quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Rechterbal het volgende:
Kut Copyright Mafia does it again...
Moest in KLB, en again is fout geschreven.
Modjes?![]()
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
Friet of Patat?
Gooi ekkes open. Het zal eindelijk een einde maken aan de friet patat discussie
Patat heeft gewonnen tijdens het slotje, en daarmee is de discussie eindelijk ten einde!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
Friet of Patat?
Gooi ekkes open. Het zal eindelijk een einde maken aan de friet patat discussie
Er kan nog steeds gestemd worden hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Patat heeft gewonnen tijdens het slotje, en daarmee is de discussie eindelijk ten einde!
je moet gewoon normaal doen en dat doe je nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef appelsjap het volgende:
Waarom krijg ik een note voor het zeggen dat hij faalt in zijn TT.
Alsof dat zo erg en schokkend was; Wohey, ik zei dat ie faalt, wat erg zeg. -.-quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef murp het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal doen en dat doe je niet
goed ideequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
I Am Weasel en I am Weasel op veronica
Kan je die niet mergen?
Je kwaliteitstopic is bijna goed genoeg voor een TTT, bijna. Maar om je te troosten laat ik het topic nog heel eventjes open.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef H1F5 het volgende:
Ja hoi weer! Ik wil graag een topic voordragen voor de TTT. Het is al zo'n tijd geleden en de keuze was niet eenvoudig door alle fenomenale posts. Edoch, na veel wikken en wegen hebben we in gezamelijk overleg besloten om dit (deze)topic (topique)
voor te dragen. Haske biedankt alvast!
Ik heb genoten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Slotje !!!
Waarom? Was best een leuk topic
welk topic? wat? ik snap je nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:04 schreef Het_hupt het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de bagger eruit te halen, en het topic een 2e kans te geven?
Zeker als je het topic vergelijkt met dit: Dus...
Het is maar een suggestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |