hihihiquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Nou zeg! Misschien ligt er nog een carrière als Clini Clown voor hem in het verschiet!!!11!!1
Het is me al vrij snel duidelijk dat jullie het niet zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hoe weet je nou op wie je moet wachten als je niet eens weet wie hier de kopstukken zijn
daar moet jij maar eerst een cursus voor doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Nou zeg! Misschien ligt er nog een carrière als Clini Clown voor hem in het verschiet!!!11!!1
Dat levert geen brood op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
kopstukken: Rijpie, PaRoDiUzZquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:52 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Het is me al vrij snel duidelijk dat jullie het niet zijn.
een newbiequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb ik iig een idee wat voor een type user je bent.
wat heeft dat nou weer te betekenenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb ik iig een idee wat voor een type user je bent.
hij bedoelt denk ik dat ik niet weet wat de kopstukken van fok zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef Rijpie het volgende:
[..]
wat heeft dat nou weer te betekenen
ik deel users altijd in in 999 verschillende groepen, maar als ze daar niet direct in te plaatsen zijn lok ik een tweede of vijfenvijftigste reactie ui om ze alsnog in te kunnen delen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef Rijpie het volgende:
[..]
wat heeft dat nou weer te betekenen
Tot die conclusie was ik inmiddels ook wel gekomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij bedoelt denk ik dat ik niet weet wat de kopstukken van fok zijn
is dat niet heel vermoeiend?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik deel users altijd in in 999 verschillende groepen, maar als ze daar niet direct in te plaatsen zijn lok ik een tweede of vijenvijftigste reactie ui om ze lasnog in te kunnen delen.
je moet niet denken dat ik bedoel wat jij denkt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij bedoelt denk ik dat ik niet weet wat de kopstukken van fok zijn
Jonguh, die post was sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:04 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik inmiddels ook wel gekomen.
tuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet niet denken dat ik bedoel wat jij denkt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef Rijpie het volgende:
ik ga eten doei
/nick Rijpie -> shredder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |