Bedankt voor alle aanmoedingen meiden

De baby trekt zich er niks van aan, die blijft mooi zitten, maar ik vind het lief

Kersjes, ik zei toch al, ik ben donderdag al naar Harry Potter geweest, maar dat hielp mooi niet hoor

Slechte slaapsters

Asyniur, groot gelijk dat je op je kop kreeg

Ik snap dat het moeilijk is om je eigen grenzen zo ineens te leren kennen, maar 't is niet anders, en van je stokje gaan is nou niet echt de bedoeling hè...
Urla rommelt ook al, gezellig

Sorbobeeb! Wat gaaf die echo's!

CalamityJane, bedankt voor de tip, maar wat Nijna al zegt, je moet wel heel erg je best doen wil je genoeg kinine binnenkrijgen

BAR

Wat maak je het spannend
Even een enorme

voor Incantrix omdat ik zo vrolijk word van je megaposts

quote:
Op woensdag 22 juli 2009 06:02 schreef huuphuup het volgende:Innepinneke ik hoop echt dat je gewoon heel erg snel bevalt en ik vind dat dat best in dit topic kan
Want eh, je weet toch, topic 529! 5+2 = 7 en 9 -7 is 2 en 1 en 1 is ook 2 dus ga maar na!
ofzoiets
ik vind dat het kan gewoon, klaar.
Huuhhh?

Gek mens
Doe je voorzichtig meis?
Tessie

Ik vind het ook wel opmerkelijk inderdaad, iedereen hier is nog ongeduldiger dan ik

Afgezien van twee dagen geleden, toen ik er even doorheen zat, heb ik niet zoiets van Ik Moet Nu Bevallen Dammit!
Overigens huup, Burdie: geen nieuws -> ik slaap uit, en doe lekker m'n ochtendritueel, gezellig met lief, en meestal ga ik pas online rond deze tijd. Dus ik zou eerder schrikken als ik ineens gepost heb om 7 uur 's ochtends ofzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website