Als mod had je zelf in kunnen . moeten schatten dat er een reaktie zou komen op het sluiten, als je iets van mei dit jaar open laat. Dat heet " feeling " met het subforum waar je de regie mede over hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je hier komt schelden en tieren, dan helpt dat niet echt nee. Gewoon op een normale manier een vraag stellen werkt veel beter. En dat heeft allemaal niets te maken met blauw/knopjes/macht/misbruik/enz/etc, maar met fatsoen.
Klopt. Maar ik verwacht dan wel een normale reactie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Als mod had je zelf in kunnen . moeten schatten dat er een reaktie zou komen op het sluiten, als je iets van mei dit jaar open laat.
Houden zo, dat is beter voor je.quote:En schelden ............ dan heb je me nog nooit ECHT in actie gezien zeker , lol.
Nou, bedankt dan maar. Het heeft echt m'n ogen geopend.quote:Dit is geen schelden waard, ik kom hier zelden in ONZ, maar is gewoon een wake-up call.........
Je hebt het nou niet over mij hequote:Op maandag 10 augustus 2009 06:57 schreef murp het volgende:
[..]
ja, alle kuttopics sluiten voor eem kutuser
Graag gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:44 schreef Hondenbrokken het volgende:
Harry Potter "fans" die alleen de films gezien hebben.
Had ik klaagbak gemoeten en ik dacht ook dat ik hem daar postte.
Schopje plz.
Lijkt me vrij duidelijk: er wordt niks meer geopend dat TTT waardig isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef 3keernix het volgende:
klein vraagje, waarom word de toptiptopic nooit mee geupdate? is het verhuisd like wut happend?
neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
Kan je deze heropenen : Wie weet er een leuke mop?
Heb hem ingesproken op de voicemail ik kom zo op de radio![]()
Het blijft wel onzinquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar Hupt, das eigenlijk toch heul geen grappig topic. Dan zijn je andere paint topics beter
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:39 schreef tong80 het volgende:
Yvonne bevalt het ?
Wat ben je toch een zak hooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |