abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:22 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71215287
Gadverdamme wat is het goor plakkerig hier zeg!

Over het slapen, ik slaap echt als een roosje, geen klachten van mij dus ook.
pi_71215364
Vies plakkerig hier idem
Heeft hier ook gisteren niet geregend, dat helpt niet.

En slapen? Ik slaap probleemloos, eigenlijk altijd Bij de vorige zwangerschap moest ik er op het eind wel af en toe uit om te plassen, maar zelfs dat deed ik half slapend
pi_71216153
Ik heb vannacht ook goed geslapen hoor!

Bar fijn dat het in elk geval geen blaasontsteking is, ik hoop dat het verder ook niet iets ernstigers is.

Rocks

Chan je moest om 2 uur toch? Ik hoop dat je inmiddels fijn nieuws hebt gehad

Ik heb een fles roosvicee gehaald en kiwi's en heb inmiddels een liter cranberry meuk op ik ben dr klaar voor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:13:58 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71216211
hmmm dan hebben jullie vast het plakkerige wat wij gisteren hadden.
nu is het eigenlijk wel erg lekker, alles staat ook tegen elkaar open.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:17:44 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_71216342
Effe snel tussendoor (hoezo geen zin in werken??): ik heb ook heerlijk geslapen! Deur open, beetje wind, lekker buitje en niet onder een deken gaan liggen waren hier de truc. Scheelt zoveel op een werkdag!

Nog geen nieuws van Chan dus? Daar kwam ik eigenlijk voor namelijk...
En Huup, waarom lever je niet effe urine in? tis geen moeite en dan weet je tenminste zeker dat je gewoon effe goed moet poepen. (tja, ik ben ook maar van de simpele redeneringen).

Zo en dan ga ik nu maar weer eens verder met het regelen van een drukker voor de geboortekaartjes. Ontwerp is klaar, nou nog een drukker regelen. En omdat ik in het dagelijkse leven wel vaker met drukkers enzo werk, ben ik even aan het kijken waar het het goedkoopste kan.

Oja, iemand enig idee hoe snel de voorraad van Goodmoodkids aangevuld wordt? Anders ga ik daar maar eens een mailtje aan wagen want het jumpsuitje wat ik wil is uitverkocht.....en ik weet dus niet of het nog binnenkomt voor de bevalling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71216528
Hier is het ook enorm plakkerig.
Gisteren heeft het wel ff lekker geregent.
Maar nu lijkt het alleen alsof hetv vandaag plakkeriger is

Zojuist de woonkamer even opgefrist, en ben nu zeiknat op mijn rug.
Maar het is wel droog vandaag, dus dat is fijn voor de honden, die liggen al de hele dag in de tuin. En zo heb ik geen last van ze
pi_71216549
Ik kwam ook ff spieken voor Chan! Ik duim ook voor goeie berichten en voor in ieder geval weer een wat geruster gevoel bij jou!

Huups... voel je je meije vandaag alweer wat meer trouwens?

Ik heb vandaag een loos dagje, juist echt heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen vannacht, als een blok, werd halverwege wakker om te plassen, bedacht me dat ik geen zin had en heb heerlijk verder getukt, hahaha!
Loop nu nog in pyama, heel erg, maar al mn verlofdagen tot nu toe waren zo vol gepland dat even een dagje niets ook wel lekker is! Morgen naar de sauna.. ben benieuwd of dat nog een beetje wil, anders maar veel in de zwembadjes poedelen en ik heb een zwangerschapsmassage gereserveerd..ook niet vervelend

Mefke.. Ik heb een tijd terug gemaild en kreeg daarop het antwoord dat de voorraad in september weer aangevuld zou worden... gaat nog wel een tijdje duren dus!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71216622
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...

Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten... .

Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag .

Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
Fake it till you make it...
pi_71216734
Mefke het is eigk een beetje een 1 en 1 is 2 verhaal voor mij een dag of 2 nauwelijks gepoept (lekker fris weer ) terwijl ik daar normaal nooit moeite mee heb om het zo maar te zeggen. Dus het is denk ik niet zo gek dat mn lijf daar pijn van krijgt. Het is ook geen dramatische pijn hoor en de buikpijn is pas sinds vanmorgen echt. Ik kijk het gewoon eerst heel even aan met de roosvicee en de kiwi's.

Poppedeins ik voel haar af en toe de hik hebben kleine gulzigaard van mij haha. Als ik turf qua bewegingen enzo kom ik wel boven de 10 uit dus dat zit wel goed denk ik. T arme kind zal wel ruimte tekort komen van binnen, en anders ik wel

Wat klinkt je dag heerlijk zeg! En morgen ook al veel plezier alvast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71216805
Veel plezier morgen Poppedein! Hoe doen ze dat eigenlijk, zo'n massage? Op je buik liggen gaat denk ik niet meer, toch?

En Nijna, fijn dat je lekker gelegen en geslapen hebt! Voel je je ook wat beter nu?

En Chan, kom eens vertellen wat de gyn zei!
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:36:48 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71217087
Bar, ik bedoelde dat er bij de standaard controles bij vk of gyn niet (meer) elke keer urine gecontroleerd wordt.

Kiwi's, yum Ik ga maar eens een appeltje eten, ook lekker en gezond.

Poppedein, zo'n massage lijkt me heerlijk! Als het je bevalt dan wil ik misschien ook wel. Zie eerlijk gezegd ook wat praktische probleempjes, in welke houding kun je liggen zodat ze er goed bij kunnen en je toch lekker ligt
.... met gevoel voor drama....
pi_71217131
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef Nijna het volgende:
Linda, ik heb even lekker gelegen en zelfs ff geslapen. En juffie ligt nog te slapen, maar die ga ik wakker maken zodat ze vanavond ook nog wat slaap over heeft...

Kiwi's daar heb ik trek in... maar dan moet ik weer naar de winkel... morgen maar dan.
Jullie brengen me wel op ideeën... Misschien moet ik me eerst maar eens op ander fruit hier in huis storten... .

Rock, inmiddels klaar met werken voor vandaag .

Poppedein, dat klinkt goed! Lekker zo'n niks-moeten-dagje. En geniet ze morgen in de sauna en met de massage.
Omdat ik niet z'n fruit eter ben, heb ik gisteren een electrische sapding voor de sinasappels gekocht.
Je zet je glas d'r onder, en dat ding doet 't werk. Heerlijk
Misschien ook een idee, als je eens ander fruit wilt proberen.
Bananen zijn ook erg lekker (alleen dan raak je weer verstopt en krijg je van die niet-poep gevallen ).
Maar kiwi's zijn natuurlijk uiterst gezond.

Al heb ik eens gehoord, dat teveel kiwi's (lees elke dag 1) weer niet gezond zou zijn.
Naja, alles met mate lijkt me. Ze kunnen tegenwoordig wel heel erg door draven met wat wel en niet gezond zou zijn.
pi_71217443
Poeh, wat gaan jullie weer hard dames....

Bar niet tof die pijn bij het plassen, ook al is het niet altijd! Fijn dat je bij de huisarts terecht kon zo snel en nu vk afwachten?!
Incantrix, ik ga ook gewoon naar lowlands hoor. Weliswaar voornamelijk "werken" maar ga ook wel het een en ander bekijken. Ik heb gisteren speciaal nog flink gegoogled omdat mijn collega's niet geloofden dat het wel mocht (stelletje bezorgde schatten) maar de algemene mening is dat als je niet te vaak in luide muziek gaat staan het geen kwaad kon en je kindje hooguit kon schrikken...
Oh en niet in de Pitt staan helpt denk ik ook wel.
pi_71217489
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dus Succes met de poeperij Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt

Hoe ze die massage doen.. ik heb geen flauw idee... er stonden wel 15 verschillende soorten massages op, waarvan zwangerschapsmassage er 1 was, dus ik neem aan dat ze daar wat spannends voor bedacht hebben... Op je buik liggen wil niet, maar lang op je rug liggen ook vaak niet, en in een warme ruimte al helemaal niet.. .dus ik laat me verassen
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:49:43 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71217625
ben ook benieuwd hoe dat gaat Poppedein, en hoe je het ervaart.

@lijnloos, nou ja afwachten, we hopen dat het doormiddel vanveel drinken minderd.
maar goed het is ook nog maar 2 keer gebeurd die pijn, en tussendoor nergens last van.

Kijken het nu aan tot vrijdag en heb ik er dan nog steeds afentoe last van, weer urine inleveren en dan verder zien.
pi_71217642
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:46 schreef Poppedein het volgende:
gelukkig Huups, fijn! Jij bent ook al gezegend met een prettig kort bovenlijfje dus Succes met de poeperij Misschien als je je neus dichtknijpt en dan heel hard op je gezicht blaast dat t er dan aan de achterkant vanzelf uitkomt
bende gek?! straks breken mn vliezen!

komt goed. Waarschijnlijk het liefst vanavond als ik in de bioscoop zit

En over die massage, ik had gelijk een visioen van zo'n massage-tafel met in pllaats van een gat voor je hoofd ook een gat voor je buik hihi
Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo? Dat je op je zij ligt zeg maar?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:50:54 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71217668
@Huup dat had ik nou ook, een massage tafel met een gat voor je buik
pi_71217734
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef huuphuup het volgende:

Maar misschien doen ze dat op je kant ofzo?
Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
pi_71217811
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Whahahha OMG, wat klinkt dit heerlijk walvisserig!
hahahahha en dan met van die bekertjes water over je heen scheppen
nathouden jongens! anders ontploffen ze!

Nah ze zullen dr vast iets heel comfortabels op bedacht hebben anders staat het vast nie apart op het menu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71217880
LOL, hahaha..nou durf ik echt niet meer!

En nou hou ik op met mn ge-slowchat, want Innepinmetdrbabydrin moet nog bevallen in dit topic... dus ik ga maar weer es strijken ofzo!
pi_71217931
Zeg Poppedein, wat ik me nou afvroeg hah. Vind je het nou niet jammer dat je de zwangeren die nu ong. bevallen niet meer kan begeleiden tot het einde? Dat je zeg maar al het voorwerk wel gezien hebt, maar het uiteindelijke resultaat (en volgens mij stiekem het leukste aan je vak) moet missen?
Lotte!
Noah!
pi_71217986
Mijn chiropractor had een tafel waarvan je stukken weg kon schuiven. Hij schoof dan het buikgedeelte een stuk omlaag, zodat je buik wel gesteund was, maar lager. Beetje zo: -----_____------- Lag heerlijk
pi_71218070
Ja heel! Juist omdat ook veel van die zwangeren net zo ver zwanger zijn als ik, waardoor je toch ook wel een beetje een andere band met elkaar opbouwd!

Moet eerlijk zeggen dat ik t ook nog niet helemaal los kan laten hoor.. ik krijg elke avond rond 22 uur nog steeds de dienstoverdracht toegestuurd met daarin wie bevallen is, van wie wat hoe en waar daarin en die MOET ik echt gewoon nog even lezen, tot groot onbegrip van mn lief die zo iets heeft van leg dat nou toch lekker naast je neer!

Wel is t zo dat wij met zn 6en zijn in de praktijk, en ik geen eigen clubje clienten heb... dus veel van de mensen die nog niet wekelijks kwamen heb ik misschien pas 1x of nog helemaal nooit gezien, dus ik denk dat dat échter nieuwsgierige er op een gegeven moment ook wel af is!

(wat wel héél lief is, is dat clienten me opzoeken op hyves om te vragen hoe t gaat en succes te wensen etc... ik heb met mezelf de afspraak om geen mensen toe te voegen die ik alleen maar uit de praktijk ken, gewoon om zakelijk en prive een beetje gescheiden te houden, maar dat mensen die moeite nemen vind ik toch wel heel lief!)
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:04:21 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71218188
TE moe om bij te lezen, maar wilde ff melden dat ik de dag weer overleefd heb, ondanks de allerbelabberdste nacht...

nu helemaal KAPOT, mede doordat het een erg heftige dag was op het werk....

@Huup, weet je zeker dat je niet gaat bevallen????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71218199
Ja, dat is ook wel te begrijpen toch, dat je dat nog even wil bekijken! En inderdaad, hoe langer je thuis zit, des te meer onbekenden zullen er in dat lijstje komen te staan, denk ik!

Maar lief inderdaad dat ze toch ook aan jouw zwangerschap denken en het dus niet alleen andersom is!

ik weet het, offtopic enzo, maar ik was gewoon ineens nieuwsgierig
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')