; ik ben benieuwd wie die datum in gaat pikken

Miss wat klink je gelukkig mooi zo! En Senna
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71237710
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef Chan het volgende:
Dank jullie voor alle aanmoedigingen en lieve reacties en alles!

Zo ik ben weer thuis, wat een lange dag zeg. Eerst liep de gyn al behoorlijk uit. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het eerste wat ie zei: nou dat ziet er best netjes uit! Dus ik: huh? Dus ik heb me voor niks zoveel zorgen gemaakt? Want in verhouding tot vorige keer is babylief nagenoeg niet gegroeid en zit al onder de lijntjes... Dus hij kijkt... Sja, maar hij is wel íets gegroeid dus niks om je zorgen om te maken... Nou ok... pffff
Daarna nog wel weer aan de ctg gehangen, die was super netjes net als altijd en de artsassistente heeft me nog een keer extra verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang de groeilijn maar niet afbuigt en als dat wel gebeurt dat ze me zullen inleiden.
Daarna mochten we nog even op de verlosafdeling kijken, omdat ik niet meer naar zo'n informatieavond kan want die is pas weer over een tijdje.
Over twee weken weer een groeiecho, als ik nog niet bevallen ben zei ie er bij

Nou ik ga vanavond eens proberen bij te lezen, loop alweer een half topic achter geloof ik!
Even een snelle posting, was op bezoek en had de tijd vergeten en nu moet ik naar bed

Chan ik ben blij verrast! Wat een goed nieuws en wat fijn dat je ook nog op de verlosafdeling kijken mocht

Miss en Senna, welkom thuis!!! Wat een prachtige foto weer van Senna En wat lief zoveel haartjes Ik ben zo blij voor je Miss, dat je eindelijk eindelijk eindelijk je meisje thuis hebt Je bent gewoon echt mama nu Het is je zo ontzettend gegund

Ik heb andere postings wel gelezen maar ik ben even kwijt wie wat en waar.

Oh ja, BJ had een real heavy day en ging ontspannen met een boek. Ik hoop dat dat goed gelukt is meid!

Voor alle anderen gewoon een , omdat jullie ook belangrijk zijn hoor

Mijn moeder kon de baby steeds voelen en mijn vader steeds nét niet Hadden ze bijna ruzie over ghehehe, was erg grappig En ook wel sneu voor mijn vader...

Trusten mensen!
#geen
  donderdag 23 juli 2009 @ 06:28:42 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71239277
goedemorgen allen!

@Miss Sly, wat een onwijs mooi beebje! echt heeeeeel lief... en wat fijn dat jullie nu gezellig bij schaap thuis zijn.. veel plezier in de andere topics en tot over een paar maanden haha

@Chan, wat een opluchting voor jou! hopen dat je zo doorgaat!

@Sssserpente, wat een lief verhaaltje van jou en je beebje! wat lief dat ze je zo volgt... en tja die lekkage is een goed teken toch??

@iedereen; wat lief dat jullie aan me denken! Ik ben inderdaad gister met een boek op de bank gaan liggen, tot aan het eten gelezen.. en na het eten nog verder ingestort, helemaal moe, en beroerd ervan,
dus ik lag voor acht uur op bed en sliep voor negenen al....
en nu dus net mijn bed weer uit en voel me eigenlijk alweer wat beter, nu ff ontbijten en dan zo weer richting werk.

fijne dag allemaal!

en nog ff een ego-postje; 17 weken vandaag!
pi_71239304
BJ werk ze. Lekker dat je je beter voelt na een goede nacht slaap! 17 wkn .

Ik meld me met buikbaby. Betere nacht dan die hiervoor. Wel wakker geworden van regen/onweer.
pi_71239744
quote:

Succes meiden, nog even!
Maakt niet uit joh. Ik ben erg blij voor je dat Senna vanzelf gekomen is.
En dat hormonale gebrabbel van mij is ook ergens goed voor geweest.
Ik was eerst toch ook nog enigszins angstig voor mijn bevalling. (bepaalde elementen daarvan), maar eigenlijk zijn die nu helemaal weg. Ik wil nu ook gewoon m'n meisje zien/vasthouden en kunnen ruiken. Lekker freutelen en natuurlijk m'n leventje ook weer oppakken. Ik leef nu in zo'n klein wereldje op oma nivo dat vind ik nu zo'n beetje echt wel genoeg geweest. Ik wil m'n lichaam ook graag weer terug.
Bevallen doet verrekte veel pijn. Op een bepaald punt dacht ik toch echt de hel te zien, maar dat gaat voorbij en idd Het is het allemaal zo waard.
De pijn en alles eromheen interesseren me gewoon niet meer. Ik ben er klaar voor nu. Laat maar komen ik weet dat ik het kan en zal straks ook weer supertrots op mezelf kunnen zijn dat ik dat toch maar even gefixt heb en er gewoon een familielid bij heb voor de rest van m'n leven. M'n dochter is het waard en ik ga voor haar ook door het vuur heen zoals ik ook altijd als een tijger heb gevochten voor m'n zoon, want ik ben gewoon een mama. En elke ervaring zal onze band sterker maken.

Innepin we kunnen er ook wel een tweelingdatum van maken hoor Ik ben benieuwd of m'n voorgevoel al die tijd klopt. M'n zoon kwam 3 dagen voor due day en dat zou dan 27 July moeten zijn. M'n man had ingezet op de 26ste. Maar goed binnen nu en 3 weken is ze er gewoon altijd.

39 weken vandaag

Rocka 20-09-2009 is een hele mooie datum hoor. En je hebt als eerste patent erop.

Hier eigenlijk een rustige nacht gehad. Het is verdacht stil in m'n buik geworden. Stilte voor de storm misschien? Bij het laatste bezoek aan de VK werd me verteld dat m'n lichaam er in principe klaar voor was, maar beebje het nog fijn heeft in m'n buik. Ik had ook nog meer dan genoeg vruchtwater. Nog eventjes wachten dus op haar signaaltje om te komen. Ze dacht dat het uiterlijk net na due date toch wel gebeurt moest zijn en verwacht echt niet dat ze haar moeten halen. Da's wel positief natuurlijk.
pi_71239763
Fijn Chan, dat er niets aan de hand is

Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe babietjes komen hier. Spannend!

Hier een nacht gehad ...

Een ongelooflijk hevig onweer (rond een uur of 23.00). Echt niet normaal meer. Heftige flitsen om de seconde en knallen waar je u tegen moet zeggen. Duurde zeker 3 kwartier.
Oudste in paniek bij ons. Heeft een uur tussen ons in liggen kwetteren. Katten onrustig.
En rond een uur of 01.00 hebben we samen de kelder uit staan scheppen; finaal onder water gelopen. Het kwam uit de wasmachine.
Ik was natuurlijk net gistermiddag met de vakantiewas begonnen en er lagen dus 3 stapels (vuile) was te wachten op de grond. Alles drijfnat!
We hebben wasmachine, droger en diepvries op bakstenen gezet en het meeste water eruit gekregen.

Lekker nachtje

Nog 1 dag werken

Fijne dag allemaal!
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:28:03 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71239925
Jemig Lily, wat erg
Nou is het gelukkig maar water, maar kan me voorstellen dat je vannacht liever wat anders gedaan had dan de kelder uitscheppen. Succes met het wegwerken van de was!

BJ, werk ze! En wie weet, misschien word je zo nu en dan ineens verrast met fladdertjes en friemeltjes in je buik

Vanochtend rond 5 uur heb ik 3/4 cake opgegeten
Ik had zo'n enorme honger, gister overdag eigenlijk ook al. En vannacht, na de zoveelste keer plassen kon ik me niet meer beheersen. Was het eigenlijk alweer vergeten, toen ik vanochtend de woonkamer inkwam en de bijna-lege verpakking op tafel zag was het dan ook "Oh ja"
pi_71240037
oooh Lily, wat verschrikkelijk! Wat n nacht! Hopelijk niet al te veel schade en kun je je slaap vandaag overdag een beetje inhalen!

Channeke, ik ben héél blij te horen dat je gyn zo positief was! Over t algemeen is mama's buik toch echt de beste couveuse, en áls de metingen nou straks toch anders uit zouden wijzen en uk blijkt toch af te buigen in groei, dan weet je dat ze dat serieus nemen en in zullen grijpen! Fijn iig dat je volgende x gelijk terecht kan! Maar hoe spannend dat die volgende x misschien wel helemaal niet meer komt!

Duchess, hahaha wat heerlijk dat je ouders nu al vechten om hun kleindochter! Ik heb ook zo'n eigewijsje in mn buik die ineens verdacht rustig is als ik iemand anders haar dikke billen wil laten voelen!

Ik wil nog veel meer reageren, maar doe dat nu vanaf mn foon wat me inmiddels n halve smsduim oplevert, dus ff in t bijzonder een dikke kus voor mama sly die zo lief is om hier nog even afscheid te komen nemen en aan iedereen te denken! Een hele héle dikke kus voor innepin, urla en nijna voor die aller allerlaatste zenuwslopende laatste loodjes! En een laatste dikke knuffel voor iedereen die m goed kan gebruiken!

Ik ga mn walvispak aantrekken en me klaarmaken voor mn dagje sauna! Adios!
pi_71240159
"Goede"morgen allemaal!

Lily, wat een helse nacht! Verder geen schade aan kelder of apparatuur?

Kersjes, wassie lekker die cake? Ik heb gisteren een chocoladetaart gebakken, misschien houd ik wel een stukje voor je over Ik denk dat één hap genoeg calorieën voor een week bevat.

Ook hier een fijn nachtje dankzij vier zoemende kamergenootjes (die ik vanochtend pas de nek om heb kunnen draaien). Ben om drie uur maar achter de computer gaan zitten. Daarna een beker warme melk gemaakt en om 4 uur mijn bed weer ingekropen. Sliep tegen vijven en om half zeven ging de wekker weer

Maarrrrrrrrr voel me eigenlijk best fris! Vond het ook wel gezellig, baby in buik was ook wakker

Urla, ik smelt helemaal van jouw verhaal over bevallen enzo... Ik krijg er bíjna zin in!
pi_71240179
Lekker genieten vandaag Poppedein! En mag ik een verslag van de massage?

Lily Wat een nacht! Daar wordt je toch echt niet blij van! Pfff.

Kersjes driekwart Ik geloof niet dat ik dat red, haha

Edit: en goedemorgen Sorbo

Mijn bloeddruk is trouwens weer lekker zwanger Ik ben helemaal wiebelig.
pi_71240205
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:34 schreef Poppedein het volgende:

Ik ga mn walvispak aantrekken
Foto's!!

HAVE FUN!
pi_71240230
Urla, mooi geschreven!
Herkenbaar, je lijf wel weer terug willen en weer verder willen met je leventje... Nog eventjes! 39 weken .

Lily, wat een nacht!

Hier ook veel weerlichten (gelukkig niet zo harde donder) en een bak regen waar je u tegen zegt.
Maar het is nu droog gelukkig.

Poppedein, fijne dag!
pi_71240320
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:46 schreef freecell het volgende:

Edit: en goedemorgen Sorbo

Mijn bloeddruk is trouwens weer lekker zwanger Ik ben helemaal wiebelig.

Irritant Freecell. Lage bloeddruk?? Had ej dat de vorige keer ook?
pi_71240396
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:55 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Irritant Freecell. Lage bloeddruk?? Had ej dat de vorige keer ook?
Mja, de vorige keer had ik vanaf het begin tot het eind een bovendruk tussen de 85 en 100 en een onderdruk tussen de 40 en 60. Meestal rond de 50.

Zo te voelen nu weer.
pi_71240709
O nee Lily. Zul je net zien dat er zoiets gebeurt vlak voor de vakantie.
Doet je wasmachine het eigenlijk nog? Misschien alleen een slangetje losgeschoten.

Sorbootje Alvast een voorproefje mogen meemaken met beeb tijdens de nachtelijke verzorgingsuurtjes.
Die uurtjes vond ik altijd zo intiem. Juist omdat de rest van de wereld slaapt en met alle rust om je heen zo lekker op kunt gaan in je kindje.

Bah Freecell Lage bloeddruk is niet tof. Pas maar goed op dat je niet onderuit gaat.
pi_71240724
Miss, wat fijn dat jullie thuis zijn. Als ik je post lees kan ik niet anders dan glimlachen... het klinkt leest zo gelukkig. veel plezier in het andere topic. En geniet van je meisje, wat is ze mooi

Freecell, jeetje das echt een lage bloeddruk

Ik heb bijgelezen maar ben alles weer vergeten voor iedereen die het nodig heeft

Hier gister samen met lief de lijst om t behang op de muur geplakt in de babykamer, weer een puntje klaar van de lijst Gordijnen zijn terug gebracht naar de kwantum afgelopen maandag, en ze worden kosteloos hermaakt op de juiste maat, ze maken ze zelfs nog een paar cm langer om dat we dat per ongeluk zelf fout hadden opgemeten... enig nadeel het duurt nog 4 weken. Had graag het kamertje klaar gehad van t weekend, zodat ik het kon showen aan iedereen op mn verjaardag a.s. zondag.

Heb weer heerlijk geslapen vanacht alleen weer veel te kort natuurlijk ... werd vanmorgen wakker met kramp in mn kuit. Hij is nog steeds stijf en lichtelijk pijnlijk
pi_71240825
Urla, ik kan me inderdaad voorstellen dat dat heel intieme uurtjes zijn. Vond het gedoe in mijn buik ook wel weer erg fijn vannacht. Dat maakt een hoop goed zeg maar.

Hoi Martine
pi_71240872
Goede service van de Kwantum Martine!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71240933
Hoi Sorbootje
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:45:26 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71241214
Miss sly wat hebben jullie een mooie dochter! En wat heeft ze al veel haar! Kijk haar daar nou gewoon ligggen in dat kamertje... wie had dat een jaar geleden gedacht...

Mensen ik wil eigenlijk ook wel 20-09-2009 aangezien ik er ook al 1 heb van 20-07-2007 Mocht het de 20e te druk worden met alle dames met plannen, dan ga ik ook wel akkoord met 09-09-2009
pi_71241503
Goeiemorgen!

Lily omg wat een nacht

Poppedein veel plezier met walvissen ik hoop dat je t leuk hebt.

En een voor iedereen die em kan gebruiken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:58:12 #254
190853 RockabeIIa
pi_71241582
Smogs

Jeetje Lily, hard gewerkt vannacht dus! Balen ook zeg...

Stiemie, het zou wat zijn he, gewoon met 8-9 man tegelijk bevallen op 20-09-2009
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:58:24 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71241587
oeh, bar slijmprop verloren... of toch niet?

huup aan het rekenen

asy, wat balen dat het jou ook niet mee zit, zeg! vermoeid en last van je rug...

een voor de slechte slaapsters

sorbo, wat een duidelijke echofoto's!

rocka, balen dat je werk zo blijft tegenvallen!

blaasontstekingsdames, sterkte ermee!

note to self: bijgelezen tot post 150
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:04:57 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71241765
mogguh,

Hier heerlijk geslapen, wel geregeld uit bed kunnen klauteren naar m'n porseleinen vriendje

Alle babywasjes zijn weg
Ik ben er volgens mij ook klaar voor
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:10:29 #257
190853 RockabeIIa
pi_71241884
Volgens mij is je lijf ook bezig zich klaar te maken Bar!
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:13:01 #258
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71241950
Sorry dames, ik ben te moe om alles bij te lezen, maar ik zag wel een foto van Senna voorbij komen. Wat een poppie ... die haartjes
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:14:15 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71241977
m'n lijf is momenteel lekker rustig, en eigenlijk geniet ik daar even van, normaal een behoorlijk druk bewegelijk kindje, nu nog wel maar een stuk minder heftig.

Heb ook geen last meer gehad na het toileteren, geen harde buiken niks meer.
zo maar wat opruimen en als dan het week wat op klaart eens richting de stad denk ik.
pi_71241999
Leek mij ook wel wat 20-09-2009, maar nu wordt het me te druk op die dag hoor! (en ik vind het ook wel iets te snel...)
pi_71242135
hahaha oooooh jongens als jullie toch allemaal voor die 20-9 gaan dan kom ik echt niet meer bij hoor Lekker druk dan idd, maar dat houdt het F5-en wel spannend

Bar ik vind 07-08-09 wel een mooie datum voor jou trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71242173
Miss Sly, welkom thuis! Wat hebben jullie een mooi meisje gemaakt! Ik vroeg me af, is het gevoel van ongeloof dat je tijdens de zwangerschap zo vaak had nu helemaal weggevallen met de komst van Senna? Of is het soms nog steeds onwerkelijk?

Chan, echt supergoed nieuws! Wel heel erg dat je zo enorm in de spanning hebt moeten zitten, terwijl dat dus gewoon ook anders had gekund.

Poppedein, geniet van je dag vandaag! Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, zo'n zwangerschapsmassage

Even over de kramp: de mevrouw van de zwangerschapsyoga vertelde dat SUNLIGHT zeep de gouden tip is tegen kramp. Gewoon die zeep onder je matras leggen en nooit geen kramp meer (zegt ze).
Verder is het niet echt mijn ding hoor, dat yoga (lief dat je er nog naar vroeg DuchessX). Ik doe liever andere dingen dan 75 minuten op een matje tussen 10 andere dames allerlei ademhalingsoefeningen doen en doen wie het langst de kleermakerszit volhoudt (ik niet!) en ogen sluiten en nog een keer ademen etc etc Maar desondanks heb ik er ook wel 2 goede tips uit kunnen halen, dus ik ga volgende week gewoon braaf weer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:27:01 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71242318
Dat klinkt ook leuk Huup. eens beebje toespreken straks
ik zelf zit aldoor met 06-08-09 in m'n hoofd, dit ivm cijfers die weer met Thijs in verband staan.
(06-09 & 09-06)
pi_71243367
Stiemie, zou wel grappig zijn als je dat nog een keer doet...

Martine, netjes van kwantum!

Ik probeer 8-8 te vermijden, dan is lief al jarig... Aan de andere kant... scheelt wel weer een kadootje kopen, hahaha.
pi_71244397
Goedemorgen (nog net hè )! meld... alles rustig hier..

BJ 17 weken
Urla 39 weken Lang kan het niet meer duren Mijn man had ingezet op de 21e, maar ja...

Lily, lekker nachtje zo
Poppedein Je bent lief. En eh, walvispak Geniet van je dagje sauna!
Freecell, jeetje, wat laag! Valt d'r niks aan op te krikken?

...en verder weet ik even niks
pi_71245189
Hihi, wat leuk om al die speculaties over data te lezen. Da's nog een beetje ver vAn mijn bed hoor, hoewel ik dan weer alles behalve kerst hoop en het liefst niet te kort op 1-1, dan is mijn oma jarig en natuurlijk jaarlijkse borrels met oud&nieuw! Maar als het komt komt het.

:x voor alle slechte slapers!
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:57:16 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71245211
Nijna mijn lief wil juist graag dat de baby op zijn verjaardag komt (17-9) dan komt hij er voortaan mooi onderuit om het te vieren

En mag ik even ernstig balen? Net de dokter gesproken over de urinekweek en mijn blaasontsteking is gewoon niet weg Dus weeeeeer medicijnen. En Linde had dus ook een blaasontsteking bleek uit de test van vrijdag. Dinsdag weer urine inleveren om te kijken of de medicijnen bij haar wel aan zijn geslagen.
pi_71246347
Poppedein, veel plezier vandaag!

Kersjes aan de cake

Xenia ik zou ook geen geduld hebben voor yoga hoor. Maar mijn nichtje heeft heel veel aan de zwangerschapsyoga heeft gehad tijdens de bevalling.

Stiemie wat balen zeg! En Linde wordt ook maar niet beter, het arme meiske...

Lily wat een tegenvallers zeg Hopelijk kan je vandaag nog wat slaap inhalen? En is er verder niet te veel schade?

Allemaal een goede dag gewenst
#geen
pi_71246415
Stiemie jeetje das balen

ik ga gewoon voor de uitgerekende datum 11-10-09 vind t op 20-09-2009 erg druk worden

Gister mn kraampakket gehad van de ohra, heb er even in gekeken maar snel weer dicht gedaan. Ben nog niet toe aan de aanblik van kraamverbanden en zo Er zat overigens nog een te lelijke luiertas bij, zo'n rugtasje met van die trektouwtjes die dan gelijk als draagbanden functioneren

[ Bericht 44% gewijzigd door martine1984 op 23-07-2009 12:35:49 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:40 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71247053
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)

doe maar de 16de
pi_71247831
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef amaranta het volgende:
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)

doe maar de 16de
Wat spreek je jezelf mooi tegen "Alles kan, behalve <<waslijst aan data>>".... hahaha.

Muhhh zou misselijkheid/duizeligheid/algehele beroerdheid ook een teken van een naderende bevalling kunnen zijn? Want zo niet, mag t van mij wel weer ophoepelen. Blegghhh. einde zelfmedelijdenverhaaltje
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:11:17 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71247925
geen idee Innepin
pi_71248089
Stiemie, wat balen van je blaasontsteking..

Nou, bijslapen gaat zeker niet lukken hoor. Ik zit al vanaf 7.45 op kantoor. School is om 14.00 uit dus kinderen daar halen en dan vakantie
Ben daardoor veel te hyper om te slapen.

Ik heb net in mijn pauze de kinderwagen met maxi-cosi opgehaald. Hij is dus niet rood (leek op de foto zo) maar oranje.
De eerste aankoop weer
De vorige eigenaresse werd een beetje emo en zei; Dag kinderwagen tegen mijn achterbak. Ik werd er zelf voor het eerst deze zwangerschap ook mooshy van.
Helemaal toen ik wegreed en naast me op de bijrijderstoel de maxi-cosi zag staan met bungelende nijntjes eraan. Het lijkt alweer zolang geleden. En ik vind het zo leuk dat ik het nog een keer ga meemaken.

eigenlijk heb ik gevoelsmatig (emotioneel) mijn eerste mijlpijl vandaag
pi_71248378
Mij zou het echt geen reet uitmaken wanneer ik beval, komt het ruim een week eerder dan is het op de verjaardag van mn man. Of misschien wel met Sinterklaas, krijgt hij lekker ieder jaar dubbelveel kadootjes!

En hij is wakker nu, ik voel heel veel bewegen

oooh Miss_Sly wat een prachtige dochter heb je! Die laatste foto met oogjes open is enorm lief zeg, heerlijk dat jullie alweer thuis zijn. Lekker genieten van jullie mooie meid

edit: Leuk Lily, de allereerste spulletjes Oranje is een gave kleur! Ik ben gek op oranje, ik zoek nog een oranje wipstoel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71248487
hoera voor je mijlpijl, lily!

alle zwangeren met kwalen en pijntjes of gewoon oprakend geduld: sterkte er mee!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:26:36 #276
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71248489
Miss Sly, gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is.
Jullie hebben er een prachtig kind van gebakken! *rammelt er weer even flink op los*
pi_71248549
miss_sly, fijn dat je weer thuis bent! en oooh ik zie net 't fotootje van Senna dat je plaatste, wat een pracht van een meisje is ze!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:31:26 #278
190853 RockabeIIa
pi_71248666
hihi poppejans, tzt lees ik je wel weer Ik denk dat je dan heel andere dingen schrijft als nu!

Lily, voelt het al wat echter nu?
Ik vind het nog steeds zo onrealistisch Tuurlijk snap ik wat er met mijn lijf en in mijn lijf gebeurt, en ik heb het zelfs kunnen zien aan de binnenkant, de kraamintake is al geweest, over 2,5 wk met verlof maar nog steeds is het onecht. Aan het kamertje is nog niets gedaan maar ik heb al wel kleertjes en het is allemaal lijstjes afwerken... Het komt vast als ik wat meer rust krijg ofzo (:? )
pi_71249103
Lily gefeliciteerd met je eerste gevoelsmatige mijlpaal

Rocka ik mag vanaf zondag bevallen, heb de baby al 10 keer van binnen mogen bekijken, kamertje is af, wasjes zijn gedaan, heb alle rust die ik wil, etc etc, maar het voelt nog steeds heel erg onrealistisch. Welke baby is er nou zo gek om in mijn buik te gaan zitten Volgens mij ga ik het nooit geloven
pi_71249137
Stiemie, ik heb dan liever een paar dagen ervoor of erna. Bij Mirte is dat aardig gelukt, 2 dagen na mijn verjaardag . En wij vieren gewoon 1 verjaardag, ik hoef niet 2 keer het huis vol dan... eigenlijk... Als ze groter is zien we wel weer hoe we het dan doen.
Balen van je blaasontsteking en Linde dus ook... Beterschap daar! Hopelijk is Linde er wel vanaf en jij ook gauw!

Innepin, geen idee... maar zo bevallen zou ook niet lekker zijn. Dus laat het dan maar ophoepelen...
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:46:54 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71249189
lily, oranje-rood is mooi en fijn dat je nu even kan genieten van dit...
doet je wasmachine het nog? De mijne wel als je nog een wasje gedraaid moet hebben...
pi_71249809
Asy, je kindje ziet er gewoon uit als een minimensje in je ticker!!! (sorry, viel me even op... )
pi_71249837
Nog een paar uurtjes.

17.30 uur echo

Heb d'r zo veel zin in. Weer kijken naar onze lieve uk
pi_71250158
Veel plezier bij de echo Ymme!!
Aawh wat is Senna een lievie

Aan de mensen die al eens eerder bevallen zijn: Is een zwangerschapscursus echt aan te raden? Ik heb ons al een tijd geleden aangemeld voor de cursus Samen Bevallen, het lijkt me wel heel leuk maar die cursus is wel weer 155 euro. We hebben nu net een financiële tegenvaller doordat er iets misgegaan is met de belastingteruggave over de hypotheek van ons nieuwe huis . Ik zou het jammer van het geld vinden wanneer ik alles wat ik geleerd heb qua puffen enzo toch weer vergeet tijdens de bevalling Of valt dat wel mee?

We gaan wel zeker weten samen naar de borstvoedingscursus
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71250356
Twinkly, ik ben nog niet bevallen maar antwoord toch even: ik vond de pufclub een stuk nuttiger dan de bv-cursus Maar dan nog, verplicht is het niet, 't kind komt er ook wel uit zonder zo'n cursus, en je hebt Fok!, onderschat niet hoeveel je hiervan kan leren Er komen hier vaak dezelfde vragen voorbij als op zo'n pufclub. Ik vond het meer gezellig dan leerzaam eigenlijk.

Ymme, veel plezier bij de echo straks!

Lily, klinkt goed, zo'n mijlpijl

Frisse lucht heeft wat geholpen. Heb maar wat anti-verveel-materiaal ingeslagen (puzzelboekjes, twee romans en een dvd ) om de dagen door te komen. Of de bevalling. Misschien vind ik het straks wel heel leuk om Jungle Book te kijken tussen de weeën door, je weet maar nooit
pi_71250500
Ik vond de pufclub ook gewoon gezellig, en leuk om andere zwangeren uit de buurt te ontmoeten, maar ik heb er helaas niks aan gehad. Maar nu liep mijn bevalling dan ook wel wat anders dan normaal. Ik heb alleen aan het wegpuffen van de persweeen wat gehad, maar dat had iemand me ook ff in 5 seconden uit kunnen leggen.
Maar wij kregen het trouwens wel gewoon vergoed via de verzekering. Misschien kan je even nakijken of dat bij jou misschien ook zo is?
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:33:13 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71250701
@twinkl ik ben beide keren niet gegaan, en mis het ergens ook niet.
ja misschien de gezelligheid om idd andere zwangeren te ontmoeten.

En ja ik ga er wel gewoon vanuit dat ook deze keer het kindje er uit komt hoor
pi_71250721
Ymme, geniet van de echo!

Twinkly, ik heb wel wat gehad aan de zwangerschapscursus hoor... En ook de contacten erna zijn leuk. Spreek de dames nog steeds.
Ik vond het niet nodig om nog een tweede keer te gaan, als we eerder waren verhuist was ik in onze nieuwe woonplaats denk ik ook gegaan, maar dan meer om de contacten.
De bv cursus vond ik op zich ook nog wel interessant, maar ik denk dat ik aan de pufclub meer heb gehad.
En wat Tessie zegt, soms kan je van je verzekering (ziektekosten) een gedeelte terug krijgen, de moeite waard om even uit te zoeken.

Innepin, junglebook ze onder het puffen .

Een of andere slimme krantenbezorger heeft hier het plaatselijke suffertje half in de brievenbus gepropt en de rest er in de stromende regen uit laten steken.
Hele krant was doorweekt, er lag een sloot water IN mn brievenbus, waardoor de rest van de post dus ook niet droog is gebleven. Helder licht...
pi_71251280
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef bixister het volgende:
hoera voor je mijlpijl, lily!
Thx
Ja, mijlpalen heeft iedereen al dus ik dacht, weer eens wat anders
pi_71251333
Mijn wasmachine doet het nog, Asyniur. Was wel erg smerig wegens het rioolwater.
Het is nog steeds een natte kledderboel in de kelder, bah.

Twinkly, ik weet het niet. Ik heb bij geen van de zwangerschappen een cursus gevolgd.

ymme, leuk, echo straks

oh, was trouwens grappig net op school. Ik liep met de jongens richting auto en ze zien de kinderwagen al achterin staan (best een groot ding) en de reactie van de jongste; Whoooaaah, de baby is er!!
Stapt enthousiast in, ziet de maxi-cosi op de bijrijderstoel: mama, het zijn er twee!

haha

[ Bericht 68% gewijzigd door lily op 23-07-2009 15:00:56 ]
pi_71251941
(Nijna, dan kun je even bellen met de bezorgservice. niet om een uitbrander te geven ofzo, maar dan letten ze er een volgende keer wat beter op...)

wat een lieve reactie van je zoontje Lily
pi_71252039
Lily heerlijk hoe kinderen kunnen reageren

Immy veel plezier bij de echo vanavond
pi_71252435
haha Lily geweldig!

Goed idee Tessie, ik heb net gebeld met de VGZ en ze vergoeden 100 euro voor cursussen ter voorkoming van lichamelijk ongemak die vallen onder de ggd, riagg, kruiswerk, thuiszorg. En daar valt Samen Bevallen niet onder En de borstvoedingscursus (50 euro) vergoeden ze ook niet.
Misschien dat wanneer ik de kwitantie opstuur ze het toch nog onder alternatieve zorg laten vallen, ik hoop het...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:25:46 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71252487
Twinkly, ook niet als je uitgebreid aanvullend bent? Die dekt meestal een stuk meer. En inderdaad. Gewoon opsturen. Heb ik met mijn bril toen ook gedaan. Niet geschoten is altijjd mis!!
(ik had het mis helaas)
pi_71252600
Nee, wij zijn beperkt aanvullend verzekerd via de collectieve verzekering van het werk van mijn vriend, moeten we volgend jaar wel wat aan gaan doen!

Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen! Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA Het kamertje wordt leuk!! Groen!!
pi_71252628
Ben net weer goedgekeurd bij de vk. Mijn meisje ligt heel eigenwijs met haar hoofd naar boven Maar ze heeft nog een week of 10 om te draaien
De naam van mijn vriend is er nu bij gezet op de kaart. Waar een mens al niet blij van wordt
Morgen gaan we naar het gemeentehuis om de erkenning te regelen en zondag naar zijn ouders. Die heb ik al ruim een half jaar niet meer gezien, dus ik vind het best een beetje spannend. Maar ze zijn heel erg blij dat het weer goed is en moesten er allebij van huilen vertelde hij.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:30:03 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71252637
Ik heb trek in koffie maar mn mond is nog half verdoofd van de tandarts
Dan maar door een rietje?

Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!

Ymme bofkont, straks weer een echo! Geniet ervan!

Mijsje, ik wil het een keer gezegd hebben maar ik vnid het zo dapper van je dat je hier zo vaakt komt posten en kijken ik hoop dat je snel mag komen met een baby in de buik. Dat zal het dubbel leuk voor je maken.
Hoe gaat het nu met je? En met je mama?

Wie had het nou gisteren over een borstvoedingsketting? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen? Hoe weet je dan of je linker of je rechter borst aan de beurt is? Met zo;n armband (die ik zelf overigens ook maak Ik spam geen websites) snap ik het wel maar zo'n ketting niet.
Heeft er iemand ene linkje voor me? Wellicht is dat ook leuk om zelf te gaan maken!
pi_71252737
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef Twinkly het volgende:
Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen! Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA Het kamertje wordt leuk!! Groen!!
Gefeliciteerd!!
pi_71252830
Gefelici Twinkly!

Zo'n armband had ik ook, praktisch Ga ik weer veel gebruiken wrs

En Xenia: nog tijd genoeg om te draaien toch?
pi_71252988
Gefeliciteerd, Twinkly
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!
Yep.
De kinderen hebben vandaag de laatste gehad.
En wat heerlijk, 6 weken vrij. Dat is wel een voordeel van juf zijn, ja
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:39:40 #301
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71253008
Twinkly gefeliciteerd met jullie as huwelijk...

Miss Sly en Schaap van harte met jullie zo gewenste meisje en dat jullie maar heel erg van haar mogen genieten. Senna welkom op de wereld waar zoveel mensen zijn die om je geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')