abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71218489
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...

nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....

@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
BJ, lekker op de bank ploffen met een boek ofzo
Hopelijk slaap je vanacht beter.
pi_71218517
Das idd lief Poppedein en dat van die nieuwsgierigheid kan ik me ook wel voorstellen hoor

BJ lekker tukkie doen nu dan
En nee ik ga echt nog niet bevallen hoor ik ga nog steeds uit van 41 weken ongeveer. Volgens mij zegt al dat gerommel maar heel weinig over de uiteindelijke bevaldatum.

Ik moet wel zeggen dat ik het nu niet zo erg zou vinden om eerder te bevallen, niet voor mezelf maar mn lief heeft een nieuwe fulltime baan waar hij per 1 sept begint. Als ik eerder beval dan kan hij langer van zn hele kleine minimeisje genieten als ik tot 41 weken ofzo zou lopen dan moet hij na een krappe week ofzo al vol aan de bak en dat zou ik niet leuk voor hem vinden suf he?

En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchting TMI duidelijk maar ik ben blij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:14:07 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71218621
bedankt Ymme en Huupje

ik ga inderdaad mijn boekje maar eens weer pakken, moet alleen de laatste 50 blz ofzo nog...
(gister in een paar uurtjes zo ruim 200 pagina's gelezen.... )

kijken of mijn beebje zich ook weer gezellig komt melden

tot over een paar uurtjes meiden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71218756
Linda, ik voel me wel iets beter ja (bedankt voor t vragen).

Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.

Zwangerschapsmassage... ik ben benieuwd poppedein, maar na die verhalen hier heb ik al een levendig beeld... uitgebreid verslag komen doen he!

Huup, wat een opluchting, lekker

BJ, trusten
Fake it till you make it...
pi_71218874
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:

En net de wc met een bezoekje vereerd, wat een opluchting TMI duidelijk maar ik ben blij
Vet-gedrukt
pi_71218926
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik voel me wel iets beter ja (bedankt voor t vragen).

Ymme, wij hebben sinds kort een blender, kan je ook lekker fruit in gooien (maar dan moet er eigenlijk ook ijs bij (voor het lekkere shake effect) en dat maakt het dan net weer ff wat minder gezond (of fijn voor de lijn), hahaha.
Of een banaan in de diepvries gooien Dat is dan je ijs en niet minder gezond
pi_71218973
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Vet-gedrukt
oi!

ach boeiend, heb ik weer ruimte voor de canelloni van vanavond
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:23:26 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71219018
Rocka met je baaldag! Maar inmiddels ben je al zo'n anderhalf uur klaar.
Hoeveel dagen moet je nog werken?

Chan, hoe is het met je? En met je beeb?

En huupje heeft haar hoopje gedaan
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:25:05 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219082
hahaha Freecell....

Wij eten dit vanavond, misschien een ideetje voor de kiwi-dames?

Sorry modjes deze had eigenlijk beter in de sc gepast he...

[ Bericht 11% gewijzigd door Ca.ra op 22-07-2009 16:36:01 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71219451
Ziet er erg lekker uit hoor Ca.ra.

Wij gaan lekker chinees eten bij schoonmoeders. Zij heeft vandaag 't koopcontract getekend van haar huis (was eerst gehuurd).
Dit wilde ze vieren met chinees.
pi_71219511
Dank jullie voor alle aanmoedigingen en lieve reacties en alles!

Zo ik ben weer thuis, wat een lange dag zeg. Eerst liep de gyn al behoorlijk uit. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het eerste wat ie zei: nou dat ziet er best netjes uit! Dus ik: huh? Dus ik heb me voor niks zoveel zorgen gemaakt? Want in verhouding tot vorige keer is babylief nagenoeg niet gegroeid en zit al onder de lijntjes... Dus hij kijkt... Sja, maar hij is wel íets gegroeid dus niks om je zorgen om te maken... Nou ok... pffff
Daarna nog wel weer aan de ctg gehangen, die was super netjes net als altijd en de artsassistente heeft me nog een keer extra verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang de groeilijn maar niet afbuigt en als dat wel gebeurt dat ze me zullen inleiden.
Daarna mochten we nog even op de verlosafdeling kijken, omdat ik niet meer naar zo'n informatieavond kan want die is pas weer over een tijdje.
Over twee weken weer een groeiecho, als ik nog niet bevallen ben zei ie er bij

Nou ik ga vanavond eens proberen bij te lezen, loop alweer een half topic achter geloof ik!
pi_71219526
Oeh CARA, lekker Maar mijn TARA lust wel kaas, maar vindt het niet echt lekker... Helaas.

En Ymme, wat doe je Nu wil ik chinees bestellen en ik had al best wel eten voor vnaaf in huis
pi_71219531
Huup, wayyy too much info Maar fijn dat het oplucht

en ehh ik ben geen modje verder, maar waarom gaat het hier ineens over avondeten? Daar hebben we toch een slowchat voor? Of ben ik nu te streng

Chan! Ik zie "Niets om je zorgen over te maken" staan, jeuj! Dat zal een hoop opluchting geven Je maakt gewoon een ukkepukkebaby, daar is niks mis mee
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71219554
Chan! Goed nieuws joh! Opgelucht?
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:38:10 #165
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219604
sorry Innepin dat bedacht ik me ook te laat.

Maar hee, het was geen avondeten he.... het was een kiwi-tip voor de verstopte medemens
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:39:31 #166
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71219663
oh en sjit, nou vergeet ik nog om Chan te feliciteren. Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!
pi_71219713
Huup, goed bezig... Beter eruit dan erin

BJ lekker rustig aan meid, boekje + bank = goed idee! En hopelijk komt je beebje meelezen. <3

hier net eerste emo-momentje... Zit ik hier rustig op de bus naar huis te wachten bij het WKZ in utrecht, komt er een motoragent met sirene en daarachter 2 dikke mooie ferrari's... Staan der bij de ingang nog allemaal kids te wachten om ook een ronde mee in de auto's te mogen... Beetje make à wish iets of zo... Zit ik hier op het bankje met de tranen van oh wat leuk in mijn ogen... Stomme hormonen!
pi_71219799
Oh en Chan nog gefeliciteerd met deze hernieuwde uitslag! Lekker hoor!
pi_71219889
Hihi Lijnloos emomomentjes
Heb ik ook last van: het rammelaarstopic is zojuist omhoog geschopt, nou ben ik twee topics terug aan het lezen en zo'n beetje iedereen die daar postte is al zwanger of bevallen... huup, BE, ik, leonieke, tessie, asyniur, poppejans, Flower-ti-amo, miss sly, texelonia, menicole, bar...

[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 22-07-2009 16:56:29 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:46:31 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71219923
Goed nieuws dus Chan!
Alleen jammer inderdaad dat je je daar dan eerst nog een dag zorgen om hebt moeten maken...
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:51:00 #171
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71220060
Net thuis en dat is me een potje fijn!

Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...

Chan, ik ben echt blij dat je met goed nieuws komt
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:02:09 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71220461
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Net thuis en dat is me een potje fijn!

Tnx voor de aardige woorden van begrip enzo...
Heb jij zo'n lange reistijd?je moest toch tot 15:00u?
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:06:03 #173
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71220612
eh ik was nog niet klaar (vond ik) en ik moest nog boodsjappe en kind afhalen op het kdv... Dan is het zo 1,5-2 uur later. Weet je het alvast voor de toekomst
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71221129
Chan wat fijn! Goed nieuws dat zal idd een opluchting zijn zeg!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71221866
Ja ik ben heel erg opgelucht inderdaad. Ik schrok wel even toen hij het woord "inleiden" noemde, maar gelukkig zei hij in dezelfde zin ook "nog niet nodig" En gelukkig heb ik na de volgende groeiecho wel meteen een afspraak bij de gyn, kan ik niet nog eens voor niks zo ongerust zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')