volgende keer gewoon een baksteen in je handtas en meppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij werd ik ook nog uitgeschecked door een paar dames
ben geen mikequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon een baksteen in je handtas en meppen
ben geen mikequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef Peter het volgende:
Wapper met je handje en zwaai overdreven naar ze?
Er zit een laptop inquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb je ook alleen maar wattenschijfjes erin zitten
jun je samen met hun naar de "disco" wtf is dat eigenlijk een Disco dat is so 80tiesquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij werd ik ook nog uitgeschecked door een paar dames
kan wel L.E.F zeggen maar dan snappen jullie het ook niet echtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jun je samen met hun naar de "disco" wtf is dat eigenlijk een Disco dat is so 80ties
wist ook niet hoe ik het anders moest formulerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
"uit naar de disco"
Dat klinkt als de tijd van de kinderfuifjes in de garage! P+
Tegenwoordig ga je clubbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren
geeft niet, het klonk schattigquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren
Kan dat in Assen dan? Of moet je dan eerst naar een andere plaats ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah, dan ga ik lekker clubben morgen
neequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kan dat in Assen dan? Of moet je dan eerst naar een andere plaats ?
Nu daar is wat te belevenquote:
alleen dus club lefquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nu daar is wat te belevenWel een vakantiepark en nabij Westerbork
wtf is dat Bailen ? niuew soort sexquote:
das een durp in drentehquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wtf is dat Bailen ? niuew soort sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |