volgende keer gewoon een baksteen in je handtas en meppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij werd ik ook nog uitgeschecked door een paar dames
ben geen mikequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon een baksteen in je handtas en meppen
ben geen mikequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef Peter het volgende:
Wapper met je handje en zwaai overdreven naar ze?
Er zit een laptop inquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb je ook alleen maar wattenschijfjes erin zitten
jun je samen met hun naar de "disco" wtf is dat eigenlijk een Disco dat is so 80tiesquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij werd ik ook nog uitgeschecked door een paar dames
kan wel L.E.F zeggen maar dan snappen jullie het ook niet echtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jun je samen met hun naar de "disco" wtf is dat eigenlijk een Disco dat is so 80ties
wist ook niet hoe ik het anders moest formulerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
"uit naar de disco"
Dat klinkt als de tijd van de kinderfuifjes in de garage! P+
Tegenwoordig ga je clubbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren
geeft niet, het klonk schattigquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ook niet hoe ik het anders moest formuleren
Kan dat in Assen dan? Of moet je dan eerst naar een andere plaats ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah, dan ga ik lekker clubben morgen
neequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kan dat in Assen dan? Of moet je dan eerst naar een andere plaats ?
Nu daar is wat te belevenquote:
alleen dus club lefquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nu daar is wat te belevenWel een vakantiepark en nabij Westerbork
wtf is dat Bailen ? niuew soort sexquote:
das een durp in drentehquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wtf is dat Bailen ? niuew soort sex
Ach welneequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wat las ik jij hebt een jaloerse Mexicaan achter je aan
Wanneer ga je ook alweer? Doe je de Mex jezelf cadeau en zie je hem pas op je verjaardag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welneeHij vindt het verdre leuk voor me, maar hij wil er niets over horen. Ja, dan moet ie er ook niet naar vragen. Hij had dus gister van Mex gehoord dat ik naar Parijs kwam en vanochtend (voor hem vannacht) sprak ie me er over aan, dat ie jaloers was en me "haatte".
en ze hebben daar een goeie gay club ?quote:
neequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ze hebben daar een goeie gay club ?
ok je gaat dus "spot de gay" spelen in een "straight" clubquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, er is geen gay nightlife in drenthe
nee, ga gewoon uit, niets gay of straightquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok je gaat dus "spot de gay" spelen in een "straight" club
Daarna pasquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer? Doe je de Mex jezelf cadeau en zie je hem pas op je verjaardag?
Sommige mensen snappen niet dat je ook ene goede avond uit met vrienden kan hebben gewoon met drinken, dansen, lachen, kletsen i.p.v. achter de mannen aan te gaan. Ze vinden de avond dan ook vaak alleen geslaagd als ze gescoord hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, ga gewoon uit, niets gay of straight
als ik uitga dan ga ik met vrienden uit en dan heb ik geen behoefde om achter mannen aan te gaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat je ook ene goede avond uit met vrienden kan hebben gewoon met drinken, dansen, lachen, kletsen i.p.v. achter de mannen aan te gaan. Ze vinden de avond dan ook vaak alleen geslaagd als ze gescoord hebben.
ike ga ongeveer 5 keer per week uit met vrienden om te kletsen en te dansen en te lachen, als je tenminste mij bedoelde. Misschien kun je wat beter oplettten voordat je oordeeltquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat je ook ene goede avond uit met vrienden kan hebben gewoon met drinken, dansen, lachen, kletsen i.p.v. achter de mannen aan te gaan. Ze vinden de avond dan ook vaak alleen geslaagd als ze gescoord hebben.
Ja en de Lindequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat is net zoiets als De Hoeve in Groesbeek
ok met wie ga je ? vrienden ? en wat zijn die ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, ga gewoon uit, niets gay of straight
Bij mij ligt het aan m'n bui. Maar ik ga er niet speciaal voor uit om te jagen. What happens, happens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ik uitga dan ga ik met vrienden uit en dan heb ik geen behoefde om achter mannen aan te gaan
allemaal hetero vriendenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok met wie ga je ? vrienden ? en wat zijn die ?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat is net zoiets als De Hoeve in Groesbeek
Ja heel vroeger kwam ik daar dus heel vaak Vond ik geweldig, net als E-Dry in Geldernquote:
[begin vooroordeel]quote:
E-Dry (E-3?) ben ik 1x geweest met de Bruce-groep.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heel vroeger kwam ik daar dus heel vaak Vond ik geweldig, net als E-Dry in Geldern
telkens een soort van mini vakantie
brommers kieknquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[begin vooroordeel]
Dat wordt dus bier dirnken, scheten laten, boeren en over tieten en auto's praten![]()
[eninde vooroordeel]
Hopelijk was je toen nog jonger en onschuldiger dan je nu nog bent?quote:
Ja en nog later Zenith achtig (nog groter in Venraij)quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
E-Dry (E-3?) ben ik 1x geweest met de Bruce-groep.
Groot. Beetje Time Outig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |