abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71240933
Hoi Sorbootje
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:45:26 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71241214
Miss sly wat hebben jullie een mooie dochter! En wat heeft ze al veel haar! Kijk haar daar nou gewoon ligggen in dat kamertje... wie had dat een jaar geleden gedacht...

Mensen ik wil eigenlijk ook wel 20-09-2009 aangezien ik er ook al 1 heb van 20-07-2007 Mocht het de 20e te druk worden met alle dames met plannen, dan ga ik ook wel akkoord met 09-09-2009
pi_71241503
Goeiemorgen!

Lily omg wat een nacht

Poppedein veel plezier met walvissen ik hoop dat je t leuk hebt.

En een voor iedereen die em kan gebruiken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:58:12 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71241582
Smogs

Jeetje Lily, hard gewerkt vannacht dus! Balen ook zeg...

Stiemie, het zou wat zijn he, gewoon met 8-9 man tegelijk bevallen op 20-09-2009
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:58:24 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71241587
oeh, bar slijmprop verloren... of toch niet?

huup aan het rekenen

asy, wat balen dat het jou ook niet mee zit, zeg! vermoeid en last van je rug...

een voor de slechte slaapsters

sorbo, wat een duidelijke echofoto's!

rocka, balen dat je werk zo blijft tegenvallen!

blaasontstekingsdames, sterkte ermee!

note to self: bijgelezen tot post 150
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:04:57 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71241765
mogguh,

Hier heerlijk geslapen, wel geregeld uit bed kunnen klauteren naar m'n porseleinen vriendje

Alle babywasjes zijn weg
Ik ben er volgens mij ook klaar voor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:10:29 #257
190853 RockabeIIa
pi_71241884
Volgens mij is je lijf ook bezig zich klaar te maken Bar!
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:13:01 #258
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71241950
Sorry dames, ik ben te moe om alles bij te lezen, maar ik zag wel een foto van Senna voorbij komen. Wat een poppie ... die haartjes
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:14:15 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71241977
m'n lijf is momenteel lekker rustig, en eigenlijk geniet ik daar even van, normaal een behoorlijk druk bewegelijk kindje, nu nog wel maar een stuk minder heftig.

Heb ook geen last meer gehad na het toileteren, geen harde buiken niks meer.
zo maar wat opruimen en als dan het week wat op klaart eens richting de stad denk ik.
pi_71241999
Leek mij ook wel wat 20-09-2009, maar nu wordt het me te druk op die dag hoor! (en ik vind het ook wel iets te snel...)
pi_71242135
hahaha oooooh jongens als jullie toch allemaal voor die 20-9 gaan dan kom ik echt niet meer bij hoor Lekker druk dan idd, maar dat houdt het F5-en wel spannend

Bar ik vind 07-08-09 wel een mooie datum voor jou trouwens
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71242173
Miss Sly, welkom thuis! Wat hebben jullie een mooi meisje gemaakt! Ik vroeg me af, is het gevoel van ongeloof dat je tijdens de zwangerschap zo vaak had nu helemaal weggevallen met de komst van Senna? Of is het soms nog steeds onwerkelijk?

Chan, echt supergoed nieuws! Wel heel erg dat je zo enorm in de spanning hebt moeten zitten, terwijl dat dus gewoon ook anders had gekund.

Poppedein, geniet van je dag vandaag! Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, zo'n zwangerschapsmassage

Even over de kramp: de mevrouw van de zwangerschapsyoga vertelde dat SUNLIGHT zeep de gouden tip is tegen kramp. Gewoon die zeep onder je matras leggen en nooit geen kramp meer (zegt ze).
Verder is het niet echt mijn ding hoor, dat yoga (lief dat je er nog naar vroeg DuchessX). Ik doe liever andere dingen dan 75 minuten op een matje tussen 10 andere dames allerlei ademhalingsoefeningen doen en doen wie het langst de kleermakerszit volhoudt (ik niet!) en ogen sluiten en nog een keer ademen etc etc Maar desondanks heb ik er ook wel 2 goede tips uit kunnen halen, dus ik ga volgende week gewoon braaf weer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:27:01 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71242318
Dat klinkt ook leuk Huup. eens beebje toespreken straks
ik zelf zit aldoor met 06-08-09 in m'n hoofd, dit ivm cijfers die weer met Thijs in verband staan.
(06-09 & 09-06)
pi_71243367
Stiemie, zou wel grappig zijn als je dat nog een keer doet...

Martine, netjes van kwantum!

Ik probeer 8-8 te vermijden, dan is lief al jarig... Aan de andere kant... scheelt wel weer een kadootje kopen, hahaha.
Fake it till you make it...
pi_71244397
Goedemorgen (nog net hè )! meld... alles rustig hier..

BJ 17 weken
Urla 39 weken Lang kan het niet meer duren Mijn man had ingezet op de 21e, maar ja...

Lily, lekker nachtje zo
Poppedein Je bent lief. En eh, walvispak Geniet van je dagje sauna!
Freecell, jeetje, wat laag! Valt d'r niks aan op te krikken?

...en verder weet ik even niks
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71245189
Hihi, wat leuk om al die speculaties over data te lezen. Da's nog een beetje ver vAn mijn bed hoor, hoewel ik dan weer alles behalve kerst hoop en het liefst niet te kort op 1-1, dan is mijn oma jarig en natuurlijk jaarlijkse borrels met oud&nieuw! Maar als het komt komt het.

:x voor alle slechte slapers!
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:57:16 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71245211
Nijna mijn lief wil juist graag dat de baby op zijn verjaardag komt (17-9) dan komt hij er voortaan mooi onderuit om het te vieren

En mag ik even ernstig balen? Net de dokter gesproken over de urinekweek en mijn blaasontsteking is gewoon niet weg Dus weeeeeer medicijnen. En Linde had dus ook een blaasontsteking bleek uit de test van vrijdag. Dinsdag weer urine inleveren om te kijken of de medicijnen bij haar wel aan zijn geslagen.
pi_71246347
Poppedein, veel plezier vandaag!

Kersjes aan de cake

Xenia ik zou ook geen geduld hebben voor yoga hoor. Maar mijn nichtje heeft heel veel aan de zwangerschapsyoga heeft gehad tijdens de bevalling.

Stiemie wat balen zeg! En Linde wordt ook maar niet beter, het arme meiske...

Lily wat een tegenvallers zeg Hopelijk kan je vandaag nog wat slaap inhalen? En is er verder niet te veel schade?

Allemaal een goede dag gewenst
#geen
pi_71246415
Stiemie jeetje das balen

ik ga gewoon voor de uitgerekende datum 11-10-09 vind t op 20-09-2009 erg druk worden

Gister mn kraampakket gehad van de ohra, heb er even in gekeken maar snel weer dicht gedaan. Ben nog niet toe aan de aanblik van kraamverbanden en zo Er zat overigens nog een te lelijke luiertas bij, zo'n rugtasje met van die trektouwtjes die dan gelijk als draagbanden functioneren

[ Bericht 44% gewijzigd door martine1984 op 23-07-2009 12:35:49 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:40 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71247053
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)

doe maar de 16de
pi_71247831
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef amaranta het volgende:
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)

doe maar de 16de
Wat spreek je jezelf mooi tegen "Alles kan, behalve <<waslijst aan data>>".... hahaha.

Muhhh zou misselijkheid/duizeligheid/algehele beroerdheid ook een teken van een naderende bevalling kunnen zijn? Want zo niet, mag t van mij wel weer ophoepelen. Blegghhh. einde zelfmedelijdenverhaaltje
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:11:17 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71247925
geen idee Innepin
pi_71248089
Stiemie, wat balen van je blaasontsteking..

Nou, bijslapen gaat zeker niet lukken hoor. Ik zit al vanaf 7.45 op kantoor. School is om 14.00 uit dus kinderen daar halen en dan vakantie
Ben daardoor veel te hyper om te slapen.

Ik heb net in mijn pauze de kinderwagen met maxi-cosi opgehaald. Hij is dus niet rood (leek op de foto zo) maar oranje.
De eerste aankoop weer
De vorige eigenaresse werd een beetje emo en zei; Dag kinderwagen tegen mijn achterbak. Ik werd er zelf voor het eerst deze zwangerschap ook mooshy van.
Helemaal toen ik wegreed en naast me op de bijrijderstoel de maxi-cosi zag staan met bungelende nijntjes eraan. Het lijkt alweer zolang geleden. En ik vind het zo leuk dat ik het nog een keer ga meemaken.

eigenlijk heb ik gevoelsmatig (emotioneel) mijn eerste mijlpijl vandaag
pi_71248378
Mij zou het echt geen reet uitmaken wanneer ik beval, komt het ruim een week eerder dan is het op de verjaardag van mn man. Of misschien wel met Sinterklaas, krijgt hij lekker ieder jaar dubbelveel kadootjes!

En hij is wakker nu, ik voel heel veel bewegen

oooh Miss_Sly wat een prachtige dochter heb je! Die laatste foto met oogjes open is enorm lief zeg, heerlijk dat jullie alweer thuis zijn. Lekker genieten van jullie mooie meid

edit: Leuk Lily, de allereerste spulletjes Oranje is een gave kleur! Ik ben gek op oranje, ik zoek nog een oranje wipstoel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71248487
hoera voor je mijlpijl, lily!

alle zwangeren met kwalen en pijntjes of gewoon oprakend geduld: sterkte er mee!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:26:36 #276
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71248489
Miss Sly, gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is.
Jullie hebben er een prachtig kind van gebakken! *rammelt er weer even flink op los*
pi_71248549
miss_sly, fijn dat je weer thuis bent! en oooh ik zie net 't fotootje van Senna dat je plaatste, wat een pracht van een meisje is ze!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:31:26 #278
190853 RockabeIIa
pi_71248666
hihi poppejans, tzt lees ik je wel weer Ik denk dat je dan heel andere dingen schrijft als nu!

Lily, voelt het al wat echter nu?
Ik vind het nog steeds zo onrealistisch Tuurlijk snap ik wat er met mijn lijf en in mijn lijf gebeurt, en ik heb het zelfs kunnen zien aan de binnenkant, de kraamintake is al geweest, over 2,5 wk met verlof maar nog steeds is het onecht. Aan het kamertje is nog niets gedaan maar ik heb al wel kleertjes en het is allemaal lijstjes afwerken... Het komt vast als ik wat meer rust krijg ofzo (:? )
pi_71249103
Lily gefeliciteerd met je eerste gevoelsmatige mijlpaal

Rocka ik mag vanaf zondag bevallen, heb de baby al 10 keer van binnen mogen bekijken, kamertje is af, wasjes zijn gedaan, heb alle rust die ik wil, etc etc, maar het voelt nog steeds heel erg onrealistisch. Welke baby is er nou zo gek om in mijn buik te gaan zitten Volgens mij ga ik het nooit geloven
pi_71249137
Stiemie, ik heb dan liever een paar dagen ervoor of erna. Bij Mirte is dat aardig gelukt, 2 dagen na mijn verjaardag . En wij vieren gewoon 1 verjaardag, ik hoef niet 2 keer het huis vol dan... eigenlijk... Als ze groter is zien we wel weer hoe we het dan doen.
Balen van je blaasontsteking en Linde dus ook... Beterschap daar! Hopelijk is Linde er wel vanaf en jij ook gauw!

Innepin, geen idee... maar zo bevallen zou ook niet lekker zijn. Dus laat het dan maar ophoepelen...
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:46:54 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71249189
lily, oranje-rood is mooi en fijn dat je nu even kan genieten van dit...
doet je wasmachine het nog? De mijne wel als je nog een wasje gedraaid moet hebben...
pi_71249809
Asy, je kindje ziet er gewoon uit als een minimensje in je ticker!!! (sorry, viel me even op... )
pi_71249837
Nog een paar uurtjes.

17.30 uur echo

Heb d'r zo veel zin in. Weer kijken naar onze lieve uk
pi_71250158
Veel plezier bij de echo Ymme!!
Aawh wat is Senna een lievie

Aan de mensen die al eens eerder bevallen zijn: Is een zwangerschapscursus echt aan te raden? Ik heb ons al een tijd geleden aangemeld voor de cursus Samen Bevallen, het lijkt me wel heel leuk maar die cursus is wel weer 155 euro. We hebben nu net een financiële tegenvaller doordat er iets misgegaan is met de belastingteruggave over de hypotheek van ons nieuwe huis . Ik zou het jammer van het geld vinden wanneer ik alles wat ik geleerd heb qua puffen enzo toch weer vergeet tijdens de bevalling Of valt dat wel mee?

We gaan wel zeker weten samen naar de borstvoedingscursus
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71250356
Twinkly, ik ben nog niet bevallen maar antwoord toch even: ik vond de pufclub een stuk nuttiger dan de bv-cursus Maar dan nog, verplicht is het niet, 't kind komt er ook wel uit zonder zo'n cursus, en je hebt Fok!, onderschat niet hoeveel je hiervan kan leren Er komen hier vaak dezelfde vragen voorbij als op zo'n pufclub. Ik vond het meer gezellig dan leerzaam eigenlijk.

Ymme, veel plezier bij de echo straks!

Lily, klinkt goed, zo'n mijlpijl

Frisse lucht heeft wat geholpen. Heb maar wat anti-verveel-materiaal ingeslagen (puzzelboekjes, twee romans en een dvd ) om de dagen door te komen. Of de bevalling. Misschien vind ik het straks wel heel leuk om Jungle Book te kijken tussen de weeën door, je weet maar nooit
pi_71250500
Ik vond de pufclub ook gewoon gezellig, en leuk om andere zwangeren uit de buurt te ontmoeten, maar ik heb er helaas niks aan gehad. Maar nu liep mijn bevalling dan ook wel wat anders dan normaal. Ik heb alleen aan het wegpuffen van de persweeen wat gehad, maar dat had iemand me ook ff in 5 seconden uit kunnen leggen.
Maar wij kregen het trouwens wel gewoon vergoed via de verzekering. Misschien kan je even nakijken of dat bij jou misschien ook zo is?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:33:13 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71250701
@twinkl ik ben beide keren niet gegaan, en mis het ergens ook niet.
ja misschien de gezelligheid om idd andere zwangeren te ontmoeten.

En ja ik ga er wel gewoon vanuit dat ook deze keer het kindje er uit komt hoor
pi_71250721
Ymme, geniet van de echo!

Twinkly, ik heb wel wat gehad aan de zwangerschapscursus hoor... En ook de contacten erna zijn leuk. Spreek de dames nog steeds.
Ik vond het niet nodig om nog een tweede keer te gaan, als we eerder waren verhuist was ik in onze nieuwe woonplaats denk ik ook gegaan, maar dan meer om de contacten.
De bv cursus vond ik op zich ook nog wel interessant, maar ik denk dat ik aan de pufclub meer heb gehad.
En wat Tessie zegt, soms kan je van je verzekering (ziektekosten) een gedeelte terug krijgen, de moeite waard om even uit te zoeken.

Innepin, junglebook ze onder het puffen .

Een of andere slimme krantenbezorger heeft hier het plaatselijke suffertje half in de brievenbus gepropt en de rest er in de stromende regen uit laten steken.
Hele krant was doorweekt, er lag een sloot water IN mn brievenbus, waardoor de rest van de post dus ook niet droog is gebleven. Helder licht...
pi_71251280
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef bixister het volgende:
hoera voor je mijlpijl, lily!
Thx
Ja, mijlpalen heeft iedereen al dus ik dacht, weer eens wat anders
pi_71251333
Mijn wasmachine doet het nog, Asyniur. Was wel erg smerig wegens het rioolwater.
Het is nog steeds een natte kledderboel in de kelder, bah.

Twinkly, ik weet het niet. Ik heb bij geen van de zwangerschappen een cursus gevolgd.

ymme, leuk, echo straks

oh, was trouwens grappig net op school. Ik liep met de jongens richting auto en ze zien de kinderwagen al achterin staan (best een groot ding) en de reactie van de jongste; Whoooaaah, de baby is er!!
Stapt enthousiast in, ziet de maxi-cosi op de bijrijderstoel: mama, het zijn er twee!

haha

[ Bericht 68% gewijzigd door lily op 23-07-2009 15:00:56 ]
pi_71251941
(Nijna, dan kun je even bellen met de bezorgservice. niet om een uitbrander te geven ofzo, maar dan letten ze er een volgende keer wat beter op...)

wat een lieve reactie van je zoontje Lily
pi_71252039
Lily heerlijk hoe kinderen kunnen reageren

Immy veel plezier bij de echo vanavond
pi_71252435
haha Lily geweldig!

Goed idee Tessie, ik heb net gebeld met de VGZ en ze vergoeden 100 euro voor cursussen ter voorkoming van lichamelijk ongemak die vallen onder de ggd, riagg, kruiswerk, thuiszorg. En daar valt Samen Bevallen niet onder En de borstvoedingscursus (50 euro) vergoeden ze ook niet.
Misschien dat wanneer ik de kwitantie opstuur ze het toch nog onder alternatieve zorg laten vallen, ik hoop het...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:25:46 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71252487
Twinkly, ook niet als je uitgebreid aanvullend bent? Die dekt meestal een stuk meer. En inderdaad. Gewoon opsturen. Heb ik met mijn bril toen ook gedaan. Niet geschoten is altijjd mis!!
(ik had het mis helaas)
pi_71252600
Nee, wij zijn beperkt aanvullend verzekerd via de collectieve verzekering van het werk van mijn vriend, moeten we volgend jaar wel wat aan gaan doen!

Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen! Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA Het kamertje wordt leuk!! Groen!!
pi_71252628
Ben net weer goedgekeurd bij de vk. Mijn meisje ligt heel eigenwijs met haar hoofd naar boven Maar ze heeft nog een week of 10 om te draaien
De naam van mijn vriend is er nu bij gezet op de kaart. Waar een mens al niet blij van wordt
Morgen gaan we naar het gemeentehuis om de erkenning te regelen en zondag naar zijn ouders. Die heb ik al ruim een half jaar niet meer gezien, dus ik vind het best een beetje spannend. Maar ze zijn heel erg blij dat het weer goed is en moesten er allebij van huilen vertelde hij.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:30:03 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71252637
Ik heb trek in koffie maar mn mond is nog half verdoofd van de tandarts
Dan maar door een rietje?

Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!

Ymme bofkont, straks weer een echo! Geniet ervan!

Mijsje, ik wil het een keer gezegd hebben maar ik vnid het zo dapper van je dat je hier zo vaakt komt posten en kijken ik hoop dat je snel mag komen met een baby in de buik. Dat zal het dubbel leuk voor je maken.
Hoe gaat het nu met je? En met je mama?

Wie had het nou gisteren over een borstvoedingsketting? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen? Hoe weet je dan of je linker of je rechter borst aan de beurt is? Met zo;n armband (die ik zelf overigens ook maak Ik spam geen websites) snap ik het wel maar zo'n ketting niet.
Heeft er iemand ene linkje voor me? Wellicht is dat ook leuk om zelf te gaan maken!
pi_71252737
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef Twinkly het volgende:
Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen! Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA Het kamertje wordt leuk!! Groen!!
Gefeliciteerd!!
pi_71252830
Gefelici Twinkly!

Zo'n armband had ik ook, praktisch Ga ik weer veel gebruiken wrs

En Xenia: nog tijd genoeg om te draaien toch?
pi_71252988
Gefeliciteerd, Twinkly
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!
Yep.
De kinderen hebben vandaag de laatste gehad.
En wat heerlijk, 6 weken vrij. Dat is wel een voordeel van juf zijn, ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')