Alloow mede-dikkies

Hoe gaat het met iedereen? Ik hoop dat er veel goede nachtrustjes waren en vandaag veel fijne, pijn/kwaalloze dagen

Heb vandaag mijn dagje vrij en ik ben wederom extréém blij dat ik mijn woensdagochtendjes eraan heb gegeven, man, ik ben kapot van het werken van de afgelopen twee dagen.. Ik heb het echt wel zwaar gehad zeg, en ik was móe! Gisteravond gingen we film kijken bij mijn broertje en ik heb gewoon knetterhard liggen slapen bij hem op de bank, best beschamend

Heb dus als een blok beton liggen ronken vannacht, en strakjes wordt als het goed is ons pakketje met Dutch Design Bakery-kleertjes bezorgd

Rustig dagje wil ik dus vandaag, maar eens een keer de mailtjes sturen waar ik telkens niet aan toe kom en dat soort dingetjes. Fijn!
Wat is er hier in de tussentijd ook veel gebeurd zeg

Heb volgens mij wel helemaal bijgelezen, al heb ik de post waarin Bar schreef dat ze haar slijmprop kwijt is niet gevonden.. Maar Bar, wow! Ik ben benieuwd hoor, als je de slijmprop eenmaal verloren bent zal het toch zeker geen weken meer duren denk ik? Of kan dat wel? Ik doe stiekum alvast een beetje voor je duimen hoor! [edit]Autsj! Dat klinkt niet goed! Idd snel laten checken, succes ermee! [/edit]
Miss_Sly en Schaap, wáuw, wat een geweldig mooie, leuke, lieve, schattige foto's van jullie kleine Senna! Wát een koppie heeft ze, en die háártjes ook
Lijnloos, wat leuk! Ik wil eigenlijk nog heel graag naar Lowlands, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het niet zo'n heel goed plan is. Om nog maar te zwijgen van Muse en Depeche Mode, ik zit al járen te wachten om die twee bands eens live te zien, en ja hoor, nu komen ze eindelijk..
Eind november! 
Eikels..
Sindell, leuk dat je de foto'tjes hebt gepost, en wat lief, zo'n kleine ienie-mini beeb

Die eerste is inderdaad echt heel goed te zien, supermooi!
BJ, oohh!

Ik wíst het, wat leuk en bijzonder dat jij je beebje nu ook hebt gevoeld!

Supergaaf, wees er maar lekker vol van en ik hoop dat het nu snel meer wordt. Er gaat bij mij nu geen dag meer voorbij dat ik ons jochie (

) niet voel, dat is en blijft bijzonder en genieten! Wel balen dat je vannacht zo ongelooflijk slecht hebt geslapen en ook nog eens een nachtmerrie had, ik hoop echt voor jou dat dat je vandaag een beetje door gaat komen

Asyniur, och och, dat is inderdaad niet erg handig. Anderszijds begrijp ik je wel hoor, heel soms wíl je het gewoon even niet weten, die grenzen die je nu hebt. Of dan denk je dat dát kleine dingetje toch best kan? Best confronterend als dat dan ook niet lukt, is mij ook al een paar keer overkomen. Wel lief van

dat hij zich er zo druk om maakt, al denk ik dat je voor jezelf al veel harder bent geconfronteerd met die grens als wanneer mensen het alleen maar zeggen en ik denk ook dat je dit niet snel een tweede keer zal doen. Doe je rustigaan meissie?

Ennuhm, ik had nog niets gezegd over je echo-plaatje, maar echt, wat is 'ie mooi! Echt leuk om te zien!
Poppedein, wat een naar verhaal over de trein

Ik snap het echt niet, het schijnt volgens een ex-zwangere vriendin hiero in de tram ook zo erg te zijn, ik begin echt te vrezen voor als ik strakjes misschien niet meer kan fietsen, dan moet ik dus 2 x daags in de spits in een volle randstadrail, en die dingen hebben al zo weinig zitplaatsen (en ik merk nu al dat ik rugpijn krijg als ik eventjes blijf staan)

Fijn dat er toch een meneer was die het erg vond (ik denk ook echt dat die meneer zich heeft staan irriteren) en alvast een plekje voor jou heeft opgeëist. Doet me denken aan het verhaal van mijn moeder die hoogzwanger van mij met de bus naar de VK (ofzo) moest en toen wilde er ook niemand opstaan. Toen heeft de chauffeur de bus langs de weg gezet en omgeroepen dat hij niet verder wilde rijden tot iemand het fatsoen had om op te staan voor de zwangere dame. Het is dus echt iets van alle tijden, maar helaas doen de chauffeurs daar heden ten dage niets meer aan..
Sorbootje, wat een geweldig mooie en
duidelijke foto's zeg!

Wat supergaaf, en dan mogen jullie ook nog eens terug, wat súperlief! Jeej, gewoon nóg een keertje kijken, wat een mooi vooruitzicht.. Enjoy

Dutchess, lief van je vriendin, zoiets kan dan echt je dag goedmaken he?

Nijna, jij hebt ook al naar gedroomd

Ik zou je best een batterijtje extra willen toesturen, maar of je er wat aan hebt..
Huuphuup, wat ben jij toch een heerlijk mens

Ik word altijd zo blij van jouw posts! Volgens mij ben jij echt een blije stuiterbal IRL

Zal ik je buik even toejuichen m.b.t. het gerommel? Of ben je er nog niet klaar mee?
Urla, wel van haartjes van zoonlief afblijven hoor, jongens met lange haartjes zijn zó stoer!

En jij hebt ook al gerommel dus! Woei! Ik ben benieuwd!
Ook even een

voor Innepin die van ontkenning zo doorsjeest richting pannenkoeken

Meimeltje, wat scháttig! En ja, die navel klinkt erg logisch.. Hoewel ik een deurtje of een rits eigenlijk nog veel logischer zou vinden, maar daar is moeder natuur nooit opgekomen geloof ik
Stiemie, beterschap voor Linde!
Een

voor de rest / de mensen die ik ben vergeten..
Ohja, en nog even een spuit-11 bijdrage aan een gesprek dat al in het vorige topic plaatsvond: mijn lief heeft echt wel modegevoel (gelukkig), houdt ook van winkelen (nóg gelukkiger

) en zou ik het aankleden van de kleine zeker wel toe kunnen vertrouwen. Jullie maakten grapjes over dat het echt heel erg kamper is om je vent daarop uit te zoeken en zo is het bij ons ook niet echt gegaan, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik deels voor mijn lief ben gevallen omdat hij altijd van die geweldig gave schoenen aanhad

[/Incantrix-post]