maar wel weer n topic met n sealtjequote:
In ONZ zijn geen bazen. Dat soort gepeupel vind je alleen in KLB.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef appelsjap het volgende:
Shit mên. Laat ff duidelijk zijn voor alle wannabe bazen dat de echte baas terug is.
Kickje KLB dan maar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In ONZ zijn geen bazen. Dat soort gepeupel vind je alleen in KLB.
Niet nodig. Gewoon kappen met kuttopics te openen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef appelsjap het volgende:
Mijn ban had niks met topicdiarree te maken., Lees je ff in in mn notes.
Sir Yes Sir!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon kappen met kuttopics te openen.
Achtervolg me eens niet overal op het forumquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:52 schreef Het_hupt het volgende:
nou, de rasmongeaul is dr ook weer, Paul
SWJ
Je brengt mij op een idee, kabouter downquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Achtervolg me eens niet overal op het forum
daaromquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:07 schreef beverton het volgende:
Waarom moest murp perse generaliseren in mijn topic :/
Alle topics. En gewoon normaal reageren in plaats van in ieder topic je negativiteit tentoon te stellen ('kuttopic', 'doe maar een slotje', 'SwJ en murp, kom er maar in', 'mongeaul', enz, enz)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:14 schreef Het_hupt het volgende:
Heb je een lijstje voor mij van topics waar ik wel mag reageren en hoe ik het moet doen SWJ?
Wat jij wilt, meneer de leraarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alle topics. En gewoon normaal reageren in plaats van in ieder topic je negativiteit tentoon te stellen ('kuttopic', 'doe maar een slotje', 'SwJ en murp, kom er maar in', 'mongeaul', enz, enz)
Ontopic in dat topic of gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef Het_hupt het volgende:
Zeg SWJ, dat jij je wilt profileren als de baas moet je zelf weten, maar dat je een normale post van mij weer gaat zitten editen en een commentaar dr bij plaatst, gaat paal en perk te buiten.
Was ontopic, dat jou mijn posts niet aanstaan, is geheel iets anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ontopic in dat topic of gewoon wegblijven.
Dat heb ik nergens beweerdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand gooit ZELF zijn volledige naam online, en véél prive details. Als je gewoon z'n nick hier met .hyves.nl erachter zet kom je op zijn OPENBARE Hyves, die iedereen zonder in te loggen kan bekijken. En dan mag jij me uitleggen hoe het dan privacy inbreuk is om die foto's te linken?
Eens. Het topic is dan ook al dicht.quote:Oh en dan vergeet ik nog dat dat kansloze Q-Music topic nog open is, wat is daar de meerwaarde van?
En dat wil ik voorkomen. Niet iedere newbie hoeft gebashed te worden waardoor hij meteen weer wegblijft.quote:of verdwijnt na een backfire van een van z'n topics.
Het is onnodig dat een willekeurige newbie afgezeikt gaat worden waardoor hij wegblijft. Als je niet weet wanneer je iemand belachelijk kan maken en wanneer dat not done is, doe het dan helemaal niet.quote:Er worden wel ergere topics geopend waar soms dikke mensen, vrouwen met pittige kapsels, gehandicapten oid zwaar belachelijk worden gemaakt zonder dat ze zelf zoveel info verstrekken dat die foto's te vinden zijn. Gewoon totally random. Dat kan dan allemaal, en worden soms zelfs reeksen. Deze TS is zo dom zelf teveel info online te gooien, loopt poep te praten, en dan mag 1 foto'tje van Hyves linken ineens niet?
Ik geef eerst een heel duidelijke waarschuwing en vervolgens ga je dat volledig negeren en gewoon verder met die flauwekul.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:57 schreef Rijpie het volgende:
En dan wordt er nog een post gedelete ook
edit dan mijn bericht, en gooi er een slotje opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik geef eerst een heel duidelijke waarschuwing en vervolgens ga je dat volledig negeren en gewoon verder met die flauwekul.
je kan een reactie geven als je er een mooie paint bij zetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
Even een vraag over het ontopic seal, zoals bv. hier: Microsoft faalt met photoshop: Laat zien dat jij het wel kan
Is het dan de bedoeling dat er alleen paints in gepost worden? Ik zie namelijk ook een reactie op een paint als ontopic.
Blijven deze reacties ook staan, of worden die gewist?
Duidelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef murp het volgende:
[..]
je kan een reactie geven als je er een mooie paint bij zet
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:23 schreef H1F5 het volgende:
Zeg, SuperwormJim, ik vind dat je de juiste beslissingen neemt
Het is maar internetquote:en dat je je geen reet aan moet trekken van het commentaar. Misschien doe je dat ook wel niet, weet ik 't.
Helemaal mee eens. Van alleen maar overal op zeiken wordt niemand vrolijk.quote:Hoewel ik zelf ook vaak zat wat te zeiken heb, moet er toch ook weer eens een positief signaal zijn
maar als ik dat toelaat, moet jij weer een reactie daarop geven en dan geeft die ander daar weer een reactie op zodat eigenlijk de paint wegvaltquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik vind het ook fijn om soms reacties te krijgen op paints waar ik veel tijd in steek. Ook van mensen die niet painten/photoshoppen.
Weet ik genoeg
Ja zou de reactie daar op ook kunnen weghalenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef murp het volgende:
[..]
maar als ik dat toelaat, moet jij weer een reactie daarop geven en dan geeft die ander daar weer een reactie op zodat eigenlijk de paint wegvalt
gelukkig dat ik zo duidelijk bent dat jij genoeg weet
Had ik al gedaanquote:
heel verstandigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
maar goed, nu gaan we offtopic, en moet er weer genote worden enzo. dus ik laat het hierbij.
Plaats de OP gewoon terug.quote:
Had je maar moeten nadenken alvorens het topic te plaatsen.quote:
Jij zegt hetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had je maar moeten nadenken alvorens het topic te plaatsen.
Ok dan, je geet het zelf toe.quote:
nee, we stoppen nu met LaPo'squote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef appelsjap het volgende:
Werken jullie niet meer met willekeurigeslotjesscriptjes?
Haha, vet, ik zag t al./quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Rechterbal het volgende:
Kut Copyright Mafia does it again...
Moest in KLB, en again is fout geschreven.
Modjes?![]()
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
Friet of Patat?
Gooi ekkes open. Het zal eindelijk een einde maken aan de friet patat discussie
Patat heeft gewonnen tijdens het slotje, en daarmee is de discussie eindelijk ten einde!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
Friet of Patat?
Gooi ekkes open. Het zal eindelijk een einde maken aan de friet patat discussie
Er kan nog steeds gestemd worden hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Patat heeft gewonnen tijdens het slotje, en daarmee is de discussie eindelijk ten einde!
je moet gewoon normaal doen en dat doe je nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef appelsjap het volgende:
Waarom krijg ik een note voor het zeggen dat hij faalt in zijn TT.
Alsof dat zo erg en schokkend was; Wohey, ik zei dat ie faalt, wat erg zeg. -.-quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef murp het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal doen en dat doe je niet
goed ideequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
I Am Weasel en I am Weasel op veronica
Kan je die niet mergen?
Je kwaliteitstopic is bijna goed genoeg voor een TTT, bijna. Maar om je te troosten laat ik het topic nog heel eventjes open.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef H1F5 het volgende:
Ja hoi weer! Ik wil graag een topic voordragen voor de TTT. Het is al zo'n tijd geleden en de keuze was niet eenvoudig door alle fenomenale posts. Edoch, na veel wikken en wegen hebben we in gezamelijk overleg besloten om dit (deze)topic (topique)
voor te dragen. Haske biedankt alvast!
Ik heb genoten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Slotje !!!
Waarom? Was best een leuk topic
welk topic? wat? ik snap je nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:04 schreef Het_hupt het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de bagger eruit te halen, en het topic een 2e kans te geven?
Zeker als je het topic vergelijkt met dit: Dus...
Het is maar een suggestie
Klopt, maar Strolie75 had de LaPo in de vorige.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo SWJ, mijn Gijsjes topic was eerder.
Dat was post 301 omdat hij mod is. Ik had dus de lapo.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, maar Strolie75 had de LaPo in de vorige.
Ik zie 't, ik zal 't even fixen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was post 301 omdat hij mod is. Ik had dus de lapo.
Opgeslot.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef TimKuik het volgende:
Nederlandse FML?!!
Die gast loopt iedere keer z'n eigen kut topic te kicken, keiharde SPAM dus.
mag hij inderdaad weer openquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Slotje !!!
Waarom? Was best een leuk topic
hij is weer openquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag hij inderdaad weer openik vond dat ie eigenlijk wel bijna een TTT verdiende
Nee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi murp of Jim. Mag de TT van de ONZ SC veranderd worden naar "ONZ SC #Miley"
''ONZ SC # Mileyquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
''ONZ SC # Miley'' zou beter staan
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet jij sowieso in die SC, Juichyhil? Post gewoon waar je thuishoort, namelijk: [HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
Jij moet niet denkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]ik dacht dat gewoon hernoemd was naar de ONZ SC
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet jij sowieso in die SC, Juichyhil? Post gewoon waar je thuishoort, namelijk: [HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
"Bij dezen", idioot.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef Juicyhil het volgende:
[HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
Aangepast.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
Gaat niet gebeuren, alsjeblieft.quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Powerkiwi het volgende:
Kan de TT van de ONZ SC weer terug veranderd worden naar "ONZ SC #Stoeprand en Powerkiwi zijn opperbazen"?
Dankjewel
Nee, dat gaat niet gebeuren: er zijn geen 'bazen' in ONZ. Evenmin worden er 'smatjes gehosseld', zijn er sub- en antiklachten te vinden, hebben we een 'kaste', enz.quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Powerkiwi het volgende:
Kan de TT van de ONZ SC weer terug veranderd worden naar "ONZ SC #Stoeprand en Powerkiwi zijn opperbazen"?
Dankjewel
Dankzij jouw negatieve advies heeft NJ hem dichtgegooidquote:
Je moet dingen anders aanpakken dude. Je doet nu maar gewoon. Dan kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en onze tijd anders besteden.quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankzij jouw negatieve advies heeft NJ hem dichtgegooid![]()
Ooit ga je deze terugkrijgen zeg ik je!!!
Maar, maar, maarquote:
Je hebt gelijk, ik moet voortaan toch eerst maar eens na gaan denken over mijn actiesquote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moet dingen anders aanpakken dude. Je doet nu maar gewoon. Dan kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en onze tijd anders besteden.
sorry, ga maar naar deze:quote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef Paul het volgende:
Ik switch al minutenlang tussen deze 2 topics maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd ik weet niet meer welke ik nou heen moet
De Duitsers komen, einz zwei drei
NAAR BINNNEN !!!!!!!!!!
strak planquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Jouw favorite vorm van aids
ik durf het bijna niet te vragen maar mag deze een ontopic worthyness
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd, maar niemand kent hem hier.
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klassenjustitie
Als je bekend bent mag je wel een verjaardagstopic anders niet
quote:
Onterecht gesloten imho... dat de AT lurkers 'm niet kennen, ja... maar in ONZ is ie toch wel bekend.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Remlof weer![]()
Terwijl iedereen hem hier juist kent
Bouw maar een klein feestje voor 'm in ONZ SC.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:05 schreef 8108139dpths het volgende:
Feliciteer hem hier!; Trevland verjaardagstopic *O*
[..]
Onterecht gesloten imho... dat de AT lurkers 'm niet kennen, ja... maar in ONZ is ie toch wel bekend.
Op een foto en wat linkjes na werden er in dat topic volgens mij geen privégegevens zoals naw gepost.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef UncleErnie het volgende:
Kan je niet wat bannetjes aanvragen voor dat debiele PiRaNiA topic, SWJ? Wat mij betreft zijn jullie nog veel te coulant voor users die privégegevens van anderen zomaar posten.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
We bespreken dan ook geen ban, we wensen hem alleen het allerbeste en zeggen vaarwel. Lees de OP maar eens.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
We bespreken dan ook geen ban, we wensen hem alleen het allerbeste en zeggen vaarwel. Lees de OP maar eens.
quote:
De grens tussen 'het bespreken van een ban' en 'het uitzwaaien' is erg dun. Dit was een preventief slotje omdat het uiteindelijk toch gaat verzanden in het bespreken van de ban.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
Zet er dan ook meteen bij dat het topic is opgeschoond en dat er best on-topic gepost mag worden. Handig voor de users die hun berichten niet meer zien.quote:
daar doen we niet meer anquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef zarGon het volgende:
Mijn reactie is natuurlijk geheel terecht verwijderd, maar verwijder ook wat ik quotte en niet alleen de quotes daarvan:
[..]
Zet er dan ook meteen bij dat het topic is opgeschoond en dat er best on-topic gepost mag worden. Handig voor de users die hun berichten niet meer zien.
ja, alleen zo erg druk momenteel.. maar alles gaat goedkomenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij er nog wel naar je zin eigenlijk?
Done.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:27 schreef Juicyhil het volgende:
Hitler en ik gaan daten.
Waarom is deze nog wel open en die van mij dicht
Opgelost.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
Het is weekend kutplaatje verpest meteen het hele topic
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Post hier als je op de radio wil mag die dicht?
het is leuk geweest, lange tijd niets in gepost en met een kutkick omhoog geschopt, tja hopeloosquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom is dit topic van bijna 14.000 views dichtgegooid? Cancerboy!
Ik vond het leuk en de moeite waard om te vermelden dat iets wat op FOK! is ontstaan (plaatje is door mij ontdekt op een online fotoalbum) overgenomen is op 4chan. Meestal is het andersom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef murp het volgende:
[..]
het is leuk geweest, lange tijd niets in gepost en met een kutkick omhoog geschopt, tja hopeloos
je mag wel een LaPo hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik vond het leuk en de moeite waard om te vermelden dat iets wat op FOK! is ontstaan (plaatje is door mij ontdekt op een online fotoalbum) overgenomen is op 4chan. Meestal is het andersom.
14.gifquote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
Het grote plaatjes associatie topic
hoort dit niet meer thuis in MENBeter nog, er is er al 1 in MEN: Verder associeren met plaatjes #41
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |