Die is er sinds 5 minutenquote:
Volgens mij weet 60% van het forum niet eens dat je daar het geslacht aan kan zien,quote:Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar er staat toch een jongens poppetje, en geen meisje ?
ik zie 't nu ook pasquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Die is er sinds 5 minuten
[..]
Volgens mij weet 60% van het forum niet eens dat je daar het geslacht aan kan zien,
er was ooit een post in Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #39 daarover, en heel veel mensen van: HUH, wist ik ook niet.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Die is er sinds 5 minuten
[..]
Volgens mij weet 60% van het forum niet eens dat je daar het geslacht aan kan zien,
er was ooit een post in Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #39 daarover, en heel veel mensen van: HUH, wist ik ook niet.
Je postgedrag.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef raaavi het volgende:waar is het fout gegaan?
Username?
Ava?
anders?
Makes no sense.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Ireyon het volgende:
Je posts zijn ontzettend verwijfd.
/thread
jij kijkt nooit op wie je reageerdquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef tong80 het volgende:
Ik weet pas door dit topic van je bestaan.
Die is sinds....10 minuten.quote:
dat is me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Maybe,quote:Op donderdag 10 september 2009 19:32 schreef trovey het volgende:
Je naam komt vrouwelijk over...raaavi
Dat is met één a. Met 3 a's is.. verwijfd.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:53 schreef raaavi het volgende:
[..]
Maybe,
Toch is het origineel (india) een jongens naam:
en dat word ook redelijk aangehouden in Nederland:
http://babybytes.nl/namen/jongens/Ravi
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is met één a. Met 3 a's is.. verwijfd.
'k Ben hier al maanden met een vrouwennaam geregistreerd maar heb nog geen geile Fok!kers achter me aan gehad, dus dan mag je zelf concluderen waar 't aan ligt..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef raaavi het volgende:
[..]
hoeveel keer moet ik bukken als ik dat veranderd wil hebben
Paul spreekt uit ervaring?
Als jij en Raaaaaaavi nou eens wisselen van account?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Ben hier al maanden met een vrouwennaam geregistreerd maar heb nog geen geile Fok!kers achter me aan gehad, dus dan mag je zelf concluderen waar 't aan ligt..
Waar staat dat poppetje dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef Crack_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |