quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen wanneer jij de vk ging bellen vandaag.
Niet dat ik denk of weet of jij een blaasontsteking hebt, maar zoveel buikpijn is niet goed. Mss is het niks, maar ik vind wel dat je het even moet melden.![]()
Je weet het tenslotte maar nooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gok, als ik afga op wat ik voel, dat ze met dr koppie het laatste stukje van mn darm afklemt ofzo. T is niet meer wat et geweest is in elk geval
Ik ga vanmiddag een fles roosvicee spul scoren, een dag of 2 kijken of dat helpt (werkt dat wel zo snel al?) en zo niet dan zal ik bellenik zal voor de zekerheid ook wat cranberrysap enzo meenemen. lucky me dat ik dat sowieso niet vervelend vind om te drinken
![]()
van verse jus krijg k echt maagzuur tot en metquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier helpen een goeie verse jus en een stuk of drie pruimen me altijd binnen een uurtje naar de wc.
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef Urla het volgende:
Rocka gewoon lekker met tijdschriftje naar de wc. Extra rondje koffiezetter enz Is het zo 15.00 uur.![]()
De buikpijn is alweer weg hoor! Ik moet gewoon niet zo koppig zijn en dingen eten waarvan ik weet dat ik buikpijn krijgquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Ca.ra het volgende:
Owww en Linda ook al buikpijn... potverdorie meis!
Dat waggelen herken ik wel een beetje hoor, dat begin ik hier ook te doen volgens mij. Mijn baarmoeder was ook echt flink gegroeid sinds de laatste controle, van 25 naar 30 cm. Maar volgens de verloskundige draag ik 'naar binnen' en dat in combinatie met een lang bovenlijf zorgt dat het er minder zwanger-bol uitziet.
Volgens mij doen de meeste dat heus wel eens stiekem.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaan![]()
Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijkNiet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, zoiets doe ik soms ook wel eens om de tijd wat sneller te laten gaan![]()
Ik heb dus echt sinds een paar weken dus nu al dat naar mn verlof uitkijkNiet dat mn werk te zwaar is hoor, absoluut niet, maar ik zit op een giga roze wolk en het boeit me allemaal iets minder wat er speelt op het werk
Nouja, over een maandje lekker 3 weken vakantie, en met aftrek van die vakantie hoef ik nog maar 8,5 week echt te werken tot verlof
Omdat ik niet z'n fruit eter ben, heb ik gisteren een electrische sapding voor de sinasappels gekocht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...
Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten....
Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag.
Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:46 schreef Poppedein het volgende:
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dusSucces met de poeperij
Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt
Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef huuphuup het volgende:
Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo?
hahahahhaquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
BJ, lekker op de bank ploffen met een boek ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...
nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....
@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
Vet-gedruktquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchtingTMI duidelijk maar ik ben blij
Of een banaan in de diepvries gooienquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik voel me wel iets beter ja(bedankt voor t vragen).
Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.
Heb jij zo'n lange reistijd?je moest toch tot 15:00u?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Net thuis en dat is me een potje fijn!
Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...
Zeg inleiden daar doen we gewoon niet aan zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:45 schreef Chan het volgende:Ja ik ben heel erg opgelucht inderdaad. Ik schrok wel even toen hij het woord "inleiden" noemde, maar gelukkig zei hij in dezelfde zin ook "nog niet nodig"
En gelukkig heb ik na de volgende groeiecho wel meteen een afspraak bij de gyn, kan ik niet nog eens voor niks zo ongerust zijn
Die boodsjappe doe ik 1x per week en kind laat ik afhalen doorquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
eh ik was nog niet klaar (vond ik) en ik moest nog boodsjappe en kind afhalen op het kdv... Dan is het zo 1,5-2 uur later. Weet je het alvast voor de toekomst
Ahhh hier word ik bijna nostalgisch vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Hebben er hier meer mensen trouwens last van veelvuldig boeren![]()
ik boer hier zo'n beetje de hele dag door en dat doe ik normaal nooit![]()
Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Hebben er hier meer mensen trouwens last van veelvuldig boeren![]()
ik boer hier zo'n beetje de hele dag door en dat doe ik normaal nooit![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:51 schreef innepin het volgende:
Ohh ja BE en tessie, jullie moeten ook echt even teruglezen, zo leuk![]()
bv tessie die heel hard rammelde maar niet wist hoe of wat met cyclus en dan ineens: Ja doei, ik ben zwanger
En BE, jij eind november... je erbij neerleggen dat het nog even gaat duren voor er een tweede komtUhhuh....
![]()
Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn hele humeur is weer weg
Typisch...
Ik vind 25 juli een erg mooie datum Urla!
Ikzelf wil best 20-09-2009
Die winden heb ik ook, maar niet zo erg als dat boeren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Check! Heel ranzig vind ik het zelf, maar kan er niets aan doen..... Gelukkig ben ik niet de enigeoverigens heb ik het ook met, excusez le mot, winden. Ik schaam me soms dood, gelukkig nu op vakantie is meestal alleen mijn man in de buurt, dus die moet zijn neus maar ff dicht houden
Dus? Dan mag niemand anders bevallen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, hey! Dan komt de mijne al...had ik zo bedacht...
Nee, niemand anders in de wereld en dan kom ik in de krantquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dus? Dan mag niemand anders bevallen?
Nijna vindt het ook mooi dus mag het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |