Huuhhh?quote:Op woensdag 22 juli 2009 06:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepinneke ik hoop echt dat je gewoon heel erg snel bevalt en ik vind dat dat best in dit topic kan![]()
Want eh, je weet toch, topic 529! 5+2 = 7 en 9 -7 is 2 en 1 en 1 is ook 2 dus ga maar na! ofzoietsik vind dat het kan gewoon, klaar.
Dat is dus het rare, heb nu weer nergens last van.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:
Hoe is t met jouw pijn enzo Bar?klinkt echt niet lekker op zn zachtst gezegd...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Icantrixwauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
Aww, lief van jullie, al moet ik er wel een beetje van blozenquote:
Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon je in elk geval helemaal volgen Huup, überlogisch!
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roeptquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
straks even naar de ha urnie doen
Oh verrek, vergeet ik bijna het belangrijkste!!! Ik heb geweldig geslapen! Bedankt voor je PM, het heeft gewerkt!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?
*verder lezen gaat*
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
ik weet het. Ik heb me weer ff een potje aan lopen stellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Wat hebben een hoop mensen ervaring met een blaasontsteking eigk zeg![]()
ik zou het geloof ik nog niet herkennen al kon ik er een wasmachine mee winnen ofzo*afklopt en zich gelukkig prijst
Ymme ik denk dat je vk gewoon eerder naar huis wilt dat jij zijn laatste afspraak bent en dat ie je kan verschuiven. Niet zo doemdenken hoor, komt goed
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Hmm okay, klinkt als iets waar ik veel te lang mee door zou lopen
Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef ymme het volgende:
Goede morgen,
Even een ego post: Ik heb heerlijk geslapen
Morgen moesten wij eigenlijk om 20.00 uur bij de VK zijn, deze belde echter op of 17.30 ook kon?
Ja dat kan natuurlijk, hoe eerder hoe beter joh.
Maar er zou toch niets mis zijn met de bloeduitslagen ofzo? Dat hij me eerder wilt hebben?
Dan zou ik zeggen, zo spoedig mogelijk en niet 2,5 uur eerder dan orginele afspraak toch?
Oh ik ben z'n gek mens, wat zich zo snel zorgen kan maken (en vaak om niets)
Zooo dat is nog eens een lief aanbod!quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:24 schreef Sorbootje het volgende:
En weet je wat helemaalis? We mogen over twee weken gratis nog een keer. Toen de echoscopiste hoorde dat
drie kinderen heeft, bood ze ons aan om het nog eens over te doen met de kinderen erbij... Zo leuk!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Innepin, ik had helemaal niet ge-F5-d voor ik postte en heb jou helemaal over het hoofd gezien
Dikketerug hoor, hou je het nog een beetje uit? De poffertjes komen vast je neus uit ondertussen
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Kersjes het volgende:
En over blaasontsteking tijdens de zwangerschap: de standaard symptomen hoef je als zwangere dus NIET te hebben he!!!
Hier al 5 keer blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschappen en ik had dus geen pijn bij het plassen, geen bloed in de urine en behalve buikpijn niks raars!
Dat is het hele "gevaar" van bs tijdens zwangerschap: de klassieke symptomen zijn meestal niet aanwezig.
Als niet-zwangere heb ik ook een paar keer bs gehad en dat was niet fijn, ik ken dus wel degelijk het verschil.
Bij twijfel: urine laten checken is zo gedaan en voorkomt veel ellende!
En cranberries idd, ik drink nu elke dag zo'n bruistablet ter preventie en ook nog eens vitamine C erbij om de urine te verzuren zodat er minder makkelijk een nieuwe ontsteking kan onstaan.
Ik heb mijn portie wel een beetje gehad vind ik![]()
Ok, dat is leuk dan jaquote:
Slijmprop kan inderdaad weer aangroeien. Ik ben de mijne al vrij vroeg verloren, met 26 weken. En toch geen beebjequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, volgens mij kan je slijmprop ook gewoon weer aangemaakt worden, dus hoeft het niet zo veel te betekenen... meen ik gelezen te hebben...
Ik heb dat hele ding nooit gezien bij de bevalling van Mirte, maar misschien is die eruit gespoeld toen mn vliezen braken, want zo begon die bevalling.
Innepin ik had veel last van harde buiken. En dan ook als ik bv helemaal nog niks gedaan had. De verloskundige raadde me toen aan om mijn urine na te laten kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?
De Linde?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30
Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Hmm okay, klinkt als iets waar ik veel te lang mee door zou lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |