abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71204564
Nou ik vind deze al erg mooi om te zien hoor. Ben erg benieuwd naar de rest.
Werk ze

Ow en Nijna hier was al alles klaar, maar ik blijf steeds dingen zien die er echt niet zijn zeg maar of vind het gewoon niet acceptabel genoeg.
pi_71204633
wat een mooi koppie heeft Senna
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71204671
Sorbobeeb , wat leuk dat jullie nog een keer mogen.

Urla, ik hoop dat Mirte tussen de middag een tuk wil doen en dan ga ik zelf ook mar weer even plat. Het irritante is dat ik eigenlijk juist dan vanalles wil doen, maar dat moet dan toch maar even wachten. Ik schop mezelf dat bed in straks .
Nestel ze
Fake it till you make it...
pi_71204693
Ahw wat een mooierd ben je aan het bakken Sorbo
superlief ook dat aanbod van de echoscopiste!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71204747
Wat een mooie plaatjes Sorbo, en wat lief van de echodame dat jullie nog een keertje mogen komen.

Ik heb vanacht weer als een blok geslapen, maar ik blijf zo moe ... kan niet stoppen met gapen. Heel irritant.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor dat bloedsuiker uitslagen binnen zijn? Zou ik echt moeten wachten op de volgende VK afspraak voor dat ik wat hoor? Wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
pi_71204777
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:41 schreef martine1984 het volgende:
Wat een mooie plaatjes Sorbo, en wat lief van de echodame dat jullie nog een keertje mogen komen.

Ik heb vanacht weer als een blok geslapen, maar ik blijf zo moe ... kan niet stoppen met gapen. Heel irritant.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor dat bloedsuiker uitslagen binnen zijn? Zou ik echt moeten wachten op de volgende VK afspraak voor dat ik wat hoor? Wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
Ik kreeg na twee dagen een telefoontje toen de eerste uitslagen niet goed waren. Bij de derde keer waren ze wel goed en toen gewoon de uitslag bij de afspraak gekregen.
pi_71204935
Ohh sorbo wat een plaatje zeg En wat lief dat jullie nog een keer mogen!

Martine als er iets niet goed zou zijn aan de uitslagen bellen ze je toch wel lijkt me?
pi_71205022
Goedemorgen Chan.
Ik wil je nog even veel succes wensen bij de gynecoloog vandaag. Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt hoe of wat.
Toch een beetje goed kunnen slapen vannacht?
pi_71205065
@Innepin: Ik heb gehoord en gelezen dat kinine kan helpen, aangezien het uitdrijvend werkt (daarom mag je het niet tijdens de zwangerschap). Ik weet niet of het verantwoord is, maar je zou het kunnen proberen. Het zit in Bitter Lemon en het harde binnenste van een ananas. Is een grootmoedersmiddeltje.

Misschien eens op googlen...?
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_71205110
Wauw Sorbootje echt mooi om je kindje zo te zien!! Hele duidelijke foto's!

Senna wat een mooi poppetje!!

Hier vanmiddag weer controle bij de vk. Kyllian gaat voor het eerst mee naar de 'babydokter', vindt hij helemaal leuk. Hij heeft het nu regelmatig erover dat de baby als sinterklaas komt geboren wordt en dan komt hij/zij uit mama's navel.
pi_71205265
Sorbo, wat een mooie kleine meid!!!!

En die laatste foto, dat wordt vast ook een zondagskind
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71205324
CJ, volgens mij moet je enorm veel bitter lemon of ananasharten eten wil je genoeg van dat spul binnen krijgen. En als je lijf nog niet zover is dan gebeurd er vast sowieso niks...
Net als met pannenkoeken, prostaglandingesen, en al die andere (al dan niet op waarheid gebaseerde) praatjes over wat de bevalling op zou wekken... .

Meimel, leuk dat Kyllian mee gaat! Oeh geboren door je navel, nou succes dan maar vast .

Chan, succes bij de gyn!
Fake it till you make it...
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:45:19 #38
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71205856
Chan hopelijk valt het nieuws mee voor jullie

Hier alles rustig hoor.

Maar ik ga even terug komen op wat ik gister eind de middag kreeg.
toen was het pijn tijdens het laatste beetje plassen.
Vanmorgen vroeg moest ik weer, en plassen ging goed niks aan de hand, was klaar om terug naar boven te waggelen.
tot ik opstond van het toilet, steken niet te doen daar weer beneden.
heb zeker 15 min daar gezeten, want opstaan was een "hel"door de pijn.
Na 15 min ongeveer, echt met handen en voeten de trap op gestrompeld, zo m'n bed in gaan liggen, en daar het begin van harde buiken en pijn daar beneden.
duurde bij elkaar denk ik een klein uurtje.
daarna rust, en pijn enzo was helemaal weg.

En nu kan ik gewoon plassen opstaan enz enz, beetje raar maar weer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71205981
_Bar_ het eerste wat ik denk is dan blaasontsteking....maar dan zou de pijn wel aanhouden toch?
Als het iets met de baby te maken heeft dan weet ik het niet daar heb ik (nog) geen ervaring mee....
Maar wel altijd vreemd dat soort onverklaarbare dingen, die ook zomaar weer weg zijn...net of heb je het dan gedroomd ofzo

Chan succes bij Gyn, zal vast goedkomen!
pi_71206004
Ik kwam even kijken of innepin al zover was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:53:44 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71206030
ik ga ook zo de ha bellen,want zoals je zegt het komt en het gaat.
en dit is nu nog maar voor de 2de keer, en ook weer totaal anders dan de 1ste keer.
maar het is echt behoorlijk pijnlijk.
En opzich heb ik in het verleden aardig wat blaasontstekeningen gehad om het eigenlijk wel zou moeten herkennen, en dat is tot nu toe nog niet echt het geval.
pi_71206045
Dat klinkt echt gek Bar, en pijnlijk ook! Hopelijk blijft dát je verder bespaard!

Hier nog even een paar en dan zal ik ophouden met spammen. Maar niks of niemand krijgt mij voorlopig van mijn roze wolk!

Dat bovenlipje

Zo en nu écht even bijlezen!
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:59:47 #43
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71206162
Sorbootje wat een mooie plaatjes en wat lief dat ze gewoon nog een echo geven!

En Senna Wat een plaatje zeg!

Chan succes vandaag! We hopen allemaal met je mee op goed nieuws!

Hier gaat alles zijn gangetje. Linde is nog steeds niet beter (nu weer diarree door de antibiotica ) dus ik heb weer eens een dagje vrij. Ze ligt nog steeds te slapen, dus ik kan nog even lekker achter de laptop. Wel lekker om de afgelopen weken zoveel met haar mee uit te rusten, al heb ik wel het idee dat mijn buik daardoor een megagroeispurt heeft gemaakt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:01 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71206195
mooie echo's Sorboo

Net gebeld naar de assistente van de ha en mag straks even urine laten controleren.
mocht ik me nu echt zorgen maken, dan maar contackt met de verloskundige opnemen.
maar straks toch maar even een plasje ergens in opvangen (kan natuurlijk nu nergens een potje vinden met deksel wat goed dicht kan)
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:41 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71206211
Alloow mede-dikkies Hoe gaat het met iedereen? Ik hoop dat er veel goede nachtrustjes waren en vandaag veel fijne, pijn/kwaalloze dagen Heb vandaag mijn dagje vrij en ik ben wederom extréém blij dat ik mijn woensdagochtendjes eraan heb gegeven, man, ik ben kapot van het werken van de afgelopen twee dagen.. Ik heb het echt wel zwaar gehad zeg, en ik was móe! Gisteravond gingen we film kijken bij mijn broertje en ik heb gewoon knetterhard liggen slapen bij hem op de bank, best beschamend Heb dus als een blok beton liggen ronken vannacht, en strakjes wordt als het goed is ons pakketje met Dutch Design Bakery-kleertjes bezorgd Rustig dagje wil ik dus vandaag, maar eens een keer de mailtjes sturen waar ik telkens niet aan toe kom en dat soort dingetjes. Fijn!

Wat is er hier in de tussentijd ook veel gebeurd zeg Heb volgens mij wel helemaal bijgelezen, al heb ik de post waarin Bar schreef dat ze haar slijmprop kwijt is niet gevonden.. Maar Bar, wow! Ik ben benieuwd hoor, als je de slijmprop eenmaal verloren bent zal het toch zeker geen weken meer duren denk ik? Of kan dat wel? Ik doe stiekum alvast een beetje voor je duimen hoor! [edit]Autsj! Dat klinkt niet goed! Idd snel laten checken, succes ermee! [/edit]

Miss_Sly en Schaap, wáuw, wat een geweldig mooie, leuke, lieve, schattige foto's van jullie kleine Senna! Wát een koppie heeft ze, en die háártjes ook

Lijnloos, wat leuk! Ik wil eigenlijk nog heel graag naar Lowlands, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het niet zo'n heel goed plan is. Om nog maar te zwijgen van Muse en Depeche Mode, ik zit al járen te wachten om die twee bands eens live te zien, en ja hoor, nu komen ze eindelijk.. Eind november! Eikels..

Sindell, leuk dat je de foto'tjes hebt gepost, en wat lief, zo'n kleine ienie-mini beeb Die eerste is inderdaad echt heel goed te zien, supermooi!

BJ, oohh! Ik wíst het, wat leuk en bijzonder dat jij je beebje nu ook hebt gevoeld! Supergaaf, wees er maar lekker vol van en ik hoop dat het nu snel meer wordt. Er gaat bij mij nu geen dag meer voorbij dat ik ons jochie ( ) niet voel, dat is en blijft bijzonder en genieten! Wel balen dat je vannacht zo ongelooflijk slecht hebt geslapen en ook nog eens een nachtmerrie had, ik hoop echt voor jou dat dat je vandaag een beetje door gaat komen

Asyniur, och och, dat is inderdaad niet erg handig. Anderszijds begrijp ik je wel hoor, heel soms wíl je het gewoon even niet weten, die grenzen die je nu hebt. Of dan denk je dat dát kleine dingetje toch best kan? Best confronterend als dat dan ook niet lukt, is mij ook al een paar keer overkomen. Wel lief van dat hij zich er zo druk om maakt, al denk ik dat je voor jezelf al veel harder bent geconfronteerd met die grens als wanneer mensen het alleen maar zeggen en ik denk ook dat je dit niet snel een tweede keer zal doen. Doe je rustigaan meissie? Ennuhm, ik had nog niets gezegd over je echo-plaatje, maar echt, wat is 'ie mooi! Echt leuk om te zien!

Poppedein, wat een naar verhaal over de trein Ik snap het echt niet, het schijnt volgens een ex-zwangere vriendin hiero in de tram ook zo erg te zijn, ik begin echt te vrezen voor als ik strakjes misschien niet meer kan fietsen, dan moet ik dus 2 x daags in de spits in een volle randstadrail, en die dingen hebben al zo weinig zitplaatsen (en ik merk nu al dat ik rugpijn krijg als ik eventjes blijf staan) Fijn dat er toch een meneer was die het erg vond (ik denk ook echt dat die meneer zich heeft staan irriteren) en alvast een plekje voor jou heeft opgeëist. Doet me denken aan het verhaal van mijn moeder die hoogzwanger van mij met de bus naar de VK (ofzo) moest en toen wilde er ook niemand opstaan. Toen heeft de chauffeur de bus langs de weg gezet en omgeroepen dat hij niet verder wilde rijden tot iemand het fatsoen had om op te staan voor de zwangere dame. Het is dus echt iets van alle tijden, maar helaas doen de chauffeurs daar heden ten dage niets meer aan..

Sorbootje, wat een geweldig mooie en duidelijke foto's zeg! Wat supergaaf, en dan mogen jullie ook nog eens terug, wat súperlief! Jeej, gewoon nóg een keertje kijken, wat een mooi vooruitzicht.. Enjoy

Dutchess, lief van je vriendin, zoiets kan dan echt je dag goedmaken he?

Nijna, jij hebt ook al naar gedroomd Ik zou je best een batterijtje extra willen toesturen, maar of je er wat aan hebt..

Huuphuup, wat ben jij toch een heerlijk mens Ik word altijd zo blij van jouw posts! Volgens mij ben jij echt een blije stuiterbal IRL Zal ik je buik even toejuichen m.b.t. het gerommel? Of ben je er nog niet klaar mee?

Urla, wel van haartjes van zoonlief afblijven hoor, jongens met lange haartjes zijn zó stoer! En jij hebt ook al gerommel dus! Woei! Ik ben benieuwd!

Ook even een voor Innepin die van ontkenning zo doorsjeest richting pannenkoeken

Meimeltje, wat scháttig! En ja, die navel klinkt erg logisch.. Hoewel ik een deurtje of een rits eigenlijk nog veel logischer zou vinden, maar daar is moeder natuur nooit opgekomen geloof ik

Stiemie, beterschap voor Linde!

Een voor de rest / de mensen die ik ben vergeten..

Ohja, en nog even een spuit-11 bijdrage aan een gesprek dat al in het vorige topic plaatsvond: mijn lief heeft echt wel modegevoel (gelukkig), houdt ook van winkelen (nóg gelukkiger ) en zou ik het aankleden van de kleine zeker wel toe kunnen vertrouwen. Jullie maakten grapjes over dat het echt heel erg kamper is om je vent daarop uit te zoeken en zo is het bij ons ook niet echt gegaan, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik deels voor mijn lief ben gevallen omdat hij altijd van die geweldig gave schoenen aanhad

[/Incantrix-post]
3!
pi_71206443
Aaaah Sorbo

En Bar wat raar? Al met de vk gebeld?

Edit: ja dus, pagina véél telang open

[ Bericht 22% gewijzigd door freecell op 22-07-2009 10:20:04 ]
pi_71206487
Ok, here goes!

Senna, wat ben je een mooi fijn poppetje! Dat mondje en die dichtgeknepen oogjes... prachtig! En zo'n klein lief neusje!

Bar, ik las dat je je slijmprop verloren bent. Zegt natuurlijk nog niet zoveel, maar 't komt allemaal wel dichterbij zo he?!

Duchess, ik heb écht met je te doen. zoveel pijn de hele tijd. Wel vreselijk lief van je vriendin! Wat een lieve cadeautjes! Daar knap je dan toch wel weer wat van op hè? Fijn zo'n vriendin die zoiets doet precies op het moment dat je het zo goed kunt gebruiken!

Innepin, ga jij nou gewoon eens even heel rap bevallen.

BJ, vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt. Is een massage van je lief niet iets, dat helpt bij mij voor 't slapen gaan best goed. Heb vannacht als een roosje geslapen.

Urla, ik wil een foto zien van je plofkop

Stiemie, voor Linde. De arme schat!

En dan las ik ook nog iets over eerste pakjes en wie het uitzoekt. Ik heb laatst een pakje met de naam van onze mini besteld bij goodmoodkid als verrassing voor . hij vond het zo mooi dat hij vervolgens voorstelde het als eerste pakje te gebruiken. Teamwork dus!

Qua concentratie wordt het helemaal niks met mij vandaag op t werk. Ik ben nog helemaal in de zevende hemel van die mooie echo. En ik word helemaal emotioneel (lees: hormonaal) bij het idee dat ik morgen 30 word en dan de leeftijd heb bereikt waarop ik moeder word... Zo'n bijzonder gevoel!
pi_71206544
Icantrix wauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
pi_71206746
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Icantrix wauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
En dat

Over mode: TARA heeft niet echt dingen die hij persé wil met kleding, maar wel een paar dingen die hij persé NIET wil. Daar wordt rekening mee gehouden
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:27:47 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71206905
Sobootje, fijn dat je de echo zo leuk vond!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Poppedein het volgende:
ahhh.. Even n goedmakertje... We komen bij n station en de oudere meneer die naast me staat roept door de trein dat t eerste beste plekje wat vrij komt voor de mooie zwangere dame naast m is!
Hier zou ik dus acuut de tranen van in mijn ogen krijgen he! Wat lief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')