bedankt murpquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
plaats je die banner ook nog ff liefje?
maar wel weer n topic met n sealtjequote:
In ONZ zijn geen bazen. Dat soort gepeupel vind je alleen in KLB.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef appelsjap het volgende:
Shit mên. Laat ff duidelijk zijn voor alle wannabe bazen dat de echte baas terug is.
Kickje KLB dan maar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In ONZ zijn geen bazen. Dat soort gepeupel vind je alleen in KLB.
Niet nodig. Gewoon kappen met kuttopics te openen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef appelsjap het volgende:
Mijn ban had niks met topicdiarree te maken., Lees je ff in in mn notes.
Sir Yes Sir!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon kappen met kuttopics te openen.
Achtervolg me eens niet overal op het forumquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:52 schreef Het_hupt het volgende:
nou, de rasmongeaul is dr ook weer, Paul
SWJ
Je brengt mij op een idee, kabouter downquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Achtervolg me eens niet overal op het forum
daaromquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:07 schreef beverton het volgende:
Waarom moest murp perse generaliseren in mijn topic :/
Alle topics. En gewoon normaal reageren in plaats van in ieder topic je negativiteit tentoon te stellen ('kuttopic', 'doe maar een slotje', 'SwJ en murp, kom er maar in', 'mongeaul', enz, enz)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:14 schreef Het_hupt het volgende:
Heb je een lijstje voor mij van topics waar ik wel mag reageren en hoe ik het moet doen SWJ?
Wat jij wilt, meneer de leraarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alle topics. En gewoon normaal reageren in plaats van in ieder topic je negativiteit tentoon te stellen ('kuttopic', 'doe maar een slotje', 'SwJ en murp, kom er maar in', 'mongeaul', enz, enz)
Ontopic in dat topic of gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef Het_hupt het volgende:
Zeg SWJ, dat jij je wilt profileren als de baas moet je zelf weten, maar dat je een normale post van mij weer gaat zitten editen en een commentaar dr bij plaatst, gaat paal en perk te buiten.
Was ontopic, dat jou mijn posts niet aanstaan, is geheel iets anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ontopic in dat topic of gewoon wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |