Dankzij jouw negatieve advies heeft NJ hem dichtgegooidquote:
Je moet dingen anders aanpakken dude. Je doet nu maar gewoon. Dan kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en onze tijd anders besteden.quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankzij jouw negatieve advies heeft NJ hem dichtgegooid![]()
Ooit ga je deze terugkrijgen zeg ik je!!!
Maar, maar, maarquote:
Je hebt gelijk, ik moet voortaan toch eerst maar eens na gaan denken over mijn actiesquote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moet dingen anders aanpakken dude. Je doet nu maar gewoon. Dan kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en onze tijd anders besteden.
sorry, ga maar naar deze:quote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef Paul het volgende:
Ik switch al minutenlang tussen deze 2 topics maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd ik weet niet meer welke ik nou heen moet
De Duitsers komen, einz zwei drei
NAAR BINNNEN !!!!!!!!!!
strak planquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Jouw favorite vorm van aids
ik durf het bijna niet te vragen maar mag deze een ontopic worthyness
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd, maar niemand kent hem hier.
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klassenjustitie
Als je bekend bent mag je wel een verjaardagstopic anders niet
quote:
Onterecht gesloten imho... dat de AT lurkers 'm niet kennen, ja... maar in ONZ is ie toch wel bekend.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Remlof weer![]()
Terwijl iedereen hem hier juist kent
Bouw maar een klein feestje voor 'm in ONZ SC.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:05 schreef 8108139dpths het volgende:
Feliciteer hem hier!; Trevland verjaardagstopic *O*
[..]
Onterecht gesloten imho... dat de AT lurkers 'm niet kennen, ja... maar in ONZ is ie toch wel bekend.
Op een foto en wat linkjes na werden er in dat topic volgens mij geen privégegevens zoals naw gepost.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef UncleErnie het volgende:
Kan je niet wat bannetjes aanvragen voor dat debiele PiRaNiA topic, SWJ? Wat mij betreft zijn jullie nog veel te coulant voor users die privégegevens van anderen zomaar posten.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
We bespreken dan ook geen ban, we wensen hem alleen het allerbeste en zeggen vaarwel. Lees de OP maar eens.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
We bespreken dan ook geen ban, we wensen hem alleen het allerbeste en zeggen vaarwel. Lees de OP maar eens.
quote:
De grens tussen 'het bespreken van een ban' en 'het uitzwaaien' is erg dun. Dit was een preventief slotje omdat het uiteindelijk toch gaat verzanden in het bespreken van de ban.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
Zet er dan ook meteen bij dat het topic is opgeschoond en dat er best on-topic gepost mag worden. Handig voor de users die hun berichten niet meer zien.quote:
daar doen we niet meer anquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef zarGon het volgende:
Mijn reactie is natuurlijk geheel terecht verwijderd, maar verwijder ook wat ik quotte en niet alleen de quotes daarvan:
[..]
Zet er dan ook meteen bij dat het topic is opgeschoond en dat er best on-topic gepost mag worden. Handig voor de users die hun berichten niet meer zien.
ja, alleen zo erg druk momenteel.. maar alles gaat goedkomenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij er nog wel naar je zin eigenlijk?
Done.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:27 schreef Juicyhil het volgende:
Hitler en ik gaan daten.
Waarom is deze nog wel open en die van mij dicht
Opgelost.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
Het is weekend kutplaatje verpest meteen het hele topic
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Post hier als je op de radio wil mag die dicht?
het is leuk geweest, lange tijd niets in gepost en met een kutkick omhoog geschopt, tja hopeloosquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom is dit topic van bijna 14.000 views dichtgegooid? Cancerboy!
Ik vond het leuk en de moeite waard om te vermelden dat iets wat op FOK! is ontstaan (plaatje is door mij ontdekt op een online fotoalbum) overgenomen is op 4chan. Meestal is het andersom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef murp het volgende:
[..]
het is leuk geweest, lange tijd niets in gepost en met een kutkick omhoog geschopt, tja hopeloos
je mag wel een LaPo hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik vond het leuk en de moeite waard om te vermelden dat iets wat op FOK! is ontstaan (plaatje is door mij ontdekt op een online fotoalbum) overgenomen is op 4chan. Meestal is het andersom.
14.gifquote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
Het grote plaatjes associatie topic
hoort dit niet meer thuis in MENBeter nog, er is er al 1 in MEN: Verder associeren met plaatjes #41
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |