Oewa, de batterij van mijn telefoon was leeg en mijn man is thuis met een buikgriepje. Normaliter zou ik gaan liggen lezen zo vroeg, maar omdat ik hem niet wakker wou maken had ik 2 opties: ofwel opstaan en naar beneden sluipen, en weer veel te lang op de bank zitten vandaag en dus weer rugpijn en het hele circus opnieuw, ofwel gewoon doorbikkelen en blijven liggen. En ik ben zowaar weer in slaap gevallen. Hoezee! Nog lekker tot een uur of 9 doorgesnurkt.
En ik lees dat er al meer slechte slapers zijn... Ligt het nou aan ons? Ik kan me niet herinneren dat de derde-trimester-dames in het voorjaar zo klaagden over slecht slapen. Dus ofwel we zijn een stelletje zeurkousen, ofwel het slaapt moeilijker met een dikke buik in de zomer.
Of ik heb een slecht geheugen

Sorbootje, wat een leuke foto's al, en wat aardig dat jullie nog eens terug mogen komen met de kinderen. Wat een service!
Martine, bij ons ging het met de suiker (en andere bloedprikdingen) zo: als er iets mis was werd je meteen gebeld, als alles goed is dan hoor je de uitslag bij je eerstvolgende afspraak. Maar als je je zorgen maakt kun je volgens mij altijd even zelf bellen.
Bar, ik heb een tijdje terug ook regelmatig een steek gehad na het plassen. Vooral na een 'grote' plas. De verloskundige zei toen dat het bandenpijn was, die kwam doordat je blaas krimpt en er dus meer ruimte vrijkomt in de buik, waardoor je baarmoeder wat kan verschuiven. Bij mij was het echter niet meer dan een gemene steek, die je daarna nog even voelt nazeuren. Niet dusdanig pijnlijk dat ik er voor op bed zou gaan liggen. In ieder geval (bij mij toen) zeker geen blaasontsteking, want daar ben ik in die tijd wegens harde buiken wekelijks op getest.
Incantrix, geniet van je vrije dag en de nieuwe babykleertjes. Niks zo leuk als voorpret met babywasjes...

Serpente ook al zo slecht geslapen.... en dan ook nog schuldgevoel. Vervelend he! Maar helemaal brak naar je werk gaan is ook niet goed, en goed luisteren naar je lichaam is belangrijk. Dus als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet.
*hier moest ik even dringend weg voor medicijntjes voor Lief, dus mijn reacties zijn straks pas echt laat!*
Ah, er zijn ook dames die WEL goed geslapen hebben! Het kan dus wel!
Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.
Enneh Huup, ik ben het met BE en Bla eens hoor, even in een potje piesen voor de zekerheid. Oh of kiwi's eten lees ik een pagina verder.

Tja dat kan ook natuurlijk.
Rocka ook al geen werkzin meer... Hoe lang nog tot je verlof? Ah hihi en dan scroll ik mijn beeld naar beneden en dan zie ik dat Linda dat ook al vraagt. GMTA

Tik tak tik tak nog anderhalf uur maar! dat gaat je wel lukken toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.