Nope, dat zijn jullie niet, het is nu een beetje over, min of meer (als in: íets minder ergquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die winden heb ik ook, maar niet zo erg als dat boeren.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dan
ik vind zelf de kans bij mij al vergroot aangezien ik bij mijn eerste ook met de bevalling begon op 38w5d. Jammere dat ie pas kwam op 39wk exact maar toch! De 2e x gaat sneller toch? Anders word ik boosquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
20 09 2009, da's mijn uitgerekenden datum. Vier procent kans, zeggen ze toch? Is een mooie datum, maar ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat dat 'm niet wordt.
Wat een hoop haar heeft ze al zeg! Mooie Sennaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn weer thuis, Senna, schaap en ik!
Ik moet nog even bijlezen, al had ik al via mijn foon gezien dat er zoveel lieve felicitaties waren.
Uiteraard zal ik mijn bevallingsverhaal nog in het daarvoor bestemde topic, maar ik kan al wel zeggen dat ik blij was dat het vanzelf op gang kwam, dat ik de bevalling niet leuk vond (eufemisme) maar dat Senna alle verdriet, pijn en ellende meer dan waard isToen ik haar eindelijk mocht aanpakken en op mijn buik kon leggen, was alles niet meer belangrijk.
Ze is zo mooi, zo lief, zo geweldigMaar dat weten jullie al, want schaap heeft foto's gepost, begrijp ik
Nog eentje van vandaag, op de commode in haar eigen kamertje![]()
[ afbeelding ]
En nu, hoe ongelofelijk ook, ga ik een topic verder...twee eigenlijk, babietjes en moeder topic natuurlijk.
Ik ga nog even bijlezen, maar voor de LLM's: zet 'em op! Ze zijn zwaar, maar het is de moeite zo ontzettend waard!! Nog effies en jullie hebben je eigen kostbare mooie lieve geweldige kindje
Voor alle anderen geldt hetzelfde, alleen duurt het nog ietsje langer
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:21 schreef miss_sly het volgende:
innepin, sorry dat ik voor ben gekropen en Urla ook
Nijna, geen datumtweeling.
Succes meiden, nog even!
Jammer, maar helaasquote:
Dat weet ik ook wel, maar ik kan me zoo goed voorstellen dat je er genoeg van hebt, ook wil en dan gaat er iemand die later uitgerekend is, ook nog eens eerst.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef innepin het volgende:
[..]Lekker belangrijk zeg.
![]()
Ik ben hartstikke blij voor jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |