abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71225688
Winden en boeren check
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 19:54:21 #204
5428 crew  miss_sly
pi_71225773

Wij zijn weer thuis, Senna, schaap en ik!
Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.

Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard is Toen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.

Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldig Maar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik

Nog eentje van vandaag, op de commode in haar eigen kamertje

En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.

Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Voor alle anderen geldt hetzelfde, alleen duurt het nog ietsje langer

[ Bericht 8% gewijzigd door miss_sly op 22-07-2009 20:00:32 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:02 #205
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71225825
Heej, daar is de verse mama! Leuk dat je nog even gedag komt zeggen, en Senna is inderdaad een ongelooflijk dotje Ik zal je bevallingsverhaal zéker lezen, zodra je eraan toe bent om het op te schrijven!
3!
pi_71225847
Freecell, ik ga het wel proberen morgen, moet eerst nieuwe "nanaï" halen, want ze zijn op (kleine veelvraat lust ze graag).

Misssss, daar ben je . Jij moet helemaal niet bijlezen (dat MAG en dan alleen als je er zin in hebt en tijd voor hebt), lekker genieten van je mooie meiske!!! Ze is echt een cutie!!!
Enne... tot gauw bij de beebjes .
Fake it till you make it...
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:49 #207
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71225856
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
20 09 2009, da's mijn uitgerekenden datum. Vier procent kans, zeggen ze toch? Is een mooie datum, maar ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat dat 'm niet wordt.
ik vind zelf de kans bij mij al vergroot aangezien ik bij mijn eerste ook met de bevalling begon op 38w5d. Jammere dat ie pas kwam op 39wk exact maar toch! De 2e x gaat sneller toch? Anders word ik boos
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:58:24 #208
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71225927
Chan, dat is goed nieuws

En verder heb ik alles braaf gelezen maar weet niet meer waar ik op wilde reageren
Jullie zijn in ieder geval vermakelijk, zit hier met een grijns op m'n gezicht!
.... met gevoel voor drama....
pi_71225984
He Miss, ben wel benieuwd hoor naar je verhaal, maar dat Senna de moeite waard was, was wel duidelijk na die mooie foto's van Schaap. Wow!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:00:47 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71226026
Hai Miss_Sly
Jij bikkel, zomaar even bevallen van zo'n mooie dochter!
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 20:02:48 #211
43556 miss_dynastie
pi_71226106
Welkom thuis miss_sly en Senna!
pi_71226184
Miss, wat leuk dat je even om het hoekje komt kijken!

Wat een mooi meisje he, kleine Senna. Zo bijzonder en moeilijk voor te stellen dat ze in je buik heeft gezeten.

Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Geniet van elkaar!
pi_71226302
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:

Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.

Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard is Toen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.

Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldig Maar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik

[ afbeelding ]

En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.

Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Wat een hoop haar heeft ze al zeg! Mooie Senna
pi_71226676
Hee Miss sly! Welkom thuis
Senna is prachtig, veel plezier in het babietjestopic, gij moeder!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:21:10 #215
190853 RockabeIIa
pi_71226860
wb miss_sly en co
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:21:38 #216
5428 crew  miss_sly
pi_71226874
innepin, sorry dat ik voor ben gekropen en Urla ook
Nijna, geen datumtweeling.

Succes meiden, nog even!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:23:30 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71226946
en of ze haar heeft Miss Sly! Dat had de echomeneervrouw echt goed gezien!!!
pi_71226951
wat een heerlijk bol toetje heeft Senna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:26:14 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71227055
Wat een lekker koppie haar heeft Senna miss Sly, en welkom thuis weer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71227127
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef miss_sly het volgende:

Succes meiden, nog even!
Lekker belangrijk zeg.
Ik ben hartstikke blij voor jou
pi_71227618
quote:

Jammer, maar helaas . Het was leuk geweest natuurlijk, maar ik gun het je van harte hoor
pi_71227930
MissSly, ik vind Senna zoooo schattig! Die haartjes zijn zo lief!

Innepin, ik ga toch ook maar ff terug lezen in het rammelaarstopic haha
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:02:22 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71228393
miss_sly en senna welkom thuis
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 21:03:27 #224
5428 crew  miss_sly
pi_71228437
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef innepin het volgende:

[..]

Lekker belangrijk zeg.
Ik ben hartstikke blij voor jou
Dat weet ik ook wel, maar ik kan me zoo goed voorstellen dat je er genoeg van hebt, ook wil en dan gaat er iemand die later uitgerekend is, ook nog eens eerst.

Ik hoop dat jullie ook snel zover zijn, want ik weet nu hoe geweldig je je voelt als je dat mopje dat nu in je buik zit, op je buik hebt liggen

pi_71228473
Miss, je bent een liefie
pi_71228519
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:51 schreef freecell het volgende:
Winden en boeren check
Check.

O wacht, ik ben niet zwanger
pi_71228541
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een mooi lief meisje is het
pi_71230053
Oh wat een lieffie! (senna) Fijn dat jullie weer thuis zijn!

Chan, heel mooi dat alles goed was!

Rocka, wordt een gezellige dag dan die 20e....die hadden wij ook bedacht hierzo.

Sssserpente, lekkage! Nou er komt iig iets bij jou, ik kan knijpen wat ik wil, er gebeurt niks hoor.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:51:08 #229
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71230226
Juup....

Wat een lieve foto van Senna!

enne.... nog even offtopic... ja kaas en kiwi combineert prima. Dit was de eerste keer dat ik t maakte maar gaat zeker in de herhaling. (ik had wel veldsla ipv ijsberg)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:33:43 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_71231954
Nou, dat wordt dan gezellig de 20ste september, want ik wil ook die dag! Wij zijn ook al op zo'n mooie dag getrouwd (040408) dus dan moet dit toch ook lukken. Bovendien levert het me dan precies de drie dagen extra verlof op die ik nodig heb voor wat vakantiedagen. Redenen genoeg dacht ik zo Al vind ik 290909 ook leuk hoor!
Miss, Senna is echt prachtig!
En Ssserpente, welkom in de wereld van de lekkende melkfabriekjes! Het gaat hier ook gestaag door, gelukkig alleen in den nacht en als ik op mijn zij lig. Maar..alles voor het goede doel!
En Chan, gelukkig, het viel mee..opluchting.
Hier heeft het net effe goed geplenst, dus het is wat afgekoeld. Ga ik mooi zo mijn bedje in. Morgen komen mijn eigenste pap en mam hier mee poetsen en klussen, heb er al helemaal zin in. Slaap lekker allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:07:36 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71233287
ik ga ook eens het bed in klauteren, wat is dat toch weer hoog....
zeiltje ligt er ook in.

en verder ook nergens geen last meer van gehad, zelfs geen harde buiken ed
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:52:36 #232
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71235278
Wat is Senna mooi, Miss-Sly!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_71236652
wat een hoop dibbs voor 20-9; ik ben benieuwd wie die datum in gaat pikken

Miss wat klink je gelukkig mooi zo! En Senna
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71237710
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef Chan het volgende:
Dank jullie voor alle aanmoedigingen en lieve reacties en alles!

Zo ik ben weer thuis, wat een lange dag zeg. Eerst liep de gyn al behoorlijk uit. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het eerste wat ie zei: nou dat ziet er best netjes uit! Dus ik: huh? Dus ik heb me voor niks zoveel zorgen gemaakt? Want in verhouding tot vorige keer is babylief nagenoeg niet gegroeid en zit al onder de lijntjes... Dus hij kijkt... Sja, maar hij is wel íets gegroeid dus niks om je zorgen om te maken... Nou ok... pffff
Daarna nog wel weer aan de ctg gehangen, die was super netjes net als altijd en de artsassistente heeft me nog een keer extra verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang de groeilijn maar niet afbuigt en als dat wel gebeurt dat ze me zullen inleiden.
Daarna mochten we nog even op de verlosafdeling kijken, omdat ik niet meer naar zo'n informatieavond kan want die is pas weer over een tijdje.
Over twee weken weer een groeiecho, als ik nog niet bevallen ben zei ie er bij

Nou ik ga vanavond eens proberen bij te lezen, loop alweer een half topic achter geloof ik!
Even een snelle posting, was op bezoek en had de tijd vergeten en nu moet ik naar bed

Chan ik ben blij verrast! Wat een goed nieuws en wat fijn dat je ook nog op de verlosafdeling kijken mocht

Miss en Senna, welkom thuis!!! Wat een prachtige foto weer van Senna En wat lief zoveel haartjes Ik ben zo blij voor je Miss, dat je eindelijk eindelijk eindelijk je meisje thuis hebt Je bent gewoon echt mama nu Het is je zo ontzettend gegund

Ik heb andere postings wel gelezen maar ik ben even kwijt wie wat en waar.

Oh ja, BJ had een real heavy day en ging ontspannen met een boek. Ik hoop dat dat goed gelukt is meid!

Voor alle anderen gewoon een , omdat jullie ook belangrijk zijn hoor

Mijn moeder kon de baby steeds voelen en mijn vader steeds nét niet Hadden ze bijna ruzie over ghehehe, was erg grappig En ook wel sneu voor mijn vader...

Trusten mensen!
#geen
  donderdag 23 juli 2009 @ 06:28:42 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71239277
goedemorgen allen!

@Miss Sly, wat een onwijs mooi beebje! echt heeeeeel lief... en wat fijn dat jullie nu gezellig bij schaap thuis zijn.. veel plezier in de andere topics en tot over een paar maanden haha

@Chan, wat een opluchting voor jou! hopen dat je zo doorgaat!

@Sssserpente, wat een lief verhaaltje van jou en je beebje! wat lief dat ze je zo volgt... en tja die lekkage is een goed teken toch??

@iedereen; wat lief dat jullie aan me denken! Ik ben inderdaad gister met een boek op de bank gaan liggen, tot aan het eten gelezen.. en na het eten nog verder ingestort, helemaal moe, en beroerd ervan,
dus ik lag voor acht uur op bed en sliep voor negenen al....
en nu dus net mijn bed weer uit en voel me eigenlijk alweer wat beter, nu ff ontbijten en dan zo weer richting werk.

fijne dag allemaal!

en nog ff een ego-postje; 17 weken vandaag!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71239304
BJ werk ze. Lekker dat je je beter voelt na een goede nacht slaap! 17 wkn .

Ik meld me met buikbaby. Betere nacht dan die hiervoor. Wel wakker geworden van regen/onweer.
pi_71239744
quote:

Succes meiden, nog even!
Maakt niet uit joh. Ik ben erg blij voor je dat Senna vanzelf gekomen is.
En dat hormonale gebrabbel van mij is ook ergens goed voor geweest.
Ik was eerst toch ook nog enigszins angstig voor mijn bevalling. (bepaalde elementen daarvan), maar eigenlijk zijn die nu helemaal weg. Ik wil nu ook gewoon m'n meisje zien/vasthouden en kunnen ruiken. Lekker freutelen en natuurlijk m'n leventje ook weer oppakken. Ik leef nu in zo'n klein wereldje op oma nivo dat vind ik nu zo'n beetje echt wel genoeg geweest. Ik wil m'n lichaam ook graag weer terug.
Bevallen doet verrekte veel pijn. Op een bepaald punt dacht ik toch echt de hel te zien, maar dat gaat voorbij en idd Het is het allemaal zo waard.
De pijn en alles eromheen interesseren me gewoon niet meer. Ik ben er klaar voor nu. Laat maar komen ik weet dat ik het kan en zal straks ook weer supertrots op mezelf kunnen zijn dat ik dat toch maar even gefixt heb en er gewoon een familielid bij heb voor de rest van m'n leven. M'n dochter is het waard en ik ga voor haar ook door het vuur heen zoals ik ook altijd als een tijger heb gevochten voor m'n zoon, want ik ben gewoon een mama. En elke ervaring zal onze band sterker maken.

Innepin we kunnen er ook wel een tweelingdatum van maken hoor Ik ben benieuwd of m'n voorgevoel al die tijd klopt. M'n zoon kwam 3 dagen voor due day en dat zou dan 27 July moeten zijn. M'n man had ingezet op de 26ste. Maar goed binnen nu en 3 weken is ze er gewoon altijd.

39 weken vandaag

Rocka 20-09-2009 is een hele mooie datum hoor. En je hebt als eerste patent erop.

Hier eigenlijk een rustige nacht gehad. Het is verdacht stil in m'n buik geworden. Stilte voor de storm misschien? Bij het laatste bezoek aan de VK werd me verteld dat m'n lichaam er in principe klaar voor was, maar beebje het nog fijn heeft in m'n buik. Ik had ook nog meer dan genoeg vruchtwater. Nog eventjes wachten dus op haar signaaltje om te komen. Ze dacht dat het uiterlijk net na due date toch wel gebeurt moest zijn en verwacht echt niet dat ze haar moeten halen. Da's wel positief natuurlijk.
pi_71239763
Fijn Chan, dat er niets aan de hand is

Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe babietjes komen hier. Spannend!

Hier een nacht gehad ...

Een ongelooflijk hevig onweer (rond een uur of 23.00). Echt niet normaal meer. Heftige flitsen om de seconde en knallen waar je u tegen moet zeggen. Duurde zeker 3 kwartier.
Oudste in paniek bij ons. Heeft een uur tussen ons in liggen kwetteren. Katten onrustig.
En rond een uur of 01.00 hebben we samen de kelder uit staan scheppen; finaal onder water gelopen. Het kwam uit de wasmachine.
Ik was natuurlijk net gistermiddag met de vakantiewas begonnen en er lagen dus 3 stapels (vuile) was te wachten op de grond. Alles drijfnat!
We hebben wasmachine, droger en diepvries op bakstenen gezet en het meeste water eruit gekregen.

Lekker nachtje

Nog 1 dag werken

Fijne dag allemaal!
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:28:03 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71239925
Jemig Lily, wat erg
Nou is het gelukkig maar water, maar kan me voorstellen dat je vannacht liever wat anders gedaan had dan de kelder uitscheppen. Succes met het wegwerken van de was!

BJ, werk ze! En wie weet, misschien word je zo nu en dan ineens verrast met fladdertjes en friemeltjes in je buik

Vanochtend rond 5 uur heb ik 3/4 cake opgegeten
Ik had zo'n enorme honger, gister overdag eigenlijk ook al. En vannacht, na de zoveelste keer plassen kon ik me niet meer beheersen. Was het eigenlijk alweer vergeten, toen ik vanochtend de woonkamer inkwam en de bijna-lege verpakking op tafel zag was het dan ook "Oh ja"
pi_71240037
oooh Lily, wat verschrikkelijk! Wat n nacht! Hopelijk niet al te veel schade en kun je je slaap vandaag overdag een beetje inhalen!

Channeke, ik ben héél blij te horen dat je gyn zo positief was! Over t algemeen is mama's buik toch echt de beste couveuse, en áls de metingen nou straks toch anders uit zouden wijzen en uk blijkt toch af te buigen in groei, dan weet je dat ze dat serieus nemen en in zullen grijpen! Fijn iig dat je volgende x gelijk terecht kan! Maar hoe spannend dat die volgende x misschien wel helemaal niet meer komt!

Duchess, hahaha wat heerlijk dat je ouders nu al vechten om hun kleindochter! Ik heb ook zo'n eigewijsje in mn buik die ineens verdacht rustig is als ik iemand anders haar dikke billen wil laten voelen!

Ik wil nog veel meer reageren, maar doe dat nu vanaf mn foon wat me inmiddels n halve smsduim oplevert, dus ff in t bijzonder een dikke kus voor mama sly die zo lief is om hier nog even afscheid te komen nemen en aan iedereen te denken! Een hele héle dikke kus voor innepin, urla en nijna voor die aller allerlaatste zenuwslopende laatste loodjes! En een laatste dikke knuffel voor iedereen die m goed kan gebruiken!

Ik ga mn walvispak aantrekken en me klaarmaken voor mn dagje sauna! Adios!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71240159
"Goede"morgen allemaal!

Lily, wat een helse nacht! Verder geen schade aan kelder of apparatuur?

Kersjes, wassie lekker die cake? Ik heb gisteren een chocoladetaart gebakken, misschien houd ik wel een stukje voor je over Ik denk dat één hap genoeg calorieën voor een week bevat.

Ook hier een fijn nachtje dankzij vier zoemende kamergenootjes (die ik vanochtend pas de nek om heb kunnen draaien). Ben om drie uur maar achter de computer gaan zitten. Daarna een beker warme melk gemaakt en om 4 uur mijn bed weer ingekropen. Sliep tegen vijven en om half zeven ging de wekker weer

Maarrrrrrrrr voel me eigenlijk best fris! Vond het ook wel gezellig, baby in buik was ook wakker

Urla, ik smelt helemaal van jouw verhaal over bevallen enzo... Ik krijg er bíjna zin in!
pi_71240179
Lekker genieten vandaag Poppedein! En mag ik een verslag van de massage?

Lily Wat een nacht! Daar wordt je toch echt niet blij van! Pfff.

Kersjes driekwart Ik geloof niet dat ik dat red, haha

Edit: en goedemorgen Sorbo

Mijn bloeddruk is trouwens weer lekker zwanger Ik ben helemaal wiebelig.
pi_71240205
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:34 schreef Poppedein het volgende:

Ik ga mn walvispak aantrekken
Foto's!!

HAVE FUN!
pi_71240230
Urla, mooi geschreven!
Herkenbaar, je lijf wel weer terug willen en weer verder willen met je leventje... Nog eventjes! 39 weken .

Lily, wat een nacht!

Hier ook veel weerlichten (gelukkig niet zo harde donder) en een bak regen waar je u tegen zegt.
Maar het is nu droog gelukkig.

Poppedein, fijne dag!
pi_71240320
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:46 schreef freecell het volgende:

Edit: en goedemorgen Sorbo

Mijn bloeddruk is trouwens weer lekker zwanger Ik ben helemaal wiebelig.

Irritant Freecell. Lage bloeddruk?? Had ej dat de vorige keer ook?
pi_71240396
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:55 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Irritant Freecell. Lage bloeddruk?? Had ej dat de vorige keer ook?
Mja, de vorige keer had ik vanaf het begin tot het eind een bovendruk tussen de 85 en 100 en een onderdruk tussen de 40 en 60. Meestal rond de 50.

Zo te voelen nu weer.
pi_71240709
O nee Lily. Zul je net zien dat er zoiets gebeurt vlak voor de vakantie.
Doet je wasmachine het eigenlijk nog? Misschien alleen een slangetje losgeschoten.

Sorbootje Alvast een voorproefje mogen meemaken met beeb tijdens de nachtelijke verzorgingsuurtjes.
Die uurtjes vond ik altijd zo intiem. Juist omdat de rest van de wereld slaapt en met alle rust om je heen zo lekker op kunt gaan in je kindje.

Bah Freecell Lage bloeddruk is niet tof. Pas maar goed op dat je niet onderuit gaat.
pi_71240724
Miss, wat fijn dat jullie thuis zijn. Als ik je post lees kan ik niet anders dan glimlachen... het klinkt leest zo gelukkig. veel plezier in het andere topic. En geniet van je meisje, wat is ze mooi

Freecell, jeetje das echt een lage bloeddruk

Ik heb bijgelezen maar ben alles weer vergeten voor iedereen die het nodig heeft

Hier gister samen met lief de lijst om t behang op de muur geplakt in de babykamer, weer een puntje klaar van de lijst Gordijnen zijn terug gebracht naar de kwantum afgelopen maandag, en ze worden kosteloos hermaakt op de juiste maat, ze maken ze zelfs nog een paar cm langer om dat we dat per ongeluk zelf fout hadden opgemeten... enig nadeel het duurt nog 4 weken. Had graag het kamertje klaar gehad van t weekend, zodat ik het kon showen aan iedereen op mn verjaardag a.s. zondag.

Heb weer heerlijk geslapen vanacht alleen weer veel te kort natuurlijk ... werd vanmorgen wakker met kramp in mn kuit. Hij is nog steeds stijf en lichtelijk pijnlijk
pi_71240825
Urla, ik kan me inderdaad voorstellen dat dat heel intieme uurtjes zijn. Vond het gedoe in mijn buik ook wel weer erg fijn vannacht. Dat maakt een hoop goed zeg maar.

Hoi Martine
pi_71240872
Goede service van de Kwantum Martine!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71240933
Hoi Sorbootje
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:45:26 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71241214
Miss sly wat hebben jullie een mooie dochter! En wat heeft ze al veel haar! Kijk haar daar nou gewoon ligggen in dat kamertje... wie had dat een jaar geleden gedacht...

Mensen ik wil eigenlijk ook wel 20-09-2009 aangezien ik er ook al 1 heb van 20-07-2007 Mocht het de 20e te druk worden met alle dames met plannen, dan ga ik ook wel akkoord met 09-09-2009
pi_71241503
Goeiemorgen!

Lily omg wat een nacht

Poppedein veel plezier met walvissen ik hoop dat je t leuk hebt.

En een voor iedereen die em kan gebruiken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:58:12 #254
190853 RockabeIIa
pi_71241582
Smogs

Jeetje Lily, hard gewerkt vannacht dus! Balen ook zeg...

Stiemie, het zou wat zijn he, gewoon met 8-9 man tegelijk bevallen op 20-09-2009
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:58:24 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71241587
oeh, bar slijmprop verloren... of toch niet?

huup aan het rekenen

asy, wat balen dat het jou ook niet mee zit, zeg! vermoeid en last van je rug...

een voor de slechte slaapsters

sorbo, wat een duidelijke echofoto's!

rocka, balen dat je werk zo blijft tegenvallen!

blaasontstekingsdames, sterkte ermee!

note to self: bijgelezen tot post 150
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:04:57 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71241765
mogguh,

Hier heerlijk geslapen, wel geregeld uit bed kunnen klauteren naar m'n porseleinen vriendje

Alle babywasjes zijn weg
Ik ben er volgens mij ook klaar voor
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:10:29 #257
190853 RockabeIIa
pi_71241884
Volgens mij is je lijf ook bezig zich klaar te maken Bar!
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:13:01 #258
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71241950
Sorry dames, ik ben te moe om alles bij te lezen, maar ik zag wel een foto van Senna voorbij komen. Wat een poppie ... die haartjes
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:14:15 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71241977
m'n lijf is momenteel lekker rustig, en eigenlijk geniet ik daar even van, normaal een behoorlijk druk bewegelijk kindje, nu nog wel maar een stuk minder heftig.

Heb ook geen last meer gehad na het toileteren, geen harde buiken niks meer.
zo maar wat opruimen en als dan het week wat op klaart eens richting de stad denk ik.
pi_71241999
Leek mij ook wel wat 20-09-2009, maar nu wordt het me te druk op die dag hoor! (en ik vind het ook wel iets te snel...)
pi_71242135
hahaha oooooh jongens als jullie toch allemaal voor die 20-9 gaan dan kom ik echt niet meer bij hoor Lekker druk dan idd, maar dat houdt het F5-en wel spannend

Bar ik vind 07-08-09 wel een mooie datum voor jou trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71242173
Miss Sly, welkom thuis! Wat hebben jullie een mooi meisje gemaakt! Ik vroeg me af, is het gevoel van ongeloof dat je tijdens de zwangerschap zo vaak had nu helemaal weggevallen met de komst van Senna? Of is het soms nog steeds onwerkelijk?

Chan, echt supergoed nieuws! Wel heel erg dat je zo enorm in de spanning hebt moeten zitten, terwijl dat dus gewoon ook anders had gekund.

Poppedein, geniet van je dag vandaag! Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, zo'n zwangerschapsmassage

Even over de kramp: de mevrouw van de zwangerschapsyoga vertelde dat SUNLIGHT zeep de gouden tip is tegen kramp. Gewoon die zeep onder je matras leggen en nooit geen kramp meer (zegt ze).
Verder is het niet echt mijn ding hoor, dat yoga (lief dat je er nog naar vroeg DuchessX). Ik doe liever andere dingen dan 75 minuten op een matje tussen 10 andere dames allerlei ademhalingsoefeningen doen en doen wie het langst de kleermakerszit volhoudt (ik niet!) en ogen sluiten en nog een keer ademen etc etc Maar desondanks heb ik er ook wel 2 goede tips uit kunnen halen, dus ik ga volgende week gewoon braaf weer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:27:01 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71242318
Dat klinkt ook leuk Huup. eens beebje toespreken straks
ik zelf zit aldoor met 06-08-09 in m'n hoofd, dit ivm cijfers die weer met Thijs in verband staan.
(06-09 & 09-06)
pi_71243367
Stiemie, zou wel grappig zijn als je dat nog een keer doet...

Martine, netjes van kwantum!

Ik probeer 8-8 te vermijden, dan is lief al jarig... Aan de andere kant... scheelt wel weer een kadootje kopen, hahaha.
pi_71244397
Goedemorgen (nog net hè )! meld... alles rustig hier..

BJ 17 weken
Urla 39 weken Lang kan het niet meer duren Mijn man had ingezet op de 21e, maar ja...

Lily, lekker nachtje zo
Poppedein Je bent lief. En eh, walvispak Geniet van je dagje sauna!
Freecell, jeetje, wat laag! Valt d'r niks aan op te krikken?

...en verder weet ik even niks
pi_71245189
Hihi, wat leuk om al die speculaties over data te lezen. Da's nog een beetje ver vAn mijn bed hoor, hoewel ik dan weer alles behalve kerst hoop en het liefst niet te kort op 1-1, dan is mijn oma jarig en natuurlijk jaarlijkse borrels met oud&nieuw! Maar als het komt komt het.

:x voor alle slechte slapers!
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:57:16 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71245211
Nijna mijn lief wil juist graag dat de baby op zijn verjaardag komt (17-9) dan komt hij er voortaan mooi onderuit om het te vieren

En mag ik even ernstig balen? Net de dokter gesproken over de urinekweek en mijn blaasontsteking is gewoon niet weg Dus weeeeeer medicijnen. En Linde had dus ook een blaasontsteking bleek uit de test van vrijdag. Dinsdag weer urine inleveren om te kijken of de medicijnen bij haar wel aan zijn geslagen.
pi_71246347
Poppedein, veel plezier vandaag!

Kersjes aan de cake

Xenia ik zou ook geen geduld hebben voor yoga hoor. Maar mijn nichtje heeft heel veel aan de zwangerschapsyoga heeft gehad tijdens de bevalling.

Stiemie wat balen zeg! En Linde wordt ook maar niet beter, het arme meiske...

Lily wat een tegenvallers zeg Hopelijk kan je vandaag nog wat slaap inhalen? En is er verder niet te veel schade?

Allemaal een goede dag gewenst
#geen
pi_71246415
Stiemie jeetje das balen

ik ga gewoon voor de uitgerekende datum 11-10-09 vind t op 20-09-2009 erg druk worden

Gister mn kraampakket gehad van de ohra, heb er even in gekeken maar snel weer dicht gedaan. Ben nog niet toe aan de aanblik van kraamverbanden en zo Er zat overigens nog een te lelijke luiertas bij, zo'n rugtasje met van die trektouwtjes die dan gelijk als draagbanden functioneren

[ Bericht 44% gewijzigd door martine1984 op 23-07-2009 12:35:49 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:40 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71247053
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)

doe maar de 16de
pi_71247831
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef amaranta het volgende:
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)

doe maar de 16de
Wat spreek je jezelf mooi tegen "Alles kan, behalve <<waslijst aan data>>".... hahaha.

Muhhh zou misselijkheid/duizeligheid/algehele beroerdheid ook een teken van een naderende bevalling kunnen zijn? Want zo niet, mag t van mij wel weer ophoepelen. Blegghhh. einde zelfmedelijdenverhaaltje
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:11:17 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71247925
geen idee Innepin
pi_71248089
Stiemie, wat balen van je blaasontsteking..

Nou, bijslapen gaat zeker niet lukken hoor. Ik zit al vanaf 7.45 op kantoor. School is om 14.00 uit dus kinderen daar halen en dan vakantie
Ben daardoor veel te hyper om te slapen.

Ik heb net in mijn pauze de kinderwagen met maxi-cosi opgehaald. Hij is dus niet rood (leek op de foto zo) maar oranje.
De eerste aankoop weer
De vorige eigenaresse werd een beetje emo en zei; Dag kinderwagen tegen mijn achterbak. Ik werd er zelf voor het eerst deze zwangerschap ook mooshy van.
Helemaal toen ik wegreed en naast me op de bijrijderstoel de maxi-cosi zag staan met bungelende nijntjes eraan. Het lijkt alweer zolang geleden. En ik vind het zo leuk dat ik het nog een keer ga meemaken.

eigenlijk heb ik gevoelsmatig (emotioneel) mijn eerste mijlpijl vandaag
pi_71248378
Mij zou het echt geen reet uitmaken wanneer ik beval, komt het ruim een week eerder dan is het op de verjaardag van mn man. Of misschien wel met Sinterklaas, krijgt hij lekker ieder jaar dubbelveel kadootjes!

En hij is wakker nu, ik voel heel veel bewegen

oooh Miss_Sly wat een prachtige dochter heb je! Die laatste foto met oogjes open is enorm lief zeg, heerlijk dat jullie alweer thuis zijn. Lekker genieten van jullie mooie meid

edit: Leuk Lily, de allereerste spulletjes Oranje is een gave kleur! Ik ben gek op oranje, ik zoek nog een oranje wipstoel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71248487
hoera voor je mijlpijl, lily!

alle zwangeren met kwalen en pijntjes of gewoon oprakend geduld: sterkte er mee!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:26:36 #276
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71248489
Miss Sly, gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is.
Jullie hebben er een prachtig kind van gebakken! *rammelt er weer even flink op los*
pi_71248549
miss_sly, fijn dat je weer thuis bent! en oooh ik zie net 't fotootje van Senna dat je plaatste, wat een pracht van een meisje is ze!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:31:26 #278
190853 RockabeIIa
pi_71248666
hihi poppejans, tzt lees ik je wel weer Ik denk dat je dan heel andere dingen schrijft als nu!

Lily, voelt het al wat echter nu?
Ik vind het nog steeds zo onrealistisch Tuurlijk snap ik wat er met mijn lijf en in mijn lijf gebeurt, en ik heb het zelfs kunnen zien aan de binnenkant, de kraamintake is al geweest, over 2,5 wk met verlof maar nog steeds is het onecht. Aan het kamertje is nog niets gedaan maar ik heb al wel kleertjes en het is allemaal lijstjes afwerken... Het komt vast als ik wat meer rust krijg ofzo (:? )
pi_71249103
Lily gefeliciteerd met je eerste gevoelsmatige mijlpaal

Rocka ik mag vanaf zondag bevallen, heb de baby al 10 keer van binnen mogen bekijken, kamertje is af, wasjes zijn gedaan, heb alle rust die ik wil, etc etc, maar het voelt nog steeds heel erg onrealistisch. Welke baby is er nou zo gek om in mijn buik te gaan zitten Volgens mij ga ik het nooit geloven
pi_71249137
Stiemie, ik heb dan liever een paar dagen ervoor of erna. Bij Mirte is dat aardig gelukt, 2 dagen na mijn verjaardag . En wij vieren gewoon 1 verjaardag, ik hoef niet 2 keer het huis vol dan... eigenlijk... Als ze groter is zien we wel weer hoe we het dan doen.
Balen van je blaasontsteking en Linde dus ook... Beterschap daar! Hopelijk is Linde er wel vanaf en jij ook gauw!

Innepin, geen idee... maar zo bevallen zou ook niet lekker zijn. Dus laat het dan maar ophoepelen...
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:46:54 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71249189
lily, oranje-rood is mooi en fijn dat je nu even kan genieten van dit...
doet je wasmachine het nog? De mijne wel als je nog een wasje gedraaid moet hebben...
pi_71249809
Asy, je kindje ziet er gewoon uit als een minimensje in je ticker!!! (sorry, viel me even op... )
pi_71249837
Nog een paar uurtjes.

17.30 uur echo

Heb d'r zo veel zin in. Weer kijken naar onze lieve uk
pi_71250158
Veel plezier bij de echo Ymme!!
Aawh wat is Senna een lievie

Aan de mensen die al eens eerder bevallen zijn: Is een zwangerschapscursus echt aan te raden? Ik heb ons al een tijd geleden aangemeld voor de cursus Samen Bevallen, het lijkt me wel heel leuk maar die cursus is wel weer 155 euro. We hebben nu net een financiële tegenvaller doordat er iets misgegaan is met de belastingteruggave over de hypotheek van ons nieuwe huis . Ik zou het jammer van het geld vinden wanneer ik alles wat ik geleerd heb qua puffen enzo toch weer vergeet tijdens de bevalling Of valt dat wel mee?

We gaan wel zeker weten samen naar de borstvoedingscursus
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71250356
Twinkly, ik ben nog niet bevallen maar antwoord toch even: ik vond de pufclub een stuk nuttiger dan de bv-cursus Maar dan nog, verplicht is het niet, 't kind komt er ook wel uit zonder zo'n cursus, en je hebt Fok!, onderschat niet hoeveel je hiervan kan leren Er komen hier vaak dezelfde vragen voorbij als op zo'n pufclub. Ik vond het meer gezellig dan leerzaam eigenlijk.

Ymme, veel plezier bij de echo straks!

Lily, klinkt goed, zo'n mijlpijl

Frisse lucht heeft wat geholpen. Heb maar wat anti-verveel-materiaal ingeslagen (puzzelboekjes, twee romans en een dvd ) om de dagen door te komen. Of de bevalling. Misschien vind ik het straks wel heel leuk om Jungle Book te kijken tussen de weeën door, je weet maar nooit
pi_71250500
Ik vond de pufclub ook gewoon gezellig, en leuk om andere zwangeren uit de buurt te ontmoeten, maar ik heb er helaas niks aan gehad. Maar nu liep mijn bevalling dan ook wel wat anders dan normaal. Ik heb alleen aan het wegpuffen van de persweeen wat gehad, maar dat had iemand me ook ff in 5 seconden uit kunnen leggen.
Maar wij kregen het trouwens wel gewoon vergoed via de verzekering. Misschien kan je even nakijken of dat bij jou misschien ook zo is?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:33:13 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71250701
@twinkl ik ben beide keren niet gegaan, en mis het ergens ook niet.
ja misschien de gezelligheid om idd andere zwangeren te ontmoeten.

En ja ik ga er wel gewoon vanuit dat ook deze keer het kindje er uit komt hoor
pi_71250721
Ymme, geniet van de echo!

Twinkly, ik heb wel wat gehad aan de zwangerschapscursus hoor... En ook de contacten erna zijn leuk. Spreek de dames nog steeds.
Ik vond het niet nodig om nog een tweede keer te gaan, als we eerder waren verhuist was ik in onze nieuwe woonplaats denk ik ook gegaan, maar dan meer om de contacten.
De bv cursus vond ik op zich ook nog wel interessant, maar ik denk dat ik aan de pufclub meer heb gehad.
En wat Tessie zegt, soms kan je van je verzekering (ziektekosten) een gedeelte terug krijgen, de moeite waard om even uit te zoeken.

Innepin, junglebook ze onder het puffen .

Een of andere slimme krantenbezorger heeft hier het plaatselijke suffertje half in de brievenbus gepropt en de rest er in de stromende regen uit laten steken.
Hele krant was doorweekt, er lag een sloot water IN mn brievenbus, waardoor de rest van de post dus ook niet droog is gebleven. Helder licht...
pi_71251280
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef bixister het volgende:
hoera voor je mijlpijl, lily!
Thx
Ja, mijlpalen heeft iedereen al dus ik dacht, weer eens wat anders
pi_71251333
Mijn wasmachine doet het nog, Asyniur. Was wel erg smerig wegens het rioolwater.
Het is nog steeds een natte kledderboel in de kelder, bah.

Twinkly, ik weet het niet. Ik heb bij geen van de zwangerschappen een cursus gevolgd.

ymme, leuk, echo straks

oh, was trouwens grappig net op school. Ik liep met de jongens richting auto en ze zien de kinderwagen al achterin staan (best een groot ding) en de reactie van de jongste; Whoooaaah, de baby is er!!
Stapt enthousiast in, ziet de maxi-cosi op de bijrijderstoel: mama, het zijn er twee!

haha

[ Bericht 68% gewijzigd door lily op 23-07-2009 15:00:56 ]
pi_71251941
(Nijna, dan kun je even bellen met de bezorgservice. niet om een uitbrander te geven ofzo, maar dan letten ze er een volgende keer wat beter op...)

wat een lieve reactie van je zoontje Lily
pi_71252039
Lily heerlijk hoe kinderen kunnen reageren

Immy veel plezier bij de echo vanavond
pi_71252435
haha Lily geweldig!

Goed idee Tessie, ik heb net gebeld met de VGZ en ze vergoeden 100 euro voor cursussen ter voorkoming van lichamelijk ongemak die vallen onder de ggd, riagg, kruiswerk, thuiszorg. En daar valt Samen Bevallen niet onder En de borstvoedingscursus (50 euro) vergoeden ze ook niet.
Misschien dat wanneer ik de kwitantie opstuur ze het toch nog onder alternatieve zorg laten vallen, ik hoop het...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:25:46 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71252487
Twinkly, ook niet als je uitgebreid aanvullend bent? Die dekt meestal een stuk meer. En inderdaad. Gewoon opsturen. Heb ik met mijn bril toen ook gedaan. Niet geschoten is altijjd mis!!
(ik had het mis helaas)
pi_71252600
Nee, wij zijn beperkt aanvullend verzekerd via de collectieve verzekering van het werk van mijn vriend, moeten we volgend jaar wel wat aan gaan doen!

Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen! Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA Het kamertje wordt leuk!! Groen!!
pi_71252628
Ben net weer goedgekeurd bij de vk. Mijn meisje ligt heel eigenwijs met haar hoofd naar boven Maar ze heeft nog een week of 10 om te draaien
De naam van mijn vriend is er nu bij gezet op de kaart. Waar een mens al niet blij van wordt
Morgen gaan we naar het gemeentehuis om de erkenning te regelen en zondag naar zijn ouders. Die heb ik al ruim een half jaar niet meer gezien, dus ik vind het best een beetje spannend. Maar ze zijn heel erg blij dat het weer goed is en moesten er allebij van huilen vertelde hij.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:30:03 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71252637
Ik heb trek in koffie maar mn mond is nog half verdoofd van de tandarts
Dan maar door een rietje?

Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!

Ymme bofkont, straks weer een echo! Geniet ervan!

Mijsje, ik wil het een keer gezegd hebben maar ik vnid het zo dapper van je dat je hier zo vaakt komt posten en kijken ik hoop dat je snel mag komen met een baby in de buik. Dat zal het dubbel leuk voor je maken.
Hoe gaat het nu met je? En met je mama?

Wie had het nou gisteren over een borstvoedingsketting? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen? Hoe weet je dan of je linker of je rechter borst aan de beurt is? Met zo;n armband (die ik zelf overigens ook maak Ik spam geen websites) snap ik het wel maar zo'n ketting niet.
Heeft er iemand ene linkje voor me? Wellicht is dat ook leuk om zelf te gaan maken!
pi_71252737
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef Twinkly het volgende:
Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen! Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA Het kamertje wordt leuk!! Groen!!
Gefeliciteerd!!
pi_71252830
Gefelici Twinkly!

Zo'n armband had ik ook, praktisch Ga ik weer veel gebruiken wrs

En Xenia: nog tijd genoeg om te draaien toch?
pi_71252988
Gefeliciteerd, Twinkly
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!
Yep.
De kinderen hebben vandaag de laatste gehad.
En wat heerlijk, 6 weken vrij. Dat is wel een voordeel van juf zijn, ja
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:39:40 #301
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71253008
Twinkly gefeliciteerd met jullie as huwelijk...

Miss Sly en Schaap van harte met jullie zo gewenste meisje en dat jullie maar heel erg van haar mogen genieten. Senna welkom op de wereld waar zoveel mensen zijn die om je geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')