abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71212064
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.
Niet dat ik denk of weet of jij een blaasontsteking hebt, maar zoveel buikpijn is niet goed. Mss is het niks, maar ik vind wel dat je het even moet melden. Je weet het tenslotte maar nooit...

lief maareh...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok, als ik afga op wat ik voel, dat ze met dr koppie het laatste stukje van mn darm afklemt ofzo. T is niet meer wat et geweest is in elk geval
Ik ga vanmiddag een fles roosvicee spul scoren, een dag of 2 kijken of dat helpt (werkt dat wel zo snel al?) en zo niet dan zal ik bellen ik zal voor de zekerheid ook wat cranberrysap enzo meenemen. lucky me dat ik dat sowieso niet vervelend vind om te drinken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71212086
en natuurlijk staat die post weer bovenaan de nieuwe pagina hahaha
sorry, gnorf enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:18:41 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71212148
Bij mij niet hoor.
Oh, vergeet ook de kiwi's niet. Dat helpt bij mij hier meteen. Ik heb ook een paar dagen wat vaster gezeten zeg maar en dan waren die 2 kiwi's precies genoeg om het geheel een zetje te geven.
pi_71212264
ohja goed plan, kiwi's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71212299
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
pi_71212336
Toen ik blaasontsteking had toen ik zwanger was, had ik helemaal geen buikpijn. Ik moest gewoon iets vaker plassen (ja nóg vaker). Erg onhandig dus, want je hoeft het echt bijna niet te merken... Ze zouden beter gewoon standaart af en toe kunnen testen of je het hebt..

Oh en Huup, hier doe ik elke dag 2 kiwi´s en een plakje ontbijtkoek als ik daar last van hebt, werkt heel goed!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71212568
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
van verse jus krijg k echt maagzuur tot en met wel jammer want k vind et wel lekker.

Ik ga maar es kiwi's kopen en kijken of ze die roosvicee hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:38:36 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71212928
Ik kom alleen ff mijn klacht deponeren: ik wil naar huis! Mijn werk suckt! Ik had een vak moeten leren!!

Ik geloof dat ik de drukte niet meer trek... Ben er doodongelukkig mee en zit echt mijn tijd een beetje uit vandaag.

Zo dat luchtte lekker op. Eeuwig dank!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71212961
Rocka Hoelang moet je nog vandaag? En tot je verlof?
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:41:22 #110
190853 RockabeIIa
pi_71213022
Ik moet tot 15.00u,maar vind het afzien vandaag en kiwi's komen me ook de strot uit!
pi_71213200
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:54:50 #112
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71213513
Oewa, de batterij van mijn telefoon was leeg en mijn man is thuis met een buikgriepje. Normaliter zou ik gaan liggen lezen zo vroeg, maar omdat ik hem niet wakker wou maken had ik 2 opties: ofwel opstaan en naar beneden sluipen, en weer veel te lang op de bank zitten vandaag en dus weer rugpijn en het hele circus opnieuw, ofwel gewoon doorbikkelen en blijven liggen. En ik ben zowaar weer in slaap gevallen. Hoezee! Nog lekker tot een uur of 9 doorgesnurkt.

En ik lees dat er al meer slechte slapers zijn... Ligt het nou aan ons? Ik kan me niet herinneren dat de derde-trimester-dames in het voorjaar zo klaagden over slecht slapen. Dus ofwel we zijn een stelletje zeurkousen, ofwel het slaapt moeilijker met een dikke buik in de zomer.
Of ik heb een slecht geheugen

Sorbootje, wat een leuke foto's al, en wat aardig dat jullie nog eens terug mogen komen met de kinderen. Wat een service!

Martine, bij ons ging het met de suiker (en andere bloedprikdingen) zo: als er iets mis was werd je meteen gebeld, als alles goed is dan hoor je de uitslag bij je eerstvolgende afspraak. Maar als je je zorgen maakt kun je volgens mij altijd even zelf bellen.

Bar, ik heb een tijdje terug ook regelmatig een steek gehad na het plassen. Vooral na een 'grote' plas. De verloskundige zei toen dat het bandenpijn was, die kwam doordat je blaas krimpt en er dus meer ruimte vrijkomt in de buik, waardoor je baarmoeder wat kan verschuiven. Bij mij was het echter niet meer dan een gemene steek, die je daarna nog even voelt nazeuren. Niet dusdanig pijnlijk dat ik er voor op bed zou gaan liggen. In ieder geval (bij mij toen) zeker geen blaasontsteking, want daar ben ik in die tijd wegens harde buiken wekelijks op getest.

Incantrix, geniet van je vrije dag en de nieuwe babykleertjes. Niks zo leuk als voorpret met babywasjes...

Serpente ook al zo slecht geslapen.... en dan ook nog schuldgevoel. Vervelend he! Maar helemaal brak naar je werk gaan is ook niet goed, en goed luisteren naar je lichaam is belangrijk. Dus als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet.

*hier moest ik even dringend weg voor medicijntjes voor Lief, dus mijn reacties zijn straks pas echt laat!*

Ah, er zijn ook dames die WEL goed geslapen hebben! Het kan dus wel!

Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.

Enneh Huup, ik ben het met BE en Bla eens hoor, even in een potje piesen voor de zekerheid. Oh of kiwi's eten lees ik een pagina verder. Tja dat kan ook natuurlijk.

Rocka ook al geen werkzin meer... Hoe lang nog tot je verlof? Ah hihi en dan scroll ik mijn beeld naar beneden en dan zie ik dat Linda dat ook al vraagt. GMTA
Tik tak tik tak nog anderhalf uur maar! dat gaat je wel lukken toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71213570
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef Urla het volgende:
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaan

Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijk Niet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71213871
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Ca.ra het volgende:

Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.
De buikpijn is alweer weg hoor! Ik moet gewoon niet zo koppig zijn en dingen eten waarvan ik weet dat ik buikpijn krijg
Lotte!
Noah!
pi_71213872
aaaaahhhhh Asy, *je een knuffel komt brengen, zelfs helemaal in limburg*
pi_71213888
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijk Niet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
Volgens mij doen de meeste dat heus wel eens stiekem.
Ik heb zelfs een collega die wel eens zegt dat niets heerlijkers is als poepen in de baas z'n tijd. Betaald poepen wat wil je nog meer. (Wel echt een maf mens af en toe )
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:09:34 #117
190853 RockabeIIa
pi_71213989
Oh ik heb op 11 aug mijn laatste werkdag. En die datum voelt verder weg dan 4-5 weken geleden
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:12:24 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71214080
Urine is schoon dus blaasontsteking kunnen we wegstrepen.

bel zo even de vk.

maar het advies van de assistent was wel, na overleg met een ha, drinken veel blijven drinken, want mocht het een beginnende zijn dan ben ik die nu voor.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:18:25 #119
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71214286
Oh Rocka, wat een baggerdag, dikke voor jou!
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat heb ik óók! Precíes zo! Ik heb pasgeleden nog heel erg staan klagen tegen een hele lieve collega dat ik het echt beschamend vind, maar dat ik echt, heel serieus, gewoon nú al geen zin meer heb in mijn werk en dat ik zou willen dat ik nu al met verlof kon. Zo'n tegenstelling met sommige dames hier die echt nog allerlei verantwoordelijksgevoel hebben enzo, want ik kan dat dus nú al niet meer opbrengen Ik voel em alsof ik in een heel fijn coconnetje woon en daar bevalt het me echt geweldig goed, maar ik moet dan telkens dat coconnetje uit om naar mijn werk te gaan en dat wil ik dan gewoon niet.. Ik kan me ook heel slecht concentreren op mijn werk deze week, dus ik voel me ook nog eens schuldig omdat ik niet zo productief ben

[/zeikpost]

Ca.ra, jaaah! Ze zijn er en ze zijn echt al twintig keer door mijn handen gegaan, ik ben zo verliefd Heb ze nu wel opgeruimd omdat er anders straks weer anderhalve kat aan haar aan kleeft, maar oh.. Owja, en beterschap voor je lief!

Ohja, en Asy, het was niet mijn bedoeling om je te hoor, ik begrijp het wel heel goed, ik wil alleen maar dat je je fijn voelt
3!
pi_71214371
Oja, kiwi's...
*op boodschappenlijstje zet *
Ik was die hele ellende alweer vergeten.

Oja en ik heb net een test gedaan en weet je.... Ik ben zwanger
pi_71214423
Rocka Nog heel eventjes

Hoe zou het met Chan zijn? Ze moest vandaag naar de gyn toch? Hoop dat alles goed is.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:28:15 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71214654
Freecell, gefeliciteerd met je positieve test

Wel raar idd dat ze niet standaard je urine controleren op allerlei naars tegenwoordig. Dat was vroeger wel anders heb ik me laten vertellen.

Vandaag vraagt elke client die ik zie hoelang ik nog moet. "Nog 4 weken en een beetje, en na vandaag hoef ik alleen nog vrijdag te werken"

En morgen ga ik veeeeel brownies bakken om vrijdag mee te nemen, op speciaal verzoek van mijn collega's

Ben ook benieuwd naar Chan.
.... met gevoel voor drama....
pi_71214780
Hier ook. Chan ik hoop snel goed nieuws te lezen hier, van jouw.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:39:48 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71215039
@kersjes toch controleren ze wel veel hoor, want de assistent had een heel lijstje met dingen staan, zelf was ik ondertussen met een vrouwtje in gesprek.
net toen de assistent even ging overleggen met een arts, heb ik staan luisteren hoe en wat met urine.
Er was wel iets iets verhoogd maar dat zou normaal zijn blijkbaar althans niet verontrustend.

Als het nu vrijdag nog steeds zo is, dan opnieuw urine en dat word dan later nog opgestuurd naar het lab.
Zelfs de vk is er nog rustig onder. die gaf ook het advies veel drinken, en zolang het niet erger word het maar even zo laten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71215257
Bah, Rocka. Vreselijk heh, zo'n baaldag. Hopenlijk is het snel 11 augustus (ook eigen belang want ik heb 10 augustus 20 weken echo )

Ik heb het nu wel even gehad met mijn werk maar dat komt omdat ik vanaf morgenmiddag vakantie heb en daar heel erg aan toe ben.
Verder heb ik nog helemaal niet de balen van mijn werk, gelukkig maar want ik heb pas in december verlof

Oh, huup, de wagen is rood.

Hoop maar dat bij Chan alles goed is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')