Zusjes zijn toch echt over het algemeen jonger dan moeders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
Toen ik je moeder neukte, in plaats van je zusje.
Hoe kon ik zo stom zijn, had ik veel eerder moeten doen...
Die tik heb ik aan Fok! overgehoudenquote:
Je moeder kan het veel beterquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zusjes zijn toch echt over het algemeen jonger dan moeders.
Hoe voel je je hierbij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef ploppperrrr het volgende:
MURRRRPPPPPPPPPPPPPP!!! HIJ MOET ECHT DICHT!!!!
Nooit last gehad ven de boer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Wij gingen altijd met vrienden in zo een maisveld zitten want daar midden in was een gat, dat was toch altijd heel gezellig
Wil je er over praten, of wil je er een tekening over maken?quote:
Nee, maar die boer woonde niet naast het maisveld ofzo, en hij gaat echt niet steeds checken of er kindjes in het gat midden in zn mais veld zittenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nooit last gehad ven de boer?Of was dat ook een aardige boer die toestemming gaf?
Dat men denkt dat zulke grappen nog leuk zijn...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
Toen ik je moeder neukte, in plaats van je zusje.
Hoe kon ik zo stom zijn, had ik veel eerder moeten doen...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Dat men denkt dat zulke grappen nog leuk zijn...
Dat is wel aardig, zo hebben jullie een gezellige plek om te zitten en de boer zijn mais nog.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar die boer woonde niet naast het maisveld ofzo, en hij gaat echt niet steeds checken of er kindjes in het gat midden in zn mais veld zitten
Overigens bleven we wel van de mais af
Het was een reactie uit de categorie "Te verwachten antwoorden"quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Dat men denkt dat zulke grappen nog leuk zijn...
dus het was niet serieus?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het was een reactie uit de categorie "Te verwachten antwoorden"
Tot dat de maiskneuzer een keertje gezellig mee kwam doen....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Wij gingen altijd met vrienden in zo een maisveld zitten want daar midden in was een gat, dat was toch altijd heel gezellig
dat doet ook pijn met korte mouwenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tot dat de maiskneuzer een keertje gezellig mee kwam doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |