quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:08 schreef het_fokschaap het volgende:
even een foto van vandaag om de tijd door te komen voordat miss weer thuis is
Oew, dat klinkt heel bekend. Ik had dat met Ruben vanaf 33 weken en ik weet dat ik echt meerdere keren verzucht heb dat ik tien keer liever dat constante overgeven had dan dat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:30 schreef DuchessX het volgende:
En ik heb nog steeds, sinds de beeb vorige week ingedaald is, pijnlijke harde buiken, krampen, steken en gerommel. Maar 35 weken is echt nog te vroeg hé...? Anderzijds hoop ik niet hier nog 7 weken mee door te moeten lopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:18 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben geen fan van Harry PotterGa ik nou nog wel bevallen?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg na twee dagen een telefoontje toen de eerste uitslagen niet goed waren. Bij de derde keer waren ze wel goed en toen gewoon de uitslag bij de afspraak gekregen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:41 schreef martine1984 het volgende:
Wat een mooie plaatjes Sorbo, en wat lief van de echodame dat jullie nog een keertje mogen komen.
Ik heb vanacht weer als een blok geslapen, maar ik blijf zo moe... kan niet stoppen met gapen. Heel irritant.
Hoe lang duurt het normaal gesproken voor dat bloedsuiker uitslagen binnen zijn? Zou ik echt moeten wachten op de volgende VK afspraak voor dat ik wat hoor? Wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
En datquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Icantrixwauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
Hier zou ik dus acuut de tranen van in mijn ogen krijgen he!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Poppedein het volgende:
ahhh.. Even n goedmakertje... We komen bij n station en de oudere meneer die naast me staat roept door de trein dat t eerste beste plekje wat vrij komt voor de mooie zwangere dame naast m is!
Huuhhh?quote:Op woensdag 22 juli 2009 06:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepinneke ik hoop echt dat je gewoon heel erg snel bevalt en ik vind dat dat best in dit topic kan![]()
Want eh, je weet toch, topic 529! 5+2 = 7 en 9 -7 is 2 en 1 en 1 is ook 2 dus ga maar na! ofzoietsik vind dat het kan gewoon, klaar.
Dat is dus het rare, heb nu weer nergens last van.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:
Hoe is t met jouw pijn enzo Bar?klinkt echt niet lekker op zn zachtst gezegd...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Icantrixwauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
Aww, lief van jullie, al moet ik er wel een beetje van blozenquote:
Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon je in elk geval helemaal volgen Huup, überlogisch!
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roeptquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
straks even naar de ha urnie doen
Oh verrek, vergeet ik bijna het belangrijkste!!! Ik heb geweldig geslapen! Bedankt voor je PM, het heeft gewerkt!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?
*verder lezen gaat*
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
ik weet het. Ik heb me weer ff een potje aan lopen stellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Wat hebben een hoop mensen ervaring met een blaasontsteking eigk zeg![]()
ik zou het geloof ik nog niet herkennen al kon ik er een wasmachine mee winnen ofzo*afklopt en zich gelukkig prijst
Ymme ik denk dat je vk gewoon eerder naar huis wilt dat jij zijn laatste afspraak bent en dat ie je kan verschuiven. Niet zo doemdenken hoor, komt goed
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Hmm okay, klinkt als iets waar ik veel te lang mee door zou lopen
Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef ymme het volgende:
Goede morgen,
Even een ego post: Ik heb heerlijk geslapen
Morgen moesten wij eigenlijk om 20.00 uur bij de VK zijn, deze belde echter op of 17.30 ook kon?
Ja dat kan natuurlijk, hoe eerder hoe beter joh.
Maar er zou toch niets mis zijn met de bloeduitslagen ofzo? Dat hij me eerder wilt hebben?
Dan zou ik zeggen, zo spoedig mogelijk en niet 2,5 uur eerder dan orginele afspraak toch?
Oh ik ben z'n gek mens, wat zich zo snel zorgen kan maken (en vaak om niets)
Zooo dat is nog eens een lief aanbod!quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:24 schreef Sorbootje het volgende:
En weet je wat helemaalis? We mogen over twee weken gratis nog een keer. Toen de echoscopiste hoorde dat
drie kinderen heeft, bood ze ons aan om het nog eens over te doen met de kinderen erbij... Zo leuk!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Innepin, ik had helemaal niet ge-F5-d voor ik postte en heb jou helemaal over het hoofd gezien
Dikketerug hoor, hou je het nog een beetje uit? De poffertjes komen vast je neus uit ondertussen
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Kersjes het volgende:
En over blaasontsteking tijdens de zwangerschap: de standaard symptomen hoef je als zwangere dus NIET te hebben he!!!
Hier al 5 keer blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschappen en ik had dus geen pijn bij het plassen, geen bloed in de urine en behalve buikpijn niks raars!
Dat is het hele "gevaar" van bs tijdens zwangerschap: de klassieke symptomen zijn meestal niet aanwezig.
Als niet-zwangere heb ik ook een paar keer bs gehad en dat was niet fijn, ik ken dus wel degelijk het verschil.
Bij twijfel: urine laten checken is zo gedaan en voorkomt veel ellende!
En cranberries idd, ik drink nu elke dag zo'n bruistablet ter preventie en ook nog eens vitamine C erbij om de urine te verzuren zodat er minder makkelijk een nieuwe ontsteking kan onstaan.
Ik heb mijn portie wel een beetje gehad vind ik![]()
Ok, dat is leuk dan jaquote:
Slijmprop kan inderdaad weer aangroeien. Ik ben de mijne al vrij vroeg verloren, met 26 weken. En toch geen beebjequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, volgens mij kan je slijmprop ook gewoon weer aangemaakt worden, dus hoeft het niet zo veel te betekenen... meen ik gelezen te hebben...
Ik heb dat hele ding nooit gezien bij de bevalling van Mirte, maar misschien is die eruit gespoeld toen mn vliezen braken, want zo begon die bevalling.
Innepin ik had veel last van harde buiken. En dan ook als ik bv helemaal nog niks gedaan had. De verloskundige raadde me toen aan om mijn urine na te laten kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?
De Linde?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30
Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Hmm okay, klinkt als iets waar ik veel te lang mee door zou lopen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.
Niet dat ik denk of weet of jij een blaasontsteking hebt, maar zoveel buikpijn is niet goed. Mss is het niks, maar ik vind wel dat je het even moet melden.![]()
Je weet het tenslotte maar nooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gok, als ik afga op wat ik voel, dat ze met dr koppie het laatste stukje van mn darm afklemt ofzo. T is niet meer wat et geweest is in elk geval
Ik ga vanmiddag een fles roosvicee spul scoren, een dag of 2 kijken of dat helpt (werkt dat wel zo snel al?) en zo niet dan zal ik bellenik zal voor de zekerheid ook wat cranberrysap enzo meenemen. lucky me dat ik dat sowieso niet vervelend vind om te drinken
![]()
van verse jus krijg k echt maagzuur tot en metquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef Urla het volgende:
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.![]()
De buikpijn is alweer weg hoor! Ik moet gewoon niet zo koppig zijn en dingen eten waarvan ik weet dat ik buikpijn krijgquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Ca.ra het volgende:
Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.
Volgens mij doen de meeste dat heus wel eens stiekem.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaan![]()
Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijkNiet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaan![]()
Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijkNiet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
Omdat ik niet z'n fruit eter ben, heb ik gisteren een electrische sapding voor de sinasappels gekocht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...
Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten....
Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag.
Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:46 schreef Poppedein het volgende:
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dusSucces met de poeperij
Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt
Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef huuphuup het volgende:
Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo?
hahahahhaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
BJ, lekker op de bank ploffen met een boek ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...
nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....
@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
Vet-gedruktquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchtingTMI duidelijk maar ik ben blij
Of een banaan in de diepvries gooienquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik voel me wel iets beter ja(bedankt voor t vragen).
Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.
Heb jij zo'n lange reistijd?je moest toch tot 15:00u?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Net thuis en dat is me een potje fijn!
Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...
Zeg inleiden daar doen we gewoon niet aan zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef Chan het volgende:Ja ik ben heel erg opgelucht inderdaad. Ik schrok wel even toen hij het woord "inleiden" noemde, maar gelukkig zei hij in dezelfde zin ook "nog niet nodig"
En gelukkig heb ik na de volgende groeiecho wel meteen een afspraak bij de gyn, kan ik niet nog eens voor niks zo ongerust zijn
Die boodsjappe doe ik 1x per week en kind laat ik afhalen doorquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
eh ik was nog niet klaar (vond ik) en ik moest nog boodsjappe en kind afhalen op het kdv... Dan is het zo 1,5-2 uur later. Weet je het alvast voor de toekomst
Ahhh hier word ik bijna nostalgisch vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Hebben er hier meer mensen trouwens last van veelvuldig boeren![]()
ik boer hier zo'n beetje de hele dag door en dat doe ik normaal nooit![]()
Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Hebben er hier meer mensen trouwens last van veelvuldig boeren![]()
ik boer hier zo'n beetje de hele dag door en dat doe ik normaal nooit![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:51 schreef innepin het volgende:
Ohh ja BE en tessie, jullie moeten ook echt even teruglezen, zo leuk![]()
bv tessie die heel hard rammelde maar niet wist hoe of wat met cyclus en dan ineens: Ja doei, ik ben zwanger
En BE, jij eind november... je erbij neerleggen dat het nog even gaat duren voor er een tweede komtUhhuh....
![]()
Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn hele humeur is weer weg
Typisch...
Ik vind 25 juli een erg mooie datum Urla!
Ikzelf wil best 20-09-2009
Die winden heb ik ook, maar niet zo erg als dat boeren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enigeoverigens heb ik het ook met, excusez le mot, winden. Ik schaam me soms dood, gelukkig nu op vakantie is meestal alleen mijn man in de buurt, dus die moet zijn neus maar ff dicht houden
Dus? Dan mag niemand anders bevallen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...
Nee, niemand anders in de wereld en dan kom ik in de krantquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dus? Dan mag niemand anders bevallen?
Nijna vindt het ook mooi dus mag het
Nope, dat zijn jullie niet, het is nu een beetje over, min of meer (als in: íets minder ergquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die winden heb ik ook, maar niet zo erg als dat boeren.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dan
ik vind zelf de kans bij mij al vergroot aangezien ik bij mijn eerste ook met de bevalling begon op 38w5d. Jammere dat ie pas kwam op 39wk exact maar toch! De 2e x gaat sneller toch? Anders word ik boosquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
20 09 2009, da's mijn uitgerekenden datum. Vier procent kans, zeggen ze toch? Is een mooie datum, maar ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat dat 'm niet wordt.
Wat een hoop haar heeft ze al zeg! Mooie Sennaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn weer thuis, Senna, schaap en ik!
Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.
Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard isToen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.
Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldigMaar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik
Nog eentje van vandaag, op de commode in haar eigen kamertje![]()
[ afbeelding ]
En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.
Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Voor alle anderen geldt hetzelfde, alleen duurt het nog ietsje langer
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef miss_sly het volgende:
innepin, sorry dat ik voor ben gekropen en Urla ook
Nijna, geen datumtweeling.
Succes meiden, nog even!
Jammer, maar helaasquote:
Dat weet ik ook wel, maar ik kan me zoo goed voorstellen dat je er genoeg van hebt, ook wil en dan gaat er iemand die later uitgerekend is, ook nog eens eerst.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef innepin het volgende:
[..]Lekker belangrijk zeg.
![]()
Ik ben hartstikke blij voor jou![]()
Wat een mooi lief meisje is hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn weer thuis, Senna, schaap en ik!
Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.
Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard isToen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.
Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldigMaar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik
Nog eentje van vandaag, op de commode in haar eigen kamertje![]()
[ afbeelding ]
En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.
Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Voor alle anderen geldt hetzelfde, alleen duurt het nog ietsje langer
Even een snelle posting, was op bezoek en had de tijd vergeten en nu moet ik naar bedquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef Chan het volgende:
Dank jullie voor alle aanmoedigingen en lieve reacties en alles!
Zo ik ben weer thuis, wat een lange dag zeg. Eerst liep de gyn al behoorlijk uit. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het eerste wat ie zei: nou dat ziet er best netjes uit! Dus ik: huh? Dus ik heb me voor niks zoveel zorgen gemaakt? Want in verhouding tot vorige keer is babylief nagenoeg niet gegroeid en zit al onder de lijntjes... Dus hij kijkt... Sja, maar hij is wel íets gegroeid dus niks om je zorgen om te maken... Nou ok... pffff
Daarna nog wel weer aan de ctg gehangen, die was super netjes net als altijd en de artsassistente heeft me nog een keer extra verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang de groeilijn maar niet afbuigt en als dat wel gebeurt dat ze me zullen inleiden.
Daarna mochten we nog even op de verlosafdeling kijken, omdat ik niet meer naar zo'n informatieavond kan want die is pas weer over een tijdje.
Over twee weken weer een groeiecho, als ik nog niet bevallen ben zei ie er bij
Nou ik ga vanavond eens proberen bij te lezen, loop alweer een half topic achter geloof ik!
Maakt niet uit joh. Ik ben erg blij voor je dat Senna vanzelf gekomen is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef miss_sly het volgende:
innepin, sorry dat ik voor ben gekropen en Urla ook
Nijna, geen datumtweeling.
Succes meiden, nog even!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:46 schreef freecell het volgende:
Edit: en goedemorgen Sorbo
Mijn bloeddruk is trouwens weer lekker zwangerIk ben helemaal wiebelig.
Mja, de vorige keer had ik vanaf het begin tot het eind een bovendruk tussen de 85 en 100 en een onderdruk tussen de 40quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Irritant Freecell. Lage bloeddruk?? Had ej dat de vorige keer ook?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef amaranta het volgende:
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)
doe maar de 16de
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef Twinkly het volgende:
Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen!![]()
Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA
Het kamertje wordt leuk!!
Groen!!
Yep.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |