ik vind zelf de kans bij mij al vergroot aangezien ik bij mijn eerste ook met de bevalling begon op 38w5d. Jammere dat ie pas kwam op 39wk exact maar toch! De 2e x gaat sneller toch? Anders word ik boosquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
20 09 2009, da's mijn uitgerekenden datum. Vier procent kans, zeggen ze toch? Is een mooie datum, maar ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat dat 'm niet wordt.
Wat een hoop haar heeft ze al zeg! Mooie Sennaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn weer thuis, Senna, schaap en ik!
Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.
Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard isToen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.
Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldigMaar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik
Nog eentje van vandaag, op de commode in haar eigen kamertje![]()
[ afbeelding ]
En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.
Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Voor alle anderen geldt hetzelfde, alleen duurt het nog ietsje langer
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef miss_sly het volgende:
innepin, sorry dat ik voor ben gekropen en Urla ook
Nijna, geen datumtweeling.
Succes meiden, nog even!
Jammer, maar helaasquote:
Dat weet ik ook wel, maar ik kan me zoo goed voorstellen dat je er genoeg van hebt, ook wil en dan gaat er iemand die later uitgerekend is, ook nog eens eerst.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef innepin het volgende:
[..]Lekker belangrijk zeg.
![]()
Ik ben hartstikke blij voor jou![]()
Wat een mooi lief meisje is hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn weer thuis, Senna, schaap en ik!
Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.
Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard isToen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.
Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldigMaar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik
Nog eentje van vandaag, op de commode in haar eigen kamertje![]()
[ afbeelding ]
En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.
Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Voor alle anderen geldt hetzelfde, alleen duurt het nog ietsje langer
Even een snelle posting, was op bezoek en had de tijd vergeten en nu moet ik naar bedquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef Chan het volgende:
Dank jullie voor alle aanmoedigingen en lieve reacties en alles!
Zo ik ben weer thuis, wat een lange dag zeg. Eerst liep de gyn al behoorlijk uit. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het eerste wat ie zei: nou dat ziet er best netjes uit! Dus ik: huh? Dus ik heb me voor niks zoveel zorgen gemaakt? Want in verhouding tot vorige keer is babylief nagenoeg niet gegroeid en zit al onder de lijntjes... Dus hij kijkt... Sja, maar hij is wel íets gegroeid dus niks om je zorgen om te maken... Nou ok... pffff
Daarna nog wel weer aan de ctg gehangen, die was super netjes net als altijd en de artsassistente heeft me nog een keer extra verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang de groeilijn maar niet afbuigt en als dat wel gebeurt dat ze me zullen inleiden.
Daarna mochten we nog even op de verlosafdeling kijken, omdat ik niet meer naar zo'n informatieavond kan want die is pas weer over een tijdje.
Over twee weken weer een groeiecho, als ik nog niet bevallen ben zei ie er bij
Nou ik ga vanavond eens proberen bij te lezen, loop alweer een half topic achter geloof ik!
Maakt niet uit joh. Ik ben erg blij voor je dat Senna vanzelf gekomen is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef miss_sly het volgende:
innepin, sorry dat ik voor ben gekropen en Urla ook
Nijna, geen datumtweeling.
Succes meiden, nog even!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:46 schreef freecell het volgende:
Edit: en goedemorgen Sorbo
Mijn bloeddruk is trouwens weer lekker zwangerIk ben helemaal wiebelig.
Mja, de vorige keer had ik vanaf het begin tot het eind een bovendruk tussen de 85 en 100 en een onderdruk tussen de 40quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Irritant Freecell. Lage bloeddruk?? Had ej dat de vorige keer ook?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef amaranta het volgende:
Mij maakt de datum helemaal niks uit
Als het maar niet
5 december (sinterklaas)
14 december (verjaardag van overleden broer, wil ik absoluut niet en mijn moeder ook niet)
24 december (mijn eigen verjaardag)
25 december (kerst)
26 december (kerst)
31 december (oudjaar)
1 januari (nieuwjaar)
doe maar de 16de
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef Twinkly het volgende:
Vriend is bijna man (haha dat klinkt maf)!! We gaan 5 augustus trouwen!![]()
Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan en daarna hebben we kinderkamerspullen gekocht bij de IKEA
Het kamertje wordt leuk!!
Groen!!
Yep.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |