abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71201904
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 528

25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: octopussy
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-07-2009 23:05:12 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71201933
Zou ik in m'n eigen topic bevallen? vast niet

En even in de herhaling: Senna!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:08 schreef het_fokschaap het volgende:
even een foto van vandaag om de tijd door te komen voordat miss weer thuis is

pi_71202028
haha wat gaan die zwangerschapstopics snel zeg! 't was toch gisteren dat ik de vorige opende??

innepin, ga je gang zou ik zeggen!
pi_71202074
ja hoor Innepin! Dit gaat m worden!! Dit is helemaal jouw topic! Áls poffertjes t niet willen doen móet dit gewoon te truc zijn! Gewoon gaan persen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71202872
Senna Ik krijg er geen genoeg van

Huupske ik vind het zo spannend....en _Bar_ is haar slijmprop kwijt...
Innepin, wrom doe je nou niet mee?
Nijna & Urla doen ook pogingen...

Jeetje straks nog meer verse beebs gewoon!

Poppedein wat een aso's in de trein zeg

Sorbo ik ben heul erg benieuwd naar de 3Dfoto's!!!

Ik ben laat nog wakker Veel pijn in bekken, rug, heupen, SI-dinges enzo. Blegh. Morgen weer naar de fysio, tot nu toe vind ik het toch wel tegenvallen, had gehoopt met een paar keer daar klaar te zijn.

En ik heb nog steeds, sinds de beeb vorige week ingedaald is, pijnlijke harde buiken, krampen, steken en gerommel. Maar 35 weken is echt nog te vroeg hé...? Anderzijds hoop ik niet hier nog 7 weken mee door te moeten lopen

Oh ja leuk nieuws! We kregen per post een pakketje van een heel goede vriendin, voor de laatste loodjes. Een soort ketting waar je de voedingstijden mee kunt aangeven, een heel lief boekje van 'Raad eens hoeveel ik van je hou?' een lieve kaart en een heel zacht knuffelbeestje, dat nu in de box ligt
Zo'n lieve verrassing Zo'n lieve vriendin

Ga proberen te

Wie weet in dit topic verse beebs!
#geen
pi_71202955
jeetje, wat een dotje is Senna toch!

En Innepin bijna bevallen... (of mag ik dat nog niet zeggen? ) en nog meer meiden die gaan rommelen, spannend hoor!

Stom hoor, Poppedein, dat niemand even het fatsoen had om voor je op te staan! belachelijk!

wat voor ketting is dat? met die voedings tijden Duch? Hoe ziet dat eruit? Maar wat een lieve vriendin heb je! Dat boekje heb ik ook, zoooooo smelterig schattig met dat konijntje!
pi_71203687
Innepin, doe maar hoor in je eigen topic...

De pannenkoeken doen niks hier, alles rustig. Zo nog maar ff verder tukken.

Schaap, lekker dat ze zometeen mee mogen naar huis!

Bar, hoe is t daar?
Fake it till you make it...
  woensdag 22 juli 2009 @ 04:49:30 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_71203864
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:30 schreef DuchessX het volgende:
En ik heb nog steeds, sinds de beeb vorige week ingedaald is, pijnlijke harde buiken, krampen, steken en gerommel. Maar 35 weken is echt nog te vroeg hé...? Anderzijds hoop ik niet hier nog 7 weken mee door te moeten lopen
Oew, dat klinkt heel bekend. Ik had dat met Ruben vanaf 33 weken en ik weet dat ik echt meerdere keren verzucht heb dat ik tien keer liever dat constante overgeven had dan dat.

Over overgeven gesproken, de laatste keer is voor mij alweer een aantal dagen geleden, dus het gaat echt de goede kant op! Het is wel weer zo dat er sindsdien andere kwaaltjes bijgekomen zijn, maar hey, je kunt niet alles hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71204035
Oh wat Duchess zegt klinkt eigk psies als het gerommel hier ja

Troel fijn dat t overgeven minder is!

Poppedein hahaha "gewoon persen" ik zie het helemaal voor me

Nijna heb je lekker geslapen nadat je terug gegaan bent?

Innepinneke ik hoop echt dat je gewoon heel erg snel bevalt en ik vind dat dat best in dit topic kan
Want eh, je weet toch, topic 529! 5+2 = 7 en 9 -7 is 2 en 1 en 1 is ook 2 dus ga maar na! ofzoiets ik vind dat het kan gewoon, klaar.

Hier nu wakker (goh...) relatief kort maar wel diep geslapen, heerlijk! lief kwam wel net nog even uit bed strompelen om te kijken of alles wel okay was maar die heb k maar weer teruggestuurd.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 06:19:03 #10
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71204064
'goeie'morgen....

Ik ben gisteravond te vroeg naar bed gegaan. Ik heb de laatste tijd toch stiekem steeds meer last van mijn bekken en onderrug, en ik kon geen fijne houding vinden op de bank. Ik dacht dan kruip ik lekker met een boekje in bed, maar om de een of andere reden val ik van lezen in bed altijd heel snel in slaap. En nou ben ik dus veel te vroeg gaan slapen = veel te vroeg weer wakker

Maar goed, positief gedacht: wel tijd om bij te lezen hier

Allereerst natuurlijk die schattige foto van Senna. Wat een lief sabbelmondje! En fijn dat je meisjes vanochtend mee naar huis mogen, Schaap. Dat zal ook wat meer rust geven dan zo'n drukke ziekenhuiszaal.

Innepinneke... vervelend al dat wachten he. Vooral met al dat voorwerk. En wij jutten hier de boel natuurlijk nog eens goed op ook...
Maar Bar blijft er volgens mij nog rustig onder, met haar slijmprop
En Nijna ook maar aan de pannenkoeken gegaan lees ik. Heeft het vannacht nog voor gerommel gezorgd?

En nog een knuf voor Mefke en haar heupklachten, we gaan wel echt gelijk op he... En Duchess kan er ook al niet van slapen. Sterke meiden!

Oei hier breekt een tropische onweersbui los!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 22-07-2009 10:50:29 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 22 juli 2009 @ 06:26:37 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71204080
morgen

ik heb amper geslapen van8, denk dat ik om 23 uur sliep, om 1:30 uur klaarwakker tot een uurtje of 4:00 en toen in slaap gevallen, nachtmerrie, 4:55 uur, en moest er om 6 uur weer uit...
bleeeeeghhhhhh wat een rotnacht!!!
en moet dus nu werken....

naja komt uiteindelijk ook wel weer goed...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71204093
Ahw slechte slapers
sterkte op t werk vandaag dan BJ!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 06:32:07 #13
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71204096
BJ erg vervelend... hier idem dito, maar hoef gelukkig niet te werken vandaag (op een paar kleine telefoontjes na) kruip dadelijk nog maar even terug....

Hier nog geen tropische onweersbuien!!!

voor de dames die aan het rommelen zijn....

en voor de dames die willen rommelen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_71204148
Goedemorgen dames

prachtige foto van Senna in de OP, dat is altijd leuk natuurlijk

Hier ook niet zo goed geslapen en net met een barstende koppijn wakker geworden (auw).
Kinderen dadelijk naar school brengen en nog twee dagen werken en dan vakantie

en Innepin, zet m op (in dit topic moet lukken als we niet teveel kletsen)
  woensdag 22 juli 2009 @ 07:18:40 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71204213
Senna met melkmondje
Wat heerlijk dat de dames straks naar huis mogen

Bar d'r slijmprop kwijt, dat is al een begin!

Ik ben geen fan van Harry Potter Ga ik nou nog wel bevallen?

Lijnloos, wat leuk dat je kleine ook genoten heeft van het concert

Troel minder aan het ov ergeven, hoera! Zou tijd worden ook.

En Poppedein, sommige mensen zijn gewoon van nature asociaal
Wen er maar aan, dat zijn dezelfden die jou met huilende baby, kinderwagen, luiertas en al laten aanmodderen als je bijv. de trein niet goed inkomt. Een hand uitsteken om te helpen? Nee joh, gewoon de andere kant opkijken... Gelukkig staan daartegenover ook genoeg mensen die wel behulpzaam zijn!

Hier ook een slechte slaper, had zo'n last van mijn buik! Gerommel en gekramp, af en toe sprongen de tranen zelfs in mijn ogen omdat het zo'n zeer deed in mijn onderbuik en ik niet meer kon bewegen om me om te draaien. Heb een paar keer manlief gevraagd me te helpen draaien oimdat er weer eens een lichaamsdeel in slaap gevallen was
Gaat nu al een stuk beter en ik ga me zo klaarmaken om naar het werk te gaan.
Een na laatste dagje werken vandaag
En mijn haar is nog steeds rood zag ik net in de spiegel!
.... met gevoel voor drama....
pi_71204221
Senna Dat tongetje

Huh en verder weet ik gewoon nu al niet meer waar ik op wilde reageren Begint lekker vandaag
pi_71204223
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 07:18 schreef Kersjes het volgende:

Ik ben geen fan van Harry Potter Ga ik nou nog wel bevallen?

ik zie het somber in voor je

vervelend dat er zoveel mensen zo slecht geslapen hebben zeg!
voor allemaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 07:43:09 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71204310
* Asyniur meldt zich ook: hier ook slecht geslapen.
Ik ga eens op zoek naar een fysio hier in de buurt want mijn rug gaat me opbreken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71204322
Goedemorgen allemaal!

Voor ik zometeen naar mijn werk ga, knal ik hier eerst een paar (of iets meer ) 3D foto's neer. Bijlezen komt daarna, beloofd

Maar ze zijn nog even aan het uploaden.
pi_71204419
Goedemorgen.

Bar slijmprop aan het verliezen. Spannend.
Hier wel meer slijm maar nog geen goede slierten, maar goed vorige keer kwam dat bij mij ook pas bij de draadwerkelijke bevalling.

Huup beter geslapen. Beter meid. Je hebt de uurtjes rust hard nodig hoor.

Poppedein. Wat een galante oudere meneer ze. Hier valt het me trouwens ook op dat voornamelijk de oudere generatie te hulp schiet. Laatst stond m'n fiets helemaal vast tussen andere fietsen bij de supermarkt en die man heeft gewoon alle andere fietsen voor me weggehaald zodat ik er ruim tussenuit kon.

Innepin nog niet bevallen? Tssskkk je houd ons allemaal op jah!!!
Doe es beginnen.

Hier eigenlijk ook wel lekker geslapen ondanks wat gerommel. Krampen waren wel iets minder voelde meer als een flinke menstruatie met harde buiken. Ook weer overdreven poetsdrang gehad gisterenavond en ik was ook helemaal gefixeerd op m'n zoons haar. Arm joch.
Hij wil z'n haar graag wat langer laten groeien, maar in de puberteit word het natuurlijk iets vetter. Ik had echt neigingen om knipie knipie te doen, maar ging uiteindelijk accoord net een goede wasbeurt met speciale shampoo. How lame was dat van me.

En ik heb nu officieel een dikke plofkop gekregen. Vanmorgen werd ik wakker met onderkin en dikke wangen enzo. Het voelt ook gezwollen. Hamsteren!!

Ow en een cute fototje van Senna. Wat een mooi roze kleurtje heeft ze en pluishaartjes idd.
Gelukkig heb ik nu m'n hormonen iets beter in bedwang anders lag ik hier weer te grienen denk ik.
Miss Sly Wat fijn dat je thuiskomt vandaag. Ik hoop dat je nu toch effe bij kan slapen.En jezelf lekker laten vertroetelen natuurlijk. Dat heb je wel verdiend.
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:09:51 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71204441
Ow en ik wou nog zeggen: sindell, leuk je echo!
En Senna...
pi_71204486
Huup, ik ben heel vaak wakker geweest vannacht. En dacht om 6 uur dat het al 7 uur was... Mn batterijtje is niet echt opgeladen, maar goed...
Ik heb ook heel stom gedroomd. Mirte was wakker steeds gisteravond (niet in mn droom), maar in mijn droom ging ze gewoon zo door met alsmaar huilen en ik werd echt heel gemeen in mn droom .
Lol, mooie logica waarom Innepin kan bevallen, wie weet helpt het .
Goed om te lezen dat je zo lekker hebt geslapen, positivo!

Ca.ra, de pannenkoeken waren lekker en hebben goed gesmaakt, that's all... Geen gerommel, kind zit nog netjes waar het de afgelopen 8,5 maand ook zat.
Balen dat je te vroeg naar bed bent gegaan en daardoor dus te vroeg ook weer wakker was.

BJ, werk ze!

Kers, geen idee of je ook zonder Harry P gaat bevallen... het zal toch wel... anders blijft die van mij ook zitten. Heb nu niet zoveel zin in bioscoopje, film duurt te lang.
Werk ze!

Asy, eigenwijsje...

Urla, lekker aan het nestelen geweest... nou dan kan beeb komen, toch?!
pi_71204527
Hmm, het uploaden schiet echt voor geen meter op en ik moet zometeen weg. De allermooiste (naar mijn mening) zit er nog niet bij, maar hier een paar plaatjes

Glimlach

In gebed
pi_71204533
Bah Nijna wat een nare droom zeg. Krijg je nog de kans om een beetje bij te slapen vandaag?

Kersjes ook al slecht geslapen.

En nog meer dames zie ik. Jaah na een grote bak chocokoffie en twee keer lezen komt de volledige tekst wel m'n hersentjes binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 22-07-2009 15:19:42 ]
pi_71204548
En weet je wat helemaal is? We mogen over twee weken gratis nog een keer. Toen de echoscopiste hoorde dat drie kinderen heeft, bood ze ons aan om het nog eens over te doen met de kinderen erbij... Zo leuk!!
pi_71204564
Nou ik vind deze al erg mooi om te zien hoor. Ben erg benieuwd naar de rest.
Werk ze

Ow en Nijna hier was al alles klaar, maar ik blijf steeds dingen zien die er echt niet zijn zeg maar of vind het gewoon niet acceptabel genoeg.
pi_71204633
wat een mooi koppie heeft Senna
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71204671
Sorbobeeb , wat leuk dat jullie nog een keer mogen.

Urla, ik hoop dat Mirte tussen de middag een tuk wil doen en dan ga ik zelf ook mar weer even plat. Het irritante is dat ik eigenlijk juist dan vanalles wil doen, maar dat moet dan toch maar even wachten. Ik schop mezelf dat bed in straks .
Nestel ze
pi_71204693
Ahw wat een mooierd ben je aan het bakken Sorbo
superlief ook dat aanbod van de echoscopiste!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71204747
Wat een mooie plaatjes Sorbo, en wat lief van de echodame dat jullie nog een keertje mogen komen.

Ik heb vanacht weer als een blok geslapen, maar ik blijf zo moe ... kan niet stoppen met gapen. Heel irritant.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor dat bloedsuiker uitslagen binnen zijn? Zou ik echt moeten wachten op de volgende VK afspraak voor dat ik wat hoor? Wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
pi_71204777
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:41 schreef martine1984 het volgende:
Wat een mooie plaatjes Sorbo, en wat lief van de echodame dat jullie nog een keertje mogen komen.

Ik heb vanacht weer als een blok geslapen, maar ik blijf zo moe ... kan niet stoppen met gapen. Heel irritant.

Hoe lang duurt het normaal gesproken voor dat bloedsuiker uitslagen binnen zijn? Zou ik echt moeten wachten op de volgende VK afspraak voor dat ik wat hoor? Wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
Ik kreeg na twee dagen een telefoontje toen de eerste uitslagen niet goed waren. Bij de derde keer waren ze wel goed en toen gewoon de uitslag bij de afspraak gekregen.
pi_71204935
Ohh sorbo wat een plaatje zeg En wat lief dat jullie nog een keer mogen!

Martine als er iets niet goed zou zijn aan de uitslagen bellen ze je toch wel lijkt me?
pi_71205022
Goedemorgen Chan.
Ik wil je nog even veel succes wensen bij de gynecoloog vandaag. Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt hoe of wat.
Toch een beetje goed kunnen slapen vannacht?
pi_71205065
@Innepin: Ik heb gehoord en gelezen dat kinine kan helpen, aangezien het uitdrijvend werkt (daarom mag je het niet tijdens de zwangerschap). Ik weet niet of het verantwoord is, maar je zou het kunnen proberen. Het zit in Bitter Lemon en het harde binnenste van een ananas. Is een grootmoedersmiddeltje.

Misschien eens op googlen...?
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_71205110
Wauw Sorbootje echt mooi om je kindje zo te zien!! Hele duidelijke foto's!

Senna wat een mooi poppetje!!

Hier vanmiddag weer controle bij de vk. Kyllian gaat voor het eerst mee naar de 'babydokter', vindt hij helemaal leuk. Hij heeft het nu regelmatig erover dat de baby als sinterklaas komt geboren wordt en dan komt hij/zij uit mama's navel.
pi_71205265
Sorbo, wat een mooie kleine meid!!!!

En die laatste foto, dat wordt vast ook een zondagskind
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71205324
CJ, volgens mij moet je enorm veel bitter lemon of ananasharten eten wil je genoeg van dat spul binnen krijgen. En als je lijf nog niet zover is dan gebeurd er vast sowieso niks...
Net als met pannenkoeken, prostaglandingesen, en al die andere (al dan niet op waarheid gebaseerde) praatjes over wat de bevalling op zou wekken... .

Meimel, leuk dat Kyllian mee gaat! Oeh geboren door je navel, nou succes dan maar vast .

Chan, succes bij de gyn!
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:45:19 #38
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71205856
Chan hopelijk valt het nieuws mee voor jullie

Hier alles rustig hoor.

Maar ik ga even terug komen op wat ik gister eind de middag kreeg.
toen was het pijn tijdens het laatste beetje plassen.
Vanmorgen vroeg moest ik weer, en plassen ging goed niks aan de hand, was klaar om terug naar boven te waggelen.
tot ik opstond van het toilet, steken niet te doen daar weer beneden.
heb zeker 15 min daar gezeten, want opstaan was een "hel"door de pijn.
Na 15 min ongeveer, echt met handen en voeten de trap op gestrompeld, zo m'n bed in gaan liggen, en daar het begin van harde buiken en pijn daar beneden.
duurde bij elkaar denk ik een klein uurtje.
daarna rust, en pijn enzo was helemaal weg.

En nu kan ik gewoon plassen opstaan enz enz, beetje raar maar weer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71205981
_Bar_ het eerste wat ik denk is dan blaasontsteking....maar dan zou de pijn wel aanhouden toch?
Als het iets met de baby te maken heeft dan weet ik het niet daar heb ik (nog) geen ervaring mee....
Maar wel altijd vreemd dat soort onverklaarbare dingen, die ook zomaar weer weg zijn...net of heb je het dan gedroomd ofzo

Chan succes bij Gyn, zal vast goedkomen!
pi_71206004
Ik kwam even kijken of innepin al zover was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:53:44 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71206030
ik ga ook zo de ha bellen,want zoals je zegt het komt en het gaat.
en dit is nu nog maar voor de 2de keer, en ook weer totaal anders dan de 1ste keer.
maar het is echt behoorlijk pijnlijk.
En opzich heb ik in het verleden aardig wat blaasontstekeningen gehad om het eigenlijk wel zou moeten herkennen, en dat is tot nu toe nog niet echt het geval.
pi_71206045
Dat klinkt echt gek Bar, en pijnlijk ook! Hopelijk blijft dát je verder bespaard!

Hier nog even een paar en dan zal ik ophouden met spammen. Maar niks of niemand krijgt mij voorlopig van mijn roze wolk!

Dat bovenlipje

Zo en nu écht even bijlezen!
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:59:47 #43
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71206162
Sorbootje wat een mooie plaatjes en wat lief dat ze gewoon nog een echo geven!

En Senna Wat een plaatje zeg!

Chan succes vandaag! We hopen allemaal met je mee op goed nieuws!

Hier gaat alles zijn gangetje. Linde is nog steeds niet beter (nu weer diarree door de antibiotica ) dus ik heb weer eens een dagje vrij. Ze ligt nog steeds te slapen, dus ik kan nog even lekker achter de laptop. Wel lekker om de afgelopen weken zoveel met haar mee uit te rusten, al heb ik wel het idee dat mijn buik daardoor een megagroeispurt heeft gemaakt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:01 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71206195
mooie echo's Sorboo

Net gebeld naar de assistente van de ha en mag straks even urine laten controleren.
mocht ik me nu echt zorgen maken, dan maar contackt met de verloskundige opnemen.
maar straks toch maar even een plasje ergens in opvangen (kan natuurlijk nu nergens een potje vinden met deksel wat goed dicht kan)
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:41 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71206211
Alloow mede-dikkies Hoe gaat het met iedereen? Ik hoop dat er veel goede nachtrustjes waren en vandaag veel fijne, pijn/kwaalloze dagen Heb vandaag mijn dagje vrij en ik ben wederom extréém blij dat ik mijn woensdagochtendjes eraan heb gegeven, man, ik ben kapot van het werken van de afgelopen twee dagen.. Ik heb het echt wel zwaar gehad zeg, en ik was móe! Gisteravond gingen we film kijken bij mijn broertje en ik heb gewoon knetterhard liggen slapen bij hem op de bank, best beschamend Heb dus als een blok beton liggen ronken vannacht, en strakjes wordt als het goed is ons pakketje met Dutch Design Bakery-kleertjes bezorgd Rustig dagje wil ik dus vandaag, maar eens een keer de mailtjes sturen waar ik telkens niet aan toe kom en dat soort dingetjes. Fijn!

Wat is er hier in de tussentijd ook veel gebeurd zeg Heb volgens mij wel helemaal bijgelezen, al heb ik de post waarin Bar schreef dat ze haar slijmprop kwijt is niet gevonden.. Maar Bar, wow! Ik ben benieuwd hoor, als je de slijmprop eenmaal verloren bent zal het toch zeker geen weken meer duren denk ik? Of kan dat wel? Ik doe stiekum alvast een beetje voor je duimen hoor! [edit]Autsj! Dat klinkt niet goed! Idd snel laten checken, succes ermee! [/edit]

Miss_Sly en Schaap, wáuw, wat een geweldig mooie, leuke, lieve, schattige foto's van jullie kleine Senna! Wát een koppie heeft ze, en die háártjes ook

Lijnloos, wat leuk! Ik wil eigenlijk nog heel graag naar Lowlands, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het niet zo'n heel goed plan is. Om nog maar te zwijgen van Muse en Depeche Mode, ik zit al járen te wachten om die twee bands eens live te zien, en ja hoor, nu komen ze eindelijk.. Eind november! Eikels..

Sindell, leuk dat je de foto'tjes hebt gepost, en wat lief, zo'n kleine ienie-mini beeb Die eerste is inderdaad echt heel goed te zien, supermooi!

BJ, oohh! Ik wíst het, wat leuk en bijzonder dat jij je beebje nu ook hebt gevoeld! Supergaaf, wees er maar lekker vol van en ik hoop dat het nu snel meer wordt. Er gaat bij mij nu geen dag meer voorbij dat ik ons jochie ( ) niet voel, dat is en blijft bijzonder en genieten! Wel balen dat je vannacht zo ongelooflijk slecht hebt geslapen en ook nog eens een nachtmerrie had, ik hoop echt voor jou dat dat je vandaag een beetje door gaat komen

Asyniur, och och, dat is inderdaad niet erg handig. Anderszijds begrijp ik je wel hoor, heel soms wíl je het gewoon even niet weten, die grenzen die je nu hebt. Of dan denk je dat dát kleine dingetje toch best kan? Best confronterend als dat dan ook niet lukt, is mij ook al een paar keer overkomen. Wel lief van dat hij zich er zo druk om maakt, al denk ik dat je voor jezelf al veel harder bent geconfronteerd met die grens als wanneer mensen het alleen maar zeggen en ik denk ook dat je dit niet snel een tweede keer zal doen. Doe je rustigaan meissie? Ennuhm, ik had nog niets gezegd over je echo-plaatje, maar echt, wat is 'ie mooi! Echt leuk om te zien!

Poppedein, wat een naar verhaal over de trein Ik snap het echt niet, het schijnt volgens een ex-zwangere vriendin hiero in de tram ook zo erg te zijn, ik begin echt te vrezen voor als ik strakjes misschien niet meer kan fietsen, dan moet ik dus 2 x daags in de spits in een volle randstadrail, en die dingen hebben al zo weinig zitplaatsen (en ik merk nu al dat ik rugpijn krijg als ik eventjes blijf staan) Fijn dat er toch een meneer was die het erg vond (ik denk ook echt dat die meneer zich heeft staan irriteren) en alvast een plekje voor jou heeft opgeëist. Doet me denken aan het verhaal van mijn moeder die hoogzwanger van mij met de bus naar de VK (ofzo) moest en toen wilde er ook niemand opstaan. Toen heeft de chauffeur de bus langs de weg gezet en omgeroepen dat hij niet verder wilde rijden tot iemand het fatsoen had om op te staan voor de zwangere dame. Het is dus echt iets van alle tijden, maar helaas doen de chauffeurs daar heden ten dage niets meer aan..

Sorbootje, wat een geweldig mooie en duidelijke foto's zeg! Wat supergaaf, en dan mogen jullie ook nog eens terug, wat súperlief! Jeej, gewoon nóg een keertje kijken, wat een mooi vooruitzicht.. Enjoy

Dutchess, lief van je vriendin, zoiets kan dan echt je dag goedmaken he?

Nijna, jij hebt ook al naar gedroomd Ik zou je best een batterijtje extra willen toesturen, maar of je er wat aan hebt..

Huuphuup, wat ben jij toch een heerlijk mens Ik word altijd zo blij van jouw posts! Volgens mij ben jij echt een blije stuiterbal IRL Zal ik je buik even toejuichen m.b.t. het gerommel? Of ben je er nog niet klaar mee?

Urla, wel van haartjes van zoonlief afblijven hoor, jongens met lange haartjes zijn zó stoer! En jij hebt ook al gerommel dus! Woei! Ik ben benieuwd!

Ook even een voor Innepin die van ontkenning zo doorsjeest richting pannenkoeken

Meimeltje, wat scháttig! En ja, die navel klinkt erg logisch.. Hoewel ik een deurtje of een rits eigenlijk nog veel logischer zou vinden, maar daar is moeder natuur nooit opgekomen geloof ik

Stiemie, beterschap voor Linde!

Een voor de rest / de mensen die ik ben vergeten..

Ohja, en nog even een spuit-11 bijdrage aan een gesprek dat al in het vorige topic plaatsvond: mijn lief heeft echt wel modegevoel (gelukkig), houdt ook van winkelen (nóg gelukkiger ) en zou ik het aankleden van de kleine zeker wel toe kunnen vertrouwen. Jullie maakten grapjes over dat het echt heel erg kamper is om je vent daarop uit te zoeken en zo is het bij ons ook niet echt gegaan, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik deels voor mijn lief ben gevallen omdat hij altijd van die geweldig gave schoenen aanhad

[/Incantrix-post]
3!
pi_71206443
Aaaah Sorbo

En Bar wat raar? Al met de vk gebeld?

Edit: ja dus, pagina véél telang open

[ Bericht 22% gewijzigd door freecell op 22-07-2009 10:20:04 ]
pi_71206487
Ok, here goes!

Senna, wat ben je een mooi fijn poppetje! Dat mondje en die dichtgeknepen oogjes... prachtig! En zo'n klein lief neusje!

Bar, ik las dat je je slijmprop verloren bent. Zegt natuurlijk nog niet zoveel, maar 't komt allemaal wel dichterbij zo he?!

Duchess, ik heb écht met je te doen. zoveel pijn de hele tijd. Wel vreselijk lief van je vriendin! Wat een lieve cadeautjes! Daar knap je dan toch wel weer wat van op hè? Fijn zo'n vriendin die zoiets doet precies op het moment dat je het zo goed kunt gebruiken!

Innepin, ga jij nou gewoon eens even heel rap bevallen.

BJ, vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt. Is een massage van je lief niet iets, dat helpt bij mij voor 't slapen gaan best goed. Heb vannacht als een roosje geslapen.

Urla, ik wil een foto zien van je plofkop

Stiemie, voor Linde. De arme schat!

En dan las ik ook nog iets over eerste pakjes en wie het uitzoekt. Ik heb laatst een pakje met de naam van onze mini besteld bij goodmoodkid als verrassing voor . hij vond het zo mooi dat hij vervolgens voorstelde het als eerste pakje te gebruiken. Teamwork dus!

Qua concentratie wordt het helemaal niks met mij vandaag op t werk. Ik ben nog helemaal in de zevende hemel van die mooie echo. En ik word helemaal emotioneel (lees: hormonaal) bij het idee dat ik morgen 30 word en dan de leeftijd heb bereikt waarop ik moeder word... Zo'n bijzonder gevoel!
pi_71206544
Icantrix wauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
pi_71206746
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Icantrix wauw wat een epistel! Ik vidn het zo lief hoe jij altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! Ik zie details die jij benoemt gewoon over 't hoofd. Super echt!
En dat

Over mode: TARA heeft niet echt dingen die hij persé wil met kleding, maar wel een paar dingen die hij persé NIET wil. Daar wordt rekening mee gehouden
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:27:47 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71206905
Sobootje, fijn dat je de echo zo leuk vond!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Poppedein het volgende:
ahhh.. Even n goedmakertje... We komen bij n station en de oudere meneer die naast me staat roept door de trein dat t eerste beste plekje wat vrij komt voor de mooie zwangere dame naast m is!
Hier zou ik dus acuut de tranen van in mijn ogen krijgen he! Wat lief!
pi_71207199
Wow, wat een mooie foto's, Sorbo! Ik zou ook wel een 3d-echo willen, maar N. vindt het echt helemaal niets. Hij vindt de foto's zelf eng om naar te kijken en vindt het allemaal iets te expliciet. Alsof je inbreuk maakt op de privacy van de kleine of zo. Afijn, van mij hoeft het nou ook weer niet zo nodig dat ik het alleen zou laten doen.

En wat is Senna een poepje zeg! Één foto is echt niet genoeg om de dag mee door te komen hoor, Schaap!

En Bar, je slijmprop verloren! Nou hoeft dat natuurlijk niet per se iets te betekenen, maar een beetje spannend is het wel!

Hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje. Hoewel, heb me al drie dagen ziekgemeld. Slaap zo slecht 's nachts dat ik me overdag echt een zombie voel op m'n werk. Voel me soms zelfs zo daas dat het wel lijkt of ik een hoofd vol watten heb. En op m'n werk is het door vakanties en dus onderbezetting zo retedruk dat rustig aan doen gewoonweg geen optie is. Ben nu dus al drie dagen thuis, maar voel me er best schuldig over. M'n collega's hebben het nu alleen maar drukker. Heb dus beloofd dat ik morgen weer back on track ben! Hoop maar dat ik vannacht wat beter slaap.

Maar met het meisje in m'n buik gaat het prima! Sinds een dag of twee reikt ze met een voetje tot aan m'n ribben. Zeer doet het gelukkig niet, maar ze kan er flink mee kietelen!

Ennuh, O ja: mijlpaaaaal! Vandaag 220 so far, 60 to go!

Fijne dag allemaal!
pi_71207408
Inderdaad mooie echo's Sorbo. Wat fijn dat je zo op een roze wolk zit

Hier hetzelfde Ssserpente; echtgenoot vindt de 3d echo's verschrikkelijk en wil dat absoluut niet (voor mij hoeft het ook niet perse verder).

edit:

oh...ik heb net de eerste aankoop gedaan (toch nog voor de 20 weken echo )

van marktplaats

een quinny adventure kinderwagen met ligbak, maxi-cosi, buggy en slaapzakjes/dekentjes/reservewielen
pi_71207568
Hmm nog geen nieuws van Innepin

bluh mn buik doet zo'n pijn, ben er gewoon misselijk van t voelt alsof k enorm naar de wc moet maar aangekomen moet k heul niet... lekker zo'n lijf dat je voor de gek houdt.

3d hoefden wij ook niet zo nodig. Vonden we allebei maar een beetje gek enzo. Op ziekenhuisbezoek bij de gyn kregen we ineens zomaar een 3d foto in ons handen gedrukt zonder dat we erom vroegen, heel gek om te zien dan ineens, en stiekem toch ook wel een beetje leuk. De nieuwsgierigheid won het wel toen maar daarna geen extra 3d meer laten maken ofzo.

Chan alvast heel veel succes vanmiddag ik duim voor je dat de uitslag gewoon bij je kleine mannetje hoort.

*even verder bijlezen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:04:24 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71207841
Huup helpt een warme kruik niet een beetje?
pi_71207898
Auw Huups, wat raar! Issie ook had of 'gewoon' ?
pi_71207915
Sorbootje, wat een super mooie echo foto´s! Zo lief!
En die foto van Senna in de OP, wat een super cute meisje is dat zeg, die haartjes!
Duchess, vervelend dat je zo´n last overal van hebt zeg Maar wel ontzettend lief van die vriendin, wat een goede timing.
Bar, slijmprop verloren! Spannend!
Huup, ook al zo´n last van je buik, balen zeg.
Chan, heel veel succes vanmiddag. Hoop dat het allemaal meevalt.

En ik zou haast medelijden krijgen met Innepin. Ze is nog niet eens op haar uitgerekende datum, en iedereen vraagt steeds al of ze nu nóg niet bezig is. Dus ook een voor Innepin.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71208138
Ja kruikje kan wel, ik heb het benauwd moet eigk niet aan een kruik denken haha. Ik ga zo nog wel even douchen, dat zal ook wel helpen.
Freecell, meestal ook hard ja.

Hoe is t met jouw pijn enzo Bar? klinkt echt niet lekker op zn zachtst gezegd...

@Lily nice! klinkt ook als een goeie deal dan. Welke kleur?

@Ssserpente mijlpaaaaal!
wat enorm rot dat je je zo slecht voelt joh kun je niet wat dingetjes vanuit huis doen? Als je werk dat toelaat natuurlijk. Maar op die manier kun jij je slaap pakken wanneer je het nodig hebt en toch je collega's een beetje ontzien. Zoiets? Vervelend.

@Incantrix jemig wat een verhaal
Lekker zo'n rustig dagje tussendoor, die moeten er ook zijn, even opladen veel plezier met je pakketje straks!

@Stiemie, beterschap voor Linde

@Meimel succes bij de vk!

Zo volgens mij ben k weer bij

-edit-
haha Tessie nou dat is ook zo hoor
door al die 'vroege' geboortes de laatste tijd worden we allemaal een beetje ongeduldig volgens mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:16:21 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71208163
Innepin? Doe eens melden?
KuikenGuppy
pi_71208298
Bedankt voor alle aanmoedingen meiden De baby trekt zich er niks van aan, die blijft mooi zitten, maar ik vind het lief

Kersjes, ik zei toch al, ik ben donderdag al naar Harry Potter geweest, maar dat hielp mooi niet hoor

Slechte slaapsters

Asyniur, groot gelijk dat je op je kop kreeg Ik snap dat het moeilijk is om je eigen grenzen zo ineens te leren kennen, maar 't is niet anders, en van je stokje gaan is nou niet echt de bedoeling hè...

Urla rommelt ook al, gezellig

Sorbobeeb! Wat gaaf die echo's!

CalamityJane, bedankt voor de tip, maar wat Nijna al zegt, je moet wel heel erg je best doen wil je genoeg kinine binnenkrijgen

BAR Wat maak je het spannend

Even een enorme voor Incantrix omdat ik zo vrolijk word van je megaposts
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 06:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepinneke ik hoop echt dat je gewoon heel erg snel bevalt en ik vind dat dat best in dit topic kan
Want eh, je weet toch, topic 529! 5+2 = 7 en 9 -7 is 2 en 1 en 1 is ook 2 dus ga maar na! ofzoiets ik vind dat het kan gewoon, klaar.
Huuhhh? Gek mens
Doe je voorzichtig meis?

Tessie Ik vind het ook wel opmerkelijk inderdaad, iedereen hier is nog ongeduldiger dan ik Afgezien van twee dagen geleden, toen ik er even doorheen zat, heb ik niet zoiets van Ik Moet Nu Bevallen Dammit!

Overigens huup, Burdie: geen nieuws -> ik slaap uit, en doe lekker m'n ochtendritueel, gezellig met lief, en meestal ga ik pas online rond deze tijd. Dus ik zou eerder schrikken als ik ineens gepost heb om 7 uur 's ochtends ofzo
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:22:55 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208356
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef huuphuup het volgende:

Hoe is t met jouw pijn enzo Bar? klinkt echt niet lekker op zn zachtst gezegd...
Dat is dus het rare, heb nu weer nergens last van.
Net als gisteren dus.
heb in feite nu 2 keer die pijn gehad, 1x tijdens het laatste beetje plassen, en 1x nadat ik op wilde staan na het plassen.
de laatste keer was het pijnlijkste.
maar je hebt wel gelijk, het is absoluut geen fijn gevoel (alsof ik met een botmes vanonder open gesneden werd)

wel heb ik nu afgesproken met de assistent van de ha, dat als er nu niks uit de urine test kom, we gelijk de vk opbellen.
de assistent dacht namelijk ook niet gelijk aan blaasontsteking.
pi_71208424
@Innepin, ja ik wist et ook wel eigk hahaha
ik maak me in elk geval geen zorgen zolang het niet 12 uur is geweest ofzo

En vind je mn redenatie niet keilogisch dan?

@Bar hmm is t geen extreme bandenpijn ofzo? Of zeg k nu iets stoms? Wel heel erg rot.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71208470
Ik kon je in elk geval helemaal volgen Huup, überlogisch!

woensdag 22 juli 2009 @ 11:28:48 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208543
ik heb geen flauw idee, Huup.
dit is voor mij ook echt nieuw, en als je nu zou denken goh wat is die meid druk enzo.
nee niet bepaald, gisteren zelfs door het benauwde amper van de bank afgeweest.
We zullen het vanmiddag wel horen.
straks even naar de ha urine doen, en mocht daar niks uitkomen gelijk de vk bellen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:29:17 #64
95408 Incantrix
pi_71208563
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef freecell het volgende:

[..]

En dat

Aww, lief van jullie, al moet ik er wel een beetje van blozen Ik vind het gewoon gezellig om met jullie mee te kletsen maar heb niet elke dag genoeg fut of tijd om hiero rond te hangen, dus dan doen we het maar zo En eerlijk, iedereen vind het leuk om een reactie te krijgen op iets, toch?

Huupje, ik ben er inderdaad erg blij mee, ik moet er niet aan denken dat ik vandaag ook nog een ochtend had gemoeten. Vrijdagavond moeten we na het werk nog een eind rijden omdat we naar een kinderwagen gaan kijken (2e hands), dat zou denk ik echt niet kunnen als ik vandaag geen rust-daggie had gehad En nu moet ik dus nog wat rekeningen betalen en reageren op een mailtje en dan ben ik weer helemaal bij met al mijn dingetjes.. Laat ik nu net in díe paar laatste dingen geen zin hebben.. Net echt een uur achterstallige berichtjes en mailtjes lopen beantwoorden en dit is dan ineens teveel..
3!
pi_71208586
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon je in elk geval helemaal volgen Huup, überlogisch!

Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?

*verder lezen gaat*
Lotte!
Noah!
pi_71208629
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
straks even naar de ha urnie doen
Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
pi_71208661
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Sorbo! Meid, hoe heb je geslapen?

*verder lezen gaat*
Oh verrek, vergeet ik bijna het belangrijkste!!! Ik heb geweldig geslapen! Bedankt voor je PM, het heeft gewerkt!!
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:32:44 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208684
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Excuus voor mijn veel te levendige fantasie, maar ik zie je door deze post nu dus bevallen van een oranje pop die HOEI! roept
mafkind
pi_71208783
Goede morgen,

Even een ego post: Ik heb heerlijk geslapen

Morgen moesten wij eigenlijk om 20.00 uur bij de VK zijn, deze belde echter op of 17.30 ook kon?
Ja dat kan natuurlijk, hoe eerder hoe beter joh.

Maar er zou toch niets mis zijn met de bloeduitslagen ofzo? Dat hij me eerder wilt hebben?
Dan zou ik zeggen, zo spoedig mogelijk en niet 2,5 uur eerder dan orginele afspraak toch?

Oh ik ben z'n gek mens, wat zich zo snel zorgen kan maken (en vaak om niets)
pi_71208863
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik kwam even niet meer bij, na het lezen van bovenstaande.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:38:43 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71208867
misschien is er iemand uitgevallen Ymme, en kun je daardoor ook eerder komen.
of hij wilde ook eens optijd naar huis, en dacht heb nog een gaatje en als ik dan de laatste even verplaats naar eerder, ben ik ook eerder thuis.

Niet zoveel zorgen maken joh.
Als er iets mis zou zijn qua uitslagen, had hij het wel al gemeld denk ik zomaar.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:39:36 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71208896
Bar de klachten die je beschrijft komen me niet bekend voor van tijdens mijn blaasonsteking hoor. Maar ja dat kan misschien ook weer voor iedereen anders zijn. Succes bij de huisarts in ieder geval!
pi_71208942
Ja hè, dat denk ik ook.
Dat als er wat zou zijn, dat hij het al gemeld had via tel of dat ik al eerder langs moest komen.
Heb vorige week donderdag al geprikt. Dus die uitslag heeft hij al paar dagen binnen.

Naja, moet mij gewoon niet zo druk maken.
Hij wilt denk ik inderdaad ook eens wat eerder naar huis.
pi_71209159
Wat hebben een hoop mensen ervaring met een blaasontsteking eigk zeg
ik zou het geloof ik nog niet herkennen al kon ik er een wasmachine mee winnen ofzo *afklopt en zich gelukkig prijst

Ymme ik denk dat je vk gewoon eerder naar huis wilt dat jij zijn laatste afspraak bent en dat ie je kan verschuiven. Niet zo doemdenken hoor, komt goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:51:34 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71209335
blaasontsteking is au tijdens het plassen, en je kunt niet echt goed plassen, meer druppels gewijs, en vaak komt er ook maar bar weinig uit.
eigenlijk niet het gene waar ik last van heb
pi_71209356
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Wat hebben een hoop mensen ervaring met een blaasontsteking eigk zeg
ik zou het geloof ik nog niet herkennen al kon ik er een wasmachine mee winnen ofzo *afklopt en zich gelukkig prijst

Ymme ik denk dat je vk gewoon eerder naar huis wilt dat jij zijn laatste afspraak bent en dat ie je kan verschuiven. Niet zo doemdenken hoor, komt goed
ik weet het. Ik heb me weer ff een potje aan lopen stellen.
Meneer de VK wilt gewoon eerder naar huis. En geef hem eens ongelijk
pi_71209383
Hmm okay, klinkt als iets waar ik veel te lang mee door zou lopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71209491
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:56:15 #79
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71209515
Jeumig Ymme, niet gelijk zo negatief.
pi_71209554
En dat moet je dus niet doen met een blaasontsteking.
Heb er in mijn jongere jaren (nee nu ben ik oud ) heel veel last van gehad.
Zodra je maar denkt blaasontsteking te hebben, hup naar de HA en heel veel drinken.
En cranberry tabletten ofzo helpen ook goed.
pi_71209580
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:56 schreef _Bar_ het volgende:
Jeumig Ymme, niet gelijk zo negatief.
Pssst kijk eens 3 post boven je.
Wat gewoon ff schrik reactie meer niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:00:39 #82
95408 Incantrix
pi_71209689
Oh, Innepin, ik had helemaal niet ge-F5-d voor ik postte en heb jou helemaal over het hoofd gezien

Dikke terug hoor, hou je het nog een beetje uit? De poffertjes komen vast je neus uit ondertussen
3!
pi_71209695
Hm mja mijn zusje is heel gevoelig voor blaasontsteking, ze heeft daar veel te lang mee doorgelopen toen en toen is het naar binnen geslagen ofzo? Ik weet niet of dat kan maar zo beschreef zij het in elk geval. Nare dingen met bloed en pijn en ziekenhuis opname enzo.
Maar ik heb dus eigk nooit aan haar gevraagd wat ze dan had qua klachten. dus ik zou het echt niet herkennen.
en mezelf kennende zou ik zulke klachten waarschijnlijk vrij lang bagataliseren en ermee doorlopen enzo. Doos die ik ben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:07:11 #84
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71209892
En over blaasontsteking tijdens de zwangerschap: de standaard symptomen hoef je als zwangere dus NIET te hebben he!!!
Hier al 5 keer blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschappen en ik had dus geen pijn bij het plassen, geen bloed in de urine en behalve buikpijn niks raars!
Dat is het hele "gevaar" van bs tijdens zwangerschap: de klassieke symptomen zijn meestal niet aanwezig.
Als niet-zwangere heb ik ook een paar keer bs gehad en dat was niet fijn, ik ken dus wel degelijk het verschil.

Bij twijfel: urine laten checken is zo gedaan en voorkomt veel ellende!
En cranberries idd, ik drink nu elke dag zo'n bruistablet ter preventie en ook nog eens vitamine C erbij om de urine te verzuren zodat er minder makkelijk een nieuwe ontsteking kan onstaan.
Ik heb mijn portie wel een beetje gehad vind ik

Sorbootje, mooie echo
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:22:57 #85
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71210378
gelijk vanmiddag ook de bedklossen op gaan halen. ach zo is de middag alweer volgepland
pi_71210532
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef ymme het volgende:
Goede morgen,

Even een ego post: Ik heb heerlijk geslapen

Morgen moesten wij eigenlijk om 20.00 uur bij de VK zijn, deze belde echter op of 17.30 ook kon?
Ja dat kan natuurlijk, hoe eerder hoe beter joh.

Maar er zou toch niets mis zijn met de bloeduitslagen ofzo? Dat hij me eerder wilt hebben?
Dan zou ik zeggen, zo spoedig mogelijk en niet 2,5 uur eerder dan orginele afspraak toch?

Oh ik ben z'n gek mens, wat zich zo snel zorgen kan maken (en vaak om niets)
Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:37:09 #87
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71210831
Precies Kersjes ik had tijdens de zwangerschap ook echt niet door dat ik een blaasontsteking had terwijl je dat anders echt wel voelt hoor Nou ja Bar gelukkig checken ze het even want blaasontsteking kan leiden tot harde buiken en soms zelfs tot vroeggeboorte begreep ik van mijn verloskundige
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:40:18 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71210930
erg veel te vroeg kan het al niet meer zijn Stiemie
maar ben wel blij dat ik even gebeld heb, en dat ik even langs mag komen en dan weten we het gelijk.
beter een keer voor niks dan er straks zoveel last van hebben dat ik er ook niet blij meer van word.
pi_71211049
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:24 schreef Sorbootje het volgende:
En weet je wat helemaal is? We mogen over twee weken gratis nog een keer. Toen de echoscopiste hoorde dat drie kinderen heeft, bood ze ons aan om het nog eens over te doen met de kinderen erbij... Zo leuk!!
Zooo dat is nog eens een lief aanbod!

Wat een mooie foto's Sorbo, vooral die waar de handjes gevouwen zijn

Chan succes vanmiddag, ik ben erg benieuwd...

[ Bericht 5% gewijzigd door DuchessX op 22-07-2009 12:53:01 ]
#geen
pi_71211283
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Innepin, ik had helemaal niet ge-F5-d voor ik postte en heb jou helemaal over het hoofd gezien

Dikke terug hoor, hou je het nog een beetje uit? De poffertjes komen vast je neus uit ondertussen
Hier alles prima hoor Ik heb een ritme opgebouwd - 's avonds flink gerommel, en dan wakker worden met niets
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Kersjes het volgende:
En over blaasontsteking tijdens de zwangerschap: de standaard symptomen hoef je als zwangere dus NIET te hebben he!!!
Hier al 5 keer blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschappen en ik had dus geen pijn bij het plassen, geen bloed in de urine en behalve buikpijn niks raars!
Dat is het hele "gevaar" van bs tijdens zwangerschap: de klassieke symptomen zijn meestal niet aanwezig.
Als niet-zwangere heb ik ook een paar keer bs gehad en dat was niet fijn, ik ken dus wel degelijk het verschil.

Bij twijfel: urine laten checken is zo gedaan en voorkomt veel ellende!
En cranberries idd, ik drink nu elke dag zo'n bruistablet ter preventie en ook nog eens vitamine C erbij om de urine te verzuren zodat er minder makkelijk een nieuwe ontsteking kan onstaan.
Ik heb mijn portie wel een beetje gehad vind ik
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?
pi_71211418
Zo, alles weer gelezen!

Sorbo, wat een prachtige foto's van je kleine beebje! En wat lief van de echoscopiste dat je nog een keertje terug mag komen met de kinderen van je lief! Hoe oud zijn zijn kindjes eigenlijk? Fijn dat je goed geslapen hebt ook, ik moet echt een bedrijfje starten in het sturen van Pm-metjes

Bar, kan het niet zijn dat die steken samenhangen met het verliezen van je slijmprop? In ieder geval fijn dat de huisarts je even controleert en dan evt. ook nog de vk! Vanavond je bed inklimmen lees is, of zet je de klossen er nog niet meteen onder?

Duchess, voel jij je ondertussen al weer een beetje beter?

En Huup met buikpijn... vervelend! Baby-buikpijn of etens-buikpijn? Veel plezier vanavond in de bios!

Innepin nog geen beebje. Jij bent de uitzondering die de PM-regel bevestigt zullen we maar zeggen En je bent gewoon een veel te goed huisje, je beeb wil nog niet buiten spelen!

Sindell had ook een mooie echo zag ik, leuk al hè, zo'n piepklein mensje maar toch al herkenbaar

Ymme en Co_oL, misschien hebben jullie wel dezelfde vk. Dat zou toevallig zijn! Of kennen jullie elkaar irl?

Nou ben ik vast nog eea vergeten, sorry. iig voor de mama's die er behoefte aan hebben!

Hier is alles ok. Gister enorme buikpijn, tot huilens aan toe. Altijd als we gevulde paprika gegeten hebben, maar nu had mevrouw er helemaal geen zin in geloof ik en besloot ze m'n maag en darmen te bewerken. Gelukkig vanmorgen bij het opstaan geen last meer gehad! Lopen gaat niet echt lekker meer, ik ga echt als een eend zo waggelwaggel over straat. Wilde gisteren een ijsje gaan eten met , maar aan het einde van de straat zijn we omgekeerd en hebben maar een bak ijs bij de supermarkt gehaald, ik trok het echt niet En owja, jippiejajee ik heb striae! Op m'n borsten Precies boven m'n tepelhof zit een prachtige scheur! Nou heb ik dat vroegah ook weleens gehad en dat is bijna niet meer te zien, dus daar hoop ik dan nu ook maar op

Edit: Over blaasontstekingen: Is het in Nederland dan niet zo dat iedere keer je urine gecontroleerd wordt? Hier wordt ieder VK-bezoek een bekertje urine onderzocht en ook de PH-waarde van mn vagina/baarmoedermond/weet ik het...
Lotte!
Noah!
pi_71211459
Ze zijn 15,13 en 7 Linda.
pi_71211494
Bar, geen (voor)weeën? Ik weet het ook niet hoor... wat zei de HA?
Oh je gaat een plasje inleveren, kan je dat in elk geval al dan niet uitsluiten.

Sorbo, mooi hoor!!!

Incantrix, volgens mij kan je slijmprop ook gewoon weer aangemaakt worden, dus hoeft het niet zo veel te betekenen... meen ik gelezen te hebben...
Ik heb dat hele ding nooit gezien bij de bevalling van Mirte, maar misschien is die eruit gespoeld toen mn vliezen braken, want zo begon die bevalling.

Huup, jij rommelt ook lekker door he...

Ymme, misschien is er gewoon iemand uitgevallen en willen ze het spreekuur zo aansluitend mogelijk, kan de vk ook eerder naar huis... (zegt bar ook al).

Ah Bar, even langs de vk, dat is mooi.

Dreumes ligt in bed, ik duik er ook ff in. Anders hoeft t niet meer...
pi_71211496
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ze zijn 15,13 en 7 Linda.
Ok, dat is leuk dan ja Ik dacht, miss als ze heel klein zijn, hebben ze er minder aan! Maar dan heb jij zelf mooi nog een keer gratis spieken
Lotte!
Noah!
pi_71211543
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Nijna het volgende:
Incantrix, volgens mij kan je slijmprop ook gewoon weer aangemaakt worden, dus hoeft het niet zo veel te betekenen... meen ik gelezen te hebben...
Ik heb dat hele ding nooit gezien bij de bevalling van Mirte, maar misschien is die eruit gespoeld toen mn vliezen braken, want zo begon die bevalling.
Slijmprop kan inderdaad weer aangroeien. Ik ben de mijne al vrij vroeg verloren, met 26 weken. En toch geen beebje

Slaap lekker Nijna! Hopelijk slaapt Mirthe ook wat langer!
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:00:15 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71211549
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef innepin het volgende:
Mja dat heb ik ook gehoord ja.... maar hoe kom je er dan bij dat je een blaasontsteking zou kunnen hebben, als je nergens last van hebt?
Innepin ik had veel last van harde buiken. En dan ook als ik bv helemaal nog niks gedaan had. De verloskundige raadde me toen aan om mijn urine na te laten kijken
pi_71211647
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Wij hebben voor vandaag de afspraak afgezegd om 17:30
De Linde?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:04:14 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71211666
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.
Niet dat ik denk of weet of jij een blaasontsteking hebt, maar zoveel buikpijn is niet goed. Mss is het niks, maar ik vind wel dat je het even moet melden. Je weet het tenslotte maar nooit...
pi_71211762
ik kwam er ook achter dat ik blaasontsteking had door buikpijn...dus beter idd even bellen huup
beter te vaak als te weinig controleren
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:12:51 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71211945
Dank voor de lieve reacties
heb nou wel genoeg gekregen, ook irl
ik heb er van geleerd

Sorbo, wat een mooie foto's!

En verder voor allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties