abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71212064
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.
Niet dat ik denk of weet of jij een blaasontsteking hebt, maar zoveel buikpijn is niet goed. Mss is het niks, maar ik vind wel dat je het even moet melden. Je weet het tenslotte maar nooit...

lief maareh...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok, als ik afga op wat ik voel, dat ze met dr koppie het laatste stukje van mn darm afklemt ofzo. T is niet meer wat et geweest is in elk geval
Ik ga vanmiddag een fles roosvicee spul scoren, een dag of 2 kijken of dat helpt (werkt dat wel zo snel al?) en zo niet dan zal ik bellen ik zal voor de zekerheid ook wat cranberrysap enzo meenemen. lucky me dat ik dat sowieso niet vervelend vind om te drinken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71212086
en natuurlijk staat die post weer bovenaan de nieuwe pagina hahaha
sorry, gnorf enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:18:41 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71212148
Bij mij niet hoor.
Oh, vergeet ook de kiwi's niet. Dat helpt bij mij hier meteen. Ik heb ook een paar dagen wat vaster gezeten zeg maar en dan waren die 2 kiwi's precies genoeg om het geheel een zetje te geven.
pi_71212264
ohja goed plan, kiwi's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71212299
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
pi_71212336
Toen ik blaasontsteking had toen ik zwanger was, had ik helemaal geen buikpijn. Ik moest gewoon iets vaker plassen (ja nóg vaker). Erg onhandig dus, want je hoeft het echt bijna niet te merken... Ze zouden beter gewoon standaart af en toe kunnen testen of je het hebt..

Oh en Huup, hier doe ik elke dag 2 kiwi´s en een plakje ontbijtkoek als ik daar last van hebt, werkt heel goed!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71212568
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
van verse jus krijg k echt maagzuur tot en met wel jammer want k vind et wel lekker.

Ik ga maar es kiwi's kopen en kijken of ze die roosvicee hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:38:36 #108
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71212928
Ik kom alleen ff mijn klacht deponeren: ik wil naar huis! Mijn werk suckt! Ik had een vak moeten leren!!

Ik geloof dat ik de drukte niet meer trek... Ben er doodongelukkig mee en zit echt mijn tijd een beetje uit vandaag.

Zo dat luchtte lekker op. Eeuwig dank!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71212961
Rocka Hoelang moet je nog vandaag? En tot je verlof?
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:41:22 #110
190853 RockabeIIa
pi_71213022
Ik moet tot 15.00u,maar vind het afzien vandaag en kiwi's komen me ook de strot uit!
pi_71213200
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:54:50 #112
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71213513
Oewa, de batterij van mijn telefoon was leeg en mijn man is thuis met een buikgriepje. Normaliter zou ik gaan liggen lezen zo vroeg, maar omdat ik hem niet wakker wou maken had ik 2 opties: ofwel opstaan en naar beneden sluipen, en weer veel te lang op de bank zitten vandaag en dus weer rugpijn en het hele circus opnieuw, ofwel gewoon doorbikkelen en blijven liggen. En ik ben zowaar weer in slaap gevallen. Hoezee! Nog lekker tot een uur of 9 doorgesnurkt.

En ik lees dat er al meer slechte slapers zijn... Ligt het nou aan ons? Ik kan me niet herinneren dat de derde-trimester-dames in het voorjaar zo klaagden over slecht slapen. Dus ofwel we zijn een stelletje zeurkousen, ofwel het slaapt moeilijker met een dikke buik in de zomer.
Of ik heb een slecht geheugen

Sorbootje, wat een leuke foto's al, en wat aardig dat jullie nog eens terug mogen komen met de kinderen. Wat een service!

Martine, bij ons ging het met de suiker (en andere bloedprikdingen) zo: als er iets mis was werd je meteen gebeld, als alles goed is dan hoor je de uitslag bij je eerstvolgende afspraak. Maar als je je zorgen maakt kun je volgens mij altijd even zelf bellen.

Bar, ik heb een tijdje terug ook regelmatig een steek gehad na het plassen. Vooral na een 'grote' plas. De verloskundige zei toen dat het bandenpijn was, die kwam doordat je blaas krimpt en er dus meer ruimte vrijkomt in de buik, waardoor je baarmoeder wat kan verschuiven. Bij mij was het echter niet meer dan een gemene steek, die je daarna nog even voelt nazeuren. Niet dusdanig pijnlijk dat ik er voor op bed zou gaan liggen. In ieder geval (bij mij toen) zeker geen blaasontsteking, want daar ben ik in die tijd wegens harde buiken wekelijks op getest.

Incantrix, geniet van je vrije dag en de nieuwe babykleertjes. Niks zo leuk als voorpret met babywasjes...

Serpente ook al zo slecht geslapen.... en dan ook nog schuldgevoel. Vervelend he! Maar helemaal brak naar je werk gaan is ook niet goed, en goed luisteren naar je lichaam is belangrijk. Dus als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet.

*hier moest ik even dringend weg voor medicijntjes voor Lief, dus mijn reacties zijn straks pas echt laat!*

Ah, er zijn ook dames die WEL goed geslapen hebben! Het kan dus wel!

Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.

Enneh Huup, ik ben het met BE en Bla eens hoor, even in een potje piesen voor de zekerheid. Oh of kiwi's eten lees ik een pagina verder. Tja dat kan ook natuurlijk.

Rocka ook al geen werkzin meer... Hoe lang nog tot je verlof? Ah hihi en dan scroll ik mijn beeld naar beneden en dan zie ik dat Linda dat ook al vraagt. GMTA
Tik tak tik tak nog anderhalf uur maar! dat gaat je wel lukken toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71213570
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef Urla het volgende:
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaan

Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijk Niet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71213871
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Ca.ra het volgende:

Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.
De buikpijn is alweer weg hoor! Ik moet gewoon niet zo koppig zijn en dingen eten waarvan ik weet dat ik buikpijn krijg
Lotte!
Noah!
pi_71213872
aaaaahhhhh Asy, *je een knuffel komt brengen, zelfs helemaal in limburg*
pi_71213888
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijk Niet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
Volgens mij doen de meeste dat heus wel eens stiekem.
Ik heb zelfs een collega die wel eens zegt dat niets heerlijkers is als poepen in de baas z'n tijd. Betaald poepen wat wil je nog meer. (Wel echt een maf mens af en toe )
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:09:34 #117
190853 RockabeIIa
pi_71213989
Oh ik heb op 11 aug mijn laatste werkdag. En die datum voelt verder weg dan 4-5 weken geleden
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:12:24 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71214080
Urine is schoon dus blaasontsteking kunnen we wegstrepen.

bel zo even de vk.

maar het advies van de assistent was wel, na overleg met een ha, drinken veel blijven drinken, want mocht het een beginnende zijn dan ben ik die nu voor.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:18:25 #119
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71214286
Oh Rocka, wat een baggerdag, dikke voor jou!
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat heb ik óók! Precíes zo! Ik heb pasgeleden nog heel erg staan klagen tegen een hele lieve collega dat ik het echt beschamend vind, maar dat ik echt, heel serieus, gewoon nú al geen zin meer heb in mijn werk en dat ik zou willen dat ik nu al met verlof kon. Zo'n tegenstelling met sommige dames hier die echt nog allerlei verantwoordelijksgevoel hebben enzo, want ik kan dat dus nú al niet meer opbrengen Ik voel em alsof ik in een heel fijn coconnetje woon en daar bevalt het me echt geweldig goed, maar ik moet dan telkens dat coconnetje uit om naar mijn werk te gaan en dat wil ik dan gewoon niet.. Ik kan me ook heel slecht concentreren op mijn werk deze week, dus ik voel me ook nog eens schuldig omdat ik niet zo productief ben

[/zeikpost]

Ca.ra, jaaah! Ze zijn er en ze zijn echt al twintig keer door mijn handen gegaan, ik ben zo verliefd Heb ze nu wel opgeruimd omdat er anders straks weer anderhalve kat aan haar aan kleeft, maar oh.. Owja, en beterschap voor je lief!

Ohja, en Asy, het was niet mijn bedoeling om je te hoor, ik begrijp het wel heel goed, ik wil alleen maar dat je je fijn voelt
3!
pi_71214371
Oja, kiwi's...
*op boodschappenlijstje zet *
Ik was die hele ellende alweer vergeten.

Oja en ik heb net een test gedaan en weet je.... Ik ben zwanger
pi_71214423
Rocka Nog heel eventjes

Hoe zou het met Chan zijn? Ze moest vandaag naar de gyn toch? Hoop dat alles goed is.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:28:15 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71214654
Freecell, gefeliciteerd met je positieve test

Wel raar idd dat ze niet standaard je urine controleren op allerlei naars tegenwoordig. Dat was vroeger wel anders heb ik me laten vertellen.

Vandaag vraagt elke client die ik zie hoelang ik nog moet. "Nog 4 weken en een beetje, en na vandaag hoef ik alleen nog vrijdag te werken"

En morgen ga ik veeeeel brownies bakken om vrijdag mee te nemen, op speciaal verzoek van mijn collega's

Ben ook benieuwd naar Chan.
.... met gevoel voor drama....
pi_71214780
Hier ook. Chan ik hoop snel goed nieuws te lezen hier, van jouw.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:39:48 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71215039
@kersjes toch controleren ze wel veel hoor, want de assistent had een heel lijstje met dingen staan, zelf was ik ondertussen met een vrouwtje in gesprek.
net toen de assistent even ging overleggen met een arts, heb ik staan luisteren hoe en wat met urine.
Er was wel iets iets verhoogd maar dat zou normaal zijn blijkbaar althans niet verontrustend.

Als het nu vrijdag nog steeds zo is, dan opnieuw urine en dat word dan later nog opgestuurd naar het lab.
Zelfs de vk is er nog rustig onder. die gaf ook het advies veel drinken, en zolang het niet erger word het maar even zo laten.
pi_71215257
Bah, Rocka. Vreselijk heh, zo'n baaldag. Hopenlijk is het snel 11 augustus (ook eigen belang want ik heb 10 augustus 20 weken echo )

Ik heb het nu wel even gehad met mijn werk maar dat komt omdat ik vanaf morgenmiddag vakantie heb en daar heel erg aan toe ben.
Verder heb ik nog helemaal niet de balen van mijn werk, gelukkig maar want ik heb pas in december verlof

Oh, huup, de wagen is rood.

Hoop maar dat bij Chan alles goed is.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:22 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71215287
Gadverdamme wat is het goor plakkerig hier zeg!

Over het slapen, ik slaap echt als een roosje, geen klachten van mij dus ook.
pi_71215364
Vies plakkerig hier idem
Heeft hier ook gisteren niet geregend, dat helpt niet.

En slapen? Ik slaap probleemloos, eigenlijk altijd Bij de vorige zwangerschap moest ik er op het eind wel af en toe uit om te plassen, maar zelfs dat deed ik half slapend
pi_71216153
Ik heb vannacht ook goed geslapen hoor!

Bar fijn dat het in elk geval geen blaasontsteking is, ik hoop dat het verder ook niet iets ernstigers is.

Rocks

Chan je moest om 2 uur toch? Ik hoop dat je inmiddels fijn nieuws hebt gehad

Ik heb een fles roosvicee gehaald en kiwi's en heb inmiddels een liter cranberry meuk op ik ben dr klaar voor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:13:58 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71216211
hmmm dan hebben jullie vast het plakkerige wat wij gisteren hadden.
nu is het eigenlijk wel erg lekker, alles staat ook tegen elkaar open.
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:17:44 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_71216342
Effe snel tussendoor (hoezo geen zin in werken??): ik heb ook heerlijk geslapen! Deur open, beetje wind, lekker buitje en niet onder een deken gaan liggen waren hier de truc. Scheelt zoveel op een werkdag!

Nog geen nieuws van Chan dus? Daar kwam ik eigenlijk voor namelijk...
En Huup, waarom lever je niet effe urine in? tis geen moeite en dan weet je tenminste zeker dat je gewoon effe goed moet poepen. (tja, ik ben ook maar van de simpele redeneringen).

Zo en dan ga ik nu maar weer eens verder met het regelen van een drukker voor de geboortekaartjes. Ontwerp is klaar, nou nog een drukker regelen. En omdat ik in het dagelijkse leven wel vaker met drukkers enzo werk, ben ik even aan het kijken waar het het goedkoopste kan.

Oja, iemand enig idee hoe snel de voorraad van Goodmoodkids aangevuld wordt? Anders ga ik daar maar eens een mailtje aan wagen want het jumpsuitje wat ik wil is uitverkocht.....en ik weet dus niet of het nog binnenkomt voor de bevalling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71216528
Hier is het ook enorm plakkerig.
Gisteren heeft het wel ff lekker geregent.
Maar nu lijkt het alleen alsof hetv vandaag plakkeriger is

Zojuist de woonkamer even opgefrist, en ben nu zeiknat op mijn rug.
Maar het is wel droog vandaag, dus dat is fijn voor de honden, die liggen al de hele dag in de tuin. En zo heb ik geen last van ze
pi_71216549
Ik kwam ook ff spieken voor Chan! Ik duim ook voor goeie berichten en voor in ieder geval weer een wat geruster gevoel bij jou!

Huups... voel je je meije vandaag alweer wat meer trouwens?

Ik heb vandaag een loos dagje, juist echt heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen vannacht, als een blok, werd halverwege wakker om te plassen, bedacht me dat ik geen zin had en heb heerlijk verder getukt, hahaha!
Loop nu nog in pyama, heel erg, maar al mn verlofdagen tot nu toe waren zo vol gepland dat even een dagje niets ook wel lekker is! Morgen naar de sauna.. ben benieuwd of dat nog een beetje wil, anders maar veel in de zwembadjes poedelen en ik heb een zwangerschapsmassage gereserveerd..ook niet vervelend

Mefke.. Ik heb een tijd terug gemaild en kreeg daarop het antwoord dat de voorraad in september weer aangevuld zou worden... gaat nog wel een tijdje duren dus!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71216622
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...

Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten... .

Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag .

Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
Fake it till you make it...
pi_71216734
Mefke het is eigk een beetje een 1 en 1 is 2 verhaal voor mij een dag of 2 nauwelijks gepoept (lekker fris weer ) terwijl ik daar normaal nooit moeite mee heb om het zo maar te zeggen. Dus het is denk ik niet zo gek dat mn lijf daar pijn van krijgt. Het is ook geen dramatische pijn hoor en de buikpijn is pas sinds vanmorgen echt. Ik kijk het gewoon eerst heel even aan met de roosvicee en de kiwi's.

Poppedeins ik voel haar af en toe de hik hebben kleine gulzigaard van mij haha. Als ik turf qua bewegingen enzo kom ik wel boven de 10 uit dus dat zit wel goed denk ik. T arme kind zal wel ruimte tekort komen van binnen, en anders ik wel

Wat klinkt je dag heerlijk zeg! En morgen ook al veel plezier alvast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71216805
Veel plezier morgen Poppedein! Hoe doen ze dat eigenlijk, zo'n massage? Op je buik liggen gaat denk ik niet meer, toch?

En Nijna, fijn dat je lekker gelegen en geslapen hebt! Voel je je ook wat beter nu?

En Chan, kom eens vertellen wat de gyn zei!
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:36:48 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71217087
Bar, ik bedoelde dat er bij de standaard controles bij vk of gyn niet (meer) elke keer urine gecontroleerd wordt.

Kiwi's, yum Ik ga maar eens een appeltje eten, ook lekker en gezond.

Poppedein, zo'n massage lijkt me heerlijk! Als het je bevalt dan wil ik misschien ook wel. Zie eerlijk gezegd ook wat praktische probleempjes, in welke houding kun je liggen zodat ze er goed bij kunnen en je toch lekker ligt
.... met gevoel voor drama....
pi_71217131
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...

Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten... .

Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag .

Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
Omdat ik niet z'n fruit eter ben, heb ik gisteren een electrische sapding voor de sinasappels gekocht.
Je zet je glas d'r onder, en dat ding doet 't werk. Heerlijk
Misschien ook een idee, als je eens ander fruit wilt proberen.
Bananen zijn ook erg lekker (alleen dan raak je weer verstopt en krijg je van die niet-poep gevallen ).
Maar kiwi's zijn natuurlijk uiterst gezond.

Al heb ik eens gehoord, dat teveel kiwi's (lees elke dag 1) weer niet gezond zou zijn.
Naja, alles met mate lijkt me. Ze kunnen tegenwoordig wel heel erg door draven met wat wel en niet gezond zou zijn.
pi_71217443
Poeh, wat gaan jullie weer hard dames....

Bar niet tof die pijn bij het plassen, ook al is het niet altijd! Fijn dat je bij de huisarts terecht kon zo snel en nu vk afwachten?!
Incantrix, ik ga ook gewoon naar lowlands hoor. Weliswaar voornamelijk "werken" maar ga ook wel het een en ander bekijken. Ik heb gisteren speciaal nog flink gegoogled omdat mijn collega's niet geloofden dat het wel mocht (stelletje bezorgde schatten) maar de algemene mening is dat als je niet te vaak in luide muziek gaat staan het geen kwaad kon en je kindje hooguit kon schrikken...
Oh en niet in de Pitt staan helpt denk ik ook wel.
pi_71217489
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dus Succes met de poeperij Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt

Hoe ze die massage doen.. ik heb geen flauw idee... er stonden wel 15 verschillende soorten massages op, waarvan zwangerschapsmassage er 1 was, dus ik neem aan dat ze daar wat spannends voor bedacht hebben... Op je buik liggen wil niet, maar lang op je rug liggen ook vaak niet, en in een warme ruimte al helemaal niet.. .dus ik laat me verassen
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:49:43 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71217625
ben ook benieuwd hoe dat gaat Poppedein, en hoe je het ervaart.

@lijnloos, nou ja afwachten, we hopen dat het doormiddel vanveel drinken minderd.
maar goed het is ook nog maar 2 keer gebeurd die pijn, en tussendoor nergens last van.

Kijken het nu aan tot vrijdag en heb ik er dan nog steeds afentoe last van, weer urine inleveren en dan verder zien.
pi_71217642
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:46 schreef Poppedein het volgende:
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dus Succes met de poeperij Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt
bende gek?! straks breken mn vliezen!

komt goed. Waarschijnlijk het liefst vanavond als ik in de bioscoop zit

En over die massage, ik had gelijk een visioen van zo'n massage-tafel met in pllaats van een gat voor je hoofd ook een gat voor je buik hihi
Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo? Dat je op je zij ligt zeg maar?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:50:54 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71217668
@Huup dat had ik nou ook, een massage tafel met een gat voor je buik
pi_71217734
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef huuphuup het volgende:

Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo?
Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
pi_71217811
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
hahahahha en dan met van die bekertjes water over je heen scheppen
nathouden jongens! anders ontploffen ze!

Nah ze zullen dr vast iets heel comfortabels op bedacht hebben anders staat het vast nie apart op het menu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71217880
LOL, hahaha..nou durf ik echt niet meer!

En nou hou ik op met mn ge-slowchat, want Innepinmetdrbabydrin moet nog bevallen in dit topic... dus ik ga maar weer es strijken ofzo!
pi_71217931
Zeg Poppedein, wat ik me nou afvroeg hah. Vind je het nou niet jammer dat je de zwangeren die nu ong. bevallen niet meer kan begeleiden tot het einde? Dat je zeg maar al het voorwerk wel gezien hebt, maar het uiteindelijke resultaat (en volgens mij stiekem het leukste aan je vak) moet missen?
Lotte!
Noah!
pi_71217986
Mijn chiropractor had een tafel waarvan je stukken weg kon schuiven. Hij schoof dan het buikgedeelte een stuk omlaag, zodat je buik wel gesteund was, maar lager. Beetje zo: -----_____------- Lag heerlijk
pi_71218070
Ja heel! Juist omdat ook veel van die zwangeren net zo ver zwanger zijn als ik, waardoor je toch ook wel een beetje een andere band met elkaar opbouwd!

Moet eerlijk zeggen dat ik t ook nog niet helemaal los kan laten hoor.. ik krijg elke avond rond 22 uur nog steeds de dienstoverdracht toegestuurd met daarin wie bevallen is, van wie wat hoe en waar daarin en die MOET ik echt gewoon nog even lezen, tot groot onbegrip van mn lief die zo iets heeft van leg dat nou toch lekker naast je neer!

Wel is t zo dat wij met zn 6en zijn in de praktijk, en ik geen eigen clubje clienten heb... dus veel van de mensen die nog niet wekelijks kwamen heb ik misschien pas 1x of nog helemaal nooit gezien, dus ik denk dat dat échter nieuwsgierige er op een gegeven moment ook wel af is!

(wat wel héél lief is, is dat clienten me opzoeken op hyves om te vragen hoe t gaat en succes te wensen etc... ik heb met mezelf de afspraak om geen mensen toe te voegen die ik alleen maar uit de praktijk ken, gewoon om zakelijk en prive een beetje gescheiden te houden, maar dat mensen die moeite nemen vind ik toch wel heel lief!)
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:04:21 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71218188
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...

nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....

@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71218199
Ja, dat is ook wel te begrijpen toch, dat je dat nog even wil bekijken! En inderdaad, hoe langer je thuis zit, des te meer onbekenden zullen er in dat lijstje komen te staan, denk ik!

Maar lief inderdaad dat ze toch ook aan jouw zwangerschap denken en het dus niet alleen andersom is!

ik weet het, offtopic enzo, maar ik was gewoon ineens nieuwsgierig
Lotte!
Noah!
pi_71218489
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...

nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....

@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
BJ, lekker op de bank ploffen met een boek ofzo
Hopelijk slaap je vanacht beter.
pi_71218517
Das idd lief Poppedein en dat van die nieuwsgierigheid kan ik me ook wel voorstellen hoor

BJ lekker tukkie doen nu dan
En nee ik ga echt nog niet bevallen hoor ik ga nog steeds uit van 41 weken ongeveer. Volgens mij zegt al dat gerommel maar heel weinig over de uiteindelijke bevaldatum.

Ik moet wel zeggen dat ik het nu niet zo erg zou vinden om eerder te bevallen, niet voor mezelf maar mn lief heeft een nieuwe fulltime baan waar hij per 1 sept begint. Als ik eerder beval dan kan hij langer van zn hele kleine minimeisje genieten als ik tot 41 weken ofzo zou lopen dan moet hij na een krappe week ofzo al vol aan de bak en dat zou ik niet leuk voor hem vinden suf he?

En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchting TMI duidelijk maar ik ben blij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:14:07 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71218621
bedankt Ymme en Huupje

ik ga inderdaad mijn boekje maar eens weer pakken, moet alleen de laatste 50 blz ofzo nog...
(gister in een paar uurtjes zo ruim 200 pagina's gelezen.... )

kijken of mijn beebje zich ook weer gezellig komt melden

tot over een paar uurtjes meiden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71218756
Linda, ik voel me wel iets beter ja (bedankt voor t vragen).

Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.

Zwangerschapsmassage... ik ben benieuwd poppedein, maar na die verhalen hier heb ik al een levendig beeld... uitgebreid verslag komen doen he!

Huup, wat een opluchting, lekker

BJ, trusten
pi_71218874
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:

En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchting TMI duidelijk maar ik ben blij
Vet-gedrukt
pi_71218926
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik voel me wel iets beter ja (bedankt voor t vragen).

Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.
Of een banaan in de diepvries gooien Dat is dan je ijs en niet minder gezond
pi_71218973
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Vet-gedrukt
oi!

ach boeiend, heb ik weer ruimte voor de canelloni van vanavond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:23:26 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71219018
Rocka met je baaldag! Maar inmiddels ben je al zo'n anderhalf uur klaar.
Hoeveel dagen moet je nog werken?

Chan, hoe is het met je? En met je beeb?

En huupje heeft haar hoopje gedaan
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:25:05 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219082
hahaha Freecell....

Wij eten dit vanavond, misschien een ideetje voor de kiwi-dames?

Sorry modjes deze had eigenlijk beter in de sc gepast he...

[ Bericht 11% gewijzigd door Ca.ra op 22-07-2009 16:36:01 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71219451
Ziet er erg lekker uit hoor Ca.ra.

Wij gaan lekker chinees eten bij schoonmoeders. Zij heeft vandaag 't koopcontract getekend van haar huis (was eerst gehuurd).
Dit wilde ze vieren met chinees.
pi_71219511
Dank jullie voor alle aanmoedigingen en lieve reacties en alles!

Zo ik ben weer thuis, wat een lange dag zeg. Eerst liep de gyn al behoorlijk uit. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het eerste wat ie zei: nou dat ziet er best netjes uit! Dus ik: huh? Dus ik heb me voor niks zoveel zorgen gemaakt? Want in verhouding tot vorige keer is babylief nagenoeg niet gegroeid en zit al onder de lijntjes... Dus hij kijkt... Sja, maar hij is wel íets gegroeid dus niks om je zorgen om te maken... Nou ok... pffff
Daarna nog wel weer aan de ctg gehangen, die was super netjes net als altijd en de artsassistente heeft me nog een keer extra verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang de groeilijn maar niet afbuigt en als dat wel gebeurt dat ze me zullen inleiden.
Daarna mochten we nog even op de verlosafdeling kijken, omdat ik niet meer naar zo'n informatieavond kan want die is pas weer over een tijdje.
Over twee weken weer een groeiecho, als ik nog niet bevallen ben zei ie er bij

Nou ik ga vanavond eens proberen bij te lezen, loop alweer een half topic achter geloof ik!
pi_71219526
Oeh CARA, lekker Maar mijn TARA lust wel kaas, maar vindt het niet echt lekker... Helaas.

En Ymme, wat doe je Nu wil ik chinees bestellen en ik had al best wel eten voor vnaaf in huis
pi_71219531
Huup, wayyy too much info Maar fijn dat het oplucht

en ehh ik ben geen modje verder, maar waarom gaat het hier ineens over avondeten? Daar hebben we toch een slowchat voor? Of ben ik nu te streng

Chan! Ik zie "Niets om je zorgen over te maken" staan, jeuj! Dat zal een hoop opluchting geven Je maakt gewoon een ukkepukkebaby, daar is niks mis mee
pi_71219554
Chan! Goed nieuws joh! Opgelucht?
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:38:10 #165
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219604
sorry Innepin dat bedacht ik me ook te laat.

Maar hee, het was geen avondeten he.... het was een kiwi-tip voor de verstopte medemens
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:39:31 #166
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219663
oh en sjit, nou vergeet ik nog om Chan te feliciteren. Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!
pi_71219713
Huup, goed bezig... Beter eruit dan erin

BJ lekker rustig aan meid, boekje + bank = goed idee! En hopelijk komt je beebje meelezen. <3

hier net eerste emo-momentje... Zit ik hier rustig op de bus naar huis te wachten bij het WKZ in utrecht, komt er een motoragent met sirene en daarachter 2 dikke mooie ferrari's... Staan der bij de ingang nog allemaal kids te wachten om ook een ronde mee in de auto's te mogen... Beetje make à wish iets of zo... Zit ik hier op het bankje met de tranen van oh wat leuk in mijn ogen... Stomme hormonen!
pi_71219799
Oh en Chan nog gefeliciteerd met deze hernieuwde uitslag! Lekker hoor!
pi_71219889
Hihi Lijnloos emomomentjes
Heb ik ook last van: het rammelaarstopic is zojuist omhoog geschopt, nou ben ik twee topics terug aan het lezen en zo'n beetje iedereen die daar postte is al zwanger of bevallen... huup, BE, ik, leonieke, tessie, asyniur, poppejans, Flower-ti-amo, miss sly, texelonia, menicole, bar...

[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 22-07-2009 16:56:29 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:46:31 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71219923
Goed nieuws dus Chan!
Alleen jammer inderdaad dat je je daar dan eerst nog een dag zorgen om hebt moeten maken...
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:51:00 #171
190853 RockabeIIa
pi_71220060
Net thuis en dat is me een potje fijn!

Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...

Chan, ik ben echt blij dat je met goed nieuws komt
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:02:09 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71220461
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Net thuis en dat is me een potje fijn!

Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...
Heb jij zo'n lange reistijd?je moest toch tot 15:00u?
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:06:03 #173
190853 RockabeIIa
pi_71220612
eh ik was nog niet klaar (vond ik) en ik moest nog boodsjappe en kind afhalen op het kdv... Dan is het zo 1,5-2 uur later. Weet je het alvast voor de toekomst
pi_71221129
Chan wat fijn! Goed nieuws dat zal idd een opluchting zijn zeg!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71221866
Ja ik ben heel erg opgelucht inderdaad. Ik schrok wel even toen hij het woord "inleiden" noemde, maar gelukkig zei hij in dezelfde zin ook "nog niet nodig" En gelukkig heb ik na de volgende groeiecho wel meteen een afspraak bij de gyn, kan ik niet nog eens voor niks zo ongerust zijn
pi_71222992
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef Chan het volgende:
Ja ik ben heel erg opgelucht inderdaad. Ik schrok wel even toen hij het woord "inleiden" noemde, maar gelukkig zei hij in dezelfde zin ook "nog niet nodig" En gelukkig heb ik na de volgende groeiecho wel meteen een afspraak bij de gyn, kan ik niet nog eens voor niks zo ongerust zijn
Zeg inleiden daar doen we gewoon niet aan zeg.
Er wordt nu niet meer voorgekropen. Eerst Innepin en dan wou ik zelf ook 'ns effe gaan werpen met Nijna samen.
Dat kunnen m'n hormonen niet meer aan.
Beebje gaat gewoon lekker groeien.

Zonder gekheid. Fijn dat het allemaal meeviel.
pi_71223039
Urla, hoe is 't met jouw gerommel? Nog steeds druk met voorwerk? Je mag best voordringen hoor
pi_71223142
Nog steeds hetzelfde gezeur. Ik heb trouwens ingezet op 25 July. Die datum had ik vanaf het begin eigenlijk een beetje in m'n hoofd zitten. Kun jij de 24ste?
pi_71223202
Fijn Chan, ik ben echt heel blij voor je
en inleiden huuu, blij dat ie gelijk zei dat t nog nie nodig was maar stiekem ergens ook wel een fijn idee misschien dat ze niet moeilijk gaan zitten doen over ingrijpen als het nodig is enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:31:15 #180
190853 RockabeIIa
pi_71223236
Mijn hele humeur is weer weg
Typisch...

Ik vind 25 juli een erg mooie datum Urla!

Ikzelf wil best 20-09-2009
pi_71223348
Chan, wat fijn dat je je nu geen zorgen hoeft te maken!

En Innepin, wat leuk jouw post over het rammelaarstopic! Daar word ik ook wel een beetje emo van
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71223701
Urla, sorry, de 24e kan ik niet. Vriendje moet dan een halve dag weg namelijk, en die heb ik er toch liever wel bij. En ik had met de verloskundige de 25e afgesproken
met andere woorden, natúúrlijk wordt het de 24e

Rocka, oeh 20-09-2009 is wel erg mooi...! Lekker op tijd ook
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:49:20 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71223704
Nathouden anders ontploffen ze!
Wiflof door de neus naar buiten is niet tof. Maar ik heb echt heel hard zitten lachen...

Chan, wat fijn dat het toch wel goed was!

Innepin, wat leuk van dat topic! Echt zo'n gevalletje van 'zo zie je maar... '
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:50:36 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71223741
chan gelukkig vielhet allemaal mee
pi_71223755
Ohh ja BE en tessie, jullie moeten ook echt even teruglezen, zo leuk
bv tessie die heel hard rammelde maar niet wist hoe of wat met cyclus en dan ineens: Ja doei, ik ben zwanger
En BE, jij eind november... je erbij neerleggen dat het nog even gaat duren voor er een tweede komt Uhhuh....
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:55:48 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71223856
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
eh ik was nog niet klaar (vond ik) en ik moest nog boodsjappe en kind afhalen op het kdv... Dan is het zo 1,5-2 uur later. Weet je het alvast voor de toekomst
Die boodsjappe doe ik 1x per week en kind laat ik afhalen door
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:58:39 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71223961
Hebben er hier meer mensen trouwens last van veelvuldig boeren
ik boer hier zo'n beetje de hele dag door en dat doe ik normaal nooit
pi_71223975
Chan, gelukkig viel het mee.
Je voor niets zorgen gemaakt.
pi_71224145
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Ahhh hier word ik bijna nostalgisch van Ik had daar zóveel last van de eerste paar weken... was zo'n beetje de eerste vraag die ik hier in Z&G stelde, of dat er bijhoorde
Ja dus
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:05:38 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71224197
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enige overigens heb ik het ook met, excusez le mot, winden. Ik schaam me soms dood, gelukkig nu op vakantie is meestal alleen mijn man in de buurt, dus die moet zijn neus maar ff dicht houden

Chan, wat heerlijk dat die onzekerheid is weggenomen en het er allemaal goed uitziet voor je kleintje!

Verder ben ik alles al weer vergeten wat ik heb gelezen

Maar dikke kus aan iedereen, vanaaf nog wel even bijlezen, maar vanaf morgen is het weer over met de i-net verbinding denk ik.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:05:48 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71224204
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:51 schreef innepin het volgende:
Ohh ja BE en tessie, jullie moeten ook echt even teruglezen, zo leuk
bv tessie die heel hard rammelde maar niet wist hoe of wat met cyclus en dan ineens: Ja doei, ik ben zwanger
En BE, jij eind november... je erbij neerleggen dat het nog even gaat duren voor er een tweede komt Uhhuh....
Dat dacht ik toen echt idd!
We hadden het er gisteren nog over dat F. nu nog maar net van de schrik bekomen is.
Grapje he! Grapje!
pi_71224274
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn hele humeur is weer weg
Typisch...

Ik vind 25 juli een erg mooie datum Urla!

Ikzelf wil best 20-09-2009
Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:09:39 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71224316
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enige overigens heb ik het ook met, excusez le mot, winden. Ik schaam me soms dood, gelukkig nu op vakantie is meestal alleen mijn man in de buurt, dus die moet zijn neus maar ff dicht houden
Die winden heb ik ook, maar niet zo erg als dat boeren.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dan
pi_71224319
Ik kan ook erg goed boeren de laatste tijd!

Super, Chan!

Zo gek en grappig net: ik lag op m'n zij op bed met ons meisje te spelen. Ik duwde haar een stukje weg met m'n hand en zij trappelde er dan vol tegenaan. Terwijl ik daar verliefd lag te wezen en lag te genieten, voelde ik ineens een grote, natte, koude plek op het dekbed. Lag ik gewoon volle bak 'melk' te lekken! En niet een beetje, echt een plek van een cm of acht!

Er komt al wel een tijdje wat uit als ik erin knijp, maar dit was echt een stroompje!

Ik ben een melkfabriekje!
pi_71224393
Lektetten in da house! hihi, gek is dat he Ssserpente?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71224429
Hahaha Ssserpente! Ik zie het helemaal voor me... nou ja, niet helemaal, maar wel een beetje

Chan, wat een opluchting! Wat zul je lekker slapen vannacht!
pi_71224775
Freecell, dat is wel een idee. Maar doe je die banaan dan in zn geheel in de vriezer of in plakjes? Want bijvoorbeeld halve bevroren aardbeien krijgt die blender niet echt goed tot pap... (amateuristisch ding...).

Ca.ra, is dat lekker kaas en kiwi samen?

Chan, fijn dat de gyn het er netjes uit vond zien en dat ze beeb goed in de gaten houden!
En fijn dat je na de volgende groeiecho wel gelijk naar de gyn kan, hoef je niet eerst zelf te gaan piekeren over "wat als" enzo.

Urla, degene die hier vorige keer de datum vanaf het begin goed had (vriend van lief), heeft nu 29 juli gezegd. Dus volgende week woensdag... ben benieuwd. Ik zat net de proefdruk van het geboortekaartje te kijken, we zouden de maand uitschrijven, maar als het augustus wordt dan wordt het misschien wel een beetje priegelig. Misschien dat we dan maar voor cijfers gaan. (waar je je al niet druk om kan maken he...).

Rock, dat is een mooie datum!

Sssserpente, fijn zo'n melkvlek .

Net Mirte in bad gedaan, gleed beetje uit met de bovenkant van mn buik op de badrand. Niet echt hard, maar wel even schrikken. Je ziet er niks van en beeb is alweer druk in de weer geweest dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. En natuurlijk zat lief net aan de telefoon en was ik al helemaal pissed op hem toen hij eindelijk wel boven kwam... hormonen .
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:34:25 #198
190853 RockabeIIa
pi_71225133
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...
Dus? Dan mag niemand anders bevallen?

Nijna vindt het ook mooi dus mag het
pi_71225243
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dus? Dan mag niemand anders bevallen?

Nijna vindt het ook mooi dus mag het
Nee, niemand anders in de wereld en dan kom ik in de krant
Lotte!
Noah!