Klopt, maar Strolie75 had de LaPo in de vorige.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo SWJ, mijn Gijsjes topic was eerder.
Dat was post 301 omdat hij mod is. Ik had dus de lapo.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, maar Strolie75 had de LaPo in de vorige.
Ik zie 't, ik zal 't even fixen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was post 301 omdat hij mod is. Ik had dus de lapo.
Opgeslot.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef TimKuik het volgende:
Nederlandse FML?!!
Die gast loopt iedere keer z'n eigen kut topic te kicken, keiharde SPAM dus.
mag hij inderdaad weer openquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Slotje !!!
Waarom? Was best een leuk topic
hij is weer openquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag hij inderdaad weer openik vond dat ie eigenlijk wel bijna een TTT verdiende
Nee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi murp of Jim. Mag de TT van de ONZ SC veranderd worden naar "ONZ SC #Miley"
''ONZ SC # Mileyquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
''ONZ SC # Miley'' zou beter staan
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet jij sowieso in die SC, Juichyhil? Post gewoon waar je thuishoort, namelijk: [HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
Jij moet niet denkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]ik dacht dat gewoon hernoemd was naar de ONZ SC
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet jij sowieso in die SC, Juichyhil? Post gewoon waar je thuishoort, namelijk: [HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
"Bij dezen", idioot.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef Juicyhil het volgende:
[HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
Aangepast.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
Gaat niet gebeuren, alsjeblieft.quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Powerkiwi het volgende:
Kan de TT van de ONZ SC weer terug veranderd worden naar "ONZ SC #Stoeprand en Powerkiwi zijn opperbazen"?
Dankjewel
Nee, dat gaat niet gebeuren: er zijn geen 'bazen' in ONZ. Evenmin worden er 'smatjes gehosseld', zijn er sub- en antiklachten te vinden, hebben we een 'kaste', enz.quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Powerkiwi het volgende:
Kan de TT van de ONZ SC weer terug veranderd worden naar "ONZ SC #Stoeprand en Powerkiwi zijn opperbazen"?
Dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |