niet dus, want net postte jij 2x achterelkaar en *floep* daar kreeg je opeens een extra note voor.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ervaar dat je het nergens op baseert.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ervaar dat je het nergens op baseert.
maaaaar, nu komt de eindconclusie, klopt het ook met 2 posts achter elkaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:24 schreef beverton het volgende:
[..]
werkt niet, ik heb je combo gebroken
Ja maar maar, nu gaat murp je expres een note geven om jou gelijk te gevenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:25 schreef Rijpie het volgende:
[..]
maaaaar, nu komt de eindconclusie, klopt het ook met 2 posts achter elkaar
dat is niet leuk, en topicverneukendquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, als je een longcat post dan krijg je zeker een note
dat zou stom zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja maar maar, nu gaat murp je expres een note geven om jou gelijk te geven
ja psiesquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat is niet leuk, en topicverneukend
alles voor de wetenschapquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja psiesen wat jij net deed was topicverneukend
beverton zei datquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie je welhet is niet automatisch bij 2 posts
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef BoemKlatsch het volgende:
GUT INTERESSANT HOOR, DAT NOTES GENEUZEL!!11!![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef Rijpie het volgende:
krijg je trouwens een melding als je een note krijgt, een pm ofzo?
Een mod kan wel bij een aantal notes een pm sturen met een waarschuwing maar daar zijn ze meestal te lui voorquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:32 schreef Rijpie het volgende:
krijg je trouwens een melding als je een note krijgt, een pm ofzo?
wat een stiekumerdsquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een mod kan wel bij een aantal notes een pm sturen met een waarschuwing maar daar zijn ze meestal te lui voor
als we nu weer ontopic posten is dit topic binnen no time dichtquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:33 schreef BoemKlatsch het volgende:
Mijn topic, ik bepaal. We keren terug naar de OP, de mensen die hier reeds gepost hebben zijn uitgesloten van dit topic, exclusief mijzelf natuurlijk!
Mijn favo groep users is de groep die niet door de shredder gegaan is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:34 schreef BoemKlatsch het volgende:
Dus om de vraag nogmaals te herhalen:
Dus omschrijf je zelf eens en wie zijn je favoriete en minst favoriete users.
dus je houdt ook van mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn favo groep users is de groep die niet door de shredder gegaan is.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:34 schreef BoemKlatsch het volgende:
Dus om de vraag nogmaals te herhalen:
Dus omschrijf je zelf eens en wie zijn je favoriete en minst favoriete users.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
favo users: de meeste modjes en rijpie
zo, opgelost slotjequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn favo groep users is de groep die niet door de shredder gegaan is.
een opgelost slotje heeft geen nutquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
zo, opgelost slotje
ik zal je niet stekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zolang je er maar geen duizend naalden uitjast.
Ik wacht liever even de reacties af van mensen die er daadwerkelijk toe doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
zo, opgelost slotje
je bent op dreefquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een opgelost slotje heeft geen nut
Zodat je je icon kan verouderen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Ik wacht liever even de reacties af van mensen die er daadwerkelijk toe doen.
hoe weet je nou op wie je moet wachten als je niet eens weet wie hier de kopstukken zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Ik wacht liever even de reacties af van mensen die er daadwerkelijk toe doen.
ga eens naar jouw eigen subforumquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een opgelost slotje heeft geen nut
Ha, in your facequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hoe weet je nou op wie je moet wachten als je niet eens weet wie hier de kopstukken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |